‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

8.1.2012

קצרים - רימל, בורז'ואה ו-WOW

בחרתי לפתוח את השבוע עם עוד מהדורת "קצרים" - סקירות קצרות וזריזות על דא ועל הא. מה יהיה לנו הפעם? פודרה, שפתון ולקים מנצנצים במיוחד! אחת ושתיים, ניגש לעבודה:

פודרה Stay Matte של Rimmel
את הפודרה הזאת תפסתי בסייל ב-ASOS תמורת 15 ש"ח בלבד.
אתן יכולות לתאר לעצמכן מה היו הציפיות שלי מפודרה שעולה 15 ש"ח , אך מה רבה הייתה שמחתי כאשר גיליתי שזוהי פודרה שהייתי בשמחה קונה שנית גם במחיר כפול (30 ש"ח? תביאו שתיים!). 
הפודרה מבטיחה להשליט סדר בין הנקבוביות ולמנוע הברקות מיותרת למשך 5 שעות לפחות.
נתחיל מכך שיש לה מרקם מצויין, לא מקמח בכלל גם אם מעמיסים ממנה קצת יותר מידי. היא מעניקה תחושה ממש משיית וחלקה לפנים ולא מרגישה כבדה כלל. מידע לבעלות רגישות לריחות - יש לה ניחוח מבושם קליל, מבחינתי כמעט בלתי מורגש.
סוואטצ' של הפודרה בתאורות שונות, אחרי שהעמסתי ממנה על היד כדי שבכלל יראו משהו..
אני לקחתי אותה בגוון 001 Transparent (שקוף). גילוי נאות - הגוון שלי הוא כרגע כשל רוח רפאים חיוורת במיוחד. הפודרה הזאת יושבת עלי בול ומבחינתי היא באמת שקופה, אך אני לא יכולה להבטיח את אותה התאמה עם גווני עור כהים יותר.
לעניין העמידות - היא אכן סופחת שמנוניות ולא תראו דרכה הברקות במשך 5 השעות המובטחות וגם מעבר לכך.
באופן משעשע, דווקא עכשיו בתקופת החורף יצא לי להתנסות בה בתנאי הזעה וחום. סיפור שהיה כך היה: חברתי לובה ואני מיהרנו להגיע לחגיגות שנתיים לסטודיו "מדוזה" בתל-אביב. בגלל שאנחנו בנות פריפריה אומללות, כמובן שמצאנו את החניון המרוחק ביותר ושם תקענו את הרכב. את דרכנו לסטודיו כיתתנו, תוך סבל רב, על עקבים ומעילים מכבידים וחמים. כך שהגענו לסטודיו כמו שתי אצניות אולימפיות - אמנם בזמן, אבל מתנשפות ומזיעות. כמובן שבעוד שכל באי הסטודיו נהנו מהאוירה החמימה לעומת הקור החורפי ששרר בחוץ, לנו כמובן זה רק הוסיף להרגשת החום והמחנק. ואז לובה הסתכלה בראי וציינה (כדקדנטית איפור אמיתית) "אנחנו דווקא לא מבריקות!".
מה למדנו מהסיפור ילדים? שעם הפודרה של רימל לא הברקתי גם אחרי מאמץ גופני קשה וטראומתי. עם כל זאת, יש לציים שבתנאי חום ולחות קיציים אמיתיים אין לדעת איך היא באמת תתפקד. בינתיים אני שמחה שהיא עושה את העבודה במזג האויר הנוכחי, ונצטרך להמתין לראות לגבי הביצועים בתנאים קשים יותר...
נקודת החיסרון היחידה שמצאתי בה - האריזה. הפלסטיק מרגיש זול עד מאד והמכסה לא ממש מתברג (כפי שהוא אמור). אבל לא נורא, זה משהו שאני מוכנה לסלוח במוצר שעולה כל כך מעט.....
מאז שרכשתי אותה הסתיים הסייל וכעת ניתן להשיג אותה באסוס במחירה המקורי (והמאד גבוה) - 25 ש"ח. 

שפתון Rose Tendre 06 של Bourjois
מותג בורז'ואה השיק לאחרונה קולקציית חורף חדשה בשם Paris Fantasy. השפתון המלווה את הקולקצייה הוא שפתון Sweet Kiss Natural בגוון מס' 06 Rose Tendre
השפתון מגיע באריזה עם פטנט פתיחה (צריך ללחוץ או למשוך, עדיין לא לגמרי סגורה על זה....). הוא מתהדר ב-100% רכיבים טבעיים כגון שמן מגנוליה וחוחובה, פיגמנטים מינרליים וצמחיים, חמאת שיאה ושעוות דבורים.

לשפתון יש גוון אפרסקי בהיר יחסית, גוון שקצת הפתיע אותי שנכלל בקולקציית חורף. אבל מי אני שאצא נגד גוונים אפרסקיים נחמדים, והוא לחלוטין התקבל אצלי בשמחה ונכנס לשימוש שוטף. יש לו פיגמנט יפה ועשיר והוא נמרח באופן אחיד על השפתיים.
מבחינת תחושה שלו על השפתיים, הוא באמת מרגיש שונה משפתונים אחרים ויותר "טבעי". הוא מתקבע לגימור מאט למדי, שוב עוד דבר שהפתיע אותי. מותגי איפור עממיים לא ממהרים בדרך כלל להשיק שפתוני מאט. אבל עם השפתון הזה הצליח לבורז'ואה, הוא מרגיש נוח על השפתיים ולא מייבש אותן. רק לשים לב שלמי שיש פגמים על השפתיים הגימור הזה ידגיש לה אותם. העמידות שלו ממוצעת ויחזיק מעמד באכילה ושתיה קלים בלבד.
שני דברים הפריעו לי בו - הריח שבהתחלה חשבתי הוא פלסטיקי מתוק ואחרי עיון ברשימת המרכיבים הבנתי שהוא פשוט בישום צימחי. לשמחתי הוא מתנדף מיד בהנחה על השפתיים.
דבר שני הוא המדבקה על האריזה החיצונית. בורז'ואה קשובים לקהל הישראלי שהתלונן על כך שהמוצרים לא סגורים הרמטית, ומעכשיו כל המוצרים סגורים באמצעות מדבקה. הכל טוב ויפה, אבל כשצריך לפתוח את השפתון בפעם הראשונה צריך להסיר את המדבקה, אשר מותירה אחריה עקבות דביקים של ממש שהורסים את הפקק הוורוד והנקי. חבל!
מחירו של השפתון 109 ש"ח לפני הנחות 40% או 1+1.

סדרת לקים גליטר מס' 367 מס' 396 ומס' 397 של WOW
אחרונים חביבים הם 3 לקים שנתפרו במיוחד עבור חובבות גליטר באשר הן. גליטראז' וורדרד (מס' 367), כסוף (מס' 396) וזהב (מס' 397) נחתו על שולחני ואחרי שהסתכלתי קצת עליהם והם הסתכלו עלי חזרה, החלטתי לקפוץ למים ולנסות אותם.
אז כפי שאתן רואות, אמיצה ממש לא הייתי, אלא נתתי לפלסטיק לסבול את רוב הניסויים. שלושת הימניים הם כמובן הגליטרים לבד ללא לק בסיס. הזהב והכסוף שקופים לגמרי, לעומת הוורוד שנהנה מגוון רקע וורדרד שקפקף. 
על לק בסיס זה כמובן סיפור אחר לגמרי והגליטר מקבל במה. את הוורדרד בחרתי לצוות ללק אדום קלאסי, את הכסוף ללק סגול כהה ואת הזהב מעל לק ניוד. בכל אחד מאלה מרחתי שתי שכבות של גליטר והתוצאות לפניכן.
מבחינת הגימור - הגליטר הכסוף הוא החלק ביותר (אך גם הדליל ביותר) בעוד שהזהוב הוא הצפוף ביותר וגם מרגיש יותר גס למגע. הוורדרד איפושהו באמצע. 
אחרי שראיתי כי טוב על הפלסטיק, העברתי את הניסוי גם לציפורניים שלי עצמי:
מה אומרות? אני חושבת שיש בזה סוג של פאן, הציפורניים בהחלט לא ניראות שגרתיות ומעל לק אדום הגליטר רק מוסיף למשוך תשומת לב. אישית אני חושבת שהתוצאה היפה ביותר מתקבלת עם מריחת שתי שכבות של גליטר, על עצמי פשוט לא היה לי לב לעשות את זה כי צפיתי הסרה סיוטית במיוחד, ככל גליטר...
בניסוי הבא כבר הרהבתי עוז ואפילו ניסיתי לחקות דוגמה שמצאתי באתר הממכר Pinterest:
מעל לק סגול משכתי את הגליטר הכסוף מהבסיס של הציפורן כלפי האמצע. לא יצא מושלם (אפילו עקום למדי...) או דומה לתמונת ההשראה אפילו במעט, אבל פאן לי ושמח לי על הציפורניים וזה מה שחשוב! (וניראה לי שזאת תהיה הפעם הראשונה והאחרונה שתראו אותי כאן עם דוגמה כלשהי על הציפורניים..)
את הלקים המשמחים האלה ניתן להשיג בכל סניפי WOW תמורת 7.90 ש"ח בלבד. פאן לי, פאן לכן ולכולנו פאן פאן פאן!

ובאווירת גליטרית זו הגענו לסיומה של עוד מהדורת קצרים! מקווה שנהנתן מהאוסף האקלקטי שהצגתי בפניכן הפעם (העיקר לא לשעמם!). המשיכו לעקוב, להגיב ולשתף - עוד המון סקירות ומוצרים חדשים יופיעו כאן בתקופה הקרובה :-)

וכעת תורכן לשתף - ניהנתן מהפינה? איזה מהמוצרים משך את תשומת לבכן כאן? ומה עמדתכן בנוגע לגליטר על הציפורניים? שתפו וספרו!

גילוי נאות: את השפתון והלקים קיבלתי לסקירה

35 תגובות:

  1. גם אני הזמנתי את הפודרה של רימל והיא בשימוש אצלי כבר כחודש, וגם אני כמוך הייתי מאוד סקפטית אך הופתעתי לטובה.. פודרה מעולה ליום יום ובעיקר לחורף. דווקא מאוד אהבתי את הריח. לגבי האריזה זה פשוט לא פרקטי ומרגיש זול, לא מתאימה לנשיאה בתיק וזה החיסרון הגדול שלה בעיני. אך במחיר כזה לא מתלוננים, מתאימה כפודרה נוספת ולא כעיקרית.

    השבמחק
  2. אני גם חושבת שהיא נותנת תמורה מצויינת למחיר! כיוון שאני לא נוהגת לחדש איפור במשך היום (חוץ משפתון) אני לא לוקחת איתי פודרות בתיק, אבל לנסיעות ארוכות יותר האריזה השבירה שלה בהחלט עלולה ליצור בעיה...

    השבמחק
  3. האמת שגם אני לא נוטה לחדש איפור במהלך היום, אבל אוהבת שתהיה לי אופציה לעשות זאת במידה ואתחיל להבריק בטירוף (:

    השבמחק
  4. כן הברקות הן בעיה ידועה.... תנסי להשתמש בדפים סופחי שומן, לי הם עוזרים!

    השבמחק
  5. "אנחנו בכלל לא מבריקות!"- היא אמרה
    אני רוצה שזה יופיע על המצבה שלי.

    השבמחק
  6. רשמתי לפני. אין ספק, את תיזכרי כאשה שלא הבריקה! D-:

    השבמחק
  7. כן יש לי אותם.. מאוד עוזרים בקיץ. בחורף אין לי צורך בהם

    השבמחק
  8. הפודרה באופן מפתיע נראית סבבה לגמרי בעבור המחיר שלה [ובכלל למה כולנו חושבות שאם זה יקר זה בהכרח טוב יותר ? :-P]
    אהבתי את המניקור עם השחור , יצא מוצלח לטעמי :) .

    השבמחק
  9. השפתון נראה מעניין! הוא מופיע גם על השפתיים כל כך כתום או שקוף יותר?

    השבמחק
  10. גם לי יש את הפודרה! מעניין שהם מציינים רק 5 שעות ולא יותר אבל היי לפחות הם ריאליים.
    איזה מוזר שעלייך השפתון נראה הרבה יותר פיצ'י מאשר על עור שלי!!!
    לקים של WOW ....לא משהו בעיניי

    השבמחק
  11. דווקא נחמד לדעתי שהם מציינים 5 שעות, ככה זה לא יוצר ציפיות לא ריאליות, ועובדה שכשהעמידות עלי היתה ארוכה יותר הופתעתי לטובה!
    השפתון לחלוטין פיצ' עלי גם בסוואטצ' וגם על השפתיים. למה, איך הוא אצלך?

    השבמחק
  12. הוא בכלל לא שקוף אלא אטום וכפי שכתבתי יש לו פיגמנט עשיר

    השבמחק
  13. זה נכון שהציפיות ממוצרים זולים תמיד נמוכות יותר, אבל אני מאד ניהנת להיות מופתעת לטובה, יש בזה גם סוג של קסם מסויים...
    ואגב - הלק הוא סגול! צילמתי בתאורה די גרועה כך שזה ניראה שחור. אני שמחה שאהבת, יצאה לי דוגמה קצת עקומה ולא דומה לתמונה שלפיה עבדתי, אבל לפחות הוא לא דחוי לחלוטין וגם לו יש מעריצים ;-)

    השבמחק
  14. עכשיו שנזכרתי גם לי הייתה את הפודרה הזאת
    לא ציפיתי לזה שהיא תהיה דווקא מאד סבבה
    הלק שבתמונה האחרונה מהמם *__*


    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=754821

    השבמחק
  15. אני רואה הפודרה הזאת הפתיעה לא מעטות!
    ותודה על המחמאה ללק :-)

    השבמחק
  16. תודה על הסקירה! :) אני בדר"כ לא אוהבת שעושים דברים משונים עם לקים אבל ממש אהבתי את הכחול עם הנצנצים, מאד ליל כוכבים :) השפתון גם נראה מעניין, אבדוק אותו בלייב :)

    השבמחק
  17. גם אני לא אוהבת דוגמאות עם לקים, אבל לגמרי הפתעתי את עצמי עם הדוגמה הזאת. יצא קצת עקום אבל בכ"ז אני ניהנת ממנה - כמו שאמרת, יש בזה משהו מאד ליל כוכבים כזה. אולי כי זאת דוגמה "בקטנה" כזאת, כאילו מרחתי רק חצי ציפורן בגליטר במקום הכל ;-)

    השבמחק
  18. הפודרה נראית לא רע בכלל :) הייתי בשמחה מנסה אותה ביום מן הימים. בנתיים אני אסתפק באלה שיש לי כרגע ואקווה לסיים אותן מתישהו (הן מסרבות להיגמר למרות שאני משתמשת בהן).
    השפתון הוא פחות my cup of tea. הגוון שלו לפחות. דווקא היותו טבעי קורצת לי :)
    גליטרים זה בכלל לא לטעמי. אני רק חושבת על גליטר ונהיה לי רע.

    השבמחק
  19. אצלי דווקא פודרות נגמרות יחסית יותר מהר ממוצרים אחרים, ביחד עם מייקאפים. אני כנראה מתהלכת בענני פודרה כל הזמן ;-)

    השבמחק
  20. אני ממש מחכה שרימל יגיעו לפה כבר אבל גם כשיגיעו אני לא רואה מצב שפודרה תעלה 15 ש"ח...
    זה פשוט לא ייאמן פערי המחירים האלו.
    חוץ מזה לא כתבת אם קנית משהו במדוזה, יש להם דברים מדליקים לגמרי!

    השבמחק
  21. לחלוטין, אין סיכוי שנראה כאן את הפודרה הזאת במחיר שקרוב אפילו ל-15 שח. אני מהמרת שזה יהיה יותר יקר אפילו מכפול מחיר.... :-/
    לא קניתי כלום במדוזה כיוון שזו היתה הפעם הראשונה שלי שם - והתרשמתי לטובה! הבנות לקחו רעיון פשוט לכאורה (פלסטיק) ועושות ממנו דברים ממש מעניינים. אני שמתי עין על מנשא לטאבלט, אני רק צריכה לבדוק את עניין המידות כיוון שבעקרון הוא בכלל מיועד למחשבים ניידים קטנים. הקלאצ'ים שלהם הכי מוצלחים לטעמי, שמתי עין גם עליהם... D-:

    השבמחק
  22. וואו ממש מציאה במחיר של 15 ש"ח שהיא גם לא מבריקה... עשית לי חשק אליה:)
    גם לשתפון אני לא אדישה- הצבע בהחלט עושה לי את זה, והתכונות שהוספת בהחלט גורמות לי לפזול לכיוונו!
    דווקא ללקים לא התחברתי, הם לא הסגנון של הגליטרים שאני אוהבת!

    השבמחק
  23. נו, בשביל זה אני כאן, כדי לקרוץ לך עם כל מיני מציאות ותופינים ;-)
    גליטרים ככלל הם לא כוס התה שלי. אלה חמודים והיה דווקא כיף לשחק איתם, אבל לא מעבר...

    השבמחק
  24. 15 שח?? איזו מציאה (כמו שאמרת, לא שהמחיר המקורי גבוה מידיי) שווה ממש!
    נחמד לשמוע שהוא גם עמידה יחסית.
    אני אוהבת לקים מנצנצים-אבל באילו משהו לא עובד לי כל כך...

    השבמחק
  25. הפודרה הזאת בהחלט שווה כל שקל! אני בטוחה שיש עוד הרבה לקים מנצנצים אחרים בשוק שעובדים לך יותד ;-)

    השבמחק
  26. חחח מציאות זה טוב
    הדברים היותר יקרים זה רע!
    המוצרים של פופה מופיעים לי בחלומות:)

    השבמחק
  27. LOL על פופה את מפנטזת?? לא כזה יקר, עם 1+1 אני מסדרת לך גלוס + צללית ב-100 ש"ח ;-)
    אצלי הפנטזיות הן שאנל...גארלן...דיור.... D-:

    השבמחק
  28. הפודרה של רימל נהדרת, אני ממש נהנית ממנה והיא עושה את העבודה בצורה טובה. המחיר שלה מצחיק לגמרי!
    יש לי שפתון של בורז'ואה עם אותו הפטנט של הפתיחה והוא די מעצבן אותי, כי כבר כמה פעמים נפתח לי לבד בתוך תיק האיפור. באופן כללי השפתונים של המותג מצויינים בעיני והגוון שקיבלת יפיפה!

    השבמחק
  29. הפודרה הזאת היא ממש מציאה, אני ממש ניהנת ממנה!
    מזל שאני כמעט ואף פעם לא סוחבת איתי שפתונים בתיק, אם דבר כזה היה קורה לי איתו הייתי מתעצבנת... הגוון באמת יפה, אם כי אני משערת שכשיתחיל האביב אני אתחיל להשתמש בו הרבה יותר..

    השבמחק
  30. מה אגיד ומה אומר, בתור מחפשת פודרה מושלמת כרונית ואובססיבית זה תמיד מעניין לגלות חדשה ותמיד מעצבן להתבאס שמדובר על חברה שעושה ניסויים. הניסויים שאני עושה בפודרות כמובן שלא נחשבים כי אני אמנם בעל חיים אבל מתנסה מרצון חופשי! (טוב, על זה אפשר להתווכח..)

    בורזו'אה כ"כ אכזבו אותי עם המייקאפ ועם הצלליות שאין לי חשק לבדוק שום דבר אצלם! מה שכן, שפתון? אולי.. כמה חבל שאני לא יכולה לחשוב אפילו על שום שפתון אחר מלבד האימפשיונט של מאק שהושאר בחנות (כי נלקח אחר ב BACK2MAC). אין גבול לחוסר ההגיון שלי - פשוט אין!

    הגליטרים לא דיברו אלי כלל וכלל. אבל אי אפשר לצפות ממני לאחרת.. אני אוהבת גליטרים רק אם הם סמיכים מספיק בשביל להחזיק את עצמם, וגם אז הם לא מופיעים באדיקות על הציפורניים שלי. מה שכן, אהבתי את החצי ציפורן עם גליטר, ובמיוחד בשילוב עם סגול כהה. שאפו! ואני לגמרי מבינה אותך כשעשיתי מהלך חצוי שכזה שעשוי גם להקל על ההסרה ;)

    השבמחק
  31. צר לי על העניין עם רימל, מבאס :-(
    יודעת על האכזבה שלך מהמייקאפ, למרות שאני כ"כ אוהבת אותו! תנסי לתת להם צ'אנס לדברים אחרים...
    גליטרים הם לא בדיוק כוס התה שלי... אבל נחמד להשתעשע מידי פעם... והחצי ציפורן גליטר (דק!) בהחלט הקל על עניין ההסרה!

    השבמחק
  32. תגידי כמה עלתה לך הפודרה של רימל ומאיפה קנית אותה ?? ♥

    השבמחק
  33. את הפודרה של רימל רכשתי באסוס והיא עלתה לי 15 ש"ח. בארץ ניתן להשיג אותה בדוכני רימל בסופר פארם, ניו פארם והמשביר והיא עולה משהו כמו 40 ש"ח נראה לי

    השבמחק
  34. קצת באיחור אבל אחלה פוסט!
    רציתי לקנות את הפודרה הזו לפני יומיים...שכנעת אותי סופית עליה וכשנכנסתי לאסוס עכשיו.."גמר המלאי"...המסקנה של זה : פשוט לקנות באותה השניה! נקווה שהסטוק יתחדש בקרוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. LOL אין דבר כזה איחור בבלוג - הפוסטים נמצאים כאן תמיד ואפשר לקרוא אותם בכל זמן :-)
      המלאי באסוס מתחדש די מהר, תמשיכי לעקוב ותוכלי להזמין אותה בקרוב ממש!

      מחק