‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18.3.2012

המראה הנכון על פי מאק - אביב/קיץ 2012

ביום שני שעבר הוזמנתי לפרזנטצית Mac Pro אשר עסקה בנושא טרנדים לעונות אביב וקיץ 2012. כמי שחיה, נושמת וכותבת איפור כמובן ששמחתי מאד על ההזמנה והגעתי כולי ערוכה ודרוכה ללמוד ולספוג כמה שיותר מידע וטיפים על מנת להעביר הלאה אליכן את המידע.

צילום: לם וליץ סטודיו
מי שהובילו את הפרזנטציה ואיפרו את הדוגמניות בלייב על הבמה היו נטע סקלי, מאפרת בכירה במאק ישראל, ביחד עם Keri Blair, מאפרת בכירה בצוות מאק פרו ניו יורק. קרי היא לא רק מאפרת מוכשרת עם ניסיון של 16 שנה בתחום, אלא גם יהודיה כשרה שזהו לה הביקור הראשון בישראל וניכר היה שהיא ניהנת מהחוויה. 
 הטרנדים על פי מאק לאביב קיץ 2012 מתחלקים ל-4 ואנו נסקור אותם כאן אחד לאחד.

נתחיל עם Nouv-Eau:
איפור: נטע סקלי, צילום: לם וליץ סטודיו
בכל עונה חייב להיות לפחות טרנד אחד וינטג'י ששואב את ההשראה מסגנון איפור של שנים עברו. הפעם אנחנו חוזרים אל שנות ה-20 במראה רומנטי ורך. הבסיס למראה הזה הוא שטיפות של צבע, כלומר מראה המורכב בעיקר מצבע אחד, או שילובי צבעים, אך הטשטושים הם רחבים ו"מתפשטים", כמעט ללא עבודת הארות והצללות. הצללית מתפשטת מהעפעף כלפי הגבות, הסומק מתפשט מהלחיים ומתחבר לעפעפיים והשפתיים מוכתמות בכתם צבע שניראה כאילו לבלב עליהן בטבעיות. אין כאן קווים קשיחים או טשטוש גראפי ואפילו המסקרה נחשבת כתוספת מיותרת ו"בולטת" מידי למראה ההרמוני. 
כפי שניתן לראות, נטע שהייתה אמונה על איפור הדוגמנית לפי הטרנד הזה, בחרה לעבוד עם גוונים בעלי טונים אדומים. הגוונים הבולטים בטרנד הזה הם בעיקר גוונים אפרסקיים רכים וגווני חום אדמה.
רוצות טיפ לאיך ליצור כתם צבע על שפתיים שייראה טבעי ומתפשט? צפו בטכניקה שבסרטון הבא - רכזו עם מברשת את הצבע במרכז השפתיים, ואח"כ עם מברשת נקיה מישכו את הצבע כלפי קצוות השפתיים. כך ייווצר מראה רך ומתפשט.


הטרנד הבא הוא Ath-Elite:
איפור: נטע סקלי, צילום: לם וליץ סטודיו 
מרכז הבמה ניתן כאן למראה של עור נקי. כשמו של הטרנד כן הוא - תדמיינו את המראה שלכן בחדר כושר כשאתן כמעט נקיות מאיפור והעור מבריק מזיעת מאמץ. פודרה היא מילה גסה כאן וכל מרקם רטוב מתקבל בברכה, וכמה שיותר רטוב כך יותר טוב.
המפתח? הרבה פריימר, מעט בסיס ושימוש כבד בהיילייטרים רטובים (לא פודרות, אלא במרקמי קרם או נוזל). בשורת העור הרטוב על פי מאק אולי נשמעת מעט חדשנית פחות לבנות ישראל המתורגלות עם רטיבות רצינית, רצויה יותר או פחות, במהלך חודשים יולי אוגוסט....
כיוון שבכל זאת אנחנו לא רוצות להיראות לגמרי ערומות מאיפור, ניתן לנו "אישור" לתת דגש רציני באזור אחד של הפנים - גבות חזקות לדוגמה או אייליינר גראפי ובולט. ההדגשות הן בשחור או לבן - אין כאן דיבור של צבעים והצללות. 
רוצות טיפ לאייליינר המושלם? צפו בסרטון כיצד מסבירה המאפרת שתיקונים של אייליינר תמיד עדיף לבצע בעזרת מברשת או קיסם אוזניים טבולים במעט קרם עיניים. בניגוד למסירי איפור סטנדרטיים, קרם העיניים לא "יפרק" את שאר האיפור אלא ימחק רק את הצבע שנעביר את הקיסם מעליו וישאיר את שאר האיפור נקי.

נמשיך עם טרנד ה-Ore Inspired:
איפור: קרי בלייר, צילום: לם וליץ סטודיו 
הדוגמנית של טרנד זה ואשר עליה עבדה קרי, הייתה לא אחרת מאשר האישה והפאן: לאה שנירר בכבודה ובעצמה. 
קרי בחרה להדגים עליה את טרנד השיזוף המטאלי. כיוון שבכל זאת מדובר על טרנדים לעונת הקיץ, כמובן שלא יכולה להיות התעלמות מתרגום עכשוי לשיזוף הקיצי המתבקש. השנה, תשכחו משיזוף מבוסס אבקות וגוונים חומים ותאמצו במקום שיזוף מבריק ומטאלי בגווני ברונזה, חלודה ואפרסקיים חמים. 
גם כאן, בדומה לטרנד Ath-Elite הקודם, העור מבריק יותר ונעשה שימוש עם מוצרים מבוססי קרם להארות והצללות. מצד שני, בניגוד לטרנד הקודם והנקי הדוגל בשימוש בכמה שפחות מוצרים ליצירת מראה מושלם, כאן העור מלוטש ונבנה שכבה על פני שכבה עד לקבלת המראה השזוף והמבריק מעט במטאליות חמימה. העיניים מודגשות, אך השפתיים במראה נקי יחסית עם שפתונים/גלוסים בגוון חול.
טיפ של קרי למראה של בסיס מושלם? לחזור להשתמש בספוגיות! כן כן, אותן ספוגיות שנזנחו מזמן לטובת מברשות איפור זוכות כעת לעדנה. גם אם נעדיף להניח את הבסיס עם מברשות, קרי ממליצה לתת את הטאץ' הסופי לטשטוש מושלם עם ספוגית אשר עובדת יותר טוב עם מרקמים רטובים וקרמיים. בנוסף, מרקמי המייקאפים החדשים מובססי מים (שאנל ויטה-לומייר אקווה או מייקאפ חדש של אסתי שצפוי להיות מושק בקרוב), עובדים טוב יותר בטשטוש עם ספוגיות מאשר מברשת.

הטרנד האחרון חביב הוא Neo-N:
איפור: קרי בלייר, צילום: לם וליץ סטודיו  
כבכל עונה, גם לאביב קיץ 12 יש את הטרנד הארטיסטי והאדג'י יותר. הפעם מדובר בטרנד הניאון. איפור אשר מתרכז בצבע אחד באופן מונוכרומטי. קרי בחרה לתרגם את הטרנד הזה למראה שפתיים אמיץ ובולט, אך הדרך הקלה והלבישה יותר לעשות זאת היא לאמץ את השפתונים בפלטת הגוונים שאנו רגילות אליה - רק בגרסת הניאון שלהם. דרך נוספת היא איפור מונוכרומטי על פני כל הפנים, כלומר מראה של צבע אחד הן על העיניים והן השפתיים. 
מבין ארבעת הטרנדים, זה הטרנד שצועק "הצהרה אופנתית" בקול הגבוה ביותר ולא צריך הרבה כדי לאמץ אותו, מספיק שפתון בגוון ממש בולט..
רוצות טיפ לגוון שפתיים בולט במיוחד? עקבו אחר ההוראות בסרטון הבא והניחו את השפתון שבחרתן לשפתיים על גבי בסיס לבן, להדגשת הפיגמנט והעצמת האפקט:

אחרי שסיימתי להציג בפניכן את הטרנדים המובילים שייקחו אותנו לאביב קיץ המתקרבים, הגיע הזמן לדבר קצת על מוצרים שיעזרו לנו להגיע ללוקים האלה. אז נכון שכל אחת יכולה לתת פרשנות משל עצמה לטרנדים שהצגתי כאן עם מוצרים שיש לה בבית מתוך מגוון מותגים אחרים ולאו דווקא של מאק, אבל במהלך הפרזנטציה הוצגו לנו מספר מוצרים חדשים (וגם ישנים אך עדיין מעניינים) של מאק שעניינו אותי מאד ואני בטוחה שגם אתן תשמחו לשמוע אודותם.
כיוון שהדגש השנה הוא על סקין במראה מאד חי על גבול המזיע, נעשה שימוש כמעט בכל לוק ב-  Care Blends Essential Oils ובפריימר חדש בשם Moisture Infusion המעניק גימור לחותי יותר לעור.
בגזרת הצלליות נתקלתי לראשונה במרקם חדש לצלליות מאק - Extra Dimension  אשר יצאו כחלק מקולקציה שלמה באפריל-מאי. המרקם מטאלי ורוכב על טרנד צלליות האבקה/ג'ליי שכמוהן יש לאסתי לאודר בגרסאות ההיילייטר והצלליות. הצללית רכה מאד ומה שהרשים אותי במיוחד היה ביצועי הטשטוש שלה, אפילו בעזרת האצבע בלבד.
עוד מוצר מהקולקציה שקרי השתמשה בו למראה השיזוף המטאלי שהודגם על לאה שנירר, היה הסקין פיניש שגם הוא בעל מרקם וגימור דומה לצללית. 
מוצר נוסף וחדש שנתקלתי בו הוא פריימר/פיניש בשם Skin Smoother במרקם ג'ל דחוס חסר צבע, סיליקוני מאד שאפשר להשתמש בו הן כפריימר למראה מאט או לטאצ'-אפים במהלך היום לשמירה על מראה מאט. המוצר הזה מזכיר לי מאד מוצר דומה של Mally Beauty (ליין איפור של מאפרת הוליוודית מפורסמת), שהוא המותג היחיד שנתקלתי המייצר פריימר מסוג כזה.
אני חושבת שלכל ה"מאקיסטיות" הכבדות שם בחוץ יש למה לחכות, יש מוצרים חדשים ומעניינים שיגיעו למדפים בקרוב!

לסיום סיומת, לא אסיים את הפוסט לפני שנדבר קצת על קרי בלייר, המאפרת שהגיעה עבורנו במיוחד מניו יורק. אז כפי שאמרתי, לקרי יש ניסיון של 16 שנים בתחום, במהלכן עבדה בין היתר באיפור בשבועות האופנה המובילים (ניו יורק, מילאנו ופריז), איפור לטלוויזיה (ערוץ E ותוכנית הבוקר של CBS בין היתר), הפקות במגזינים (גלאמור, ניו יורק מגזין, דיטיילס, אל, אין סטייל ועוד), וכמובן אי אפשר שבלי איפור סלבריטיז כדוגמת זואי דשנל, פראן דרשר, ג'רמי פיוון (הפמליה), רוזאן ארקט וקייטי פרי(!).
 צילום: לם וליץ סטודיו  
כיוון שאני בלוגרית שלא מתייאשת בקלות והיה לי חשוב לתפוס כמה מילים עם קרי לטובתכן הקוראות, שרדתי המתנה של כמעט שעה שלימה בזמן שקרי הצטלמה והייתה עסוקה במינגלינג עם שאר באי ההדרכה. בסופו של דבר הסבלנות השתלמה והצלחתי לתפוס את קרי לשיחה קצרה בנושאים שברומו של עולם - איך זה לאפר את קייטי פרי?? אבל לא, זאת דווקא לא הייתה השאלה הראשונה שלי.
היה לי חשוב לשאול את קרי שאלה שאני בטוחה עלתה בראשן של כמה מהקוראות מאז תחילת הפוסט - איך לעזאזל אני מתרגמת את הטרנדים על עצמי?? שפתון ניאון כחול? צלליות אדומות? עור מבריק? הכל נשמע כמו הנחתות מבהילות במיוחד שנצטרך למצוא דרך להתמודד איתן.
תשובתה של קרי הייתה פשוטה אך נכונה - המפתח הוא להתאים את הטרנד אלייך, ולא את עצמך לטרנד. אפשר לקחת מכל אחד מהטרנדים שפירטתי כאן אלמנט אחד ויחיד ולעבוד איתו לפי ההתאמה האישית שלך. בסופו של דבר מה שחשוב הוא שתיראי יפה ותרגישי בנוח עם עצמך, ולא לעקוב אחרי טרנד מסויים בכל מחיר.
אדגים את הנקודות הכי קלות לאימוץ מכל אחד מהטרנדים:
Nouv-Eau: תנסו לעשות שינוי בשיטת טשטוש הצלליות. במקום לעבוד בשיטה של הארות והצללות (צללית כהה בקפל, צללית בהירה על עצם הגבה וכו'), תעבדו עם כל צללית שבא לכן בשיטה של כתם צבע מתפשט. זה ייצוא מראה קליל יותר ופחות מתאמץ שייראה נפלא בימי הקיץ החמים.
הטרנד הרומנטי כפי שהופיע על מסלולי תצוגות אופנה אביב/קיץ 2012 
Ath-Elite: עור מבריק ורטוב זה לא כוס התה שלכן? לא חייבים. אפשר להסתפק באלמנט "רטוב" אחד על גבי הבסיס הרגיל והמאט שלכן. ככלל, תמיד מומלץ לערבב בין מרקמים וגימורים על מנת להגיע למראה סופי מעניין יותר, והטרנד הזה הוא הזדמנות טובה לנסות את השיטה. בחרו מוצר אחד שאתן רגילות להשתמש בו בגרסת האבקה הדחוסה, והחליפו אותו בקרם - בין אם זה ברונזר, סומק או היילייטר. כך עדיין תרגישו בטוחות עם הבסיס הרגיל שלכן, וגם תהיה לכן זריקת צבע "רטובה" וטרנדית.
הטרנד האתלטי כפי שהופיע על מסלולי תצוגות אופנה אביב/קיץ 2012 
Ore-Inspired: נרתעות משיזוף בגימור מטאלי? העבירו את טרנד המטאליות לאזורים אחרים כמו איפור עיניים. אפשר לשדרג כל איפור עיניים לאיפור בעל גימור מטאלי ע"י הוספת צלליות מטאליות כטאץ' אחרון (מעל צלליות רגילות). למי שעדיין רוצות את המראה השזוף והמואר, התמקדו בליטוש העור באמצעות מוצרים בעלי גימור חי ושלבו הארות והצללות בגימורים רטובים.
הטרנד המואר כפי שהופיע על מסלולי תצוגות אופנה אביב/קיץ 2012 
Neo-N: הטרנד שבאופן מצחיק דווקא הוא הכי פשוט לאימוץ. לא חייבים לצאת מהבית עם שפתון כחול, אלא מספיק לאמץ שפתון אחד בהיר ובולט בגוון אחר שאתן רגילות אליו. לא צריך להשקיע באיפור עיניים, לא צריך עור מלוטש ומושלם - תנו לשפתיים שלכן לדבר!
הטרנד הניאוני כפי שהופיע על מסלולי תצוגות אופנה אביב/קיץ 2012 

השאלה האחרונה (ואיתה גם אסיים את הפוסט הארוך הזה...) הייתה איך זה לאפר סלבס כדוגמת קייטי פרי, שיש לה סגנון איפור מאד מובהק ומוגדש?
קרי סיפרה שקייטי לוקחת חלק פעיל בתהליך ההחלטה על סגנון האיפור שלה לכל אירוע. האיפור המודגש והמאסיבי שלה הוא חלק מהאימג' שהיא בונה סביב עצמה ויש לה את האישיות "לסחוב" אותו. לא כל אחת תוכל לצאת מהבית עם סגנון כמו של קייטי, אין ספק שדרושה בשביל זה אישיות מסוג מוחצן יותר.
קרי הסכימה איתי שתמיד מעניין יותר לראות על השטיח האדום איפור של כוכבות שלא נרתעות מבחירות לא קונבנציונאליות. דוגמה נהדרת היא אוון רייצ'ל ווד (שכבר בחנתי את הסגנון שלה בפינת היפים והמפורסים) שאפשר לסמוך עליה להגיע עם איפור מעט שונה, מעט אדג'י ופחות מושלם. לפעמים דווקא חוסר ההרמוניה, יוצר מראה הרמוני ומעניין יותר שאפשר גם ללמוד ממנו.

לסיכום, אני חושבת שאפשר לראות שלמדתי המון מהפרזנטציה. כבר בימים האחרונים התחלתי לנסות ולאמץ אלמנטים שונים בטרנדים שהציגו לנו ולנסות לשחק עם גימורים ושילובים שונים. לפעמים המונח "טרנד" נשמע מאיים ובלתי מושג, אך אם רק מנסים לפרק את מרכיבי הטרנד לגורמים מגלים שתמיד אפשר לאמץ בכל עונה אלמנט אחד או שניים שישדרגו את שגרת האיפור שלנו.
אני מקווה שהצלחתי להעביר לכן את הדברים בצורה שתועדד גם אתכן לנסות ולהתנסות בבית!

מה דעתכן על הטרנדים לאביב קיץ? איזה מהם לדעתכן יתאימו לכן? ואיזה תרצו לאמץ לשגרת האיפור שלכן? ספרו לי!

(נ.ב. עוד תמונות מהאירוע יעלו בקרוב, כתמיד, לאלבום נפרד בעמוד הפייסבוק של הבלוג)

23 תגובות:

  1. thereisbeautyinallofus18 במרץ 2012 בשעה 13:44

    לייק גדול! אני רואה שבערב למדתם הרבה יותר. קרי ונטע מאפרות משגע ואני תמיד אוספת טיפים ממאפרי מאק כי יש להם טכניקות מעולות וחדשניות.

    השבמחק
  2. רוקמת חלומות18 במרץ 2012 בשעה 14:39

    בתור מי שאיילנר הוא must בשבילה,
    הטיפ שכתבת ממש מעניין וינוסה במקרה הצורך :-)
    לדעתי, כל טרנד צריך לבחור בהתאם לעוד פרמטרים אישיים,
    כך שברור שלא כל טרנד אני אנסה,
    אבל תמיד מעניין לשמוע ולקרוא עליהם,
    תודה על פוסט מעניין :-)

    השבמחק
  3. תודה רבה.
    מעניין לקרוא.
    הלוק היחיד שדיבר אליי הוא הצללית המטושטשת אך אתנסה בו בעדינות רבה.
    בגיל מסויים צריך להשמר מטרנדים ולקחת אותם בערבון מוגבל...

    השבמחק
  4. פוסט מצוין, נהנתי מאד...
    אני מאמינה שאשתמש יותר בהיילייטרים הנוזלים והקרמיים שברשותי, וכמובן אתחדש בצלליות מטאליות (שאני אוהבת באופן כללי, בלי קשר לטרנד :)

    השבמחק
  5. פוסט משגע! כל הכבוד על ההקשבה :)

    השבמחק
  6. פוסט מקסים, נהניתי מאוד!
    אהבתי את הרעיון של ה- Nouv-Eau - כמו שכתבת, בחיים ה"אמיתיים" לא יודעת עד כמה אני ארחיק לכת עם הסומק לכיוון העפעפיים ואם אני אוכל לוותר על המסקרה, אבל זה הביא אותי לחשוב על איזה רעיון ששווה ניסוי באיזה יום שישי אחד :-)

    השבמחק
  7. נקרא כאירוע מלמד ומעשיר.
    אני ממש אוהבת את השיזוף בגוונים המטאליים, זה נראה לי ממש טבעי וזוהר.
    לגוונים הנאונים פחות התחברתי, יהיה מעניין לראות את זה ברחוב.
    עכשיו צריך ליישם המלצות!

    השבמחק
  8. למדתי המון באירוע! לא יכולתי לכתוב מספיק מהר...
    תחשבי ניאון "פשוט" יותר, כמו לדוגמה שפתון 71 של גרלן (הוורוד זוהר שסקרתי כאן לפני כמה זמן) - זה ניאון! הנה לך הצהרה אופנתית טרנדית למופת ;-)

    השבמחק
  9. תודה רבה! :-)
    כמו שאת אומרת - תמיד אפשר לנסות קודם בבית ולראות איך יוצא. מי יודע, אולי תגלי שזה מחמיא ויפה :-)

    השבמחק
  10. תודה! ותודה על תשומת הלב ותיקון הטעויות (המשעשעות יש לציין D-:)

    השבמחק
  11. תודה רבה, כיף לשמוע!
    אני כמוך, לוקחת את טרנד ההיילייטרים הנוזליים והקרמים צעד אחד קדימה. עם צלליות מטאליות גם מתחשק לי לשחק :-)

    השבמחק
  12. תודה, שמחתי לשמוע שניהנת מהפוסט :-)
    כמו שהמאפרת קרי אמרה - כל אחת צריכה להתאים את הטרנד אליה, ולא את עצמה לטרנד. לא חייבים בכוח, צריך לאמץ רק מה שנוח לך איתו ויפה לך!

    השבמחק
  13. גם אני חשבתי שזה טיפ מעניין, מסירי איפור רגילים באמת מפרקים איפור בד"כ וזה נורא מעצבן.....
    גם אני מאד ניהנת לקרוא על טרנדים ושיטות איפור חדשות - לא תמיד יש לי מה לאמץ משם, אבל תמיד מעניין ללמוד עוד משהו.

    השבמחק
  14. לא, את! D-:
    בערב הן באמת עשו איפור אחד לאחד והסבירו על כל מוצר וכל טכניקה, היה ממש מעניין!

    השבמחק
  15. בהחלט פוסט מעשיר!
    מאוד אהבתי את שטיפות הצבע, וגם הטרנד המטאלי מסקרן אותי כבר זמן מה.
    לא רואה את עצמי מוותרת על מסקרה, אבל לנסות טשטושים "רחבים" יותר עם המוצרים הקרמיים שברשותי נשמע לי מעניין מאוד.
    לצלליות המטאליות של מאק אני מחכה מאז פורסמו התמונות הראשונות :)
    ואם כבר- יש לך המלצה לברונזר קרמי טוב? משהו שאפשר לחמם איתו את כל הפנים, שיתן מראה שזוף וזוהר (אך לא שימרי חלילה :)

    השבמחק
  16. שמחה לראות שהצלחת לבחור לך כמה טרנדים מכאן! גם אני מתכננת לנסות טשטוש רחב ולהשתמש יותר במוצרי קרם.
    לגבי המלצה לברונזר קרמי - יש לי! אל תהרגי אותי - אבל יש לגרלן - טרקוטה סקין. הוא מהמם...

    השבמחק
  17. אל דאגה לא אהרוג אותך, מקס' אשלח לך חשבונית... :)
    ניסיתי (בפארם) ברונזרים וסמקים אבקתיים של גרלן ולא אהבתי אותם כי כולם היו מנצנצים נורא. לא שמתי לב בכלל שיש גם ברונזר קרמי. יבדק בביקור הבא בפארם, תודה!

    השבמחק
  18. האמת שאני לא בטוחה שהוא נמכר עכשיו, לדעתי הוא יחזור להופיע לקראת הקיץ. בכל מקרה בטוח אפשר למצוא בסטרוברי או באי-ביי

    השבמחק
  19. אני רק חושבת להוסיף הברקות בקיץ הישראלי ובא לי למות, אנחנו מבריקות יופי בטבעיות , שונאת את זה :(

    השבמחק
  20. אני חושבת שצריך לעשות הפרדה בין הברקות טבעיות שתמיד ניראות פחות טוב ויותר מזיעות, ובין הברקות "מלאכותיות" שאפשר לשלוט בהן. אבל למי שיש עור מאד מבריק ממילא זה כנראה באמת לא הטרנד עבורה. לא חייבים, יש מספיק טרנדים אחרים :-)

    השבמחק
  21. אולי פעם חמישית שאני מתחילה לקרוא את הפוסט הזה..
    והתחשק לי לקרוא אותו במיוחד לאור "חגיגת מאק" מהבוקר..
    אני כבר יכולה לומר, שאחרי שקראתי את הפוסט באותו נושא אצל מרינה
    שממש לא התחברתי ללוקים.
    וזה משהו שמאפיין אותי באופן כללי.
    אני אוהבת איפורים ברי ביצוע, שגם אם הם נותנים רעיון יש בו משהו "ריאלי"
    לא משהו לא קשור למציאות או מוגזם בצורה קיצונית..

    לגבי הטרנד הראשון, בתור מי שחובבת מאוד צלליות אדומות ואיפור באדום
    האיפור הזה נראה לי איכשהו "לא".
    וזה די מפתיע אותי כי בסה"כ חוץ מזה האיפור רך ואין בו שום דבר חריג..
    אני מסוקרנת עם אילו מוצרים היא השתמשה בכדי ליצור את הלוק הזה
    בגלל שהצלליות ה"אדומות" של מאק שניסיתי לא ממש היו אדומות או התקרבו לאדום.
    בסופו של דבר את האדום המושלם שלי מצאתי בבועז שטיין ומאוחר יותר בפרושופ

    המראה הזה במילה אחת - דוחה! - בעיני.
    הסגירה של העין משני הצדדים פלסטית ומכוערת.
    אני גם לא אוהבת את איך שהפנים נראות.
    אולי באירופה או בכלל בקנדה, מראה רטוב זה IN אבל בקיץ של יולי-אוגוסט כאן בארץ זה הכי OUT שיש
    סליחה באמת שבחום אימים אני מחפשת מראה מאט ולא נוזל..
    תודה על הטיפ עם קרם העיניים - ינוסה במהרה!

    גם את המראה הזה לא אהבתי, מזכיר לי אם איך שתארת את האנגליות - מאופרות במייקאפ כהה מידי / שזוף מידי
    מי שרוצה את המראה השזוף או שתשים ברונזר בצורה מחמיאה ולא מוגזמת/"לא אמיתית" או שתעשה קצת בטן גב בחוף הים..
    לדעתי נורא פתטי לראות מישהי שהיא "שחומה wannabe"..

    המראה האחרון נראה לי פשוט גרוע..
    הסקין של הבחורה הזו רחוק מלהיות מושלם, לא מדובר עלי, בעלת בלוג אלומני שמי בכלל קורא..
    אלא על הצגת תכלית שהייתי מצפה שתהיה שם מישהי שיש לה לפחות "קצת" אוריינטציה לעולם האופנה.
    אם נעזוב רגע את זה, גוון השפתיים פשוט לא עובד ולא עובר. זה סתם נראה איזושהי זעקה מיותרת לתשומת לב.
    אפשר היה להשתמש בשפתון אפילו ורוד פוקסיה או סגול מיוחד בשביל להשיג את אותו האפקט באופן לביש.

    המרקם החדש של הצלליות מאוד מעניין אותי, טרם ניסיתי אותן אני חייבת להודות.
    אבל לאור הסלידה החדשה שלי מאסתי וחבריה אני אפילו שוקלת לבדוק את אילו של לוריאל..

    אהבתי את התשובה של קרי גם אם היא סה"כ תשובה פשוטה והגיונית.
    אני לא מבינה למה לא מביאים את זה בצורה קצת יותר "נגישה" לקהל..
    לא כל אישה אי שם שרואה את הטרנדים האלה מסוגלת לעשות את האבחנה בין הגזמת הרעיון לבין מה "לביש"..

    אהבתי מאוד את הטיפים שלך!
    כל הכבוד על התמונות וההסברים! :)
    [ את עושה עבודה טובה יותר ממאק.. :P ]

    אני גם מאוד אוהבת את רייצ'ל אוון ווד, אני חושבת שהיא מהממת ולא משנה במה תבחר
    ואין ספק שיש לה סגנון מעניין מבחינת איפור.
    קייטי פרי לעומתה, איך שאני תופסת את זה - בדיחה לא מצחיקה.
    מבחינתי היא בדיוק הדוגמנית האחרונה עם השפתון התכלת-טורקיז שנראה לא קשור לכלום.
    כאילו שהיא לא הבינה מה הטרנד מנסה לומר (אולי תשלחי לה לינק לפוסט הזה ;))

    אני לא טיפוס של טרנדים, והם גם לא מעניינים אותי אלא אם כן יש להם נגיעה אלי -
    כפי שכבר אמרתי בעבר - טרנד הסקיני ג'ינס הוסיף אופציה עבורי בנגזרת הנעליים הגבוהות כיוון שהנעליים נאלצו לעבור הרחבה ;)

    השבמחק
  22. אין חובה להתחבר לכל טרנד או אפילו ללוקים ולביצוע הכללי, אבל אני חושבת שכן אפשר לשלוף מכאן כל מיני טיפים וטריקים לשילוב בשגרת איפור היומית, גם מבלי לתרגם את זה לטרנד.
    אני כבר יכולה להגיד לך שאימצתי את הטיפ לאייליינר, הטיפ למריחת שפתון והתחלתי להשתמש יותר לאחרונה במוצרים מובססי קרם/נוזל.
    אני חושבת שמכל דבר אפשר ללמוד :-)

    השבמחק
  23. מסכימה איתך שמכל דבר אפשר ללמוד, בעיקר אם פתוחים ללמוד.
    אבל אני פשוט לא יכולה להתחבר ל"אופן ההבאה" של הטרנדים האלה.

    השבמחק