‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.7.2012

מה במקלחת? מהדורה רביעית - ניחוחות נעימים

אחרי שרבות מכן הביעו רצון לקרוא יותר פוסטים על טיפוח, החלטתי לתת במה למהדורה מעודכנת של פינת "מה במקלחת" הזכורה לטוב ולספר לכן מה עומד נכון לעכשיו על המדף בחדר האמבטיה שלי.  האמת, יש לי הרבה מה לעדכן וכיוון שהזמן קצר ניגש היישר למלאכה.

כבר סיפרתי לכן שסבונים אני אוהבת לקנות במבצעים בסופר ולא כ"כ מעניין אותי היצרן או המותג. את הסבון הימני של פנינה רוזנבלום רכשתי במחיר מגוחך של כ-11 ש"ח עבור ליטר שלם. אין לי הרבה מה להרחיב עליו, מלבד זה שהוא עושה את העבודה עם ריח נעים. משתלם ביותר!
את הסבון השני קיבלתי לסקירה והוא מהווה את התממשות הפנטזיה הנשית האולטימטיבית - לבלות באמבטיית בועות עם שיערך אסוף ברישול ובידך כוס יין מרגיע. במציאות היום יומית זה נראה לי חסר תכלית לחלוטין לשבת בתוך מים עם סבון ואין לי סבלנות לזה, אבל הנה, יש סדרת סבונים חדשה של לייף בריחות של יין כדי למלא לי את החסך הזה. גם אנחנו, נשות ישראל חובבות המקלחת, נוכל להרגיש קצת פריז ולהסתבן עם יין שרדונה, רוזה ומרלו. הריח עצמו? אני לא חושבת שהייתי מזהה אותו דווקא כריח של יין, אבל בהחלט יש בו משהו פירותי עם מעט חריפות שמזכירה ריח של ענבים מותססים ליין. 
את הסבון ניתן להשיג רק בסניפי סופר-פארם ומחירו 17 ש"ח ל-700 מ"ל. 
הצמד הבא הוא מציאה שעליתי עליה לגמרי לבד ואני מאד גאה בעצמי על כך - שני תחליבי רחצה של הוואי, כאשר השמאלי הוא בריח קמומיל וחלב שקדים והשני בריח חמאת שיאה וקקאו. 
כשקניתי אותם לא שמתי לב בכלל איזה ריחות אני קונה ולא ייחסתי לזה חשיבות. השתמשתי קודם בסבון חלב שקדים ואהבתי את הריח שלו - לא סינטטי ובאמת מריח כמו שקדים. התרשמתי לטובה והמשכתי לסבון השני. במקלחת הראשונה שמתי לב לריח משונה - אני מסתבנת במשהו שמריח באופן חשוד כמו שוקולד. רק אז קראתי מה באמת כתוב על האריזה וגיליתי שבאמת רכשתי סבון בניחוח קקאו. מאז אני וסבון הקקאו זה סיפור אהבה. למרות שאני מאד לא מחבבת ריח של שוקולד במוצרי הטיפוח שלי, את הריח של הסבון הזה אני מאד אוהבת. הוא לא מתוק מידי, לא חונק ומצליח גם להריח כמו הדבר האמיתי וגם נקי ומרענן. מאז הפעם הראשונה קניתי אותו עוד לפחות 3 פעמים ובכל מקלחת אני נהנת ממנו מחדש.
אוצו רוצו לבדוק את הסדרה הזו של הוואי, היא מתהדרת בתמציות ריח משובחות באופן מפתיע. אני חושבת שרכשתי את אלה ב-13 ש"ח האחד עבור 750 מ"ל, אבל זה מאד תלוי במבצעים ברשתות השיווק.
צילום: מרינה
הבא בתור הוא מוצר שלא התנסיתי בו בעצמי. מדובר בשמפו לטיפול בקשקשים של ד"ר עור וכיוון שמעולם לא סבלתי מקשקשים העברתי אותו הלאה לנסיינית חביבה שאולי תכירו - מרינה מ"יש יופי בכולנו". מרינה ביצעה כהרגלה עבודת תחקיר מעמיקה וחזרה עם התוצאות הבאות: שיפור במצב הקשקשת לא נרשם, אבל מצד שני גם לא חלה הידרדרות לרעה כמו שלפעמים קורה עם שמפואים אחרים. השמפו מקציף מאד מאד ומותיר שיער נקי ונעים.
ניתן להשיג אותו בפארמים ומחירו (הלא זול) הוא 55 ש"ח ל-250 מ"ל.
נמשיך למוצרי טיפוח שאני משתמשת בהם אחרי המקלחת. הראשון הוא שמן לשיער Elixir Ultime של Kerastase. את השמן הזה קיבלתי לסקירה ברגשות מעורבים. מצד אחד פחדתי להשתמש בו והרעיון של שימוש במוצר שמנוני על השיער לא קרץ לי. מצד שני, השמן באמת ניראה כמו תמצית קסמים עשירה ומפתה, כך שהייתי חייבת לנסות. אז נתתי לו צ'אנס וכמובן שהתמכרתי. הוא מועיל לי בשני מישורים - הוא נותן לשיער ברק ו"גוף" ובמקום שאחרי ייבוש השיער יעוף לכל כיוון, עם שימוש בשמן הוא יושב במקום. כמו כן, הוא מאחד את הקצוות ועוזר להם להיראות  מבריקים, בריאים ופחות מפוצלים. אני משתמשת בו רק על שיער לח ומפזרת שתי לחיצות בעיקר על הקצוות. שני דברים שחשוב לדעת לגביו: 
1. יש לו ריח מאד דומיננטי, או שאוהבים או שלא. אני אוהבת, זה ניחוח אוריינטלי מעניין ואני לא ממשיכה להריח אותו מעבר למריחה הראשונית.
2. מדובר במוצר יקר. עבור 125 מ"ל תשלמו 160 ש"ח וניתן להשיגו רק במספרות מורשות. 
המוצר השני הוא ספריי לשיער Silhouette Gold של Schwarzkopf Professional ומדובר בספריי המיועד לשיער שברירי ובוגר. האמת שזה לא ממש מעניין אותי לאיזה שכבת גיל הספריי מיועד. ספריי השיער הקודם שלי, שלא הייתי כ"כ מרוצה ממנו, בדיוק נגמר אז עברתי מיד לשימוש בספריי הזה לגיל הזהב. 
לעומת ספריי "וולה" שהיה לי, הוא בהחלט שיפור. הוא נספג מאד מהר, מותיר שיער רך ונעים ולא נוקשה ומרוסס, מחזיק יפה את השיער במקום בתסרוקות לא מסובכות מידי ואהבתי גם את מנגון ההתזה שלו המתיז כמויות שפויות וברדיוס רחב. אם זאת, זה לא הספריי למי שמחפשת דבק נגרים להחזיק עיצובי שיער מושקעים יותר. אצלי למשל, סלסול כמעט לעולם לא מחזיק מעמד בלי מוצרים מאד אגרסיביים והספריי הזה הוא לא אחד מהם.
גם את הספריי הזה ניתן להשיג רק אצל מספרות מורשות והוא עולה 87 ש"ח. יש לציין שתקבלו כמות אדירה של 500 מ"ל שבהחלט תספיק לכן עד גיל הפנסיה.
נסיים עם מוצרים מתחום הטיפוח האישי שקשורים בקשר ישיר למקלחת ושימור תחושת הניקיון והריח הטוב - הדיאורדורנט כמובן. 
הראשון בצמד הזה הוא דיארודורנט Deo-Dor F של ד"ר עור שקיבלתי לסקירה לכבוד הקיץ. מדובר בדיאו' כדורי ללא אלומיניום המיועד לשימוש גם על עור רגיש. רגע של כימיה: המושג Anti-Perspirant בעצם מכיל בתוכו את כל הרכיבים אשר מונעים הפרשת זיעה, כאשר רובם מופקים ממלחים המכילים אלומיניום. ישנו וויכוח מתמשך האם מדובר ברכיבים העלולים לגרום לנזקים בריאותיים או לא, אבל יש מצבור הולך וגדל של נשים אשר מעדיפות ללכת על בטוח ולא להשתמש בדיאורדורנטים המכילים אלומיניום. כאן נכנס לתמונה הדיאורדורנט הזה של ד"ר עור שעושה את העבודה למספר שעות, אבל לצערי בחום ובלחות האכזריים של הקיץ הישראלי הוא לא מצליח לשרוד עד סוף היום.
ניתן להשיגו בכל הפארמים ומחירו 50 ש"ח.
הדיאורדורנט השני הוא רכישה מחו"ל - Sure בניחוח כותנה. את הדיאו' של Sure אני מייבאת בייבוא אישי כבר שנים על גבי שנים וגם בנסיעתי האחרונה דאגתי להצטייד באספקה חדשה. מה רבה הייתה הפתעתי שמלבד האריזה שהשתנתה, גם המוצר עצמו השתנה. מה שהיה עד עכשיו דיאורדורנט ברזל שלא נכנע גם לתנאי מזג אויר הקשים ביותר, הפך למוצר רכרוכי, לא יעיל ומאכזב ביותר. אני חייבת לציין שזו הייתה הקלה לגלות שלא עוד אדרש להסתנן ארצה עם סטוקים של דיאורדורנטים, זה פשוט כבר לא שווה את זה!
אז מה עושה בחורה שבכ"ז רוצה להריח נעים גם כמה שעות אחרי מקלחת? ההמלצה שלי היא להשתמש בדיאורדורנטים האלה מסדרת Clean Sensation של Garnier. סיפור אמיתי: בפעם הראשונה שהשתמשתי בדיאו' ספריי ריססתי אותו בבוקר והמשכתי לי אח"כ כרגיל ליום עבודה. כל היום (ואני מדברת על 8 שעות ויותר) אני מריחה על עצמי ריח מבושם כלשהו ולא מצליחה לזהות אותו. זה לא הבושם, זה לא קרם הגוף שלי, זה לא שום דבר שאני מורחת על עצמי באופן קבוע. עד שפתרתי את התעלומה - זה הדיאורדורנט! אכן כן, זה ללא ספק אחד הדיאו' היעילים שנתקלתי בהם, הן בגרסת הספריי והן בגרסת הרול און. יש לציין ששמעתי בעבר הרבה דברים טובים על דיאו' של גרנייה, אבל הדיאו' שלהם שקיבלתי בגלוסיבוקס ינואר ממש לא הצליח להרשים אותי. לכן, שמחתי מאד לגלות שהדיאו' מהסדרה החדשה עושים עבודה הרבה יותר יעילה ועמידים כמו ברזל. רק הערה קטנה - אמנם הם טוענים לעמידות של עד 48 שעות, אבל אנא עשו טובה ואל תנסו את זה בבית (או ברחוב, או באוטובוס...).
ניתן להשיגם בכל מקום ומחירם 25 ש"ח. 

זהו! הגענו לסיומה של סאגת ההתקלחות שלי. במיוחד בימים חמים אלה מדובר בנושא חם (אך מרענן) וחשוב ביותר. אל תשכחו - לא יוצאים מהבית בלי מ.ד.ב = מקלחת, דיאורדורנט, בושם!

מה המוצרים שעושים לכן את המקלחת? ואיך אתן שומרות על שיער בריא ומבריק גם בקיץ? והאם מצאתן את דיאורדורנט החלומות שלכן? ספרו לי!

גילוי נאות: מוצרי לייף, ד"ר עור, שווארצקופף, קרסטס וגרנייה התקבלו לצורך סקירה

21 תגובות:

  1. פוסט נהדר! אני רואה שאת מתקתקת לנו פוסטים כמו גרעינים ;)

    האמת שיש לי מוצרים לרוב קבועים שאני מנסה. למשל בדאו' אני קבועה עם דאב לא עוזבת אותו כבר מעל שנה. בשמפו פנטן לשיער רגיל+מרכך . בסבון גוף קרמה מאסק! [אייקון מאוהב] וגם ניסיתי של הוואי הם באמת לא רעים בכלל והיו די טובים לא זוכרת איזה ריח ניסיתי אבל מהסדרה הזו.

    בטיפוח שיער אני משתדלת כמה שפחות להעמיס עליו כי אני אישת סובלת מנשירה וכל תכשיר נוסף רק גורע.

    שמחתי ובעיקר נהנתי המשיכי כך! LOVE YOU :)

    השבמחק
  2. תודה מתוקה! היו המון בקשות מעניינות מהקוראות בפוסט יום ההולדת ובהחלט נתתן לי רעיונות לפוסטים :-)
    וואו מוצרים של קרמה לא ניסיתי המון זמן. פעם הבאה שאהיה בסופר אקנה משהו שלהם כדי להכיר מחדש

    השבמחק
  3. כמוך, אני נוהגת לקנות את סבוני הגוף שלי במבצעים וב-90% מהמקרים לא משקיעה בהם יותר מ-20 ש"ח. מידי פעם אני מתפנקת בסבון קצת יותר מושקע, לרוב מבושם מאוד, אבל הפעם האחרונה שקניתי אחד כזה הייתה ממש מזמן.
    היה לי את הסבון של הוואי בריח קקאו וממש נהניתי ממנו. הכמות שלו כל כך גדולה שלקח לי המון זמן לסיים אותו. היום אני עם הסבון של פרולטה בריח פירות יער, האמת היא שהמרקם שלהם מרגיש די דומה, כמעט קרמי כזה. גם הריח מעולה.
    האריזה של הדאודורנט של SURE מאוד מזכירה את רקסונה!
    יש לי את הדאודורנט הזה של גרניה ברול און. קניתי את זה עם הפקק הורוד ועם הכחול מהסדרה החדשה ואני לא כל כך מתחברת לריח שלהם עלי. מעדיפה את המינרלי שלהם בסטיק.

    השבמחק
  4. ממליצה להתרחק מהדאודורנט של גרנייה!
    אמנם בקיץ שעבר השתמשתי בו הנאה רבה (הוא אכן מוצלח) ואף רכשתי אותו מספר פעמים- עד שהוא גרם לי לתגובה אלרגית מאוד מאוד לא נעימה.
    באופן דומה גם היתה לי תגובה אלרגית לא נעימה כלל וכלל למסיר האיפור של גרנייה לאחר מס' שימושים (על אף היותו מיועד ל"עור רגיש").

    לא ממליצה על מוצרי החברה והדאו' לבנות רגישות (ובפרט לא למי שפיתחה תגובה אלרגית למסיר איפור, אני יודעת שאני לא היחידה)

    השבמחק
  5. הסבון הקבוע שלי הוא נקה 7. הריח בדר"כ משתנה, גם נחמד שכל פעם הם מוציאים ריחות חדשים.
    הפעם ניסיתי סבון אחר (של דאב) ומה-זה התאכזבתי מהריח :(
    טרם החלטתי אם אני הולכת להעביר אותו בהפגנתיות לכל המבקש (וגם אם לא יבקשו..) ולרכוש לי ריח שאני אוהבת או "לסבול" (מי ישמע..) בשקט...
    בדר"כ במבצעים הם עולים סביב 10 ש"ח גם כן. ואם אין מבצע, יאללה, כולה 17 ש"ח.
    את הסבון/יין של לייף ראיתי בביוטי סיטי.
    בקבוק זכוכית במקלחת? יאאאא מי חשב על הרעיון הגרוע הזה?!?!?!?!?
    לא מעניין אותי איך הוא מריח, אני פשוט לא רוצה לדעת מה יקרה אם הוא יתרסק על הרצפה...

    גם אני לא סובלת מקשקשים, אבל יש לי איזשהו "אנטי" לדר' עור בגלל שהשם מרמז על רפואיות, והמוצר היחידי שהתנסתי בו (הבאלם לשפתיים) אמנם עושה את העבודה היטב
    אבל יש לו ריח פטרולי מעצבן.. שגורם לי לחשוב שאולי המילה "דר'" בשם היא אובר-רייטד..

    השתמשתי בעבר באליקסיר של קרסטז. מוצר בהחלט משובח! נהנתי ממנו מאוד, אבל בסופו של דבר החלטתי לרכוש "במקומו" את המיטיק אויל של לוריאל.
    בעיני הוא עושה את אותה עבודה בפחות.. (אבל מעדיפה את הריח של הקרסטז :))

    בתקופה המאוד רזה שלי (מממ 10 ק"ג פחות) באמת היתה לי תחושה שאני מזיעה פחות (בצורה משמעותית) ואו-אז הרשתי לעצמי ללכת על דאודורנט שהוא לא אנטי פרספרנט
    ואת יודעת מה, זה באשכרה עבד לי!!
    מצד שני, היום, אני לא עובדת על עצמי - מסרטן או לא, אני לא מסוגלת לא להסריח ולא להיות דביקה מזעה. - סורי!!
    כרגע אני משתמשת בדאודורנט של פרולטה שהוא עושה את העבודה, ולפני זה ב FA (הירוק הבהיר, חפרו עליו המון שכחתי מה השם שלו)

    אני חושבת שניסיתי איזשהו מוצר של גרנייר לאחרונה. היה "הפוך על הראש כזה" עיצוב שמאוד לא אהבתי.. וגם המוצר עצמו, יש לציין לא הפיל אותי מהכיסא..

    כרגע אני נאבקת מאוד קשה בשיער שלי. משיגרה די "סטנדרטית" בסופו של דבר, שההשקעה היחידה בו היתה מסיכה טובה
    עברתי למצב אחר לגמרי.. לצבוע שיער, ועוד לכזה ג'ינג'י מסתבר שמצריך הרבה השקעה מסביב לשעון..
    כך שכרגע יש לי הרבה יותר מידי מוצרי שיער ועדיין השיער שלי יבש כשהיה לפני הצבע..
    אז טכנית, לא הרסתי אותו עם הצבע, אבל גם לא ממש תרמתי לו :)
    מצד שני, לכי תדעי, עם שלל המוצרים שנכנסים אלי הביתה באופן (שמרגיש לי לפחות) בלתי פוסק אולי עוד אמצע פתרונות..

    השבמחק
  6. LOL מיטל מאיפה הרעיון שהבקבוק של לייף הוא מזכוכית?! זה פלסטיק כמובן! הגזמת, זכוכית במקלחת זה באמת לא רעיון טוב.....
    את לא מרגישה שהשמן בשיער עוזר גם מבחינת היובש? לי השמן נותן שיער מאד רך ומבריק ומנטרל את היובש בקצוות שגורם להם להיראות מפוצלים ולא מטופחים (אני צריכה להסתפר. מזמן.)
    לגבי המוצרים של ד"ר עור - הם כולם לא מבושמים. יש לי כבר כמה וכמה מוצרים שלהם וכולם ללא ריח, אלא עם הריח ה"טבעי" של מרכיבי המוצר. מצד אחד זה אולי יכול להפריע (לי אישית לא, כי אני לא רגישה לריחות), אבל מצד שני יש הרבה אנשים שרגישים לחומרים מבשמים ואפילו לא יודעים את זה, כך שמהבחינה הזאת המוצרים באמת יותר "רפואיים".

    השבמחק
  7. את בהחלט לא היחידה שפיתחה אלרגיה למסיר איפור, גם לי זה קרה. כתבתי על זה גם בעבר פה בבלוג, הוא עשה לי יובש נוראי בעפעפיים עד כדי קילופים.
    לגבי הדיאורדורנט - אני מוכנה לתת לו צ'אנס כי הוא באמת עושה עבודה מצויינת... מקווה שיהיה בסדר!

    השבמחק
  8. אני פשוט מכורה לסבון קקאו הזה, לא יכולה להפסיק לרכוש אותו מחדש! מעולם לא הייתי נאמנה לסבון מסויים, זאת בהחלט הפעם הראשונה. שיחקו אותה בהוואי :-)
    אם אני לא מאד מאד טועה SURE ורקסונה זה אותו ייצור.

    השבמחק
  9. איזה קטע! הסתכלתי על הבקבוק, לא נגעתי בו (היה נראה לי מספיק מוזר גם ככה :P) והייתי בטוחה שהוא מזכוכית!!!

    תראי, במהלך היום, השמן לחלוטין נותן לחות לשיער. רק בשביל הקטע, מיששתי עכשיו את השיער לבדוק חחח הוא עדיין רך ולא מרגיש יבש. אבל לדעתי לא כל יום זה ככה (וכיוון שאני עושה הרבה בדיקות/בחינות מוצרים/תהליכים כבר קשר לי להגיד ממה זה..)
    בכל מקרה, מה שאני מנסה להגיד זה שאני בדר"כ מצליחה לתת לשיער הופעה טובה במהלך היום, אבל זה לא משהו שמחזיק, כלומר, זה לא באמת מזין את השיער.

    השיער שלי די קצר, כ"כ קצר שאני לא יכולה למשוך את הקצוות מול העיניים ולבדוק אם יש קצוות מפוצלים ;) אבל בכל מקרה אני משתדלת לספר אותו מספיק גם בגלל הקצוות וגם בגלל שככל שיותר "קל" לשיער שלי, ככה הוא יותר בריא, כמעט ולא נושר בכלל וגם הדלילות שלו פחות מורגשת (כי השיער לא "נמשך" מטה)

    השבמחק
  10. פעם דאב ייצרו סבון בריח ״קשמיר״, אין לי מושג איזה ריח אמור להיות לקשמיר- אבל הסבון היה מדהים. כמובן שהפסיקו לייצר אותו ונשארתי שוב חסרת סבון. בינתיים אני משתמשת בסבון מוצק של ללין, מייבש את העור קצת אבל מריח נהדר, קרם הגוף מטפל בעניין הזה. אני ממש רוצה לנסות את הסבון בריח קקאו, אבל סבוו בריח יין נשמע לי באמת נוראי.

    השבמחק
  11. המממ סבון קשמיר של דאב מצלצל מוכר.... האמת שאני מחליפה אותם בתדירות כ"כ גבוהה שאני בקושי זוכרת מי מריח איך. אני חושבת שסבון הקקאו הזה הוא היחיד שהצליח להתברג אצלי כרכישה חוזרת וכניחוח שאני ממש זוכרת ואוהבת

    השבמחק
  12. הרעיון של שילוב בין סבון רחצה לניחוח של יין נשבע לי טוב... יש גם סבון תוסס?;)
    את ניחוח השקדים של הוואי אני מאוד אוהבת, ולאחר שכבר סיימתי אחד, אני מתכננת לרכוש אחד נוסף ובהמלצתך אנסה כנראה את הקקאו.
    שיער מבוגר? זה ביטוי חדש לי:P
    הדאורדורנט של גרנייה בשימוש בנתיים אצלי, ואני די מרוצה ממנו
    נהנתי מהפוסט המרענן הזה!

    השבמחק
  13. שימי לב לקנות את חמאת שיאה וקקאו. יש גם גרסת של קקאו וקוקוס וזה לא מריח אותו הדבר (הוא גם נעים, אבל לא "שוקולדי" כמו הראשון).
    דווקא יש קטגוריה שלימה של מוצרים לשיער מבוגר, כיוון שזה שיער דליל יותר, שביר ודק הוא דורש מוצרים מיוחדים..
    שמחה לשמוע שנהנת!

    השבמחק
  14. אני מאוד אוהבת את הסבונים לגוף של נקה 7. כל הריחות שניסיתי פשוט טובים. עכשיו אני עם המלפפונים. מעולה ובול לקיץ.
    ושמן אלקסיר הזה מעולה. אני משתמשת בו אחרי הפן. ממש מרכך את השיער

    השבמחק
  15. thereisbeautyinallofus13 ביולי 2012 בשעה 20:35

    שמחתי לתרום לפוסט :)
    אני דווקא נהנת מדאודורנט המוקטן של גרנייה. יש לי גם דאודורנט שהזמנתי מאיהרב ללא אלומיניום וריח כלשהו. עובד ומרענן אבל בהחלט חסר ריח נעים שיהיה תמיד שם
    בינתיים המוצרים שעושים לי את זה במקלחת הם ברובם מאיהרב. באמת שהתמכרתי...

    השבמחק
  16. אני גם קנה נקה 7 מידי פעם, יש להם בהחלט מוצרים טובים. את המלפפונים לא ניסיתי, בהחלט ינוסה!
    את השמן אני מעדיפה לשים רק על שיער לח, כשאני שמה אותו על שיער יבש אני מרגישה שהוא הופך אותו לשמן מידי. עכשיו בקיץ אני בטח לא טורחת עם פנים....

    השבמחק
  17. תודה על הנכונות להיות נסיינית! ;-)
    בדיאו' מהגלוסי של גרנייה השתמשתי עוד לפני שהתחיל ממש הקיץ וכבר אז הרגשתי שהוא פחות עושה את העבודה. הדיאו' האלה לעומת זאת - עמידות ברזל!

    השבמחק
  18. אני בשנים האחרונות פיתחתי רגישויות למוצרים לא טבעיים ולכן עברתי לטבעיים בלבד.
    סבון גוף אני משתמשת בנוזלי של אקו לאב או ד"ר ברונר ומשלבת מוצקים סבון חלב עיזים של פארן או סבון חצי חצי של קיאנומר
    שמפו אני משתמשת באקו לאב.

    לצערי ניסיתי לחזור מדי פעם למוצרים ה"רגילים" והעור שלי ישר התנקם בי.

    השבמחק
  19. האמת שלא יצא לי כ"כ להשתמש במוצרי טיפוח לגוף "טבעיים". הם פחות זמינים בשוק ואני כאמור עושה את רוב הקניות האלה שלי בסופר..

    השבמחק
  20. my beauty point of view17 ביולי 2012 בשעה 14:11

    התיאור של השמן נשמע כמו משהו שמאוד יכול להתאים לשיערי הצבוע עם הגוונים. אני צריכה ברק ,נעילת קצוות ו״גוף״ מסודר בדיוק כמו שכתבת. השיערות שלי נוטות להתחשמל ולהתקרזל מעל המצח ובצדי האוזניים.

    השבמחק
  21. ממליצה לך לנסות שמן כולשהו לשיער, זה באמת שמשהו כזה יכול לעזור לך. לא חייבים לקנות משהו יקר כמו קרסטס, אפשר לנסות קודם שמן של מותג זול יותר ולראות אם את מתחברת. שימי לב שקרזול השמן לא מונע, זה רק פן וספריי חזק לשיער יצליחו לפתור...

    השבמחק