‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

12.1.2012

צלליות או לא להיות

חורף הוא זמן מצויין לשלוף משידת האיפור שלנו את כל הצלליות הכהות והאפלוליות שלנו וזוהי עונתן היפה של כל הטאופיות, אפורות, חומות ושחורות. צלליות שונות ומשונות התאספו על שולחן האיפור שלי לאחרונה וכיוון שכולן בגוונים חורפיים ומנחמים, אין זמן מושלם יותר לספר לכן עליהן, עכשיו כשאפור והגשם מטפטף בחוץ.
נתחיל מפלטה קטנה ועגולה בשם Eye Pearls המכילה 5 צלליות קטנטנות. על קולקציית החורף Paris Fantasy של בורז'ואה כבר סיפרתי לכן והראתי לכן את השפתון מהקולקציה. כעת הגיע תורן של הצלליות, כאשר החמישיה האפרפרה שנמצאת ברשותי היא מס' 64 Revelation (אחת מתוך 4 פלטות שונות. על פלטה בגוונים אחרים תוכלו לקרוא אצל הבולשת). 
כיוון שאהבתי את מראה האיפור המלווה את הקולקציה הזו, אשתף אותו גם אתכן:
נכון איפור יפה? מאד חורפי, בסגנון מיושן אבל בביצוע מודרני. 
אז כאמור, פלטה אפורה לפנינו. יש כאן 5 גוונים אשר מתחלקים לצד אחד של האפורים ה"נקיים" - אפור כהה, אפור בהיר ואפור כסוף. הצד השני הוא זריקת צבע עם גוון טאופי וגוון חום אפרפר בשילוב שימר זהוב. 
איך זה מתירגם לסוואטצ'ים? אני מצרפת שתי תמונות שצולמו בתאורות שונות - הראשונה תאורה "קרה" והשניה בתאורה חמימה וצהובה יותר (שתיהן צולמו באור יום טבעי). 
אז מה היה לנו כאן מימין לשמאל: שלישיית האפורים החל מאפור כהה, אפור בהיר וכסוף, אחריהן זוג הטאופים שמתבררים כאפור חום כהה וטאופ עם שימר זהוב.
להגיד לכן את האמת? כשהסוואטצ'תי אותן בפעם הראשונה די התאכזבתי. הן הרגישו לי קשות להסוואטצ'ה (המצאתי עכשיו מילה..), הפיגמנטים ניראו עלובים וכבר צפיתי להן עתיד של קבורה בתחתית המגירה הכי נידחת שלי.
מה רבה היתה הפתעתי שבאיפור עיניים הן הראו ביצועים הרבה יותר טובים. לדוגמה, אם בסוואטצ'ים הגוון הכסוף הבהיר בכלל לא נראה, בהנחה עם מברשת על העיניים הוא בהחלט מראה נוכחות. ולא רק הכסוף - כל הגוונים תפקדו הרבה יותר טוב על העיניים מאשר על הידיים. לפעמים יש צלליות שמפשלות בסוואטצ'ים, אבל בפועל עומדות בכבוד במטלות איפור, והצלליות בפלטה הספציפית הזאת של בורז'ואה הן מהסוג הזה.
אני אומרת את זה גם על סמך איפור מלא שעשיתי איתן כשהזדמן לי לקחת אותן איתי לנסיעה. באופן לא אופייני (NOT) שכחתי את הפריימר בבית, ובכל זאת הצלליות הראו פיגמנט יפה על העור ועשיתי איתן איפור מעושן של ממש. 
בדומה לצלליות בורז'ואה היחידות שניסיתי, גם החמישיה הזאת היא מזן הצלליות האפויות. בניגוד לצלליות היחידות, אלה מתהדרות בהרבה פחות שימר ברמה שניראת לי ממש דרסטית. חלק מהגוונים פה הייתי אפילו מרחיקה לכת ואומרת שהם ניראים קצת כמו מאט. הגוונים היחידים שיש בהם שימר בולט הם הכסוף והטאופ הזהוב. 
שורה תחתונה - פלטה חביבה. לא מציעה מנעד רחב של גוונים, אבל תדבר אל ליבן של חובבות המעושנים האפורים. לימדה אותי שאין להסתכל בקנקנן (במקרה הזה - בסוואטצ'ים על היד), אלא במה שיש בביצועים בפועל. מאד נוחה לנשיאה בתיק, למרות האריזה הפלסטיקית המעט זולה. הצלליות פיצפוניות, אבל מי מצליחה בימינו לסיים צלליות בגודל מלא?
מחיר הפלטה 115 ש"ח, לפני הנחות 40% או 1+1.

הבאה בתור היא ידידה אפויה נוספת, הפעם מבית מייבלין:
מייבלין השיקו לאחרונה סדרת צלליות דואו אפויות מסדרת EyeStudio. הסדרה הזו מכילה מבחר יפה של גוונים, עיני צדה בפארמים דואוס עם מארבלינג אפוי שניראה מעניין ממש. אלי הגיעה מס' 60 Bronze Seduction:
צד אחד של הצללית הוא חום שוקולדי מוזהב וחם, כאשר הצד השני הוא גוון זהוב עם מארבלינג של וורידים חומים/אדמדמים.
היש גוון מנחם מזה לחורף? הכל כאן חמימות חומה וטעימה, תיראו בעצמכן:
הסוואטצ'ים משמאל לימין הם: הצד הבהיר שהוא גוון זהב/ברונזה גליטרי, באמצע הגוון החום השוקולדי המוזהב הכהה והאחרון הוא שילוב של שניהם - יצא גוון זהב מלוכלך. 
כדרכן של צלליות אפויות, גם לצללית הזאת לא חסר שימר. הצד הבהיר שבה הוא השימרי ביותר ויש בו ממש גליטר ניראה לעין. הגוון החום הוא יותר "רגוע", הפיגמנט בו לוקח במה מרכזית, אם כי עדיין ניתן להבחין בו בשימר זהוב.
מי שמחפשת צלליות מאט - שתתרחק. מי שמחפשת צלליות שימריות עם פיגמנט, רכות, נוחות להנחה ונעימות לטשטוש - שתתקרב, כי אלה הצלליות עבורה. יצויין שהצללית הבהירה מעט יותר מתפוררת בפאן מרעותה הכהה, כך שהזהרו לא לחפור בה עם המברשת.
שורה תחתונה - דואו מוצלח. שילוב של שתיהן ביחד הייתי ממליצה רק לאיפור ערב, בגלל עומס השימר. ביום-יום אני משתמשת בכל אחת בנפרד ומשלבת אותן עם צלליות מבריקות פחות, למראה רגוע ונעים לעין (בכ"ז, לא צריך לסנוור את הציבור כשיוצאים לשמש..). 
את הצלליות ניתן למצוא בכל סטנד מייבלין בפארמים תמורת 42 ש"ח לפני ההנחות הרגילות.

אחרונה חביבה, נקנח עם צללית שכבר הספקתן להציץ בה אך לא מזמן:
צללית אסתי לאודר כמובן שראיתן כאן בפוסט רכישות אחרונות! הגוון שקניתי הוא Tempting Mocha 63 הנכלל בליין הקבוע. הצללית מגיעה באריזה מוזהבת רבועה שניראת כמו תכשיט קטן:
רכשתי אותה במבצע 50% האחרון שהיה באפריל. כפי שציינתי בפוסט הקניות, הגוון שלה באור פלורסנטים של קניון ניראה מאד שונה מאשר באור יום טבעי. בעוד שבקניון היא ניראתה לי טאופ אפרפר, באור יום היא מתגלה כטאופ עם נטייה לבייז' בכלל.
לכן אני תמיד אומרת - רכישות אימפלוסיביות זה נחמד, בתנאי שמוכנים להתאכזבויות כשמגיעים הביתה. הגוונים הם לפעמים לא בדיוק הגוון שחיפשנו, המרקם ניראה שונה וכו'. מי שמחפשת גוון או מוצר ספציפי, תמיד עדיף לבצע עבודת תחקיר מקדימה ברשת ולהתרשם מסוואטצ'ים בתאורות שונות ולקרוא חוויות אישיות של שימוש במוצר. בין לבין, כדאי גם לבדוק אם לא ניתן לרכוש את מה שמחפשות ביותר זול און-ליין במקום בפארם...
שנמשיך לסוואטצ'ים של הצללית? נמשיכה. שוב, מצרפת תמונות בתאורות שונות על מנת שתוכלו להתרשם מהגוון כמו שצריך:
אסתי לאודר מכנים את הגימור של הצללית הזאת כשימר, אבל ההבדל בינה ובין השימרים של מייבלין לדוגמה, הוא כהבדל בין שמים וארץ. מדובר בצללית בעלת מרקם וגימור קטיפתי עם רמז ממש ממש דק לשימר, כמעט בלתי ניראה. 
היא רכה ומתמסרת ותענוג לעבוד איתה. לבעלות עור בהיר (כמוני) היא יכולה לשמש אפילו כצללית קונטור, למראה יום יומי רגוע. לנשים בעלות גוון עור כהה לדעתי היא לא תהיה שימושית, אולי רק כצללית בסיס בלבד.
שורה תחתונה - אולי זה לא בדיוק הגוון שחשבתי שאני קונה, אבל בכ"ז אני לא מאוכזבת. צללית נהדרת, מרקם נפלא, פיגמנטיות חמאתית ומאד שימושית לאיפור יום יומי נייטרלי. לדעתי תתאים מאד לנשים בוגרות יותר שנרתעות מכל גימורי השימר והגליטר המציפים את השוק.
מחירה המלא 145 ש"ח בפארמים, בד"כ יש על אסתי לאודר מבצעי הנחות של עד 25%. ניתן למצוא אותה בסטרוברי תמורת 99 ש"ח.

מילה לעניין העמידות של כל הצלליות שהופיעו כאן - את כולן יצא לי לנסות גם ללא פריימר מתחת. העפעפיים שלי לא שומניים כ"כ ועלי אף אחת מהן לא הראתה סימני דהייה והיעלמות, המקסימום היה הצטברות קלה בקפלים כעבור מס' שעות.  לדעתי זאת עמידות יפה מכל הבחינות, מה גם שהצבעים ניראו אף הם יפה על העור. פריימר כמובן מקפיץ את הגוון מעט יותר ומעניק עמידות מושלמת. 

וכך הגיע לו עוד פוסט לסיומו. אני מרגישה שעם שגרת פרסום פוסטים בתדירות של 3 פעמים בשבוע, הזמן ממש טס לי! 
אני מקווה שהצלחתן להתחבר כאן לאיזושהי צללית שתנחם אתכן בלילות הקרים ;-)

תורכן לשתף - מה הצלליות האהובות עליכן החורף הזה? או שאתן לא משנות סגנון איפור בין קיץ לחורף? ספרו לי!

גילוי נאות: את צלליות בורז'ואה ומייבלין קיבלתי לסקירה

37 תגובות:

  1. בחורף אני נוטה ליותר צבעים כהים בהחלט. אם בקיץ אני בדרך כלל מעדיפה ניטרלים בהירים ואיילנר בחורף אני כן אעשה יותר מעושנים.
    לא התחברתי מאוד לפלטה שיש לי בגוונים סגולים. אצלך היא נראת מעט יותר טובה.
    צללית של אסתי מהממת! וצללית של מיבילין-דיופ של צלליות אפויות חצויות של מאק לגמרי. רק במחיר (אחרי הנחה כמובן) יותר סביר.

    השבמחק
  2. אויש סגול זה צבע בעייתי, בד"כ צלליות סגולות הן קצת מקרטעות בפיגמנט. באסה :(
    הצללית של אסתי בהחלט מוצלחת ומהצללית של מייבלין הופתעתי לטובה! אופציה מוצלחת למאק למי שאוהבת אפויות

    השבמחק
  3. אני פחות מתחברת למעושנים כהים, גם בחורף... הצללית של מייבלין נראית מהמם אבל למה כל כך הרבה גליטר? :)

    השבמחק
  4. עם צלליות אפויות בד"כ צריך לצפות להרבה שימר ולפעמים גם גליטר. לדעתי זה נחמד, אין לי משהו נגד גליטר אם יודעים לשלב את זה עם מרקמים אחרים ורגועים יותר :-)

    השבמחק
  5. באופן מפתיע ביותר, אהבתי מאד את הצללית של מייבלין!
    מפתיע, משום שכבר שנים לא העפתי מבט לכיוון הסטנד שלהם.....
    בזמן האחרון החברות ה"עממיות" מספקות לא מעט הפתעות..

    השבמחק
  6. לאחרונה בהחלט כדאי להעיף מבט לעבר העממיות, יש שם הרבה הפתעות! ממליצה לך בפעם הבאה שאת בפארם להתרשם מהגוונים האחרים בסדרה הזאת של מייבלין, יש שם שילובים שניראים לי מהממים!

    השבמחק
  7. הצללית של מייבילין באמת נראית הכי טובה בחבורה, סומכת עלייך שהפלטה של בורז'ואה נראית טוב יותר במבחן התוצאה, אבל הבחירה של הגוונים די משעממת לדעתי, ואני אומרת את זה בתור חובבת גוונים אפורים.

    השבמחק
  8. אם הצלליות של ברוזוואה יש לי יחסים מוזרים, אני מתכננת לרכוש אותן ולנסות בין בפלטה כלשהי לבודדות, אבל תמיד הן נדחקות לטובת משהו אחר....המחיר טוב ל-5 גוונים (לא סיימתי צללית מימיי) נראה לך שניתן לדפט אותן?

    השבמחק
  9. תודה על הסקירה! הצבעים נראים נהדר... ממש שמתי את העין על פלטת האפורים של בורז'ואה, אבל הצלליות זעירות בצורה שמעצבנת אותי :-P הצללית של אסתי לאודר נראת מעולה!

    השבמחק
  10. צלליות זה תמיד כיף!
    את הסט של בורז'ואה יש לי בגרסאת ה3 צלליות (כסוף, אפור ושחור) והוא מלא מלא פיגמנטים! צריך להשתמש בו ממש בעדינות.
    כיף לגלות שלמרות שהוא אכזב בהתחלה, הוא התגלה כדי מרשים!
    המייבילין-
    השילוב הזה באמת מוצלח, לי יש את הורוד והכחול וזה יוצא רע!
    ממליצה להזמין מהרשת (למי שמחפשת) זה הרבה יותר זול.
    ואסתי- אוי היא מדהימה!!!!!!!!!!!
    ממש אהבתי אותה - החל מהאריזה ועד הצבע המיוחד שלה שאני מאוד אהבתי.

    תתחדשי:)

    השבמחק
  11. בדיוק קלעת לטעם שלי-צלליות אפורות וצלליות מוזהבות. אוהבת אוהבת אוהבת! המוזהבות נראות מדהימות.
    טרם הספיקותי לנסות את הצלליות של בורז'ואה ובאמת חשבתי שהן נראות פיציות אבל את צודקת-אף פעם לא מסיימים צלליות עד הסוף :)

    השבמחק
  12. המוזהבת של מייבלין נהדרת! גם רכה מאד ועשירת פיגמנט. יופי של תמורה למחיר.
    הצלליות של בורז'ואה בפלטה הספציפית הזאת באמת מאד קטנות. יש להם פלטות עם 3 צלליות שהן קצת יותר גדולות, תבדקי גם אותן

    השבמחק
  13. לא הייתי אומרת שהחמישיה הזאת ממש מפוצצת פיגמנט, אבל היא בהחלט נותנת תוצאות יפות על העיניים. לדעתי הצלליות היחידות שלהם יותר פיגמנטיות.
    וורוד כחול? נשמע נחמד, אבל לשים בנפרד, לא ביחד...
    הצללית של אסתי מצויינת, גם אני מאד אהבתי את הצבע :-)

    השבמחק
  14. הצלליות באמת פצפוניות, תנסי לבדוק את הפלטות של השלשות שלהם, הצלליות בהן יותר גדולות ונוחות לתמרון...

    השבמחק
  15. LOL מכירה את זה שמשהו נמצא על הוויש ליסט אבל איכשהו תמיד נדחק למטה ונותנים עדיפות לדברים אחרים....
    תני לעצמך זמן, הצלליות של בורז'ואה לא בורחות לשום מקום :-)
    אני לא מבינה כלום בדיפוט...ניראה לי צלליות אפויות יותר קשות לדיפוט לא?

    השבמחק
  16. צלליות אפורות, חומות וטאופיות זה בדיוק מה שאני אוהבת :) לאחרונה התרחבתי גם לירוק זית :)
    בקיץ ובחורף האמת שהאיפור שלי דומה, רק שבחורף יש טיפטיפה יותר דרמה.
    האריזה של אסתי לאודר עושה חשק להסתכל עליה :) כ"כ יפה!
    ובורז'ואה ומייבלין מספקים אחלה פתרון. גליטר זו קצת הגזמה לדעתי אבל כמו שאמרת - לערב זה יעבוד :)

    השבמחק
  17. טוב שאת סומכת עלי ;-) כן, כמו שאמרתי המנעד לא ממש רחב וחבל, אבל למי שאוהבת ואין לה עוד מיליון כאלה בבית זה תפור עליה. אני עשיתי איתה איפור מעושן והצלחתי להשתמש בכולן, מכל אחת קצת...

    השבמחק
  18. יש לנו טעם דומה בצלליות :-)
    אצלי בקיץ קצת יותר צבעוני, צבעים פחות כהים ומשתמשת ביותר תיחומים צבעוניים.
    קשה למצוא מרקמי מאט בין העממיות וחבל, אין כמעט צללית שהיא לא שימר או גליטר בצורה זו או אחרת...

    השבמחק
  19. עם שימר זו פחות בעיה מבחינתי. אני מאוד אוהבת צלליות שימריות, אבל עם הגליטר עובר אצלי הגבול, מעבר לזה שמפחיד אותי שזה יכנס לעיניים...

    השבמחק
  20. יכולה להבין אותך. לי יש פחות בעיה עם גליטר, לפעמים אני אפילו מוסיפה גליטר לאיפור ערב כדי לתת לזה קצת טוויסט מעניין

    השבמחק
  21. הפלטה לא הצליחה להרשים אותי ולא רק בגלל הקשות בהסווצ'ה ;)

    בגלל ששמש אין ממש בחוץ (ולא בגלל ש 21:30 אצלי :P) אני דווקא בעד הדו האלה.
    אני אמנם לא רוכשת מייבלין, אבל יכולה להעריך צלליות מעניינת גם במותגים משוקצים שכאלה :)
    אני דווקא ממש הייתי אוהבת להשתמש בגוונים כאלה בעונה כזאת. מצד אחד חום שמתאים לחורף, מצד שני שימר שמכניס עניין.

    הצללית של אסתי לאודר לא נראית לי כזאת מעניינת או יחודית, ובטח לא שווה את התמחור שלה.. בעיני לפחות.

    3 סקירות בשבוע אומר פיצוץ תגובות בשישי שאני מצליחה להתיישב מול בלוגר :)
    בעיה שלך :P

    ביומיים האחרונים התאפרתי זההה לחלוטין! ויש לי הרגשה שמחר יראה אותו הדבר (אבל לא מבטיחה..)
    על כמעט כל גלגל העין צללית מוזהבת Goldmine של מאק, בצד החיצוני ובשקע קלאב של מאק שנראית די חומה בלי בסיס כהה למטה
    ודווקא אני אוהבת את השילוב שלה החום עם הזהב, נותן מראה נעים ורגוע כזה.
    ואז הכל נתחם עם ג'ל ליינר ירוק של עפרה שנותן טוויסט לאיפור.
    אני בכלל לא חושבת שהמראה הזה מתאים לעונת השנה, ובכלל לא יודעת איך הוא "נפל" עלי אתמול (והיום)
    אבל ראיתי כי טוב :)

    השבמחק
  22. LOL בכיף, אני מוכנה לקבל את שצף התגובות כל עוד אתן מוכנות לקבל את שצף הפוסטים ;-)
    אני אוהבת שילוב של חום עם זהב, כמו עם הצללית הזאת של מייבלין. רק את מסוגלת לחשוב להוסיף לזה אייליינר ירוק, ולדעתי זה נשמע ממש מעניין! אני מקווה שצילמת תמונות בשביל פוסט עתידי לבלוג!!

    השבמחק
  23. כמובן שלא צילמתי!
    אבל לא נורא, אני אעשה שידור חוזר ואצלם.. אני צריכה את הלוק הזה לביקורת על הג'ליינר של עפרה גם ככה..
    אין מצב בחיים שהייתי יוצאת מהבית עם הלוק של חום וזהב ואייליינר חום או שחור או משהו משמים כזה. רק משהו שיתן קצת צבע ועניין. אצלי זה פשוט מאסט!

    השבמחק
  24. נודניק הדיסקס הזה!
    הפלק פה משפט חשוב - כמובן שאני מוכנה לקבל את שצף הפוסטים :)

    השבמחק
  25. בדיוק בגלל שלא תלכי עם אייליינר שחור/חום אנחנו אוהבות אותך! D-:

    השבמחק
  26. אהבתי מאוד את האיפור בפרסומת של בורז'ואה :). לא ניסיתי עדיין את הצלליות עצמן.
    גם לא את אלו של מייבלין (אולי אני סנובית, אבל אם זה לא משהו ממש שווה, אני לא נמשכת לצלליות עממיות. מעדיפה להוסיף עוד 20 ש"ח ולרכוש מאק)
    צלליות בודדות של אסתי לאודר אני מאוד אוהבת. הן טובות יותר לדעתי מהצלליות שלהם בפלטות, אבל אני מסרבת לרכוש עד שיגיעו כבר צלליות הג'לי! D-:

    השבמחק
  27. LOL לגמרי סנובית ;-)
    קולקציית חורף של אסתי ממש עכשיו נחתה בחנויות, ושם יש את ההיילייטר ג'לי שאנחנו מפנטזות עליו, אני מניחה שגם הצלליות יגיעו בקרוב!

    השבמחק
  28. אני יודעת! כבר בדקתי ביום שישי באפריל כאן בקניון וזה עוד לא הגיע אליהם......

    השבמחק
  29. הממממ בדיוק תכננתי לצאת לכיוון הביג ולבדוק מה המצב בסופר פארם /משביר. מעניין אם כבר הגיע אליהם

    השבמחק
  30. הפלטה של בורז'ואה נראית טוב, אבל פחות אטרקטיבית למכורת צלליות כמוני, כי אני אוהבת להשתמש כל פעם במוצרים שונים ופלטות לרוב משעממות אותי. הגוונים בה יפים, במיוחד האפור מאט.
    בזמנו הסתכלתי על הדואו החדשים של מייבלין ולא קניתי בגלל כמויות השימר שיש בהן. אין ספק שצלליות מהסוג הזה יראו הכי טוב במינון הנכון ובשילוב עם צלליות לא שימריות או מאט.
    הצללית של אסתי לאודר ממש יפה וממש לטעמי! אני חייבת לזכור לבדוק את הסדרה הזאת במבצע הבא.

    השבמחק
  31. הפלטה של בורז'ואה נראית טוב, אבל פחות אטרקטיבית למכורת צלליות כמוני, כי אני אוהבת להשתמש כל פעם במוצרים שונים ופלטות לרוב משעממות אותי. הגוונים בה יפים, במיוחד האפור מאט.
    בזמנו הסתכלתי על הדואו החדשים של מייבלין ולא קניתי בגלל כמויות השימר שיש בהן. אין ספק שצלליות מהסוג הזה יראו הכי טוב במינון הנכון ובשילוב עם צלליות לא שימריות או מאט.
    הצללית של אסתי לאודר ממש יפה וממש לטעמי! אני חייבת לזכור לבדוק את הסדרה הזאת במבצע הבא.

    השבמחק
  32. אני פחות אוהבת פלטות גדולות, אבל עם פלטות בגודל כזה אני מסתדרת, זה טוב לי במיוחד לנסיעות קצרות. למי שיש המון צלליות זה באמת הרבה פחות שימושי
    הדואוס של מייבלין מוצלחים לדעתי, יש שם שילובים מעניינים! רק שבאמת צריך להזהר עם השימר ולנסות לנטרל אותו קצת...
    הצללית של אסתי מצויינת, בהחלט אמשיך לרכוש מהסדרה הזאת

    השבמחק
  33. הייתי בס"פ וטרם הגיעה אליהם קולקציית החורף.... הדיילת הסתכלה עלי כאילו נחתתי מהירח P-:

    השבמחק
  34. הדיילת בסופר פארם רמז (חברה שלי) אמרה לי שהגיעו הצלליות בינתיים

    השבמחק
  35. המממ לא הייתי צריכה לדעת על זה עכשיו.... D-:

    השבמחק