‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

5.1.2012

Tools of the Trade

בהמשך למאמצים שלי למצוא עבורכן מברשות טובות אך לא יקרות (לצערי בארץ החלופה כמעט תמיד היא או יקר מאד או זול מאד, כמעט אין אמצע..), אסקור כאן היום 3 מברשות חדשות שנחתו אצלי לאחרונה ועוד מוצר קטן ורך שעם שימוש בו עלו בי הרבה זכרונות נוסטלגיים....
אז מה היה לנו כאן? ספוגית הפלא החדשה של ביוטיקייר, מברשת 332 החדשה דנדשה אף היא, מברשת 106 שהיא רי-פרומושן של גרסה ישנה ומברשת 061 של ProShop
שנתחיל מספוגית הפלא? יאללה, נתחיל:
אקדים ואומר שלא הינחתי מייקאפ באמצעות ספוגית כבר שנים על גבי שנים. מאז ימי איל מקיאג' העליזים, בהם לא יכולת לצאת מהחנות בלי מייקאפ שכהה לך ב-10 טונים בערך, ברונזר בשם ההו כה מפתה - "קוקה" וכמובן - ספוגיות איפור. ספוגיות איפור היו ה-דבר! ספוגיות היו הדרך אל עתיד משפוכטל ומטוייח! גשם של ספוגיות!
אז אחרי שעברו כמה שנים והתאוששתי מהטראומה, הבנתי מספר דברים. שספוגית, כמו כל כלי איפור אחר היא האמצעי ולא התוצאה. התוצאות הסופיות תלויות הרבה בסוג המייקאפ שמשתמשים בו ובמיומנות המשתמשת. לספוגית היתרונות והחסרונות שלה ולפיהן כל אחת בוחרת אם להמשיך להשתמש בשיטה הזאת, או לעבור הלאה לשיטת המברשות (כפי שאני עשיתי).
אחרי ששמעתי על תופעת ה-Beauty Blender, הספוגית הקטנה ששינתה למתאפרות רבות את החיים, הייתי סקרנית אף אני לנסות את הפלא. אם זאת, לא אני זו שאקנה ספוגיות בסכומי עתק (כמו שניתן למצוא בסניפי מדינה מילאנו, או גרסת מאק) והמתנתי בסבלנות שאחד ממותגי ה-Low Cost ירים את הכפפה ויציע לציבור גרסה משלו. והנה, ביוטיקייר לא אכזבו, והשיקו לאחרונה את ספוגית איפור HD היי דפינישן.
מה מיוחד בה? כפי שניתן לראות ממבט ראשון - העיצוב! הספוגית כבר לא ניראת כמו משולש ישר זוית, אלא התרחבה ותפחה וניראת עכשיו כמו ביצה עם קצה מחודד. מה הטעם בעיצוב הזה? הוא מאפשר שימוש נוח יותר, גישה נוחה יותר לאזורים צרים (באמצעות הצד הצר) ושיפור בביצועי הטשטוש והאחדת המייקאפ עם העור.
אז קודם כל - הספוגית מאד נעימה ומאד רכה. יש להרטיב אותה קודם במים ואז היא מכפילה בגודלה, סוחטים היטב ואז מתחילים לעבוד. 
מה קיבלנו? גימור מאד טבעי למייקאפ, היא באמת מאד נוחה לשימוש ונעים לעבוד איתה על הפנים. 
מה לא קיבלנו? כיסוי מלא. למה? ראו להלן:
הספוגית שמנה לא סתם, היא פשוט רעבה! היא "שותה" מייקאפ בתיאבון רב ולא מתביישת להשאיר על עצמה כתמים. 
ואם נדבר ברצינות לרגע - היא פשוט סופחת חומר. 
וכאן בעצם מסתכמת דעתי על הספוגית - מצד אחד היא נעימה מאד, אפשר להגיע איתה לתוצאות יפות וטבעיות, אחרי שמרטיבים אותה היא מרגישה אח"כ מאד קרירה ומרעננת על הפנים, הצורה הייחודית שלה מאפשרת גישה מקסימלית לכל פינה, היא מטשטשת ומאחדת יפה. 
מצד שני, היא לא חברה של מוצרים נוזליים מידי וסופחת אותם בשמחה. היא יותר תתאים לנשים שמשתמשות במייקאפים סמיכים יותר או אפילו במייקאפ מוצק או בצורת קרם. דבר נוסף שהפריע לי זה שלא ניתן לנקות ממנה את הכתמים אח"כ. אני לא אוהבת לראות כלי איפור מוכתמים... 
בשורה תחתונה - זה עניין של העדפה אישית. מי שרגילה להשתמש בספוגיות וזאת השיטה המועדפת עליה, בהחלט הייתי ממליצה לעבור לספוגית המשודרגת הזאת! 
מחירה 9.90 ש"ח בכל סניפי ביוטיקייר.

הבאה בתור היא מברשת שעברה לאחרונה מתיחת פנים ושדרוג:
מברשת 106 של ביוטיקייר! את המברשת הזאת אתן וודאי מכירות מגרסתה הקודמת - מברשת זוויתית לטשטוש סמקים/ברונזרים וכדומה. 
בואו נסתכל רגע בהשוואה בין הסבתא לנכדה?

כפי שניתן לראות - ההבדל הוא עצום. כל העיצוב של המברשת השתנה מהידית עד לשערות. 
מדובר כמובן במברשת סינטטית לחלוטין, כמו קודמתה. ההבדל הוא שבניגוד לקודמתה היא לא עוקצת ושורטת! מברשת 106 הישנה בהחלט הייתה אחת המברשות הגרועות שנתקלתי בהן. היא הייתה דקה, דלילה והשיערות ממש שרטו את העור - לא נעים! השתמשתי בה רק פעם ופעמיים והבנתי את הרעיון. מאז שמרתי אותה אך ורק למטרת סקירה עתידית בבלוג, וכעת משתורה הגיעה היא עוברת ישירות לפח...
מברשת 106 החדשה לעומת זאת היא באמת כבר סיפור אחר. מאד רכה, הרבה יותר שמנה וצפופה. מצד אחד זה נהדר, מצד שני שוב איכשהו אני לא מצליחה להתחבר אליה. היא רכה ושמנה מידי לטשטוש טוב של ברונזר ורק להנחת סומק אני משתמש בה לעיתים רחוקות. חפיפה היא שרדה יפה ואפילו לא לקח לה שעות להתייבש, למרות שהיא עבה.
אולי זאת אני? אולי הטראומה מהגרסה הקודמת עדיין לא שככה? יכול להיות. אני כן יכולה לומר שהיא באמת נעימה מאד למגע ובעבור המחיר שלה כדאי בכל זאת לנסות. אולי תתחברו אליה יותר ממני. 
היא עולה 10.50 ש"ח בכל סניפי ביוטקייר.

נעשה רגע הפסקה ממברשות פנים ונעבור למברשת עיניים:
מברשת 061 של ProShop. פרושופ הוא אתר קניות והדרכה ישראלי חדש ובו ניתן למצוא איפור, טיפוח, אביזרים וכו' כולל הסברים וסרטוני הדרכה לשימוש נכון במוצרים. 
אמנם ניתן למצוא שם מוצרים של חברות איפור מובילות (עפרה, אסתי לאודר, בועז שטיין), אולם לאתר יש ליין משלו בו נכללות, בין היתר, גם מברשות.
מברשת 061 היא מברשת שטוחה רחבה להנחת צלליות.
 כעקרון, היא הרבה יותר רחבה וגדולה ממברשת הנחת צלליות שאני נוהגת להשתמש בה (עליה כבר כתבתי בעבר), כך שהייתי זקוקה למעט זמן הסתגלות.
בסה"כ היא עושה את העבודה מצויין. אוספת את החומר יפה ומפזרת באחידות.
נקודת החסרון שלה - הקצה שלה מעט דוקר. למרות שהמברשת עצמה רכה, משהו בחיתוך שלה לא מסתדר. היא לא תהיה שמישה כ"כ למטרות טשטושים, אלא רק להנחה שטוחה או בטפיחות. 
כיוון שאני כן משתמשת לפעמים במברשת השטוחה שלי לטשטוש קליל וכיוון שאני רגילה לעבוד עם מברשת הרבה יותר קטנה שמתאימה לעיניים הקטנות שלי, ייעדתי למברשת פרושופ הזאת שני יעודים חליפיים: הראשון הוא הנחת צללית יחידה כשאני מחפשת מראה סופר פשוט ומהיר בלי יותר מידי שילובים וצבעים. בגלל גודלה היא מכסה שטחים גדולים על העפעף - אז מניחים את הצללית ושלום ולהתראות. יעוד שני הוא מברשת היילייטר לפנים. שוב בגלל הגודל - היא נהדרת להוספת היילייטר ממוקד באזורים כמו גשר האף, מעל הגבות, בקשת השפתיים וכו'.
מי אמר שצריך להיות מקובעים רק לצורה אחת של שימוש במברשת? 
את המברשת ניתן להשיג באתר פרושופ ומחירה 60 ש"ח. הנרשמים לאתר מקבלים 15% הנחה על המחיר הזה, כאשר בעלי מקצוע (מאפרות וכו') זוכים להנחות נדיבות אף יותר. שווה בדיקה!

אחרונה חביב שמרתי לסוף - הפייבוריטית החדשה שלי!
מי אמרה 201 של פרוביוטי ולא קיבלה?
מרינה מיש יופי בכולנו כבר אמרה זאת לפני - הן ממש תאומות זהות!
כיוון שלא יצא לי להתנסות עדיין במברשת של פרוביוטי, אני לא יכולה להשוות ביניהן. אני כן יכולה לומר לכן, שמברשת 332 החדשה של ביוטיקייר היא אחת המברשות הנעימות שנתקלתי בהן!
אין בה אפילו לא חלקיק דוקר או שורט אחד, הכל רך כמו פרוות ארנבון. לכל מי שנבהלת - היא אמנם רכה כמו פרווה, אבל סינטטית לגמרי.
למה היא נהדרת? להנחה וטשטוש של פודרה ולהנחה וטשטוש של ברונזר באופן רוחבי על כל הפנים (לא להצללות כמובן).  אני לא ניסיתי אותה למוצרים נוזליים אלא רק אבקתיים והיא עושה עבודה נהדרת. גם חפיפה היא שרדה בגבורה ואף שערה לא זזה ממקומה.
כל שימוש בה הוא סשן התלטפות אחד גדול - תענוג! 
מחירה 16 ש"ח בכל סניפי ביוטיקייר ותאמינו לי שאלה 16 שקלים שלא תתחרטו שבזבזתן...

אז אחרי שסיימתי עם מכשיר הליטופים הזה, אפשר לסגור את הפוסט בהרגשה של אהבה מלטפת ;-)
מקווה שמצאתן כאן מידע אשר יועיל להרגלי רכישת המברשות שלכן!

וכעת ספרו לי - מכירות את המברשות שהצגתי כאן? או רוצות להכיר? התגובות הן המקום לשתף!

גילוי נאות: את הספוגית, מברשת 332 ומברשת פרושופ קיבלתי לסקירה

28 תגובות:

  1. אף פעם לא השתמשתי בספוגית ולכן גם לא מתכוונת להתחיל. 332 משמשת אצלי גם למייקאפ נוזלי וגם לברונזר. מעולה וכפי שאמרתי בעבר-זהה ל201 של פרו ביוטי.
    חבל שמברשת עיניים דוקרת מעט, נראת אחלה.
    אני דווקא אוהבת את הזויתית של ביוטיקייר ולא הכרתי את הקודמת. אצלי היא בדרך כלל משומשת להצללות.
    סופ"ש נעים!

    השבמחק
  2. אני גם לא מתכוונת לחזור אחורה לספוגיות, מברשות עדיפות אצלי הרבה יותר...
    ה-332 נהדרת! כ"כ נעימה. אם הפרוביוטי נעימה כמוה לא פלא שכל בנות הפורום כבר הספיקו לרכוש אותה..
    הזוויתית של ביוטיקייר ממש סבבה, נעימה מאד. אני פשוט מעדיפה דווקא מברשות פחות רכות וצרות יותר להצללות.
    שיהיה סופ"ש נהדר!

    השבמחק
  3. איפה אפשר לקנות את המברשות של פרוביוטי? מעולם לא נתקלתי בהן מלבד בבלוגים :(

    השבמחק
  4. הפרו ביוטי בעייתית, היא נמכרת בפרפומריות פרטיות בעיקר. אם יש לך גישה ל-332 תרכשי אותה, הן זהות...

    השבמחק
  5. איפה רוכשים את ה332? אין לי מושג מה זה החברה הזו בכלל. אופסי...זה גם נורא נורא זול, אז הגיוני שגם אם נתקלתי במברשות לפני, דילגתי עליהן בלי לחשוב פעמיים מתוך הנחה שאם זה כזה זול, אז זה בודאי גרוע.

    השבמחק
  6. מדובר ברשת איפור וטיפוח low cost בשם ביוטי-קייר (Beauty Care) שיש לה סניפים ברחבי הארץ. הכל שם עולה גרושים, בין היתר המברשת 332 הזאת. לא כולן מתחברות לאיפור ולמברשות שלהן, אבל זו באמת מוצלחת

    השבמחק
  7. אה זה המקום הקסום הזה בפ"ת או משהו. איכשהו אני לא מגיעה לשם אף פעם. אולי שווה לנסות :) תודה! תחילת סופ"ש נעים!

    השבמחק
  8. LOL כן, מקום של קסם בהחלט.... אבל לא רק בפתח תקוה, יש בעוד מקומות. אם את מטיילת בארץ ונתקלת בסניף שלהם - כנסי!

    השבמחק
  9. אכן כן - קיים גם סניף בקניון הגדול בפתח תקווה - ראי את כל הסניפים באתר: www.beautycare.co.il

    השבמחק
  10. את 332 של ביוטיקייר ואת הספוגית רכשתי לפני כשבוע שבועיים ולדעתי שתיהן נהדרות. הספוגית בצורתה ממש נראית כמו חיקוי של הביוטי בלנדר, היא אינה מכפילה את גודלה כמו הביוטיבלנדר (כפי שראיתי בסרטונים...כי מעולם לא יצא לי להשתמש בביוטיבלנדר המקורית) אך היא עושה לדעתי עבודה מצויינת, אני מאוד אוהבת את הגימור הטבעי שהיא נותנת ודווקא אצלי היא מתנקה יפה מאוד וכמעט לא נשאר עליה סימן. אני שוטפת אותה במים חמימים (לא חמים מדי) עם סבון עדין ולוחצת עליה בעדינות שוב ושוב ושוטפת לסירוגין והיא נותרת צחה ובהירה. ניסיתי את ה 332 עם מייקאפ נוזלי וגם היא נותנת גימור די טבעי לפנים אם כי היא טיפה גדולה לחלקים צרים בפנים. בסה"כ שני מוצרים נהדרים לעניות דעתי. את יתר המברשות שכתבת עליהן פה לא ניסיתי. יש לי את הזוויתית של ג'ייד שאני נהנית ממנה מאוד כבר מס' שנים ובשנה האחרונה קניתי עוד אחת כדי לרענן. ומשתמשת גם במברשת הנהדרת להנחת צלליות של ביוטיקייר שאת המלצת עליה פה בעבר, ומאוד נהנית ממנה. הביוטיקייר האלה מפתיעים לטובה. סופ"ש נעים :)

    השבמחק
  11. אין יותר מדי מה לומר, כל מברשת של ביוטיקר (ובשביל האיזון - גם של וואו) שניסיתי התבררה כזבל ואין לי שום רצון לנסות עוד אחת אפילו אם יגידו לי שהיא כמו של מאק בדיוק. את המברשת של פרושופ אני לא מכירה.
    ה- 201 חביבה ונעימה.

    השבמחק
  12. אוף שלי לא התנקתה יפה כמו שלך! ושטפתי אותה פעמיים עם סבון. אולי כי השתמשתי במייקאפ נוזלי יותר שממש נספג בפנים :-/
    ה-332 מצויינת! מאד מאד אהבתי אותה, התחברתי אליה עד מאד. שמחה לשמוע שאת ניהנת מהמברשת שהמלצתי עליה כאן :-)

    השבמחק
  13. כפי שאת רואה יש מברשות שלהם שאני מתחברת ויש פחות. כעיקרון מברשות הפנים שלהם הכי פחות אהובות עלי, מכל הקולקציה פה אהבתי רק את 332 החדשה (המקבילה של 201)

    השבמחק
  14. ה-332 מעולה :) אחרי שקראתי את הפוסט של מרינה אצתי רצתי לקנות אותה (יותר נכון הרצתי את החבר :)).
    באמת מפתיע העניין שהמברשות של ביוטיקר נותנות עבודה (יחסית, כן? לא משווה למאק) ביחס למחיר. אומנם לא כולן כאלה טובות, אבל אלה שניסיתי סבירות עד טובות מאוד :)
    את ה-106 לא ניסיתי, ואני לא חושבת שאנסה בזמן הקרוב, למרות שהיא מראית לא רעה בכלל. כמה מברשות אפשר לקנות? ;)

    השבמחק
  15. אני חושבת שמגיע לביוטיקייר ח"ח על הרצון לשפר ולייעל. רואים שיש מטרה לשפר את מברשות הפנים שלהם, כפי שניתן לראות עם ה-106 וה-332 וגם מברשת 13 החדשה. כולן באמת מאד נעימות, כשהכי נעימה מכולן היא ה-332, ממש מציאה!

    השבמחק
  16. מזל שביום א' אני ליד ביוטיקייר ולא תהיה לי ברירה וצטרך לבדוק את דברייך ולקנות לי ספוגית ואת מברשת 332:)
    את ה106 יש לי- והיא פשוט התפרקה לשני חלקים, שזה ממש מבאס (כמובן שהסופר גלו שקניתי שבוע לפני התייבש כמו גדול!)
    מזל שזה זול...

    השבמחק
  17. באמת לא תהיה לך ברירה אלא להכנס לשם.... כשחייבים אז חייבים P-:
    שמעתי שיש למברשות 106 ו-13 בעיה שהן מתפרקות, למרות שאני טרם נתקלתי בזה. מקווה שגם לא אתקל...

    השבמחק
  18. הצחקת אותי בטירוף במהלך הפוסט הזה :)

    באופן אישי אני ממש לא מתחברת לספוגיות, לא עגולות ושטוחות ולא ביצתיות עם הפרעות אכילה ;) אבל נחמד לגלות שביוטיקייר כל הזמן מתחדשים ומכניסים מוצרים חדשים לליין.
    בדיוק לפני כמה ימים הגיע אלי המשלוח מפרושופ עם ה-61 שהזמנתי. ניסיתי אותה בחפיף ככה שעדיין לא הספקתי לגבש עליה דעה מוצקה.

    השבמחק
  19. שמחה שהצלחתי לשעשע אותך, הצחוק טוב לבריאות! D-:

    גם אני לא אנטוש את המברשת שלי לטובת ספוגית, מכל סוג שהוא...אבל נחמד להתנסות מידי פעם, זה שובר שגרה P-:

    השבמחק
  20. תודה על הסקירה! איזה יופי :) הספוגית הזו נראה חייזרית ומסקרנת.. אבל אני לא אוהבת ספוגיות, אז לא נראה לי שאקנה...

    השבמחק
  21. LOL הספוגית אכן מתהדרת במראה מעניין. לי היא מזכירה ביצה שמנמנה ורכה ;-) ספוגיות זה בהחלט עניין של העדפה. אני ממשיכה לדבוק במברשות שלי לבינתיים....

    השבמחק
  22. התחלתי את דרכי עם הספוגית הזאת של מאדינה. דווקא אצלי היא לא נשארה מוכתמת אחרי ניקוי עם החומר שהגיע איתה. לא שאני זוכרת איך קראו לו :P
    דווקא אהבתי את השימוש בה, אבל כמו שאמרת, היא שותה המון חומר ולכן בסופו של דבר התאזנתי על מברשת איפור רגילה סינטתית שטוחה. היא היחידה שמאפשרת לי למרוח את המייקאפ מבלי לשתות אותו.

    מברשת 106 נראית לי מפלצתית מידי בשביל סומק וברונזר. אישית אני משתמשת ב 129 של מאק (עם ידית קצרה. קיבלתי במתנה - לא אומרים לא למתנות!!) ו 109 של מאק לסומק (טוב, זאת לא 109 של מאק אלא חיקוי של סיגמה, בואי נהיה קטנוניות! יורד גשם! מותר!)

    גם ברשותי מברשת 061 של פרושופ (ועוד 4 מברשות נוספות שחמדתי :P), מסכימה איתך, היא עושה את העבודה לגמרי - היא מצוינת בהנחה של צלליות אבן וגם של צלליות בתפזורת אבל פחות נוחה בטשטוש בגלל שהיא קצת דוקרנית במאונך. אני משתמשת בה עבור הצללית ה"ראשית" שלי שמכסה כמעט את כל העפעף, ומשמשת במברשת טשטושים (כמו 217) עבור הצללית ה"משנית" שאני שמה בקפל ובזוית החיצונית ובכך אני פותרת את העניין.
    דווקא פחות מפריע לי שהיא גדולה. למרות שיש לי גם את הקטנה יותר 060? שאמנם גם היא דוקרנית מעט בהנחה מאונכת אבל בגלל המימדים שלה מזכירה מאוד את החיקוי של סיגמה ל 239 - שאותה אני אפילו יותר אוהבת מהמקורית של מאק.

    המברשת 332 של ביוטיקר נשמעת לי מאוד! כרגע אני משתמשת ב "150" של סיגמה (זה המספר המאקי שלה, בחיי שאני לא זוכרת מה המספר הסיגמאי שלה) יש לי 2 כאלה אבל באמת שאני שונאת את שתיהן ובכלל כל מברשת פודרה שניסיתי. אבל 16 ש"ח אני בהחלט מוכנה לבזבז!

    תודה על הסיקור :)

    השבמחק
  23. חייבת לעדכן, שאתמול ביקרתי בקניון הגדול בפתח תקווה וכמובן, שגם נכנסתי לביוטי קייר [בדקתי לפני כן, וראיתי שיש שם סניף]. התחדשתי ב 106 , 108C [שמשירה קצת שיער] ו 332. כרגע אני די מרוצה משלושתן ואני חושבת שזו תמורה נהדרת עבור העלות שלהן. אני לא משווה אותן למברשות של מאק שיש ברשותי, כי אין טעם. הכי שווה מבין שלושתן, היא באמת 332.

    השבמחק
  24. חייבת לעדכן, שאתמול ביקרתי בקניון הגדול בפתח תקווה וכמובן, שגם נכנסתי לביוטי קייר [בדקתי לפני כן, וראיתי שיש שם סניף]. התחדשתי ב 106 , 108C [שמשירה קצת שיער] ו 332. כרגע אני די מרוצה משלושתן ואני חושבת שזו תמורה נהדרת עבור העלות שלהן. אני לא משווה אותן למברשות של מאק שיש ברשותי, כי אין טעם. הכי שווה מבין שלושתן, היא באמת 332.

    השבמחק
  25. אוו תתחדשי! ממברשות הפנים שלהם לדעתי ה-332 היא המוצלחת ביותר עד כה. מה זאת ה-108? לא נראה לי שיש לי אחת כזו

    השבמחק
  26. אוצי רוצי לך לקנות את ה-332, בשביל המחיר שלה מבטיחה לך שלא תתחרטי!
    מותר להיות קטנונית ולקרוא למברשות סיגמה בשמן המאקי, אני מאשרת! ;-)
    כמוך, אני משתמשת במברשת של פרושופ רק להנחה של צלליות, בעיקר צלליות שאני מניחה על אזורים גדולים. וכמו שאמרתי - גם להיילייטרים על הפנים היא טובה לי! אני תמיד בעד למצוא למברשות ייעודים כפולים :-)

    השבמחק
  27. תודה רבה :) ה108 היא פלאט הד, לברונזרים היא אחלה, אני מתכננת לנסות להניח איתה גם מייק אפ.

    השבמחק
  28. הלכתי לבדוק ומסתבר שכן יש לי אותה! והיא אכן לא נמצאת בשימוש בגלל בעית השרת שיער. אני לא אוהבת להשתמש במברשות שאינן סינטטיות למייקאפ ובכלל מאז שיש לי את F80 של סיגמה זנחתי את שאר מברשות המייקאפ שלי מאחור...

    השבמחק