‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

16.1.2012

רשומה מבושמת

כבר למעלה מחצי שנה שאני מתחזקת את הבלוג הזה וטרם סיפקתי לכן כאן הצצה רצינית לאחד מאוספי הטיפוח המשמעותיים והגדולים שלי - אוסף הבישום. 
תשאלו למה? אולי כי אני מרגישה שאני יכולה לכתוב על הנושא הזה פוסטים שלמים ואז הבלוג יהפוך לבלוג בישום (ולא זאת הכוונה...), ואולי כי יש לי אוסף באמת גדול ואני לא יודעת מאיפה להתחיל. אז אמנם אני לא באמת יודעת למה אני בקושי כותבת כאן על בישום, אבל בהחלט נראה לי שהגיע הזמן לשנות את זה.

נתחיל מהסבר רקע קצר: אני אוספת בקבוקי בושם כבר מזה כ-10 שנים. לטעמי, בקבוקי הבושם הם יצירות אמנות לכל דבר ועניין ולראיה, לפני כ-5 שנים הוצגה במוזיאון ארץ ישראל תארוכה שלימה שהורכבה מאוספים של בקבוקי בשמים מכל השנים. אני לא רואה הגיון בלזרוק לפח בקבוק זכוכית מעוצב רק כי סיימנו את הבושם. לכן אני שומרת אותם ואף אוספת בקבוקים עזובים מחברות ומצילה אותם בטרם יושלכו לאשפה. 
אז ממה מורכב האוסף? תת אוסף קטן הוא בשמי גברים, שמהם יש לי פחות אספקה שוטפת, לכן גם האוסף מצומצם הרבה יותר. 99% הם בקבוקי בושם נשיים ריקים ואחוז קטן ממש מורכב מבקבוקים חצי מלאים. למרות שאני אוספת לחיקי כל בקבוק בושם שהוא (כן, גם בשמי בריטני ספירס מתקבלים, אם כי בעין קצת עקומה...), רק חלק מהאוסף אני מתחזקת באופן אקטיבי ומוסיפה אליו ברכישות יעודיות והחלק הזה הוא בשמי המיניאטורה. 
רובכן בוודאי יודעות במה מדובר - גרסה מוקטנת, קטנה וחמודה של הבושם שניתן לקנות בגודל מלא. לא מדובר בטסטר אלא בבקבוק המקורי ממש, רק בקטן (5 מ"ל).
אני לא יודעת מה אתכן, אבל לדעתי אין דבר חמוד מזה! אני כל כך אוהבת את הבשמים הקטנים האלה, הבקבוקים תמיד ניראים לי יפים ומושקעים יותר בקטן מאשר בגדול, לכו תבינו למה.... אז כפי שציינתי, את אלה אני קונה ממש למטרות האוסף, בדרך כלל ניתן למצוא אותם בחבילות של חמישיה בדיוטי פרי. חוץ מזה שאני מאד אוהבת להתנסות בצורה הזאת בבשמים שאולי לא הייתי קונה בגודל המלא (המינאטורות זולות משמעותית מבשמים "רגילים"), אני גם מאד אוהבת אותם לנסיעות. בתיק שלי תמיד יסתובבו בקבוקון אחד או שניים ואני מחליפה ביניהם ברוטציה קבועה.
אחרי כל זה בטח לא יפתיע אתכן לשמוע שאין לי ריח "קבוע". אני לא נאמנה לאף בושם, מחליפה בשמים כמעט מידי יום ולפעמים מחדשת לבושם אחר במשך היום(!) כיוון שרוב הבשמים לא עמידים עלי. גם כשזה מגיע לריחות עצמם, אני לא בררנית. אני מתחברת לריחות פירותיים, פרחוניים, מתובלנים, מתוקים, חמוצים, פלפליים - מה שבא. רק אם הריח יוצר עם העור שלי ריאקציה לא נעימה, אז אני לא אשתמש בו. 

אז אחרי כל ההקדמה הארוכה הזאת, אולי ניגש כעת לעניין הפוסט עצמו - בשמים שנמצאים עכשיו בשימוש מתוך האוסף שלי. אני אחלק את זה לשניים - קבוצת הבשמים הפרשיים וקבוצת הבשמים המעט כבדים יותר.
בושם Pure Drop of Verbena החדש מבית DKNY יכול להוביל בגאווה את קטגוריית הבשמים הפרשים והנקיים.
הכל כאן נקי - האריזה, הבקבוק ובטח ובטח הניחוח. הבושם הזה הוא השני בסדרה, אחרי השקת Pure הראשון לפני כשנתיים.
כפי שהשם מרמז, הניחוח הבולט כאן הוא וורבנה, עם תת נינוח קל של לימון/פרי הדר.
לי כל דבר שמריח קצת כמו לימון או כל פרי הדר אחר מתקבל בברכה. הוא נעים וקליל, בושם מעולה ליום יום שלא יכביד או יחניק. לדעתי הוא גם יהיה מצויין לעונת הקיץ, בשל תכונות אלה.
נקודה נוספת לזכותו - הבושם נוצר בשיתוף עם עמותת CARE. המשמעות היא שכל חומרי הבושם גודלו ונקטפו על ידי נשים אפריקאיות המועסקות בתנאים נוחים ובתמורה לשכר הוגן על ידי העמותה. זאת במטרה לסייע לנשים להוציא את משפחתן ממעגל העוני באמצעות מתן הזדמנות להשתכר בכבוד. אבל הכוונות הטובות לא מסתיימות רק ברכיבי הבושם, גם העטיפה החיצונית היא כול כולה מיוצרת מחומרים ממוחזרים (הבקבוק, הפקק, הקרטון ואפילו הדיו של הכיתוב על הקרטון!).
אם אפשר לרכוש בושם אשר כוונות טובות בצידו, למה לא?
כיוון שהשתתפתי בהשקה של הבושם, את כל התמונות מהאירוע תוכלו כרגיל למצוא בעמוד הפייסבוק של הבלוג
מחירו של Scent Spray ל-50 מ"ל 410 ש"ח ול-100 מ"ל 590 ש"ח. כרגע ניתן להשיג רק בפארמים, טרם הגיע לכל-פרפיום.
בחרתי להציג לכן כאן את שלושת הבשמים המובילים והוותיקים מבית לנקום והראשון בתור הוא Miracle.
מאז שהושק לראשונה לפני כמספר שנים יצאו לו כבר תתי גרסאות שונות במהדורות מוגבלות, אבל אנחנו נתמקד בגרסה המקורית.
הניחוח מורכב מליצ'י, פריסיה, יסמין, ג'ינג'ר, פלפל, ענבר ומוסקט. סלט פירות שלם! הריחות הבולטים לי בו הם היסמין, קצת מתיקות פירותית (אם כי לא מזכיר לי ליצ'י בכלום...) ובעיטה קטנה של פלפל. בושם פרחוני קליל אבל לא משעמם בזכות תת הניחוח המפולפל. יש לו עמידות יפה, אפילו עלי. אני מאד אוהבת אותו לקיץ ואפילו קניתי לי בעבר בקבוק שלו בגודל מלא. הוא מסוג הריחות שלא מתחמצנים ומשתנים על הגוף, גם אם מזיעים המון.
מחירו בפארמים לא.ד.פ. 566 ש"ח ל-50 מ"ל ו-690 ש"ח ל-100 מ"ל.
בכל-פרפיום מחירו  199 ש"ח ו-349 ש"ח בהתאמה. לגודל מיוחד 30 מ"ל 99 ש"ח. ניתן גם לקנות אריזת טסטר של 100 מ"ל תמורת 299 ש"ח.
כעת אנחנו מגיעים לשלב האמצע - בושם שהוא מבחינתי עומד על קו הגבול בין ניחוח קליל לכבד יותר. מדובר בבושם Love, Chloe מבית Chloe. את הבושם הזה קיבלתי בתוך קופסת גלוסיבוקס של חודש ינואר.
הניחוח שלו מורכב מפריחת הדר, איריס, פלפל ורוד, לילך וטלק. 
מה אני הירחתי בו? בעיקר טלק. בפעם הראשונה שניסיתי אותו ועוד לפני שידעתי ממה הבושם מורכב, הרגשתי שהוא מריח לי מאד כמו כביסה - אבקת כביסה או מרכך כביסה, לא לגמרי הייתי סגורה על זה. לאט לאט וככל שהוא "התיישב" עליי יותר זיהיתי את הריח כטלק. 
אז מצד אחד טלק הוא ריח מאד פרשי ותינוקי, מצד שני כן יש בו את הטונים הפרחוניים שהופכים אותו לקצת כבד יותר ואף חמצמץ.
לדעתי הניחוח הזה מורכב ודומיננטי ולא יתאים לכל אחת. שווה לנסות אותו בפארם, כי הוא ייחודי למדי ואולי דווקא בו תתאהבו..
מחירו בפארמים לא.ד.פ. 50 מ"ל 485 ש"ח ועבור 75 מ"ל 620 ש"ח.
בכל-פרפיום תוכלו למצוא רק את גודל 75 מ"ל תמורת 349 ש"ח.
חצינו את הקו רשמית אל עבר הבשמים הכבדים והדומיננטים יותר. 
נתחיל עם בושם Tresor הוותיק של לנקום
כפי שניתן לראות - יש לי אותו גם בגרסה המוקטנת וגם בגרסת האח הגדול (50 מ"ל). היה לי גם את האח הבכור ממש (100 מ"ל) אבל לצערי הוא בקבוק הבושם היחידי שאי פעם הצלחתי לשבור... :-(
אתן לא חושבות שעיצוב הפירמידה של הבקבוק המוקטן הרבה יותר חמוד מהעיצוב של הגדול?
בושם זה הוא בושם מתוק לכל הדיעות. אני מכירה נשים, בעיקר מבוגרות יותר, שלא יהיו מוכנות להפרד מהבושם הזה בעד שום הון. הניחוח מורכב מפריחת משמש, וניל, איריס, מוסקט, וורד ושושנים. 
אני מרגישה בעיקר תערובת של וניל עם ניחוחות פרחוניים. זהו ניחוח "חם", מתיישב על העור ועמיד עליו מאד.
בשבילי זה מסוג הבשמים שטובים לחורף או לערבי סתיו/אביב. בשביל הקיץ הוא כבד מידי עבורי.
מחירו בפארמים לא.ד.פ. 566 ש"ח ל-50 מ"ל ו-690 ש"ח ל-100 מ"ל. 
בכל-פרפיום מחירו 209 ש"ח ו-369 ש"ח בהתאמה, וגם ניתן למצוא באריזת טסטר של 100 מ"ל עבור 349 ש"ח.
אחרון אחרון חביב הוא הבושם הוותיק בחבורה - Poeme, אף הוא מבית לנקום.
אם הטרזור נחשב לבושם מתוק, הפואם הוא כפליים מתוק ממנו. הוא מורכב מפרג, מימוזה, נרקיס, פריסיה, ורד ופריחת וניל.
גם בבושם הזה, בדומה לטרזור, האף שלי מרחרח וניל דומיננטי ביחד עם תת ניחוח בולט של וורדים.
יש מי שיגידו שזה מסוג הבשמים "של סבתות". יכול להיות, אבל לא בהכרח. כבושם וותיק מטבעו הוא מתאפיין בניחוח מיושן (סגנון אוריינטלי שהיה מאד נפוץ פעם), אבל מי שאוהבת ניחוחות מתוקים מאד חייבת לנסות אותו. בשבילי הוא בושם לחורף בלבד וגם עכשיו רק ליציאות ליליות. ליום יום הוא כבד לי מידי. הוא גם עמיד מאד ומשאיר אחריו שובל של ניחוח לאן שלא תלכו, אז ראו הוזהרתן. מה שכן, מצאתי שהוא אחד הבשמים שמשאירים את הריח הכי נעים על בגדים דווקא!
אגב - טיפ קטן. ככל שצבע הבושם בבקבוק כהה יותר כך תדעו שמדובר בבושם "כבד" יותר ובד"כ גם בניחוח מתוק. שימו לב לצבעו הענברי העשיר של הפואם.
בפארמים מחירו ל-50 מ"ל 566 ש"ח ועבור 100 מ"ל 690 ש"ח.
בכל-פרפיום הוא עולה 219 ש"ח ו-369 ש"ח בהתאמה.

שרדתן עד כאן? כל הכבוד, אתן כנראה מאד אוהבות בישום כמוני... אני מקווה שניהנתן מההצצה הקטנה לאוסף הבישום שלי!

האם תהיו מעוניינות שאציג פה בשמים נוספים מהאוסף? האם מעניין אתכן לראות בקבוקי בשמים מיוחדים שאני שומרת? האם תרצו לראות כאן קולקציות של בקבוקי מיניאטורות? אשמח לשמוע את הפידבק שלכן, כיוון שאני לא ארצה להפיל עליכן קשקושים על האוסף שלי אם אתן לא באמת מתעניינות בכך כמוני. אז אנא שתפו אותי בדעתכן, כל דיעה תתקבל בברכה :-)

גילוי נאות: את בושם DKNY קיבלתי לסקירה

30 comments:

  1. חייבת לציין שהפוסט מאוד מעניין.. קראתי אותו בנשימה אחת, יש לי את אותה המחלה לשמור בקבוקי בישום- אפילו את הבקבוקי הקוקו שנאל הרקים שלי העמדתי על השולחן במשרד ליופי ( חבל שאני לא יכולה כרגע לצלם לך את זה ..)

    אני אישית אשמח לראות את אוסף הבקבוקים המיוחדים\

    שבוע עם ריחות נעימים...

    מיכל

    http://matryoshkachic.blogspot.com

    השבמחק
  2. חייבת לציין שהפוסט מאוד מעניין.. קראתי אותו בנשימה אחת, יש לי את אותה המחלה לשמור בקבוקי בישום- אפילו את הבקבוקי הקוקו שנאל הרקים שלי העמדתי על השולחן במשרד ליופי ( חבל שאני לא יכולה כרגע לצלם לך את זה ..)

    אני אישית אשמח לראות את אוסף הבקבוקים המיוחדים\

    שבוע עם ריחות נעימים...

    מיכל

    http://matryoshkachic.blogspot.com

    השבמחק
  3. תודה, כיף לשמוע שניהנת ותרצי לקרוא עוד :-)
    איזה רעיון יפה זה להשתמש בבקבוקים כקישוט משרדי! אצלי אני כל פעם עושה רוטציה של הבקבוקים שעומדים על השידות השונות בחדר שינה (רוב האוסף מאוכסן בקופסא ענקית) וזה עושה לי נעים בעין :-)
    שיהיה שבוע מבושם!

    השבמחק
  4. ל-TRESOR יש סיפור מעניין אצלי. בעלי מאוד אוהב את הבושם (כי רכש בעבר לאמא שלו) ורצה שארכוש בשבילי. ואני? לא כל כך אהבתי את הריח וויתרתי. ונשאלת השאלה -האם צריך להתחשב בצרכיו גם?! בינתיים אני מתעלמת ממנו ;)
    הבושם של דונה קרן נשמע כמו בושם שמאוד יתחבב עליי אבל המחיר...אאוץ'.
    מאוד אהבתי את קלואי. נהדר לעכשיו.
    וברור שאני רוצה לשמוע על בשמים! בעיקר המיוחדים...

    השבמחק
  5. זה לא מפתיע שחמותך אוהבת את הבושם הזה, הרבה נשים מבוגרות יותר מאד אוהבות אותו, בעיקר כי פעם הוא היה מאד פופולרי והיום כבר פחות מכירים אותו. זה גם מסוג הריחות המתוקים ה"ישנים" יותר. גם אני לא תמיד מצליחה להתחבר אליו, אבל בחורף אני מסתדרת איתו. תנסי לשים אותו פעם או פעמיים, אני מוצאת שעלי הוא דומיננטי מאד בהתחלה אבל אח"כ מתיישב ונספג בעור ומשאיר ניחוח נעים. תצ'פרי את בעלך מידי פעם ;-)
    רשמתי לי לכתוב בפוסט עתידי על הבשמים המעניינים באוסף!

    השבמחק
  6. ל-TRESOR יש סיפור מעניין אצלי. בעלי מאוד אוהב את הבושם (כי רכש בעבר לאמא שלו) ורצה שארכוש בשבילי. ואני? לא כל כך אהבתי את הריח וויתרתי. ונשאלת השאלה -האם צריך להתחשב בצרכיו גם?! בינתיים אני מתעלמת ממנו ;)
    הבושם של דונה קרן נשמע כמו בושם שמאוד יתחבב עליי אבל המחיר...אאוץ'.
    מאוד אהבתי את קלואי. נהדר לעכשיו.
    וברור שאני רוצה לשמוע על בשמים! בעיקר המיוחדים...

    השבמחק
  7. ל-TRESOR יש סיפור מעניין אצלי. בעלי מאוד אוהב את הבושם (כי רכש בעבר לאמא שלו) ורצה שארכוש בשבילי. ואני? לא כל כך אהבתי את הריח וויתרתי. ונשאלת השאלה -האם צריך להתחשב בצרכיו גם?! בינתיים אני מתעלמת ממנו ;)
    הבושם של דונה קרן נשמע כמו בושם שמאוד יתחבב עליי אבל המחיר...אאוץ'.
    מאוד אהבתי את קלואי. נהדר לעכשיו.
    וברור שאני רוצה לשמוע על בשמים! בעיקר המיוחדים...

    השבמחק
  8. אני מאוד אוהבת את Love, Chloe,
    קיבלתי אותו בדוגמית פעם באיזו רכישה בסופר פארם, היה לי נחמד לראות שהוא מגיע בקופסא החודש.

    השבמחק
  9. הוא בושם מיוחד אין ספק, לפחות עלי!

    השבמחק
  10. או, סיקרנת אותי עם האוסף שלך! באמת לא ברור למה הוא עדיין לא הופיע כאן. אני בעד עוד פוסטים על בשמים וכל מה שקשור בכך.
    אני לא אוספת בקבוקים ריקים, אבל מאוד אוהבת בשמים. פעם הייתי קונה הרבה יותר והייתי לרוב עם 8 בקבוקים פתוחים. עם הזמן התמתנתי ולרוב קונה רק פעם-פעמיים בשנה, וזה כמובן עשוי להשתנות אם אני "אתעלף" מאיזה בושם חדש.
    את ה-PURE הראשון לא אהבתי, הוא הרגיש לי סתמי מידי. החדש מסקרן בזכות הוורבנה והתווים של פרי הדר שיש בו, אבדוק אותו בהזדמנות.
    את הבשמים של לנקום שהצגת כאן אני מכירה, אבל אף פעם לא רכשתי אף אחד מהם. TRESOR ו-POEME עושים לי את זה, אבל אני לא יכולה להגיד מה עוצר אותי כל פעם מלקנות את אחד מהם. בזמן האחרון אני מאוד מחבבת את TRESOR IN LOVE.
    לבושם של קלואה לא ממש התחברתי, אבל לדעתי טוב שיהיה אחד כזה באוסף.

    השבמחק
  11. שמתי לב שיש לך אוריינטציה לבשמים, היו כבר כמה רמזים מתרימים ;-)
    אצלי בכל זמן נתון יש כ"כ הרבה בקבוקים פתוחים...אבל לפחות אני יכולה להגיד שאני נותנת תשומת לב שווה לכולם, בגלל שאין לי נאמנות לריח מסויים. אני יכולה לעוף על בושם אחד ולמות עליו, אבל תוך כמה זמן אני אשכח ממנו. עד כדי כך אני לא נאמנה!
    אולי עוד יום אחד תגיעי על הטרזור, או שבאמת תקני את הטרזור אין לאב אם את מתחברת אליו יותר. אולי בנסיעה הקרובה לצ'יינה ;-)

    השבמחק
  12. אוסף את אומרת, וואו!
    אני האמת מקפידה לשלח כל מה שרק מראה סימני גסיסה.
    אין לי סנטימנטים לבשמים בכלל למרות שאני מסכימה שחבל לזרוק בקבוק מעוצב ומושקע.
    אבל תכלס, חוץ מלצבור אבק הוא לא פרקטי בעליל.
    מהבשמים שציינת ה- CHLOE הוא האהוב עלי, גם מבחינת ריח וגם עיצוב, בגדול אוהבת כמעט את כל הגרסאות שלהם אבל אין על גרסת הפרפום הרגילה.

    השבמחק
  13. אכן כן, אוסף! D-:
    אני מעדיפה את הקלואה הרגיל על פני הלאב, איתו פשוט הריח החזק של טלק השתלט עלי. אולי אני עוד צריכה להתרגל אליו..

    השבמחק
  14. איזה קטע, גם אני אוספת בקבוקי בושם ריקים :)
    מאז שאני קטנטנה (אזור גיל 9 או 10) אני אוספת בקבוקים כי הם תמיד נראו לי ממש יפים :)

    כל הבשמים רק ה-PURE נראה לי מעניין. את המקורי לא אהבתי, אבל אולי זה יהיה לטעמי :)

    השבמחק
  15. וואו איזה כיף לי, מצאתי אחות לאוסף :-) בטח יש לך אוסף ממש גדול, את אוספת הרבה יותר שנים ממני!

    השבמחק
  16. אוי המירקל היה הבושם שלי! אני כ"כ אהבתי אותו (צריכה לחשוב על תירוץ לקבל אותו מתנה שוב!)
    ואת הפואם אני גם כן זוכרת מהילדות, שאימי הייתה משתמשת בו!
    העלת בי נשכחות:)

    פוסט בניחוח מעולה...

    השבמחק
  17. אני מאד אוהבת את המירקל וגם היתה לי את הגרסה המוגבלת שלו (so miracle). אפשר למצוא אותו בד"כ במבצעים ממש טובים, תעקבי, אולי לא תצטרכי לחכות שיקנו לך מתנה ;-)
    שמחה שנהנת מהניחוחות שהפיץ הפוסט :-)

    השבמחק
  18. מתה על המירקל! קניתי אותו בפעם הראשונה שטסתי ללונדון, לפני איזה 12-13 שנים, ומאז הריח שלו הוא "ריח של לונדון" :)
    בא לי לונדון עכשיו! (בגללך!!!)
    את הפיור החדש אני לא מכירה, ואת כל היתר אני לא אוהבת :)

    השבמחק
  19. גם אני מאד אוהבת את המירקל, בושם מאד מוצלח בעיניי.
    עכשיו עשית לי גם חשק ללונדון! (בגללך יותר!!! D-:)

    השבמחק
  20. הבושם של קלואה פשוט מריח מדהים עליי. היום היה לי דה ז'ה וו לריח של מירקל ונורא התחשק לי לשים אותו (למרות שאין לי אותו). הפואם הוא הבושם הקבוע של אמא שלי ומהטרז'ור יש לי רק זכרונות של זקנות.

    השבמחק
  21. זה הזמן להשיג לך מירקל אחד, שיהיה לך למקרי חירום כאלה ;-)

    השבמחק
  22. גם לי יש אוסף בשמים :-) כיף למצוא עוד חברות לתחביב הזה חחחחח....אני אוהבת להקיף את עצמי בדברים יפים ומעוצבים.....היה לי את טרז'ור לצערי רק הבקבוק נשאר.....המירקל מעולה נראה לי כבר בבקבוק הרביעי שלו.....ויש לו הרבה מתחרים אז זה מאד מכובד:-)

    השבמחק
  23. אני חושבת שבניגוד אליך יש לי סלידה מסוימת מבשמים.
    זה לא שאני לא אוהבת לשים בושם כמו שיש לי תחושה מעצבנת כזאת כל פעם שעומד להסתיים לי הבושם שאיןלי מושג מה אני רוצה לקנות עכשיו. אני מסתובבת מעוצבנת בפארם, לא מוצאת שום דבר שערב לאפי, מתעצבנת, מתייאשת ובסוף (בדר"כ/ברוב המקרים) חוזרת עם ידיים ריקות...
    כרגע אני משתמשת בשני בשמים (כי זה הגג שתמצאי אצלי בבית - וכן, אני באשכרה זורקת את הבקבוקים הריקים למרות שאם תבקשי יפה אשמח להעביר לך ;) - In the mood for love של פרה (אל תצפי שאכתוב את השם המלא שלו..) שהוא הבושם ל"מאורעות מיוחדים" שלי. שאני מחבבת אותו מאוד ברוב הזמן, ולפעמים הוא מרגיז אותי = לא ירכש בשנית. והשני נרכש באיזה יום של "בלית ברירה" - בריטני ספירס הסגול הכהה. אולי קוראים לו מידנייט פנטזי. אני מקבלת עליו מחמאות עלי, ואני חייבת להודות שלאמא שלי יש אחד אחר מהסדרה הזאת ואני גם אוהבת איך שהוא מריח עליה. אני חושבת ששני הבשמים האלה מאוד נעימים ורגועים, יכולים להתחבר לכל אחת כזה. נכון, הם לא מיוחדים ומאוד המוניים, אבל זה או זה או כלום סוג של..
    אולי כשהבשמים שלי יתחילו להראות סימני מצוקה אתייעץ עם הבושמולוגיות הלא-מדופלמות בבלוגיה לגבי הרכש הבא שלי, הבעיה שאני לא מסוגלת להגדיר מה אני אוהבת..

    והייתי שמחה לראות את אוסף המיניאטורות שלך! אין ספק שיש משהו מתוקי-מתוקי בבקבוקונים הקטנטנים האלה :)

    השבמחק
  24. איזה כיף לגלות עוד חברות לאוסף בעקבות הפוסט הזה! אני שמחה שכתבתי על האוסף שלי, זה אפשר לי למצוא נוספות שאוספות בשמים כמוני :-)
    אני רואה שיש לך טעם מצויין בבשמים, גם אני חושבת שהמירקל מעולה! ;-)

    השבמחק
  25. אל תחשבי שאת כ"כ חריגה, כי את ממש לא. רוב הנשים מסתפקות בבושם אחד או שניים ויש להן טעם ספציפי בריחות שהן בוחרות. ריח זה משהו מאד מאד אינדיבידואלי, וגם הריח של הבושם על אישה תלוי בכימיה האישית שלה. בקיצור - יש נשים רבות שדבקו בבושם אחד כל ימי חייהן, וביניהן מרלין מונרו (שאנל 5), כך שאת בחברה טובה ;-)
    ברור שאני מבקשת יפה שתשמרי לי את הבקבוקים! מבקשת יפה מאד אפילו :-)

    השבמחק
  26. אני לא בטוחה שיש לי טעם ספציפי, ואני גם לא דובקת באותו הבושם לאורך זמן.. זה בדיוק העניין, שבסופו של דבר, גם אם אני אוהבת את הבושם, אני לא אוהבת אותו מספיק בשביל לרכוש אותו בשנית..
    ורשמתי לעצמי להעביר אליך את שני הבקבוקים, בריטני הסגול הכהה לא ישרוד עוד הרבה זמן.. כך שהוא זה שיגיע אליך קודם..

    השבמחק
  27. ניראה לי פשוט עדיין לא מצאת את הבושם שאת ממש ממש אוהבת ולכן את תמיד מחליפה.
    אמתין לבריטני בציפייה ;-)

    השבמחק
  28. מעוניין לקנות אוספים של בשמים בכמויות או בודדים מכל שנה בכל מצב
    050-8676077 קובי

    השבמחק
    תשובות
    1. היי קובי,

      תודה, אבל אני לא מוכרת אותם, אני אוספת אותם בעצמי :-)

      מחק
  29. היי, אני מעוניינת למכור כעשרה בקבוקי בושם ריקים/משומשים וכמה בקבוקונים קטנים. מי שמעוניינת מוזמנת להגיב כאן. תודה, יעל

    השבמחק