‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

23.1.2012

הדרגתיות וורודה

וורוד הוא צבע נשי, על כך לא יכול להיות שום וויכוח. אופנות באות והולכות, אבל הוורוד תמיד נשאר אחד הגוונים הפופלוריים בשפתונים ולכל מותג איפור יהיה מבחר של לפחות 10 ורודים בליין הקבוע. 
מה לא נאמר על וורוד וכמה הכפשות נהנים להערים עליו - שהוא מזכיר ברבי, שהוא טראשי/ילדותי/מיושן, שהוא צבע של סבתות/רומניות/שילוב של השניים ועוד כהנה וכהנה "מחמאות". את כל ההעלבות האלה סופג לו הוורוד בשקט, אולי קצת מסמיק, אולי קצת מחוויר ולפעמים אפילו נהייה פרוסטי מזעם, אבל הוא במעמדו הרם אוחז באיתנות ולא זז. 
אז כיוון שבתור נשים, עם ורוד היינו וכנראה שלעולם גם נישאר, כל אישה נדרשת לתחזק אוסף ורוד גם בקולקציית האיפור האישית שלה. 

באוסף שלי תוכלו למצוא כמה וכמה ורודים ובחרתי להציג לכן הפעם 4 מתוכם, שאני מקווה כל אחת תוכל למצוא בין המבחר הזה את הגוון המועדף עליה. השתדלתי להציג גוונים מאד שונים על סקאלת הוורודים ולכלול אופציות יוקרתיות לצד חלופות עממיות יותר.

נתחיל עם האופציה היוקרתית ביותר, כיאה וכנאה:
התכשיט היוקרתי והמבריק הזה (מבריק עד כדי סרבנות הצטלמות של ממש) שנראה כמו מטיל זהב פלטינה, הוא שפתון מס' 71 Girly מסדרת Rouge G De Guerlain
ככל השפתונים בסדרה הזו, הוא מגיע באריזת פטנט של מראה נשלפת (או קופצת). מה הכוונה? שברגע פתיחת השפתון, קופצת לה מראה קטנה וכך אפשר לחדש את הלוק בקלות ובזריזות. האריזה עצמה היא פלסטיק משולב עם מתכת והוא לא השפתון הקומפקטי והקטן שאפשר לזרוק בתיק. הוא כבד ומאסיבי והעיצוב שלו משדר נוכחות יוקרתית. מסוג המוצרים שאפשר לשלוף מהתיק ולהרגיש לכמה רגעים כמו "מעושרת" אמיתית. 
כעת נתייחס לפרמטר החשוב ביותר בכל שפתון - הצבע כמובן. ובכן, למרות שהשפתון הושק כחלק מקולקציית חורף 2012, אל תצפו כאן לגוון ורוד אפרפר, או וורוד כהה. לא ולא, מה שתקבלו כאן הוא ורוד פוקסיה אדמדם קר ובולט עד כדי זרחניות. זה צבע בעל נוכחות ומי שמחפשת גוון נייטרלי או כהה, עדיף לה לחפש במחוזות אחרים. דרושה תעוזה להשיק גוון כזה במסגרת קולקציית חורף דווקא וגרלן, למרות תדמית המכובדות השמרנית שדבקה בהם (ובצדק), יצאו כאן בהצהרה צבעונית שלא ניתן להתעלם ממנה.
עד כמה הוא בולט? מאד. המרקם של השפתון תורם לבולטות הזאת - הוא אטום לגמרי מהמריחה הראשונה על השפתיים, גימור חלק וקרמי ותחושה לחותית ונעימה. ריח פרחוני קליל מלווה את כל החגיגה הזאת, פארטי של ממש לכל חובבות הצבע שחובה עליהן לבחון מקרוב את הגוון הזה. העמידות שלו מצויינת ופטנט המראה של האריזה לא בא לידי שימוש כיוון שהוא דבק בשפתיים שלכן עד שתגידו די. גם אחרי ששכבת הצבע הראשונית דוהה, נשאר כתם צבע על השפתיים וזאת ממש מערכת יחסים לטווח הארוך. 
אז למרות שזה גוון עם תעוזה שאולי לא כל אחת תוכל להתחבר אליו, החלטתי להראות לכן דוגמה לאופן שימוש יותר רגוע - ממש בטפיחות עדינות ולאחר מכן לטשטש ולמזג עם השפתיים בעזרת כריות האצבעות. 
נכון שזה לא ניראה מפחיד כ"כ ככה? לביש לחלוטין ומשתלב מצויין עם איפור בגוונים קרים, כמו אפורים וכחולים. את הגוון במלוא עוצמתו תוכלו לראות בסוף הפוסט ביחד עם הסוואטצ'ים האחרים. 
את השפתון ניתן להשיג בכל דוכני גרלן בפארמים תמורת 268 ש"ח (אאוץ'..).

ניגש כעת ל-3 שפתונים שאולי נגישים מעט יותר מהגרלן היוקרתי.
ונתחיל בהדרגתיות מתונה משפתון לנקום - אף הוא מבית שנחשב יוקרתי:
את השפתון הזה כבר פגשתן פה לא מזמן וקיבלתי הרבה נזיפות על כך שלא חשפתי את הגוון שלו לציבור. אז הנה לכן - מדובר בשפתון ורוד, כמה מפתיע! הגוון הוא מס' 312 Pink in the Limo מסדרת Color Fever של לנקום שיצא במסגרת קולקציה ורודה קומפלט בקיץ האחרון. 
גם הוורוד הזה הוא בעל נוכחות, אם כי בגוון רגוע יותר משל גרלן. הפעם מדובר בורוד קר כהה מעט, בעל גימור פרוסטי-מטאלי. לפי סוואטצ'ים שלו שראיתי ברשת, יש לו רמת אטימות משתנה בהתאם לגוון השפתיים הטבעי. על שפתיים ורודות בהירות כמו שלי, הוא אטום לגמרי. מרגיש נעים על השפתיים, אם כי לא עמיד במיוחד וגם יכול להדגיש פגמים במידה ויש כאלה (יובש, קמטוטים וכו').
אני לא בטוחה אם הגוון הזה עדיין קיים בפארמים, אבל כעקרון כל הסדרה הזאת של לנקום עולה 140 ש"ח. למי שדחוף להשיג את הגוון הזה חיפוש זריז ברשת באתרים כמו אי-ביי יובילו אותה אליו.

השפתון הבא הוא הכהה בחבורה ואולי הגוון החורפי ביותר כאן. הצבע הוא וורוד "Berry" עשיר, גוון שיושב טוב על קו האמצע בין סגול לוורוד כהה. 
מדובר בשפתון מבית Mineraz בשם Parfait. הוא מכיל רכיבים טבעיים כמו שמנים צמחיים, שעוות טבעיות ותמציות וויטמינים. משפתון צמחוני שכזה לא היו לי ציפיות גבוהות, אבל מה רבה היתה הפתעתי לגלות פיגמנט עז ועשיר, מריחה נעימה וגימור חלק על השפתיים. הוא איננו מבושם אלא מדיף ניחוח צמחי קל והזכיר לי במרקמו את השפתון הטבעי של בורז'ואה. הוא עמיד באופן ממוצע ושרד אצלי אכילה קלה.
ייצור ישראלי (במצפה רמון, לא פחות!), מכיל את כל טוב הטבע, גוון נפלא לחורף - לא תעיפו בו מבט? ניתן להשיגו באתר ביוטי-שופ תמורת 82 ש"ח. 

הדרך היתה ארוכה ומפותלת, אבל הגענו סופסוף לורוד האחרון. אי אפשר לסגור פוסט על שפתונים ורודים, בלי וורוד בייבי בהיר ושימרי.
השפתון שבחרתי הוא מס' 132 Sweet Pink מסדרת Color Sensational של מייבלין
הוורוד הוא ורוד בייבי בהיר עם גימור מעט שימרי. אפשר למרוח אותו בשכבה ראשונה סמי שקופה, או להעמיס ולהתהדר בגימור ורוד אטום. ראו הוזהרתן - בגימור האטום שלו הוא עלול לגרום לכן להיראות כמו שחקנית פורנו רך (צר לי מכן וצר לי על קטגוריית החיפוש של הבלוג שהולכת לקרוס תחת עומס של הפניות מחיפושים נאלחים, אבל אין ברירה, האמת חייבת להיאמר...). אני מעדיפה תמיד לשים אותו בעדינות כשפתון בסיס ומעליו גלוס. 
שני דברים מפריעים לי בו - המרקם שהוא מעט יבשושי וגם מרגיש כזה על השפתיים, והריח שהוא מתוק ומבחיל למדי. מצד שני, כיוון שהוא לא קרמי או לחותי במיוחד הוא יחסית נדבק לשפתיים ויכול לשרוד אפילו ארוחת צהריים. 
את השפתונים מהסדרה הזאת ניתן להשיג בכל פארם תמורת 90 ש"ח, לפני מבצעי 1+1 או 40%. 

זהו! הגענו לסיומה של סאגת הורודים וכמובן שלא אותיר אתכן ללא סוואטצ'ים של כל השפתונים שהופיעו כאן:
נתחיל בהדרגתיות משמאל לימין: ורוד בייבי בהיר 132 של מייבלין, שפתון ורוד עם גימור פרוסטי-מטאלי מס' 312 של לנקום, ורוד פוקסיה אדמדם מס' 71 של גרלן, ואחרון חביב ה-Parfait הטבעי של מינראז. 
בהמשך השבוע אעלה לפייסבוק תמונות שפתיים של כל השפתונים, כך ששווה להמשיך לעקוב אחרי גם שם! 

לסיום, אני רוצה להציג לכן מוצר שיעזור לכל השפתונים האלה לשבת לכן יפה על השפתיים - שפתון לחות Acu Lip של Doctor OR.
השפתון מועשר בוויטמין E, מעניק לחות שוטפת והכי הכי חשוב - מתהדר ב-SPF 15. נשאלתי פעם על ידי אחת הקוראות שלי על המלצה לשפתון לחות עם SPF וסופסוף אני יכולה להמליץ על משהו שיש לו גם מרקם מצויין, גם מלחח, גם לא מכביד על השפתיים וגם בעל אותה תכונה חשובה של הגנה מפני קרני השמש. ביחד עם הקארמקס בלילה ושכבה דקה של הבאלם הזה בבוקר, השפתיים שלי חלקות ובריאות גם עכשיו, בתקופת היובש החורפי. 
אם כבר באלם, אז זאת אופציה נהדרת שמספקת הגנה כפולה וחשובה. ניתן להשיגו בכל הפארמים ובבתי מרקחת תמורת 35 ש"ח (עד סוף פברואר נמכר ב-30 ש"ח בסופר פארם). 

פיו, זה היה א-רוך!! אומנם לא כתבתי כאן שבוע, אבל אני מקווה שהצלחתי לפצות על ההיעדרות הבלתי מתוכננת הזאת ;-)

איזה מהורודים שהצגתי כאן הכי מצא חן בעיניכן? ועד כמה אתן באמת אוהבות שפתונים ורודים? שתפו אותי!

גילוי נאות: את שפתוני גרלן, מינראז וד"ר עור קיבלתי לסקירה

26 תגובות:

  1. השפתון של מינרלז נראה טבעי ויפה, מחכה לראות תמונה על השפתיים שלך
    אני והשפתון של גארלן זו אהבת אמת (ורודה ודביקה, אלא מה?), מבחינתי הוא הכוכב של הקולקציה הזו

    השבמחק
  2. אחרי שמצאתי דרך להניח את השפתון של גרלן בצורה רגועה יותר, גם אני התחלתי לאהוב אותו. לאפקט המלא אני אמתין לקיץ...

    השבמחק
  3. אהבתי את כולם. לא סתם אני אישה! ורוד זה תמיד מאסט ואת מציגה מבחר רב שאכן נחשב לורוד. חוץ מ-BERRY שבאמת שונה בגוון שלו מכולם ולא מתקשר לי עם "ורוד". הגרלן אלוהי (במרקם), הצבע באמת מתאים יותר לקיץ אבל יש כאלו שדווקא יהנו ממנו גם בחורף.

    השבמחק
  4. לגמרי מתואמות היום...... :)
    אני חושבת שדווקא הורוד של גרלן בהנחה מלאה יראה עלייך מדהים!

    יש לי את הגוון הזה של השפתון של מינרז בגלוס והוא אוד טבעי ויפה...

    השבמחק
  5. כמו שאפשר ליראות - בטפיחות זה המקסימום שאני יכולה להניח עם השפתון של גרלן כרגע, אולי בקיץ אני אעיז יותר :-)
    השפתון של מינראז הוא אכן הכהה בחבורה. כללתי אותו כי הוא סגול וורוד, ולא סגול אדום או כחול.

    השבמחק
  6. ניסיתי את הגרלן בהנחה מלאה וממש הסתנוורתי! ניראה לי הוא יותר יתאים בקיץ עם גוונים בהירים קיציים אחרים.
    לא ידעתי שיש את השפתון הזה של מינראז גם בגלוס. המממ....אני אוהבת גלוסים..... ;-)

    השבמחק
  7. Wow this Guerlain lipstick is beautiful! And I love the packaging! :)

    Oh, and thanks for adding me to your blogroll, that's so sweet! <3 I put you in mine as well!

    Bisou,
    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  8. Guerlain always have gorgeous packaging, which you pay dearly for! ;-)
    was a pleasure adding you to my roll, thanks so much for adding me too! :-)

    השבמחק
  9. איך אפשר שלא להתחבר לשפתון ורוד ועוד של גרלן, מאוד יפה עלייך ואני רואה שהוא מתקבל שונה אצל כל אחת, אצלך אני רואה משהו סגלגלי?
    אגב, אני אוהבת שפתונים באפקט מלא דווקא בחורף ובקיץ נמשכת לגוונים יותר "לחים" .
    הסוואצ' של מינראז, נראה מעניין, אני אוהבת ורודים כאלו.

    השבמחק
  10. טוב די קשה לי לעמוד בזה.
    הגרלן בעל צבע מטורף- ממש נדלקתי עליו.
    במקביל- גם המינרלז והלנקום עוררו בי עניין רב- מה יהיה? יש לי רק זוג שפתיים אחד!!
    :P

    צבעים מקסימים,
    בהחלט מגוון רחב של ורודים.

    השבמחק
  11. LOL איך אפשר שלא להתחבר לגרלן נקודה?? בגלל ששמתי אותו ממש בעדינות על השפתיים אז הגוון הטבעי של השפתיים שלי לא כוסה לגמרי, לכן כנראה הוא ניראה לך קצת יותר סגלגל כאן.

    השבמחק
  12. זה שיש לך רק זוג שפתיים אחד אומר שצריך להיות לך רק שפתון אחד? איפה נשמע כדבר הזה?? D-:

    השבמחק
  13. חחחח הלוואי וזה היה עובד כך, אני בשכנוע עצמי שיש לי הרבה ואני לא מספיקה להשתמש בכולם:)

    השבמחק
  14. חחח גם אני תמיד בשכנוע הזה, רק שאני לא מצליחה לשכנע את עצמי באמת ;-)

    השבמחק
  15. מבצע מיוחד בצ'יקה על השפתונים והגלוסים מבית עדי גילון/ מינרז.
    שפתון/ גלוס - 60 ש"ח
    2 יחידות ב- 99 ש"ח

    משלוח חינם

    http://www.chica.co.il/288--.html

    השבמחק
  16. תודה על העדכון! :-)

    השבמחק
  17. בחיים הפרטיים שלי, אילו שלא כוללים איפור, אני שונאת ורוד ידועה.
    אבל באיפור - צלליות ושפתונים - אני ממש ממש אוהבת ורוד והוא גם מאוד מחמיא לי
    (בעצם יש כאן סוג של כניעה.. כי בעבר לא הייתי מוכנה להראות עם ורוד..)

    כיוון שהתקציב שלי דל, ואני ממש רוצה שפתון מהסידרה הזו של גרלן
    אני "נאלצת" לרכוש רק את האדום מהסידרה הזו (מס' 25?)
    אבל באמת שגם את הורוד הזה אני חומדת!!

    הוא בהחלט יפה ומחמיא באופן שבו שמת אותו, אבל אני מעדיפה אותו במלוא העוצמה שלו :)

    השפתון של מינרז מאוד מעניין אותי..
    אחפש עוד סווצ'ים של השפתונים שלהם..
    למרות שגם משהו בגוון הזה חיפשתי עד לא מזמן (ואז מצאתי את עצמי רוכשת שפתון כתום.. אין אין הגיון..)

    לורוד של מייבלין לא התחברתי.. כנראה שכוכבת פורנו כבר לא אוכל להיות.
    אחחח האכזבה! חחחח

    לא ראיתי את הבאלם הזה בסופר פארם, באיזה אזור את מוצאת אותו בדר"כ?
    אני מסוקרנת :)
    למרות שאני מרוצה מהקארמקס (כשלא קר לו מידי.. ;))

    מזל שלא היית פה שבוע! היה לי זמן לקרוא את הפוסט ואפילו לא ב"איחור" נוראי!

    השבמחק
  18. מחר אני אעלה סוואטצ' שפתיים של שפתון מינראז, כך שתוכלי להתרשם מהביצועים שלו בפועל.
    שמחה לשמוע שוויתרת על קריירה כשחקנית בסרטי מבוגרים ;-)
    המוצרים של ד"ר עור נמכרים בסופר פארם באזור המוצרים הדרמו-קוסמטיים (כמו סבוקלם) או בבית מרקחת. צריך לשאול אם את לא מוצאת. מה שטוב בו זה שיש בו SPF, מה שלקארמקס אין. כך שבקארמקס אני משתמשת בלילה ובבאלם במשך היום, אם אני צריכה.

    השבמחק
  19. אני הכי אוהבת שפתונים ורודים וקורליים במרקם קרמי, ללא נצנצים. כל השאר לא כל כך מושכים אותי.
    מכל אלו שהצגת הגרלן הכי אטרקטיבי מהבחינה החיצונית והצבע שלו הכי יפה בעיניי, למרות שהוא נראה ממש בוהק. הוא מסוג השפתונים שאני מחזיקה במגירה ואוהבת רק להסתכל עליהם ושמה אותם פעם שכמה חודשים.
    הלנקום חביב, לא מתה על המרקם הפרוסטי, אבל אוהבת את הגוון.
    אני מאוד אוהבת את הסדרה הזאת של מייבלין ויש לי את "Crazy Pink" שהוא ורוד מאוד דומיננטי ובנוכחות שלו מזכיר את גרלן.

    השבמחק
  20. השפתון של גרלן אכן מאדדד בוהק... בשבילי זה גם מסוג הגוונים שבוודאי לא לבישים באופן קבוע, אלא רק כשיש לי מצב רוח להתפרע...
    אני האמת לא נופלת מהסדרה הזאת של מייבלין. כל השפתונים שיש לי מהם עד כה מרגישים לי יבשים קצת על השפתיים, לא המרקם הנעים ביותר שנתקלתי בו.

    השבמחק
  21. רוקמת חלומות25 בינואר 2012 בשעה 9:57

    אני ממש אוהבת ורוד,
    לא בבגדים ואקססוריז אבל באיפור מאוד,
    אין לי בעיה עם אודמים, סמקים ואפילו צלליות ורודות.
    כמובן במינון נכון, כדי לא להראות כמו ברבי.
    מבין הארבעה שהצגת העדפתי את גרלן ולנקום.

    השבמחק
  22. אני כמוך לא אוהבת ורוד בבגדים ובאביזרים, אבל באיפור כמובן כן!

    השבמחק
  23. היי,
    הבאלם של ד"ר עור לדעתי לא מתאים למי שיש לה שפתיים ממש יבשות.... אותי הוא סתם מעצבן...(ואת לא תאמיני איזה שימוש מצאתי לו:)

    השבמחק
  24. באלמים מלכתחילה הם לא כ"כ מיועדים לטיפול בשפתיים יבשות, אלא יותר למנוע יובש. בשביל טיפול יש מוצרים מרוכזים יותר. למה הוא מעצבן אותך? ואיזה שימוש מצאת לו?

    השבמחק
  25. מה עשיתן לי עם השפתון של גרלן!! בדקתי אותו אתמול במשביר והוא פשוט מטריף ובא לי עליו עכשיו!

    השבמחק
  26. וואו הצבע הזה בטח ניראה מטריף עליך!! אני מאד אוהבת עליך צבעים בולטים (כמו ביום רביעי האחרון)

    השבמחק