‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

26.1.2012

מה במקלחת? מהדורה שלישית - על חוט השערה

היום נדבר על שיער. כבר הזכרתי כאן בעבר מוצרים שונים ומשונים שעוזרים לי למנוע מצבים של יום שיער רע, אבל לאחרונה שגרת הטיפוח שלי השתנתה והתרחבה, ולמשפחת השמפואים שלי אומצו ילדים חדשים.
נתחיל עם תיאור קצר של השיער שלי, משהו שלא ציינתי בפעמים הקודמות שכתבתי על הנושא.
יש לי שיער חלק באורך בינוני (עד אמצע הגב בערך). אני לא צובעת את השיער ומעולם גם לא צבעתי, הצבע שלי הוא חום בהיר עם תת גוון אדמדם. בקיץ הוא נחרך בשמש הקופחת ומתבהר מאד. 
שיער חלק, אתן חושבות לעצמכן, איזה כיף בטח השיער שלה מושלם. אז זהו, שלא. רחוק מכך. השיער שלי ניראה במיטבו כשהוא קצר (עד הכתף בערך). בשנתיים האחרונות, מסיבה לא ברורה, אני מעבירה אותו מסכת התעללות מתמשכת ומאלצת אותו לגדול ולהאריך. כתוצאה, הוא ניראה רוב הזמן חסר חיים צורה (למרות שאני מקפידה לגזור קצוות בתדירות די גבוהה). 
ועדיין, באופן בלתי מוסבר, אני מסרבת לגזור אותו ולאלוהי הביבליס הפתרונים. אולי כי יש לי מן פנטזיה כזאת בראש של נערה עם שיער ארוך, מלא ויפה. לצערי, זה נישאר רק במסגרת פנטזיה. בינתיים אני מסתובבת איתו איך שהוא ובקושי נוגעת בו. המקסימום שאני מתעסקת איתו זה להחליק ו/או לתלתל בעזרתו של מחליק ביתי פושטי ביותר.
אחרי ההקדמה הזאת, שניגש לעניינים? שני שמפואים התחרו אצלי על משבצת השמפו המוצלח ביותר והראשון הוא שמפו Absolut Repair Cellular מבית Loreal Professional:
סדרה חדשה מבית לוריאל פרופשיונאל מבטיחה לשקם ולטפל בשיער הפגום והעגום שלנו. הסדרה כוללת 8 מוצרים שונים, ביניהם שמפו, מרכך, מסיכה, אמפולות לטיפול אינטנסיבי ועוד. לידי הגיע השמפו ואני ציוותתי אותו למרכך שוורצקופף. 
יש לו ריח לימוני עדין והוא מקציף יפה. מה הוא לא עשה? לא הוסיף ברק ולא עשה לי שיער רך. מה שהוא כן עשה זה נתן לשיער שלי נפח שכמוהו מזמן לא היה לו. חוץ מהנפח, השמפו נותן גם סוג של טקסטורה לשיער. בזכות שתי התכונות האלה, אחרי השימוש בו השיער שלי היה נוח יותר לעיצוב, במיוחד לתסרוקות שדרשו נפח. אולי יתאים יותר לבעלות תלתלים שמחפשות שמפו שישמור על הנפח והטקסטורה של השיער.
שורה תחתונה - אתן כבר יודעות שאני אוהבת את סדרת אלביב הנהדרת של לוריאל. את השמפו מסדרת המקצוענים אני מעדיפה לשמור לאירועים שאני ארצה לעצב את השיער אחרי החפיפה ואני לא חושבת שארכוש אותו שוב כיוון שהוא לא מתאים כ"כ לסוג השיער שלי.
את השמפו ניתן להשיג רק במספרות מורשות ומחירו 124 ש"ח ל-500 מ"ל. 

הבא בתור הוא שמפו מסדרת Dercos של Vichy בשם Mineral Soft.
את סיפור האהבה שלי עם גרסה אחרת של שמפו דרסוס של ווישי אתן כבר מכירות. אחרי ההתנסות הכ"כ חיובית שלי עם אותו שמפו, אתן וודאי מתארות לעצמכן מה היו הציפיות שלי מהשמפו החדש שנחת אצלי. השמפו החדש מיועד לכל סוגי השיער, מועשר במינרלים ואינו כולל פראבנים, סיליקון או חומרי צבע (בניגוד להרבה שמפואים אחרים שמכילים טרטזין).
מה אומר ומה אדבר, יש כנראה משהו בשמפואים של ווישי שעושים שלי שיער רך וחלק כמשי! גם אותו ציוותתי למרכך של שוורצקופף והתוצאה הייתה שיער רך מאד ונעים. בניגוד מוחלט לשמפו של לוריאל פרופשיונאל, השמפו של ווישי הוציא מהשיער שלי כל זכר לנפח והותיר אותו חלק חלק. 
אני לא יודעת מה יש בשמפואים של ווישי שכ"כ עושים לי את זה (הבולשת לדוגמה פחות התלהבה מהשמפו הזה), אבל השיער שלי לחלוטין אוהב אותו! כנראה יש בינינו כימיה מיוחדת...
שורה תחתונה - מבין השניים, השמפו של ווישי מתאים לסוג השיער שלי יותר. יש לי שיער חלק ואני אוהבת לשמור אותו ככזה. עם השמפו של ווישי השיער שלי גם חלק וגם רך ונעים. לעומת השמפו של לוריאל, הוא לדעתי יתאים פחות למתולתלות בגלל שהוא לא נותן/שומר על נפח. ביחד עם השמפו Dercos הקודם שניסיתי, גם השמפו הזה נכנס לרשימה של מוצרי טיפוח לשיער שהייתי מוכנה להשקיע ברכישתם. 
את מוצרי ווישי ניתן להשיג רק בבתי מרקחת פרטיים ומחירו של השמפו 99 ש"ח ל-400 מ"ל.
ישנו חסרון שהייתי רוצה לציין לגבי שני השמפואים - והוא האריזה. אריזת משאבה בשמפו זה ככל הנראה אחד הדברים המרגיזים ביקום. אין דבר נורא יותר מלעמוד במקלחת ולהתחיל לנסות לשאוב מספיק שמפו שגם יקציף כמו שצריך. אני מעדיפה את השמפואים שלי באריזה לחיצה, תודה.

לסיכום חלק הרחיצה מגיעה המסיכה הזו של Style Armotherapy.
המסיכה היא חלק מסדרת Pro Hair Care Anti Dandruff. כשקיבלתי את המסיכה חטפתי חום, קשקשים ואני זה שילוב שמעולם לא היה ואני מקווה גם לעולם לא יהיה. מצד שני, כבר התנסיתי בעבר במסיכה של המותג הזה ואהבתי אותה וגם אחרי עיון נוסף בתכונות המסיכה הבנתי שהיא מיועדת לשיקום כולל של השיער, כך שהחלטתי לתת לה צ'אנס וקיוויתי לטוב.
שורה תחתונה - מסיכה נחמדה שעושה את העבודה. השיער רך ונעים יותר אחרי השימוש בה והיא גם נותנת קצת ברק. עם זאת, התוצאות מחזיקות מעמד רק עד לחפיפה הבאה, או מקסימום שתי חפיפות. זאת לא מסיכת שיקום לטווח הארוך,  אבל לטיפול נקודתי וזמני היא נהדרת. אינני יכולה, כאמור, להעיד בעניין יכולותיה בטיפול בקשקשים.
ניתן להשיג אותה בכל הפארמים תמורת 40 ש"ח ל-500 מ"ל.

כעת נעבור למוצרי עיצוב. אקדים ואציין שמלבד שמפו, מרכך ומסיכה לשיער אינני משתמשת בחומרים בשיער בכלל, בוודאי לא כאלה שאינם נשטפים מיד. בעקבות המלצה של רופאת העור שלי הפסקתי להשתמש במוצרי לחות וסרומים לפני כמה שנים, ומאז חל שיפור ניכר ומשמעותי בתכיפות הופעת פצעונים על הפנים שלי. 
בכנות - אני לא מתגעגעת. גם ככה רוב הזמן הרגשתי שמוצרי העיצוב והלחות האלה בעיקר מכבידים על השיער ולא ממש תורמים למראה שלו.
האחרונים שנשארו אחרי הניקוי הגדול, היו ספריי לשיער ומוס. בשניהם אני משתמשת רק כשאני מעוניינת לעצב את השיער בסלסול, כי אחרת זה פשוט לא יחזיק מעמד לזמן ארוך יותר משתי דקות.
השניים שנמצאים אצלי בשימוש עכשיו הם מוס מעצב ומטפח של קרליין מסדרת 10 וספריי לשיער Wellaflex מס' 2 של Wella:
מהמוס אני מרוצה מאד. אני מניחה אותו על שיער רטוב ומחכה שיתייבש. הוא מייבש את השיער נוקשה מעט, אבל זה עובר מיד בסירוק הראשון והשיער נותר רך ומתמסר לעיצוב. יתרון נוסף - הוא לא משאיר בשיער קשקשים לבנים (ככלל, מוס תמיד עדיף לשים על שיער רטוב כדי שלא ישאיר סימנים).
מהספריי לשיער אני מרוצה קצת פחות. הוא אמנם נספג מהר בשיער ולא משאיר אותו נוקשה ו"עומד" כמו שיער של סבתות, אבל מצד שני אני גם לא מרגישה שהוא נותן לי רשת הגנה ממפגעי תסרוקות. השיער לא שומר על 100% מהעיצוב שאיתו יצאתי מהבית, אלא נוטה להתיישב לעיצוב שיותר דומה לצורתו המקורית (קרי; חלק וחסר נפח..). מה שבעיקר מפריע לי - הוא לא שומר על נפח, שזאת אחת הסיבות העיקריות שאני בכלל משתמשת בספריי לשיער.
שורה תחתונה - את המוס ארכוש שנית, את הספריי לא.
את שניהם רכשתי בסופר פארם, המוס ב-25 ש"ח והספריי ב-28 ש"ח.

אני אסיים את הפוסט עם משהו שטרם הראיתי כאן - מוצר שהוא לא איפור, לא טיפוח וגם לא בישום. אני אסיים עם אקססורי, שהוא ממש במקרה קשת לשיער!
לא יכולתי לסיים פוסט על השיער שלי מבלי לכלול את אחד הפריטים שכמעט תמיד עלי - קשתות! קשה לתפוס אותי יוצאת מהבית בלעדיהן, אני אוהבת שהן אוספות ולא אוספות את השיער ובתור מישהי שבד"כ לבושה בבגדים סולידיים וממעטת באקססוריז, קשת זאת תוספת נחמדה ללוק ולפעמים יכולה גם להיות זריקה של צבע. נכון, לא לכולן זה מתאים ויש נשים בוגרות שנראות ילדותיות ומטופשות עם קשתות, אבל אני אוהבת. מי יודע, אולי גם אני ניראת מטופשת וילדותית ולאף אחד עוד לא היה את האומץ להגיד לי את זה ;-)
אז נחתום עם קשת שקניתי לפני כחצי שנה ב-H&M תמורת 30 ש"ח, והיא אחת הקשתות האהובות עלי באוסף:

מקווה שניהנתן מהפוסט השעיר הזה!
מה שגרת טיפוח השיער שלכן? האם יש לכן המלצות למוצרי שיער טובים? ומה דעתכן על הקשת שלי ועל קשתות בכלל? שתפו אותי!

גילוי נאות: את מוצרי לוריאל פרופשיונאל, סטייל ווישי קיבלתי לסקירה

30 comments:

  1. פוסט מעולה והקשת מתוקה להפליא
    עשית לי חשק למוס של קרליין, אני בדרך כלל משתמשת רק בשמן מרוקאי לשיער כשהוא לח ושם זה נגמר. בספריי אני משתמשת רק כשאני בונה תלתלים אבל טרם נתקלתי בספריי המושלם
    מקווה שהמסכה של פנינה, ה-BFF שלנו, תוכיח את עצמה בחפיפה הקרובה

    השבמחק
  2. אוי הקשת מתוקה! אני אף פעם לא אהבתי אקססוריז בשיער אבל יש נשים שזה מתאים להן.
    השמפו של לוריאל לצערי הגיע אלי שבור. ניסיתי אותו פעם אחת והוא הפך את שיערי לגוש שומן דביק. העברתי אותו הלאה לחמותי שצובעת אז אולי לה זה יהיה יותר טוב.
    מוזר לי מסכה לקשקשים כי מסכות בדרך כלל לא מניחים על קרקפת (לפחות לא אצלי) אז איך בדיוק זה אמור לטפל בקשקשים?!

    השבמחק
  3. גוש שומן דביק?? אוי וויי. אצלי הוא נתן רעמה מנופחת, שזה טוב רק אם אני מעוניינת בעיצוב מסוג כזה...
    לא יודעת מה הקטע של המסיכה והאמת שלא כזה מעניין אותי. אין לי קשקשים תודה לאל, אז גם לא היה לי צורך לבדוק... אני שמה אותה על השורשים והיא עושה עבודה יפה בסה"כ, שזה מספיק לי.

    השבמחק
  4. פוסט מעולה והקשת מתוקה להפליא
    עשית לי חשק למוס של קרליין, אני בדרך כלל משתמשת רק בשמן מרוקאי לשיער כשהוא לח ושם זה נגמר. בספריי אני משתמשת רק כשאני בונה תלתלים אבל טרם נתקלתי בספריי המושלם
    מקווה שהמסכה של פנינה, ה-BFF שלנו, תוכיח את עצמה בחפיפה הקרובה

    השבמחק
  5. תודה תודה!
    שמן לשיער ניסיתי פעם ואני לא אוהבת. ככלל אני מאד לא אוהבת מוצרים עם מרקמים שומניים, זה עושה לי קונוטציות לימים של עור רע....
    אני בטוחה שפנינה תוכיח את עצמה, איך אפשר שלא?!

    השבמחק
  6. את השמפו הזה של לוריאל ספציפית לא ניסיתי. לאחורתי יש אותו, אבל השתמשתי ב-2 שמפואים שלהם מסדרות אחרות - שמפו אחד לשיער צבוע (בקבוק ורוד) ושמפו אפור לגוונים (כשעוד הייתי בלונדינית) ושניהם היו מעולים.
    ניסיתי גם את המסכה הורודה שלהם בזמנו עם השמפו והיא היתה מאוד מאוד מוצלחת

    השבמחק
  7. בכלל אני מאד אוהבת מוצרי שיער של לוריאל, בסדרת אלביב אני משתמשת כבר שנים וגם המסיכות שלהם טובות. השמפו הספציפי הזה דווקא פחות התאים לי, לדעתי יתאים יותר לבנות עם שיער מתולתל - ואני לא כזאת! P-:

    השבמחק
  8. את השמפו של אלביב למשל אני לא אוהבת.
    הסדרות האלה שונות. הן לא מוצרי פארמים, אלו סדרות שנמכרות אצל ספרים בלבד..
    ואחותי באמת מתולתלת :)

    השבמחק
  9. היי!
    אחלה פוסט!
    בתור אחת שיש לה (גם) שיער ארוך ודי חלק (גלי לכל היותר..),אני יכולה להמליץ לך בפה מלא על השמפו/קונדישינר/מסכה של שוורצקופף.מבלי להגזים-הסדרה הזאת שינתה את איך שהשיער שלי נראה ביום-יום.
    אני משתמשת בסדרה עם השמני הזנה (צבע צהוב),שהיא סדרה נגד קצוות מפוצלים (יש להם גם סדרה לשיער ארוך,אבל היא דווקא לא התאימה לי)..אני לא יודעת אם אלה השמנים,אבל אף שמפו לא התאים לשיער שלי כמו זה.גם הקונדישינר לא רע,ומבחינת המסכה-אני חושבת שבאמת נהיה לי פחות קצוות מפוצלים מאז שהתחלי להשתמש בה (טפו טפו טפו).

    השבמחק
  10. שמפו כמו זה של לוריאל פה שעושה נפח זה מעולה לבעלת שיער כמו שלי. את הברק נשלים עם מוצרי העיצוב. העניין הוא שלטעמי זה מחיר יקר להוציא על שמפו. גם אני כידוע מאוד אוהבת את האלביב.
    אין ספק שמוס לשיער עושה עבודת עיצוב (לא מכירה את זה שפה) אבל זה מוצר שאני לא מסוגלת לשים בשיער בגלל שעושה קשה כזה. זה מעצבן אותי חבל"ז. אוהבת שיער רך ונעים.
    הקשת לשיער יפה, גם אני מדי פעם קונה כאלו אבל מעולם לא יצאתי עם אחת מהבית... ברגע האמת אני משתפנת לגמרי. חייבת לציין שעל אחרות זה נראה לי ממש מדליק!

    השבמחק
  11. כן אני יודעת שאלה סדרות שונות (אם כי אני לא רואה את הצורך בהבדל הגדול חוץ מלתמחר את זה יותר יקר, אבל ניחא....), אבל דווקא בלוריאל אני מעדיפה את הסדרה הרגילה וה"זולה" על פני המקצועית והיקרה יותר...

    השבמחק
  12. שמחה שניהנת ממנו! את השמפו והמרכך של שוורצקופף ניסיתי ודווקא פחות אהבתי, מהבחינה הזאת אני מעדיפה את האלביב. לעומת זאת את המסכות שלהם לא ניסיתי אף פעם, אבל בהחלט רשמתי לי לנסות בעתיד את המסיכה למניעת פיצול קצוות

    השבמחק
  13. כן אני יודעת שאלה סדרות שונות (אם כי אני לא רואה את הצורך בהבדל הגדול חוץ מלתמחר את זה יותר יקר, אבל ניחא....), אבל דווקא בלוריאל אני מעדיפה את הסדרה הרגילה וה"זולה" על פני המקצועית והיקרה יותר...

    השבמחק
  14. מהבחינה של לוריאל אני בהחלט מעדיפה את הסדרה ה"זולה" יותר (אלביב) על פני הפרופשיונאל, שבכנות אני לא רואה סיבה להוציא על השמפו הזה כ"כ הרבה כסף...
    כמוך, לא מתה על התחושה של מוס או בכלל מוצרים בשיער. משתמשת בזה רק כשאני רוצה לעצב משהו מסויים. לזכותו של המוס הזה יאמר שאחרי הברשת השיער הוא לא מותיר אותו קשה ופריך, כך שזה עוד טוב.
    אני מתה על קשתות! מעניין מתי אגיע לגיל שאחליט שזה כבר ילדותי מידי עבורי, כי בינתיים זה עוד לא קרה! D-:

    השבמחק
  15. מקלחת וחפיפה, התחום החביב עליי (אין כמו מקלחת כדי להרגע...)
    אז לגבי הלוריאל- אני לא מחפשת נפח, אז כנראה שהוא לא יגיע איתי לאמבטיה, אבל זה פתרון יחסית נוח וזמין לבנות שמחפשות את זה, במקום להתחיל להתעסק עם פנים ושטויות.
    ופה באמת נכנס המוס, שנותן את המראה המנופח לפי איך שאת מסדרת אותו אחרי המקלחת.

    את המסיכה של סטייל יש לי- והשתמשתי בה תקופה ארוכה- היא מעניקה רכות נהדרת ויש לה ריח שאני ממש אהבתי. אבל היא לא משקמת או משהו בסגנון, ולדעתי היא מתאימה לבנות שאין להן בעיות עם השיער...

    וממש אהבתי את הקשת, רוצה לראות אותה עלייך!

    השבמחק
  16. אין לי הרבה מוצרים לשיער ואני גם לא ממש אוהבת להתעסק איתם. מה שנמצא אצלי תמיד זה שמפו ומרכך כמובן, מסיכה או שתיים וזהו. לאחרונה אני משתמשת בסרום של פול מיטצ'ל (לא על בסיס קבוע, רק במידת הצורך כשהשיער נראה לא משהו).
    קיבלתי המלצות חמות על מוצרים לשיער של Saryna Key a שמיוצרים בארץ ובעלי מרכיבים משובחים (נמכרים במספרות וב"דרך היופי"). ניסיתי דוגמית של מסיכה והיא הייתה מעולה! אני מתכננת לקנות שמפו ומרכך בקרוב.
    אני חושבת שאת השמפואים של ווישי הייתי אוהבת, אזכור אותם לפעם הבאה.

    השבמחק
  17. בדיוק השתמשתי במסיכה הזאת ביום שישי ואני נהנת מהשיער הרך שהיא נותנת. אני גם לא חושבת שהיא משקמת, ובטח שאין לי מושג מה ההשפעה שלה על קשקשים, אבל לפחות שיער רך היא נותנת!
    אולי בהזדמנות תראי אותי עם הקשת ;-)

    השבמחק
  18. פעם ראשונה שאני שומעת על המותג הזה! נשמע מעניין. אצלי נמצא בינתיים ברשימה לנסות את יס טו קארוטס.
    שווה לבדוק את השמפואים של ווישי, המחירים נשמעים גבוהים, אבל בפעם האחרונה שכתבתי עליהם עדכנו אותי בתגובות שאפשר למצוא מבצעים של אפילו יותר מ-50% הנחה עליהם!

    השבמחק
  19. גם אני גיליתי אותם לאחרונה (יש לי סניף של "דרך היופי" ממש ליד העבודה ויש שם מלא מוצרי שיער מקצועיים). השמפו והמרכך לא זולים בכלל, בפעם האחרונה שבדקתי הם היו 92 ש"ח כל אחד והיה מבצע של 20% הנחה.
    את וישי אנסה גם מתישהו, מידי פעם יש עליהם הנחות ממש שוות.
    היה לי שמפו ומרכך של יס טו. הם טובים, אבל לא עושים שום דבר ששמפואים אחרים לא עושים. רק רשימת המרכיבים שלהם קצת יותר אטרקטיבית בעיני כי הם לא מכילים SLS ושאר המרכיבים הפחות רצויים אצלי. בקיצור, אם יש לך עוד מוצרים ברשימה את יכולה לדלג עליהם לדעתי.

    השבמחק
  20. גם אני גיליתי אותם לאחרונה (יש לי סניף של "דרך היופי" ממש ליד העבודה ויש שם מלא מוצרי שיער מקצועיים). השמפו והמרכך לא זולים בכלל, בפעם האחרונה שבדקתי הם היו 92 ש"ח כל אחד והיה מבצע של 20% הנחה.
    את וישי אנסה גם מתישהו, מידי פעם יש עליהם הנחות ממש שוות.
    היה לי שמפו ומרכך של יס טו. הם טובים, אבל לא עושים שום דבר ששמפואים אחרים לא עושים. רק רשימת המרכיבים שלהם קצת יותר אטרקטיבית בעיני כי הם לא מכילים SLS ושאר המרכיבים הפחות רצויים אצלי. בקיצור, אם יש לך עוד מוצרים ברשימה את יכולה לדלג עליהם לדעתי.

    השבמחק
  21. מצד שני את יס טו קארוטס אני יכולה למצוא בחנויות בסביבה שלי ב-10 שח למוצר, שזה מחיר מציאה אז אולי בכ"ז כדאי לנסות. אם אזדמן לחנות כזאת ארכוש וניראה מה דעתי, אולי אוכל לחסוך בעתיד כמה שקלים במקום האלביב..

    השבמחק
  22. גם אני משתמשת בספריי של וולאפלקס ואני מאוד אוהבת אותו. אהבתי מאוד את הקישוט לשיער:)
    מ

    השבמחק
  23. תודה! זאת אחת הקשתות האהובות עלי :-)

    השבמחק
  24. איזה פוסט כיפי! ממש אהבתי את הקשת...האמת, שאני ממש לא משקיענית כשזה מגיע לשיער, וזה עושה לי חשק (כבר סיכמנו מזמן שאת בקטע של לבזבז לי כסף לא?)... אני משתמשת בשמפו וקונדישנר של קרליין 10, והם נהדרים.. וגם זולים. כשניסיתי לגוון השיער שלי פתאום נראה חסר חיים, ותמיד אני חוזרת אליהם. רק הסדרה של לוריאל אלביב עושה לי טוב לשיער, אז לפעמים אני מגוונת. כשאני זוכרת אני שמה טיפות אובלפיחה שבלי קשר לבריא או לא בריא , יש להם בעיקר ריח מדהים. ושוב, הקשת מקסימה... אני תמיד קונה קישוטים לשיער, ואף פעם לא משתמשת בהם אחר כך.. יש לי מגירה שלמה של כאלה ללא שימוש כי הם לוחצים לי על הראש :-P

    השבמחק
  25. נו זה תפקידי, לבזבז לכן כספים ;-)
    זכור לי שניסיתי פעם את השמפו/מרכך של קרליין אבל לא זכורה לי העמדה שגיבשתי לגביהם. בינתיים טוב לי עם האלביב שלי ומידי פעם הבלחות של הווישי שהם מצויינים....
    ואת עם השיער הבלונדיני ההורס שלך לא צריכה להגיד מילה!

    השבמחק
  26. יש לי הרגשה משונה שכבר הגבתי לפוסט הזה. מוזר משהו...

    לכשנתקלתי במוצרים של לוריאל פרופשונל אהבתי אותם מאוד! הם ספציפית (גם אם הקונצרן בעייתי...) לא עושים ניסויים בבע"ח. את רוב המתעניינות בתחום זה לא היה קונה. גם אותי לא, ובכל זאת התפתתי. אני דווק אממש צריכה נפח לשיער אבל תמיד מתעצלת להשקיע בשמפו. אולי בו כדאי להשקיע? בכל מקרה, השתמשתי במסיכה שלהם לשיער דליל והיא עשתה פלאים לשיער שלי!

    גם אני הפסקתי את השימוש במוצרי לחות המזעזעים. במיוחד עכשיו כשהשיער שלי קצר והוא לא צריך שום דבר. לפני זה השתמשתי במוס של ואללה והוא דווקא היה מאוד מאוד נחמד! (גם אני פחות אהבתי את הספרי.. קניתי אותו לגמרי בטעות.. :/) אבל הכי כיף לי עכשיועם שיער קצר ועם שמן בריא לשיער.

    אישית, לא אוהבת עלי קשתות, אבל על אחרות, כשזה מתאים זה נורא חמוד :)
    הקשת שבתמונה - מקסימה!

    השבמחק
  27. הגבת כאן, אבל מחקתי את תגובתך כיוון שאני נוהגת למחוק תגובות שלך על בסיס קבוע ;-)
    עם התספורת המתולתלת הקצרה והמתוקה שלך את באמת צריכה נפח, אולי באמת השמפו הזה יתאים לך.
    וזאת אחת הקשתות האהובת עלי, קצת ילדותית אבל חמודה עד מאד :-)

    השבמחק
  28. חחח בטח היה ארוך וחפרתי אז חשבת לעצמך - אולי עדיף בלי! :P
    היום בבוקר כבר החלטתי, בשניה שנגמרים לי השמפו והמסכה - יסלחו לי הארנבונים - השמפו יהיה של מטריקס והמסכה של לוריאל פרופשונל. אני מוכנה להקריב את שערי עד גבול מסוים ככה מסתבר...
    אני דווקא לא חושבת שהקשת ילדותית. תאמיני לי שאם אני הייתי טיפוס של קשתות - שלי היתה הכי ילדותית שיש..

    השבמחק
  29. שיער הוא ייצור רגיש, לפעמים צריך להתגמש בעקרונות עבורו! P-:

    השבמחק
  30. הוא לא רק יצור רגיש, הוא יצוג רגיש :)

    השבמחק