‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

10.1.2012

קניות והפתעות

כמה זמן לא היה כאן פוסט קניות אחרונות! למרות שאני יודעת שזאת אחת הפינות האהובות עליכן הקוראות (כי מי לא אוהבת לחטט בשקית הקניות של אחרות?), משום מה לחלוטין הזנחתי אותה לאחרונה. 
אבל לא עוד, הגיעה העת להחזיר עטרת בזבוזים ליושנה!
תגידו יפה שלום לנבחרת הפותחת את שנת 2012!
אז מה היה לנו כאן? 3 לקים, אחד מייקאפ, אחד גלוס אהוב, קרם ברונזר (שבכלל שייך לעונה אחרת), שפתון וורוד במיוחד,  צללית, פודרה וסט מיני גלוסים חמוד חמוד.
נכון שהנבחרת יפה ומכובדת? אני אוהבת את האיזון השווה שנשמר כאן בין יוקרה לעמחה....
מי, מה, כמה ולמה? מיד נתחיל לפרט:
שני מוצרי אסוס נחתו אצלי לאחרונה, שניהם נרכשו במסגרת מבצע שהפחית ממחירם הנמוך ממילא. אחרי הכל, אוהבת מציאות אנוכי וקופצת מבצעים ידועה!
לאור זאת, לא באמת יכולתי לעמוד בפניה של פודרת Stay Matte של Rimmel London ב-15 ש"ח. אין באמת מה להרחיב עליה את הדיבור, סקירה אודותיה התפרסמה ממש לפני יומיים! בשלוש מילים - שווה כל שקל.
מייקאפ Healthy Mix של Bourjois אף הוא הצטרף לסל ונרכש ב-27 שקלים בלבד. (זאת לעומת 160 פלוס שהוא עולה כאן........). אחרי ההצלחה המסחררת שנחל אצלי המייקאפ הלת'י מיקס סרום, היה ברור שאני חייבת לנסות גם את גרסת האם - ההלת'י מיקס הרגיל. לכן כשמצאתי אותו במבצע 20% הנחה באסוס קפצתי ורכשתי וסקירה מפורטת עליו תגיע כמובן בקרוב.
הבאים בתור הם 3 לקים שרכשתי ממש לאחרונה. שמתי עין על שני הלקים האלה של קרליין כבר מאז תחילת החורף, אז צירפתי אותם לחיקי, בנוסף ללק לייף סגלגל בהיר מס' 272 שאני זקוקה לו לצורכי ימים שאין לי כוח להשקיע בלקים אחרים.. הלקים של קרליין ניראים כמעט זהים לגמרי בתמונה אבל בעצם מדובר באחד סגול כהה עם שימר מטאלי מס' 382 (הימני), לעומת לק כחול כהה עם שימר מטאלי אף הוא מס' 373 (השמאלי). 
שני הלקים של קרליין עלו לי 8 שקלים כ"א והלק של לייף 10 ש"ח. מישהו מוכן להסביר לי למה מותג Low Cost של סופר-פארם עולה יותר מאשר מותג חיצוני..? לא הגיוני בעליל.
את פאזת הרכישות נקנח עם צללית Estee Lauder שנרכשה במסגרת מבצע 50% באפריל. מחירה המקורי עמד על 145 ש"ח (לצללית יחידה? התחרפנתם?) ואחרי הנחה שילמתי עליה 72 ש"ח (פחות מסטרוברי). 
בחרתי בצללית טואופית בשם Tempting Mocha. אני חייבת לציין שהגוון שלה כפי שנראה בחנות ניראה שונה לחלוטין מאיך שהוא ניראה באור יום טבעי. סיפור אמיתי - אחרי קניית הצללית, בעודי עומדת באחד הפקקים הנצחיים של גוש דן, החלטתי לנצל את זמן העמידה ולבדוק מקרוב את הרכישה החדשה. כשפתחתי אותה כ"כ נבהלתי מהגוון שלה שכמעט עשיתי תאונה ונכנסתי ברכב שלפני. אחרי כל הצרות שהיו לי עם אפריל בפעם האחרונה שרכשתי שם, הייתי בטוחה ששוב קרתה תקלה והדיילת נתנה לי גוון אחר משרציתי ואני איכשהו לא שמתי לב. פחדתי להסוויטץ' אותה אז רק כשהגעתי הביתה בדקתי ביקורות וסוואטצ'ים שלה ברשת וגיליתי לרווחתי, לפחות לפי התיאורים, שזאת הצללית שאכן התכוונתי לרכוש בחנות....
כל זה בא ללמדנו - תאורה שונה יכולה להיות מאד מטעה! עוד על הצללית ועל הגוון בקרוב מאד. Watch this space!

וכעת לחלק המשמח בפוסט!
אז נכון שאני לא חוגגת כריסמס, אלא חנוכה, אולם בכל זאת סנטה שווארץ (הדודן היהודי של סנטה קלאוס) החליט שהייתי ילדה מאד טובה השנה ופינק אותי במתנות מגניבות במיוחד:
קיבלתי משתי חברות מאד יקרות שלי את השלישיה הזאת: גלוס ביוטיקייר בגוון מס' 5 - הגוון האהוב עלי בכל העולם!
שפתון של Lancome בגוון 312 Pink in the Limo מסדרת Color Fever שמתהדר בגוון וורוד עשיר ויפה.
וגולת הכותרת הוא כמובן הקרם ברונזר/דמי מייקאפ של Guerlain מסדרת Terracotta Skin, אשר נחת בחיקי בדיוק בעונה שבה רק המחשבה על ברונזר נידמת כמו פנטזיה רחוקה. אז נכון, עכשיו זה לא הזמן בשבילו, אבל הוא ימתין לו בסבלנות לעונה חמה ושזופה יותר ואז יישלף אחר כבוד מהמארז ויתחיל לתת עבודה.
אני מוסרת מכאן נשיקות חמות לחברות הנפלאות שהביאו לי מתנות כאלה! 3> 
ואחרון אחרון חביב? מתנה שהגיעה מאנגליה הרחוקה והקרה:
חכמים ממני כבר אמרו שחברים צריך לדעת לבחור. אני בחרתי במשפחה שלמה שנמצאת על קו אנגליה-ישראל פעם בחודש לפחות, היש מושלם מזה? 
מכיוון שמסיבות עלומות כלשהן הם רוחשים לי חיבה עמוקה, הם החליטו לפנק אותי עם מתנה שכאילו נתפרה במיוחד בשבילי: מארז מיני גלוסים של Clinique הכולל 10 גוונים שונים! איזה כיף לי! באמת שלא יכלו לחשוב על מתנה מושלמת יותר בשביל חולת גלוסים כמוני....

ובנימה אופטימית ומשמחת זו מסתיים לו עדכון הרכישות וההפתעות להפעם. אני מקווה שניהנתן מהצצה לשקית הקניות שלי! סקירות מפורטות על כל המוצרים יגיעו לכאן בקרוב. אם דחוף לכן שאסקור בהקדם את אחד מהמוצרים כאן, ספרו לי בתגובות ואכניס את זה למסגרת השיקולים של תזמון הפוסטים.

ומה אתכן? רכשתן משהו מעניין לאחרונה? תפסתן מציאה בסייל טוב כמו הסיילים באסוס? ספרו לי!

37 תגובות:

  1. איך אפשר היה לפספס את הסייל באסוס?! ברור שרכשתי גם את הפודרה והמייקאפ...
    הלקים של קרליין עולים פחות עכשיו כי הם מכניסים בקבוקים חדשים למדפים אוטוטו.
    ובאמת צריך להגיד תודה לחברות יקרות שלך על מתנות כאלו מפנקות!
    10 גלוסים בבת אחת?!היש מושלם יותר מזה בשבילך?

    השבמחק
  2. לדעתי , זה טוב שהפסקת , כל פעם אני רואה אצל מישהי אחרת פוסט התחדשויות אני רצה להתחדש בעצמי!!

    איזה חברות מקסימות יש לך!!!

    השבמחק
  3. LOL ראית מה זה, איזה חברות נפלאות יש לי? מעניין מאד מי הן D-:
    נכון שקנו לי את המתנה המושלמת?? ועוד הם קטנים וחמודים כאלה, מושלמים לזרוק לתיק!

    השבמחק
  4. אני שמחה שלפחות אני נותנת לך מצב רוח יותר חסכני!
    אכן יש לי חברות נהדרות :-)

    השבמחק
  5. שמתי לב שלאחרונה יותר ויותר גברברות קונות קוסמטיקה באסוס. קניתי המון פעמים בגדים באסוס, אבל קוסמטיקה מעולם לא. משום מה חשבתי שהם לא שולחים קוסמטיקה לארץ (לא היה פעם אישיו מהסוג הזה?)
    על כל פנים, זה נראה לי כמו זמן טוב להתחיל לבדוק את אסוס גם בתחום הקוסמטיקה. ..

    השבמחק
  6. את לא הוזה, אסוס אכן לא שולחים חלק מהמותגים לארץ, ביניהם בנפיט ונארס. והחמור ביותר עבורך - הם לא שולחים אף לק של שום חברה!
    אבל ככל שזה נוגע לאיפור וטיפוח אחרים - לרוץ לשם ומיד!

    השבמחק
  7. תודה תודה! D-:

    השבמחק
  8. תתחדשי, כולם מדברים על הגלוסים של ביוטי קר בא לי גם לנסות, לקים של לייך לא ניסיתי עשית לי חשק לקפוץ לסופר פארם

    השבמחק
  9. הלקים של לייף בסדר, לא מעבר. מי שמייצר להם את הלקים הם ג'ייד (ושיק עושים לקרליין), ואת הלקים של ג'ייד אני באמת הכי פחות אוהבת מכל המותגים העממיים...

    השבמחק
  10. כיף להציץ לשקית קניות שלך:)
    הייתי בין ברות המזל שהספיקה להזמין את המייקאפ, וגם גוון 52 מתאים לי-כך שאני מאושרת עד הגג.
    בנוסף על הפודרה כבר הדלקת אותי!
    הלקים מקסימים- הלק הימני הוא אחד הלקים הראשונים שיש לי! תמיד התביישתי לצלם אותו כי הוא ממש מתחילת האוסף שלי (לא יודעת האמת למה לא צילמתי אותו)
    סקרנית על הצללית והצבע- אבל לא שווה תאונה בגללה:)
    וכמובן שליפגלוסים זה חולשה קטנה
    תתחדשי!

    השבמחק
  11. תמיד כיף להציץ לשקיות של אחרים ;-)
    יש לך את הלק הזה ממזמן? כי לפי מה שהבנתי הוא יצא כחלק מקולקצית החורף האחרונה של קרליין. אבל בהחלט יכול להיות שזה רי-פרומושן של גוון ישן..
    שום צללית לא שווה תאונה! מרוב שאני בטראומה מכל רשתות הפארם האלה אני כבר נכנסת לסרטים בלי צורך....

    השבמחק
  12. יש איזו לטבית אחת שמשתמשת ברוב הסרטונים שלה בhealthy mix וזה נראה ממש טוב

    השבמחק
  13. זה לא מפליא אותי - הוא מצוין!

    השבמחק
  14. נתחיל מהסוף, אני הייתי שמחה לראות את הגלוסים של קליניק, במיוחד על השפתיים ולשמוע איך הפיגמנט,
    הכי כיף לשים בתיק קטן.
    כשאני חושבת על זה יש פה הרבה דברים שמסקרנים אותי, הצללית הטאופית וגם הברונזר
    תתחדשי, שלל שווה ביותר!

    השבמחק
  15. פוסט מציצני ומלא הומור.
    LOL בעניין המשפחה, כל עוד הם מחבבים אותך וסיבתם עלומה בעינייך, אני אומרת תעפעפי ותמשיכי למצוא חן.כי משפחה לא בוחרים והם מחבבים אותך, אז.. :D
    אחח טרקוטה טרקוטה (על משקל ברצלונה ברצלונה) אחת האהבות הגדולות שלי. לא מסכימה איתך להשאיר אותו לקיץ. מכיוון שהמרקם שלו מתמוסס לתוך העור, את יכולה למצוא, שאם תניחי אותו באזורים מסוימים, כמו מתחת לעצמות לחיים, לפני המייק אפ הרגיל, הוא יחמם לך את הפנים וידגיש בצורה עדינה את תוי הפנים שלך. תנסי!
    לגבי הצללית- מ ה צילמת את הקופסא ולא את הצללית. נו באמת!
    10 גלוסים מוקטנים זה באמת תענוג גדול.
    נשמע שהפודרה וההלת'י אחלה דיל, במיוחד שאהבת אותו. מה אני אגיד לך באמת שילובים נהדרים של עמה ועמחה :)
    תתחדשי ותיהני, כי כשאת נהנית אנחנו נהנים!

    השבמחק
  16. כל עוד מחבבים אותי אני לא מתלוננת ולא שואלת שאלות D-:
    בחורף אני כמעט ולא משתמשת בברונזר, אני הולכת עד הסוף על מראה השלגיה...
    תמונות של הצללית עצמה בקרוב מאד!!!! מבטיחה!!

    השבמחק
  17. את הגלוסים אני מנסה לאט לאט אחד אחד - קטנים קטנים אבל יש שם 10 גוונים!
    ותודה! אני ניהנת מהשלל שלי :-)

    השבמחק
  18. טוב נו, אני אוהבת אותך שלגיה.

    השבמחק
  19. תתחדשי! :)

    הפער המוזר בתמחור נובע מכך שהמחיר ממילא לא קבוע. לק של קרליין במחיר רגיל עולה לדעתי בסביבות ה-40 ש"ח. כשיש הנחה את יכולה למצוא אותו ב-20 ש"ח או ב- 8. לקים של לייף עולים בלי הנחה בסביבות ה-20, או כל מחיר מבצע אחר. כמו כל מוצרי האיפור שנמכרים בפארם :/ למען האמת זה מתחיל להרגיש לי קצת כמו רולטה. אני נכנסת לחנות ותוהה לעצמי איזה מחירים אני אמצא שם הפעם. [יש לי הרגשה שאפשר להקים סוכנות הימורים סביב הנושא הזה, והיא תהיה מאוד מאוד מאוד משתלמת]

    את ערכת הגלוסים החמודה של קליניק ראיתי לפני יותר משנה בדיוטי פרי וממש רציתי אותה, ובסוף החלטתי שזו רכישה יקרה ומיותרת :/ אני קצת מצטערת שלא קניתי אותם אז

    השבמחק
  20. מעולם בחיי לא רכשתי לק של קרליין/לייף ביותר מ-9-11 ש"ח... ובד"כ הקרליין יקרים יותר מהלייף. נו מילא...
    תראי, הערכת גלוסים הזאת היא לא משהו שאי אפשר לחיות בלעדיה, אבל היא בהחלט חמודה מאד!

    השבמחק
  21. איזה פוסט כייפי ! :-)
    תתחדשי !
    אהבתי את הפודרה של רימל, והלקים של קרליין!
    הבנתי שלמייק אפ של בורז'ואה אין רמת כיסוי גבוהה ,
    אז לא נראה לי שאנסה אותו.

    השבמחק
  22. התחדשויות זה תמיד כיף :-)
    זה נכון שלמייקאפ אין כיסוי מלא. אם זה מה שאת מחפשת הוא באמת פחות יתאים לך

    השבמחק
  23. תתחדשי על כל הגודיס השווים!
    ה-healthy mix והפודרה של רימל הם השילוב המנצח שלי בתקופה האחרונה, מוצרים נהדרים.
    הגון של הלקים הכחולים של קרליין משגע.
    מחכה להתרשמות שלך מהצללית של אסתי לאודר. במבצע האחרון קניתי לי גם צללית אחת של קליניק, פעם הבאה אשים לב גם לאסתי לאודר כי בסה"כ המחירים דומים. מבאס עניין התאורה, מאוד קשה לבחור, שלא נדבר על בחירת המייק אפים.

    השבמחק
  24. תודה!
    כדאי לבדוק את הסטנד של אסתי, יש לה שם גוונים מוצלחים (אם כי לא יוצאי דופן) ולפי ההתרשמות שלי מהצללית היחידה שיש לי האיכות שלהן נפלאה.

    השבמחק
  25. רכישות כיפיות ונהדרות :-)
    החברות של מקסימות והגוונים של הלקים.. אהובים עליי במיוחד!

    תהני מהכל!

    השבמחק
  26. איזה רכישות כיפיות ונהדרות! :-)
    החברות שלך מקסימות והגוונים של הלקים... אהובים עליי במיוחד.

    תהני מהכל!

    השבמחק
  27. תודה רבה מותק! :-)

    השבמחק
  28. את משהו עם המבצעים שאת מוצאת ב ASOS אני עדיין לא ממש יודעת לטייל שם :]
    לא משווה בין 8 ש"ח ל 10 ש"ח בעיני זה אותו הדבר :) אבל עבור שניהם - המחיר מצוין!
    הצללית של אסתי לאודר ב 72 ש"ח שווה, אבל בטח שלא במחירה השערורייתי!!! ובטח עבור גוון "משעמם" כזה - מזל שנרכש בחצי מחיר! :)
    איך את מראה לנו את השפתון של לנקום בלי סווץ או אפילו תמונה בלי מכסה?? שערוריה!
    אכן את יודעת לבחור חברים חחח
    אגב, הגיע אלי מאסוס (אחרי זמן שערוריתי אבל מילא) החומר הזה לריכוך שפתיים, ואו, ברחה לי המילה..
    בסך הכל אני מסוגלת לחבב אותו, אבל ממש קשה לי להוציא ממנו חומר. אולי זה בגלל שממש קר והוא מסמיך עוד יותר מהקור?

    השבמחק
  29. תתחדשי על כל הרכישות והמתנות. איזה כיף זה!
    אהבתי את הלקים של קרליין.
    הצללית של אסתי לאודר היא אחת הצלליות המדהימות והאהובות עליי ביותר. יש לי אותה בשמה הקודם "mocha cup" (אותו מס' - 63) והיא נפלאה. משתלבת נהדר עם טואופ כהה יותר וגם עם גוונים אחרים. אני תמיד מקבלת עליה מחמאות.

    השבמחק
  30. LOL ידעתי שתחשבי שהצללית של אסתי משעממת, רק את מסוגלת D-:
    תשמעי, אני עושה לכן פוסט טיזינג קטן, תמונות מפורטות יותר יגיעו אח"כ, כמו עם הצללית ;-)
    לגבי הקארמקס - לדעתי אם את מתייחסת לימים האחרונים אז הוא בהחלט נהייה קשה מהקור (קפוא!!!)... תעבירי אותו לאפסון באמבטיה אולי והוא קצת יתרכך מהחום. אצלי הוא בחדר וכמעט תמיד מחומם כאן, אז אין לי הרבה בעיות איתו

    השבמחק
  31. תודה! באמת כיף לקבל מתנות, בייחוד מתנות איפור! :-)
    גם אני ממש אוהבת את הצללית הזאת של אסתי, לדעתי היא מאד וורסטילית ואפשר לשלב אותה עם המון דברים או ללכת איתה גם לבד. ממש מרוצה מהרכישה שלה!

    השבמחק
  32. די נו, לא "רק" אני מסוגלת, בטח יש עוד כמוני איפשהו על פני הכדור, לא? :P
    יכול להיות שבאמת קצת קר לו, כשאני מצליחה להוציא ממנו חומר אני ממש מבסוטה ממנו!
    אצלי בחדר תמיד קפוא כי אני בקושי נמצאת בו (מלבד ללכת לישון... ואז יש פוך לא צריך להפעיל מזגן..) אולי אני צריכה להשאיר אותו בסלון (איפה שהמזגן דולק הרבה...)

    השבמחק
  33. תקדישי לו קצת תשומת לב חמה ומפנקת ואני בטוחה שהוא יתרכך ויחזיר לך אהבה ;-)

    השבמחק
  34. תתחדשי !! הלוואי עלי כרגע הברונזר הזה, אני לא מבינה את נקודת המבט שרק בקיץ צריך ברונזר...
    אני תמיד מרגישה בקיץ שזופה גם אם אני לא באמת שזופה, בחורף-אני מרגישה לבנה כמו הקיר ! ברונזר בחורף זה מוצר חובה אצלי !!

    השבמחק
  35. תודה! בחורף אני משתמשת בברונזר ממש ממש מעט להצללות. כל שימוש אחר ניראה עלי מאד מלאכותי כי אני מאד בהירה..

    השבמחק