‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

3.1.2014

לק השבוע - Velvet Rope

הלק שבפינה היום הוא בכלל לא לק השבת שלי, אלא היה לק שלבשתי לפני שבועיים ותכננתי לפרסם בפינה של הסופ"ש הקודם. אבל אחרי שטרחתי, מרחתי, ייבשתי וצילמתי גיליתי שכל הצילומים לא יצאו טוב ולא יכולתי לפרסם איתם פוסט. התעצבנתי וכעסתי אבל לא הרמתי ידיים, והחלטתי למרוח אותו שוב השבוע כדי לצלם אותו מחדש ואולי סופסוף ייצא מזה פוסט. ותנחשו מה? שוב התמונות לא יצאו טוב! אני לא יודעת מה יש עם הלק הזה שהוא מסרב להצטלם בצורה מפוקסת ונורמלית, אבל לי כבר אין כוח אליו. אני תקועה עם אותו הלק כבר שבועיים למטרות פוסט, כך שהחלטתי לדוג את התמונה הכי פחות גרועה, לפרסם איתה פוסט ושלום על ישראל.

הלק הוא מסדרת המיני לקים שקניתי בארה"ב של Orly והוא סגול כהה בשם Velvet Rope
מבחינת פורמולה הלק מעולה - נוח מאד למריחה, עשיר ואטום כמעט מהשכבה הראשונה ופשוט משובח מכל בחינה. הגוון הוא סגול כהה עם חלקיקי שימר כסופים שפזורים בו. בקבוקי המיני של אורלי מאד נוחים לשימוש והמברשת מצויינת, לעומת המיניס המחרידים של opi, למשל.
למרות מה שנראה בתמונה - אין לו גימור מטאלי בכלל, אלא כהה וקרמי יחסי. מה שמוביל אותי לנקודה הבאה - המראה שלו על הציפורניים. אני לא יודעת, אבל אני לא מצילחה לעוף על הלק הזה. למרות חיבתי העזה לסגולים בכלל, ולסגולים כהים בחורף בפרט, משהו בלק הזה נאבד בתרגום מהבקבוק לציפורניים. הגימור שלו מאד "מת" והאפקט של השימר הכסוף מעומעם ולא ממש מצליח ליצור רושם כלשהו.
בהמשך ישיר למצויינות של הפורמולה, גם ההסרה שלו מאד קלה, בניגוד מוחלט למה שהייתם מצפים מלק גליטרי. 
אז מצד אחד - פורמולה מצויינת וצבע מעניין, מצד שני כל זה לא ממש מצליח ליצור אפקט מרגש על הציפורניים. ועוד תארו לעצמכן שהייתי תקועה עם השיעמומון הזה שבועיים על הציפורניים רק בשביל לצלם תמונות לפוסט!
אז הנה הלק שכנראה הבין שאני לא מחבבת אותו, ולכן התעקש להיות בעייתי לצילום ובכך נקם בי את נקמתו המתוקה.

מה דעתן עליו? נחמד ולא מזיק, או משעמם ולא מרגש? ספרו לי!

ושתהיה שבת שלום של לקים מרגשים לכולם!

8 תגובות:

  1. תשובות
    1. הוא בהחלט לא נורא כ"כ :-) אני לא יודעת למה הוא מציק לי!

      מחק
  2. איזו מסירות של בלוגרית להיות שבועיים עם אותו לק!!! אין ספק שבעולם מקביל את לוקחת על זה איזה פרס בטקס נבחרי הבלוגרים. אני אהבתי את השם של הלק, מבחינת המראה הוא יפה ללא ספק אבל קצת קשה להביע דעה בהנחה והוא לא מצטלם טוב (הוא אכן נראה מטאלי ולא קרמי)

    השבמחק
    תשובות
    1. זו הייתה הקרבה שעלתה לי בדם, שבועיים עם אותו לק על הציפורניים זה ללא ספק בעיות עולם ראשון! D-:
      משהו בו לא מיתרגם טוב, לא במציאות ולא בתמונות. בהחלט לא נוראי, אבל מאד סתמי... שויין, עברתי הלאה :-)

      מחק
  3. אני יכולה להבין למה את מתכוונת כשמשהו מהלק לא מצליח להיתרגם לציפורניים. קראתי את התיאור שלך, ונראה שזה בדיוק מסוג הלקים שצפוי שאוהב - קרמי סגול עמוק, אבל משהו בו לא מתחבר לי, אז אני לחלוטין מבינה אותך.
    וכבר קרה גם לי ששמתי והסרתי את אותו לק 4 פעמין מחדש רק בגלל שלא הצלחתי לצלם. כ"כ מוכר

    השבמחק
    תשובות
    1. ידעתי שיהיה מי שיבין לליבי! קשה לפעמים להסביר את התחושות האלה, כי לכאורה באמת שאין בו שום דבר רע. רק משהו, לא ברור מה, עושה לי OFF ממנו....
      והקטע עם הצילומים - זוועה. ועכשיו עוד יותר קשה למצוא הזדמנויות לצלם דברים מחדש עם כל שעון החורף המקולל.... :-/

      מחק
  4. שונאת שלקים לא אוהבים עדשות, זה כזה מעצבן! (קרה לי כמה פעמים עם גוונים דומים. אוף!)
    אני אוהבת את הגוון, ועכשיו ממש סקרנית לראות אותו במציאות (ושואלת למה מקפחים אותנו בגזרת אורלי... הלוואי והרביעיות הללו היו זמינות בארץ).

    השבמחק
    תשובות
    1. מידי פעם אני רואה סטים כאלה באפריל במחירים מופקעים.....
      הגעתי למסקנה שלגוונים סגולים תמיד יש בעיית צילום, הגוון האמיתי אף פעם לא נתפס כמו שצריך!

      מחק