‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

30.1.2012

אבק כוכבים

לא סתם נתתי לפוסט את הכותרת "אבק כוכבים", לאחרונה זה באמת ניראה כאילו קבוצה של מטאוריטים התפוצצה לי מעל שולחן האיפור ופיזרה אצלי לא פחות מ-6 צלליות אבקה חדשות. 
מאיפה ההצפה הזאת אני באמת לא יודעת, אבל לאחרונה נדרשתי להתאפר יותר ויותר עם צלליות במרקם אבקה, משהו שעד לאחרונה עשיתי רק לעיתים נדירות מאד. אבל מי אני אם לא שפן הניסיונות של הבלוג, ואם בצלליות אבקה נגזר עלי להתעסק, אוציא מכך את המיטב ואציג לכן את תוצאות הניסויים הביתיים שביצעתי תוך לקיחת סיכון אישי גדול (לא ממש). 

ניגש ישר לעניינים ונפתח עם שלישיית צלליות מבית Proshop:
נתחיל עם הקדמה קצרה - על פרושופ כבר כתבתי כאן בעבר, אבל נזכיר למי ששכח שמדובר בחנות איפור מקוונת, שם אפשר למצוא מוצרים של עפרה, בועז שטיין, אסתי לאודר וגם את מותג הבית פרושופ. מאז עלה לאויר אני עוקבת אחר האתר ומגלה שם כל כמה זמן מבצעים שווים במיוחד - כמו לדוגמה חמישיית צלליות מעושנות של עופרה ב-50 ש"ח, מייקאפים של אסתי לאודר ב-150 ש"ח ועוד כהנא וכהנא. שווה להירשם (וגם להנות מ-15% הנחה אוטומטיים במעמד ההרשמה) ולעקוב אחר הנעשה שם.
וכעת לצלליות אשר לשמן התכנסנו כאן היום. אלי הגיעה שלישיה המורכבת מצללית לילך סגלגלה "קרה" בשם Silver Pink, צללית ורודה עם תת גוון חום בשם Childish Pink וצללית אפרסקית כתמתמה בשם Peach.
משמאל לימין: Silver Pink, Childish Pink, Peach
שלושתן בהירות, שלושתן מנצנצות ושלושתן גרוסות דק דק. הפיגמנט בכולן יפה, כאשר ה-Peach היא הכהה מבין השלוש והבולטת יותר על העין. לגביה אני חייבת לציין שדי הופתעתי מתת גוון אדמדם בולט שיש בה, אבל כל עוד נזהרים שלא לקרב אותה למעקי העין (אם באמצעות צללית אחרת ואם באמצעות תיחום שחור עבה) אפשר בקלות להמנע ממראה של עיניים חולניות ו/או עייפות, שזה לא לוק מומלץ בכלל. אני שילבתי אותה עם צללית חומה ועיפרון שחור מטושטש וקיבלתי המון מחמאות על האיפור. גוון מיוחד, בכך אין ספק. בשתי הצלליות האחרות אפשר להשתמש איך שהן, כצלליות בסיס,  כצלליות הארה, בשילוב עם צלליות אחרות, בשילוב האחת עם השניה ובכל דרך אחרת שתעלה על רוחכן. ככלל צלליות אבקה הן צלליות עמידות פחות (חסרון בחומרים "מאחדים" גורם לזה) וניתן להבחין בזה גם עם הצלליות האלה. מעל פריימר הביצועים משתפרים לאין ערוך.
מדד הנצנץ - גבוה. הן גרוסות דק וכך גם הגליטר, אבל הן בהחלט מהזן המבריק והמנצנץ, במיוחד לאור העובדה שהן צלליות בהירות אשר מטבען ניראות יותר גליטריות.
מחירן 69 ש"ח באתר פרושופ, אבל אפשר להשיגן עכשיו ב-50% הנחה תמורת 35 ש"ח. המלאי מוגבל! מעיון באתר ראיתי שצללית פיץ' כבר אזלה! 

הבאה בתור היא צללית מסדרת צלליות אבקה חדשות בליין Idyllic מבית ג'ייד:
מדובר בצללית ירוקה מעושנת מס' 15 Emerald Star. בניגוד לשם שלה לא תקבלו כאן גוון ירוק בוהק, אלא יותר ירוק יער מעושן אפרפר.
צללית בגוון מושלם לאיפור חורף מעושן עם טוויסט של מעט צבע. קורין לדוגמה אוהבת להשתמש בה דווקא כצללית הארה במרכז העפעף, אבל בשבילי היא כהה הרבה יותר מידי עבור זה ואני עושה איתה את הטשטוש הכהה בזווית החיצונית. אפשר גם לעשות איתה ליירינג עם צלליות ירוקות אחרות כדי לעשות משחקי צבע או להשתמש עם מברשת רטובה ולהפוך אותה לאייליינר עם גימור מטאלי (רק על העפעף! צלליות גליטר לעולם לא בתוך העין).
מתוך כל הצלליות כאן, זאת הצטיינה בעמידות משופרת (אם כי עדיין נמוכה מצלליות אבן). מעל פריימר היא תפקדה ככל צללית אבן אחרת, משמע עמידות מקסימאלית.
מדד הנצנץ - בינוני. מצד שני, הגליטר מעניק נופח חגיגי ועמוק יותר, במיוחד כשהוא תופס את האור והגימור ניראה יותר מטאלי מגליטרי. אופציה מצויינת לאיפור ערב.
את הצללית הזאת ועוד 7 צלליות נוספות בסדרה ניתן להשיג בכל דוכני ג'ייד תמורת 75 ש"ח לפני הנחות. 

נמשיכה עם צללית מינראלית מבית Mineraz בגוון Sparkling Bronze:
מבין כל הצלליות האחרות כאן, זאת הצללית הכי פחות אבקתית. המרקם שלה מעט יותר דחוס והיא מתמסרת באופן נפלא באיפור על העיניים, נמרחת כמו חמאה ונוחה מאד מאד לטשטוש. הגוון הוא חום ברונזה עשיר שנפלא להנחה לבד לאיפור יום יומי עדין, או לטשטוש בשקע עם צלליות בהירות יותר על העפעף. גם אותה אפשר להניח עם מברשת רטובה כאייליינר, אם כי אז היא מאבדת קצת מעומק הצבע.
אני יכולה לומר שמבין כל הצלליות כאן, זאת התחבבה עלי הכי הרבה. אולי בזכות העובדה שהיא מכילה 100% רכיבים מינרליים טבעים המרקם שלה נגיש יותר לשימוש, פחות מתפזר ומתבלגן ויותר נוחה לטשטוש.
חסרון יחיד - היא העמידה פחות מכולן. חובה להשתמש בה מעל פריימר, שאז היא מתפקדת הרבה יותר טוב ומחזיקה מעמד ל-8 שעות לפחות.
מדד הנצנץ - נמוך. הגליטר בה לא ראוי להיות מכונה גליטר, אלא יש לה גימור ככל צללית שימר רגילה דחוסה. אולי העובדה הזאת גם תורמת לחיבה שלי אליה. מי שמחפשת אופציות איפור טבעיות ובריאות יותר לא חייבת להתקע עם צלליות אבקה בגימורים גליטריים, אלא יש אופציות שפויות כמו הצללית הזאת של מינראז.

אחרונה חביבה היא פצצת גליטר לכל הדיעות - צללית StarDust Shadow מס' 26 של ביוטיקייר:
את הצללית הזאת קניתי כי חיפשתי תחלופה זולה לסדרת צלליות Diamond Powder של מייקאפ פוראבר. מה שרציתי זאת בעצם צללית גליטר שקופה או סמי-שקופה שאוכל להניח מעל צלליות אחרות, אם יפול לי על הראש כוכב ויגרום לי לרצות מראה גליטרי במיוחד.
אז לומר שזאת הצללית המשומשת ביותר באוסף שלי, יהיה קצת הפרזה. אבל למטרה שרכשתי אותה היא בהחלט עושה את העבודה.  יש לצללית בסיס אבקתי לבן/כסוף, אבל הוא מאד דליל ומאסת הגליטרים שולטת שם על המרקם. לשמחתי ולשמחת כולנו זאת לא צללית נצנצים, אלא צללית גליטר - הנצנצים גרוסים דק דק דק. בהנחה מעל צללית בגוון אחר, הגליטרים מתפזרים ומשקפים את הצבע של הצללית שמתחת. זאת לא צללית לטשטושים, אלא להנחה בטפיחות בלבד. דוגמא לשימוש שעשיתי בה אפשר לראות כאן.
בהנחה מעל צלליות אחרות היא עמידה ונדבקת אליהן ולא מטיילת על העפעף או חלילה למחוזות אחרים (כמו מתחת לעיניים). 
מדד הנצנץ - גבוה מאד, אבל הרי לשם כך היא כאן לא? למי שמפחדת מגליטר, שלא תעיף לכיוונה אפילו מבט.
ניתן להשיגה בכל סניפי ביוטקייר תמורת 7 ש"ח. 

שורה תחתונה - צלליות אבקה הן בהחלט לא מרקם הצלליות האהוב עלי, ובכל רגע נתון הייתי בוחרת צלליות אבן על פניהן. מצד שני, מי שניהנת מאיפור ניהנת גם מחווית ההתנסות במרקמים שונים ובגימורים משתנים. אפשר לראות שגם בצלליות גליטר יש הבדלים- ריכוזי גליטר משתנים, גימורים שנעים בין מנצנצים ממש, למטאליים, לעדינים ושימריים. כצלליות גליטר, כולן הן אופציות טובות כאן, כאשר הצללית העדינה של מינראז היא האופציה המתבקשת ביותר למי שנרתעת מהגליטר בצלליות אבקה.
כמה טיפים לשימוש נוח וקליל יותר -
1. צלליות אבקה לעולם יהיו פחות עמידות מצלליות אבן, לכן תמיד מומלץ להשתמש בהן מעל פריימר. 
2. עד כמה שניראה לכן שאספתן מעט חומר עם המברשת, תמיד תיתנו טפיחה קטנה למברשת כדי להפטר מעודפים לפני שאתן מקרבות אותה לעין.
3. יש הרבה דרכים לשלוט על כמות החומר שיוצאת מהקופסא, אבל הדרך הכי נוחה עבורי היא לאסוף עם המברשת את החומר שהצטבר דווקא בפקק של הצנצנת, ולא לטבול אותה במאסת האבקה בצנצנת עצמה.
4. הניחו את הצללית בטפיחות ובתנועת "הדבקה" על שטח העין. רק אחרי שהטפחתן את הצלליות כראוי, תפנו לטשטוש. זה יחסוך לכן נשורת ולכלוך שאח"כ יהיה קשה לנקות (לגליטר יש נטיה להדבק לכל המקומות שלא רוצים אותו בו).
5. ככל שהצללית גליטרית יותר, כך יותר קשה לטשטש אותה בלי שהיא תתפזר לכל עבר. אם הצללית גליטרית מאד, פשוט וותרו על טשטוש שלה והשתמשו בה רק בצורה שלא תדרוש למרוח אותה ממקום למקום.
6. אם גם אחרי כל הטיפים האלה הצלליות מתפזרות לכן ומחרבות את איפור הבסיס שלכן מתחת לעיניים, פשוט קפלו טישו לשניים וביד אחת החזיקו אותו מתחת לעין בעוד היד השניה מניחה ומטשטשת. הנפולת תצטבר על הטישו במקום על העור הנקי שלכן!

תאמינו או לא, אבל סיימתי סקירה של 6 צלליות גליטר, ואפילו הצלחתי לעשות זאת בלי לכתוב פוסט באורך הגלות! אני בהחלט גאה בעצמי ;-)
אני מקווה שקצת אבק כוכבים מנצנץ הצליח לדבוק גם בכן בעקבות הקריאה, לפחות באופן ווירטואלי.
מה עמדתכן בנוגע לצלליות אבקה? Yay or Nay? ואיזה מהצלליות כאן מוצאת חן בעיניכן במיוחד? ספרו לי!

גילוי נאות: את צלליות פרושופ, ג'ייד ומינראז קיבלתי לסקירה

12 תגובות:

  1. על העור שלך בסווטש ה EMERALD STAR נראית שונה לגמרי מאשר עליי. עליי היא קצת אפרפרה מעושנת כזו... אהבתי איך שהיא עלייך.
    אהבתי את זו של ג'ייד ואת הסגולה של פורושופ :)
    טיפים מצויינים!

    השבמחק
  2. כן גם אני פתחתי את הפוסט שלך להשוואה וראיתי שזה ניראה שונה! אולי כי צילמנו בתאורות שונות? או גוון עור? צללית מעניינת....
    תודה! אלה טיפים שאספתי אחרי שנים של הרבה ניסוי וטעייה בעצמי ;-)

    השבמחק
  3. ההבדלים בינך לקורין נובעים כי היא כהה ואת בהירה!
    איך לא כללת פה פיגמנטים של מאק?!
    אני אוהבת צלליות מינרליות 100% כמו של MINERALZ (לא להתבלבל עם מינרז) הן רכות כמו אוויר
    האמת לא ניסיתי אף אחת מפה!

    השבמחק
  4. ההיפך, מזל שלא כללתי כאן פיגמנטים של מאק - אחרת לא הייתי מצליחה לפרסם פוסט שלא ניסית בו אף מוצר! D-:

    השבמחק
  5. מסכימה איתך, צלליות בתפזורת זה לא המועדף ובטח לא הכי נוח.
    אבל הן יוצאות כל כך מרהיב ויפה....
    אני הכי אוהבת את אלו של MUFE, אבל זו של ביוטיקר פה בכלל לא דומה לזה, לא תחליף לטעמי, לא מוצלח ולא בכלל.
    היא שקופה ומנצנצת ואלו של MUFE עם פיגמנט וגוון ברור.

    השבמחק
  6. מסכימה שאפשר להגיע איתן לתוצאות ממש יפות, אבל זה בהחלט יותר מסורבל. אבל מי אמר שאיפור צריך להיות רק נוח ונעים תמיד, אנחנו כאן גם כדי לסבול D-:
    לגבי MUFE ניראה לי שאת קצת מתבלבלת בין שתי הסדרות. יש להם את STAR POWDER שהן באמת צלליות אבקה רגילות פיגמנטיות וצבעוניות. לעומת זאת יש את DIAMOND POWDER שאותן ציינתי וצירפתי לינק אליהן באתר, ואליהן התכוונתי שהן צלליות גליטר שקופות/סמי שקופות שמיועדות לשימוש מעל צלליות אחרות. לפי הסוואטצ'ים שראיתי הצללית הזאת של ביוטיקייר מאד דומה ונותנת את האפקט שאני רוצה.

    http://www.temptalia.com/make-up-for-ever-1-diamond-powder-review-photos-swatches

    השבמחק
  7. הן בהחלט יפות , הצבעים מקסימים והן מעולות לאיפור ערב.
    בבוקר- אממ בהצלחה עם זה..
    אני ממש אוהבת את הPEACH אבל יכולה לדמיין למה התת גוון האדמדם שלה יכול לצאת מעט "דלקתי".
    אחריה מקום שני מבחינת צבע אצלי היא הצללית שח מינרלז.

    ואחלה טיפים הבאת לנו פה:)

    השבמחק
  8. דווקא אם מתרגלים לעבוד איתן זאת לא בעיה גם בבוקר כשלחוצים בזמן. מכולן פה, הצללית של מינראז הכי מוצלחת מבחינת קלות שימוש, יש לה מרקם הרבה יותר דחוס ולא מתפזרת, כך שזאת אופציה.
    הפיץ' ממש מיוחדת, רק פשוט צריך להזהר איתה.

    מקווה שהטיפים עודדו אותך לתת לצלליות אבקה צ'אנס :-)

    השבמחק
  9. את השלישיה הזו של פרושופ הרגשתי שאני חייבת שיהיו ברשותי (מלבד השלשה המעושנת שרכשתי והשלשה הצבעונית שקיבלתי*. אני מאוד אוהבת את הנצנוץ המעניין שלהן. עבורי הן מאוד נוחות לעבודה, בטח אחרי שדחסתי אותן :) כך שאני לא מרגישה שוני באופן העבודה. וגם כשטרם הספקתי לדחוס, הצלחתי להסתדר איתן :)
    אצלי, מעל פריימר / צללית קרם הן מחזיקות כל היום בדומה לצלליות אחרות.

    ראיתי כמה וכמה סווצ'ים של הצללית הזו של ג'ייד ומדהים שבכל תמונה היא קצת אחרת. עושה חשק לבחון אותה בעצמי :) (בטח אחרי שסיימתי לדחוס את כל הצלליות בבית.. חחח). היא נראית מאוד מעניינת. הייתי מנסה אותה מתחת לבסיס שחור או כחול. מסקרן אותי איך היא תראה..

    הצללית של מינרז הכי פחות מדברת אלי כי חום? זה אין אצלי באוסף הצלליות..

    לי יש 2 צלליות אבקה של מאק (רפלקטס טרנספרנט פינק ו- טיל) עושות לגמרי את העבודה הזו אבל אחרי הכל מעט מתפזרות אם לומר את האמת. ברור לי שהן יספיקו לי לכל החיים וגם יש מצב שאם אמצא למי להוריש אותן אחרי מותי הן ישמשו גם את אותה אחת עד יום מותה..

    העצות שלך נפלאות! אבל אני, כידוע, החלטתי שצלליות צריכות להגיע באבן. ומי שלא מגיע באבן, תהפוך לאבן אם היא רוצה ואם היא לא רוצה!!! :)

    השבמחק
  10. כשתחליטי שאת מוכנה להשכיר את שירותייך תמורת תשלום שעתי תודיעי לי ואעביר לך ערימת צלליות אבקה לדחיסה!! כמו שכתבתי גם בפוסט - זה מעולם לא היה וגם כנראה לא יהיה המרקם האהוב עלי...

    השבמחק
  11. עד שלמדתי לדחוס קניתי חד פעמית צלליות ממינרלז כי התלהבתי מה"קטע" שלהן. אבל בפועל הייתי משתמשת בהן מעט מאוד.. אבל ברגע שלמדתי לדחוס זאת חגיגה בשבילי!
    ותשמעי, עם הביקוש שיש לשירותי הדחיסה שלי, אני שוקלת לפתוח הגדרת מקצוע חדשה עם עסק חדש! :D

    השבמחק
  12. אני אומרת לך, את צריכה לפתוח מעבדת דחיסה!

    השבמחק