‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.7.2012

לק לשבת - Feel the Heat

היום כמעט דילגתי על פינת לק לשבת מהסיבה הפשוטה שלא חשבתי שיהיה לי בכלל זמן למרוח לק לשבת. בסוף השבוע הזה מבקרים אצלי 3 פרחחים קטנים - 2 אחיינים ואחיינית, ואין ספק שהדבר האחרון שהייתי צריכה לארגן לפני בואם היה לסדר את הציפורניים (שייחרבו גם ככה תוך כדקותיים...). אולם איכשהו בכ"ז הספקתי לדחוס כמה דקות למריחה זריזה של לק והתוצאות די עקומות בהתאם, אבל לפחות עשיתי השתדלות!

רשת ללין השיקו לאחרונה ליין לקים חדש וביניהם הלק הזה - Feel the Heat שהוא כתום חם בהחלט עם תת גוון מעט אדמדם.
לפני שאתייחס לליין הלקים עצמו ולרשת ללין, נדבר רגע ספציפית על הלק. הפורמולה שלו היא סמי-ג'ל, אטימות כמעט מוחלטת בשכבה ראשונה ושכבה שניה נחוצה לצורך אחידות. הגוון עמוק ויפה והוא גרסה כהה יותר של לק קרליין מס' 375 שהופיע כאן בעבר.
אבל נתייחס רגע לעניין הלקים - הסדרה זמינה לרכישה בסניפי ללין תמורת 30 ש"ח. לדעתי זהו מחיר מוגזם לחלוטין ללקים של רשת סבונים וקרם גוף. את דעותי על רשת ללין נשים בצד לרגע, אולם כשאני מסתכל על לקים מיובאים של מותג Orly האהוב והוותיק שבד"כ לא עולים יותר מ-20 ש"ח, ולעומתם אני מעמידה לקים של ללין אשר מיוצרים ע"י Chic הישראלים - זה פשוט מעמיד את כל הקונספט באור מגוחך. להזכירכם - גם לקים של קרליין מיוצרים ע"י שיק והם מתומחרים בלא יותר מ-15 שקלים. 
אם זה ניראה כמו שיק, מריח כמו שיק ומתנהג כמו שיק - זה שיק. ולק של שיק לא אמור לעלות יותר מ-20 ש"ח, גם אם הוא נמכר תחת לוגו של רשת סבונים מפונפנת. 
עד כאן הוצאת הקיטור. לדעתי המחיר באמת מהווה כאן חיסרון רציני וחבל. ללק פורמולה טובה, הגוונים יפים ואהבתי את עיצוב הבקבוק העגול שמזכיר את סדרת הלקים של Nails Inc. ללין היקרים - נא לקחת לתשומת לבכם ולתמחר בהתאם, בעבור חצי המחיר נקנה את הלקים בשמחה.

שיהיה לכולנו סופ"ש נפלא! 

מה דעתכן על הלק? ומה דעתכן על התמחור? ספרו לי!

גילוי נאות: הלק התקבל לצורך סקירה

43 תגובות:

  1. להגיד שמפתיעה אותי ההתלהמות על המחיר הלא-ממש-שווה-את-זה של הלקים אני לא יכולה, כי אני פשוט לא יודעת לשקר.
    ועדיין, יש קטע כזה בתרבות הצרכנית שאת משלמת על המדבקה/התווית של המותג שבחרת - ולאו דווקא על איכות המוצר או על השווי האמיתי שלו. יש לקים מ"הכל בשקל" שהאיכות שלהם הייתה יותר טובה מחלק מהלקים "בעלי השם" שיש לי, ויש כאלה שלא. והאמת - רוב הלקים שלי הם באמת מהזולים האלה ואני אוהבת אותם הכי בעולם - הם לגמרי שווים את המחיר ששילמתי עליהם ואם הם לא, זה כולה שקל - אין לי ממש מה להתאכזב. 30 שקלים - זה כבר סיפור אחר.

    השבמחק
  2. יש כל כך הרבה מוצרים ממותגים ויקרים שאיכותם נופלת או משתווה למוצרים לא ממותגים (כגון שיק). אני לא אגיד שאני קונה רק זולים ולא ממותגים (לפעמיים יש מציאות באייביי..)
    אבל אני איתך, לגמרי

    השבמחק
  3. אתמול ראיתי שהלקים במבצע בללין, הם עולים 13 ש"ח בשבוע הקרוב. התמחור המקורי לגמרי מופרך, אבל ככה זה בכל רשתות הסבונים בארץ. למה לדרוש 50 ש"ח על סבון נוזלי? או 70 ש"ח על חמאת גוף, מעולה ככל שתהיה?? כי תמיד יהיו פרייאריות שישלמו, אז שיבושם להן (תרתי משמע). תיהני מלא עם האחיינים, שבת שלום יקירה!

    השבמחק
  4. הייתי משוכנעת שאת מראה בקבוקון של Nails inc שקנית באנגליה. 30 ש"ח זה בהחלט מחיר מוגזם לכל הדיעות. זה סכום שאני מוכנה להוציא מדי פעם על לקים של לאקה, כי יש להם יציאות טובות ומגוון גדול מאוד של גוונים וגם זה מוגזם לדעתי, אבל 30 ש"ח עבור הגוונים הבסיסיים שללין מוכרים? אין סיכוי.

    השבמחק
  5. מילא המחיר המופרך (שברור שיהיו מבצעים של חצי מחיר), אבל כשקלטתי שזה שיק אפילו לא טרחתי לנסות אותם.
    הגוונים בנאלים ומשעממים.
    מאוד אהבתי את העיצוב, רק חבל שכולם מחקים את כולם.
    לפחות החיקוי שלהם סביר, לא כמו הלקים של קרליין בחיקוי עלוב לשאנל, איכות ירודה ברמות קשות, התפרקו לי ביד כשפתחתי לראות את המברשת (כן, המכסה פשוט התנתק מהידית וכל הדבק נגלה לעיני...).

    השבמחק
  6. אני חייבת לציין שאני מאוד מחבבת את הגוון של הלק הזה.
    (כידוע אני הרבה זמן מחפשת "אדום מושלם" גם אם טכנית הוא ספציפית לא..)
    אבל מצדיקה אותך לגמרי שהמחיר לא סביר.. מה שכן, יתכן והם בונים על זה שהוא ימכר במבצעים, בדיוק כמו שלקים של אורלי, קרליין ושיק מתומחרים "במקור" הרבה יותר גבוה ממחיר המבצע עליהם... שזה קונספט ישראלי ידוע..
    לגבי עיצוב הבקבוק, בהתחלה בהסתכלות ראשונית חשבתי שמדובר ב nails inc! הרבה זמן שאני חומדת לק שלהם אבל איכשהו לא מוצאת את עצמי מזמינה..

    השבמחק
  7. שימי לב שהוא כתום ממש, רק עם תת גוון אדום. לא הייתי מכנה אותו "אדום" בכלל....
    הסיבה שאני כועסת כאן (בניגוד למותגים אחרים ומדיניות התמחור לפני הנחה) היא שללין בד"כ מוכרים במחיר פיקס ומידי פעם יש מבצעים, בד"כ קשורים לכרטיסי אשראי שונים. כך שבניגוד לקרליין ואורלי אני חושבת שהלקים האלה כן יימכרו חלק מהזמן במחיר המקורי שלהם ומידי פעם יהיה עליהם איזה מבצע. אלא אם כן בללין באמת יבינו כי אין להם סיכוי למכור אלא אם יחתכו את המחיר בצורה דרסטית...

    השבמחק
  8. אני אפילו לא התייחסתי לעניין הגוונים שגם לדעתי הם משעממים מאד. הנחתי שזו השקה ראשונית לבדוק את המים ואח"כ הם ייצאו בעוד גוונים אבל כרגע באמת אין שם משהו שיעניין אותי לקנות, גם אם המחיר היה נמוך יותר....
    עם העיצוב החדש של קרליין אין לי בעיה, אבל בהחלט הייתי מעדיפה שאם כבר עושים שאנל/דיור, שיעשו גם פקק פנימי מתברג (שגם יחסוך את ההתפרקות המצערת שנתקלת בה...).

    השבמחק
  9. הלקים של לאקה עושים לי צ'יפים תוך יומיים ושל שיק תוך שבוע.
    הלק של לקה נזרק לו הצידה ובשל שיק אני משתמשת כל הזמן.
    למה להכפיש את שיק? הם באמת סבבה.

    השבמחק
  10. גם הכיתוב על הבקבוק מאד מזכיר את ניילס אינק'. בקיצור - הלכו עם ההעתקה עד הסוף...
    ללאקה יש יציאות של גוונים מאד יפים שעבורם אולי באמת כדאי להשקיע את הכסף. אבל בשביל לק אדום/וורוד/באנלי לא הייתי מרחיקה לכת עד למחירים כאלה.

    השבמחק
  11. נו שויין, אז מלכתחילה הם מוכרים אותם במבצע? בגלל שזה ללין אני חושבת שזה יהיה מבצע זמני ובשאר הזמן זה יימכר במחיר פיקס המקורי. כך רוב המוצרים שלהם מתומחרים והם עדיין רשת מצליחה ומשגשגת בארץ. אני באמת לא יכולה להצדיק את המחיר גם על מוצרי הטיפוח שלהם שלדעתי הם לא משהו

    השבמחק
  12. אין לי בעיה שהלק של שיק, ממש לא. אני נהנת מלקים של קרליין שהם מיוצרים גם ע"י שיק. אבל כן יש לי בעיה עם התמחור שגורם לך לחשוב כאילו הלק איכותי יותר. הוא לא, זה שיק! כבודם של שיק במקומם מונח, אבל לא מדובר בלקים איכותיים ברמה של 30 שח הלק..

    השבמחק
  13. מסכימה לגבי המחיר (אם זה יהיה במבצע אז מה זה משנה בכלל?)
    לא מסכימה לגבי ההתלהמות על שיק. הם באמת סבבה, אני יכולה לשים לק שלהם ולא יהיה לי צ'יפים כמעט שבוע, ואני אף פעם לא שמה טופ קואוט, וכן מנקה וכו'. לעומת זאת לקים למשל של לאקה, כמו שהגבתי ללובה, כן עושים לי צ'יפים ומהר ועולים פי 3.
    ככה שלהגיד "מריח כמו שיק וגו'" לא מוסכם עליי. אם זה כמו שיק זה לא רע בכלל, וגם בסופרפארם לפני המבצעים לקים מתומחרים יקר, אז מה הבעיה שגם ללין יתמחרו ככה לפני המבצעים?
    לייק של ג'ייד לפני מבצעים עולה 45 ש"ח בערך, למשל.

    השבמחק
  14. רוב האדומים "כהים" לי מידי (למה שאני מחפשת) אז יתכן שהוא כן יתפס כמספיק אדום בעיני. אין לדעת.. בכל מקרה, לא במחיר הזה.. :)
    נכנסתי ללין מעט מאוד פעמים. בפעמים הבודדות שנכנסתי היו בהחלט מבצעים על כל מיני פריטים. אבל אולי היה משהו מיוחד אז?
    בכל מקרה, באופן כללי, בתור חובבת גדולה של "סבון" אני חייבת לציין שאני מרגישה ש"אין מה להשוות". לא שאין להם מוצרים טובים, דווקא רכשתי כמה ואני מרוצה מהם. אבל בגדול, לא יודעת, זה לא זה. ואני חייבת לציין שבעוד הרבה בנות נורא אוהבות את המראה ה"לבן והנקי" אני לא סובלת את החנויות שלהם וממש מקווה שיום אחד מישהו יבין שצריך לצבוע את *כל* הרצפה בלבן... מראה ה"בשיפוצים" לא עושה לי את זה בכלל.. סתם נראה לי מוזנח.

    השבמחק
  15. לכן אני חושבת שבעבור 30 ש"ח אני מצפה לקבל איכות ברמה מסויימת ולא רק שם של מותג. ואם האיכות שווה אחד לאחד ללק של מותג אחר שעולה 15 ש"ח אני לא רואה סיבה לשלם שקל יותר

    השבמחק
  16. רציתי לומר שאני הכי מעריכה את העובדה שאתה כנה כל כך לגביי המוצרים שאת מקבלת לסקירה. יש הרבה בלוגריות שפשוט מדברות בשבח כל האספקטים של המוצרים רק כדי לקבל עוד. ושנית, המחיר באמת מוגזם, הגוון חביב.

    השבמחק
  17. אין לי בעיה עם שיק וכבודם במקומו מונח. אבל כן יש לי בעיה לשלם על לק של שיק מחיר כפול רק בגלל שרשום על הבקבוק לוגו אחר. אנשים צריכים להיות מודעים לעובדה שהלקים בארץ מיוצרים אצל שני מפעלים מרכזיים: שיק שמייצרים לקרליין ומסתבר שגם ללין, וג'ייד שמייצרים גם ללייף. האיכות היא דומה בשני המקרים ולדעתי לא מצדיקה מחיר של למעלה מ-15 שקלים, ולא משנה איזה שם כתוב על הבקבוק.

    השבמחק
  18. אני לא מתחברת אל ללין כרשת באופן כללי, אבל עזבי את הנקודה הזאת כרגע... הוצאתי היום מספיק קיטור D-:

    השבמחק
  19. תודה, התגובה שלך משמחת אותי. חשוב לי לשמור על האמינות של הבלוג, גם כלפי עצמי וגם כלפי הקוראות. במקרה הספציפי הזה באמת שלא הייתה לי בעיה עם המוצר עצמו, אבל התמחור שלו פשוט הרתיח אותי וזה לא משהו שיכולתי להתעלם ממנו בפוסט.

    השבמחק
  20. הצבע מהמם אבל אני לא מוציאה יותר מ15 ש"ח על לקים סורי .

    השבמחק
  21. הלק מקסים לדעתי, כנראה שאלך לנסות במבצע הנוכחי - הוא עולה עכשיו 13 ש"ח.
    לדעתי 30 ש"ח זה הרבה יותר מידי לכל לק שהוא, ולכן במחיר מלא אין סיכוי שהייתי קונה.
    סופ"ש נעים :)

    השבמחק
  22. ללין באופן כללי מגזימים ביותר בתמחור המוצרים שלהם!! חבל!

    השבמחק
  23. הצבע יפה - אהבתי עלייך.
    אבל טוב שלא נסחפו עם המחיר... בכל זאת אני יכולה לקפוץ לאיזו חנות נידחת ולקנות שיק בעשרה שקלים ולקבל את אותה התמורה...
    בהחלט לשלם בגלל שזה ללין.
    מקווה שתשרדי את הסופ"ש!

    השבמחק
  24. ראשית הציפורניים שלך נראות מושלם, הגוון מאוד יפה . בקשר למחיר מסכימה איתך לגמרי לא הייתי נותנת עבורו יותר מ 15 ש"ח. בסניף שלהם בקניון G בכפר סבא המוכרת אמרה לי בכלל 35 ש"ח עבור הלקים שלהם

    השבמחק
  25. הלקים של לאקה יושבים עליי זוועה. הם נסדקים תוך חמש דקות, בערך.
    אני חושבת שמכל הלקים שנמכרים בארץ, פארמים וכו', אלה שנותנים את התמורה הטובה ביותר לכסף הם הלקים של אורלי.

    השבמחק
  26. thereisbeautyinallofus7 ביולי 2012 בשעה 9:23

    30+ ש"ח עבור לק של שיק באריזה אחרת?! ועוד בגוונים משעממים?
    בדיוק כתבת את מה שאני חושבת. לי יש גוון ורוד שזהה לכל לק אחר במותגים אחרים. מצ'עמם.

    השבמחק
  27. מצד אחד דיי גיחכתי כששמעתי שהם הוציאו לקים, מצד שני אם אלה לקים של שיק אני מניחה שהפורמולה תהיה טובה. מצד שלישי אני לא אשלם 30 ש"ח על לק.
    הגוון עצמו חביב בהחלט, אדום קלאסי ונחמד

    השבמחק
  28. כרגע הם מוכרים אותם במבצע של 13 ש"ח.
    קניתי אחד ולא כ"כ נפלתי מהפורמולה או הכיסוי.
    בנוסף, הופיעו בועיות על הציפורניים (ולא ניערתי את הבקבוק או משו שונה ממריחה אחרת שלי..)

    השבמחק
  29. האמת שמבחינת עמידות מזמן הפסקתי לדרג לקים. אצלי זה כ"כ משתנה, גם מלק ללק באותו מותג. בשבילי יותר חשוב פורמולה, כיסוי, נוחות מריחה וכו'. דווקא מבחינת פורמולה את הלקים של אורלי אני מחבבת פחות

    השבמחק
  30. אני מסכימה איתך, לק שאינו מיובא ושל מותג מקומי לא אמור לעלות יותר מ-20 שח במקסימום

    השבמחק
  31. אם יש מבצע בהחלט כדאי לנסות :-)

    השבמחק
  32. אני מסכימה, לדעתי כל הרשת די מוגזמת, הן מבחינת תדמית והן מבחינת תמחור

    השבמחק
  33. בדיוק, אני לא צריכה את הלוגו של ללין על לק של שיק כדי להרגיש שזה מוצדק לשלם עליו מחיר מופקע....

    השבמחק
  34. תודה!
    ו-35 זה כבר בכלל הגזמה פרועה!!!!

    השבמחק
  35. מגוון הגוונים מאד בנאלי ומשעמם, אני מקווה בשבילם שאם הם ימשיכו עם זה, שלפחות ישיקו גוונים מעניינים

    השבמחק
  36. היי זה לא אדום, זה כתום!! את ומיטל ביחד עוד תהיו הסוף שלי עם זיהוי צבעים P-:

    השבמחק
  37. נו יופי, אם זה ב-13 ש"ח אז דיינו. אצלי לא היו בועיות, תופעה כזו בד"כ קשורה לריאקציה של הלק ללק בסיס או הטופ

    השבמחק
  38. השתמשתי בטופ ובבסיס הרגילים שלי שעד כה עבדו מצויין עם שיק וקרליין. מעניין מה השתבש הפעם..

    השבמחק
  39. לפעמים זה משתנה מלק ללק. לכי תדעי....

    השבמחק
  40. כל עוד היחצ"ן המטורלל של שיק לא עושה את היח"צ לללין, עדיף לסקר אותם :)

    השבמחק
  41. אני לא מכירה את היח"צ של שיק :-)

    השבמחק
  42. אני חושבת ששמונה וכולם אדומים/וורודים/כתומים

    השבמחק