‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

26.7.2012

רק אני והברונזר שלי - קיץ 2012

את סקירת הברונזרים האחרונה שכתבתי פרסמתי כאן בסוף הקיץ שעבר. הפעם אני לא מתכוונת לחזור על הטעות הזו ואגע בנושא הרותח הזה לא בסוף העונה, אלא ממש עכשיו כשאין מוצר איפור יותר רלוונטי מברונזר.
אתן מוכנות לצאת לדרך? זה לא הולך להיות קצר...

נתחיל מהמוצר המודולרי ביותר בחבורה - ברונזר Delice de Soleil של Bourjois. אחרי האכזבה שנחלתי עם ברונזר השוקולד של המותג, שמחתי שניתנה לי ההזדמנות לסקר את הברונזר הזה כדי שאוכל לבדוק אם הביצועים יהיו דומים.
אני רוצה דווקא להתחיל עם מה שלא אהבתי: האריזה. בעוד שברונזר השוקולד לפחות מתהדר באריזה שטוחה וקומפקטית מאד, האריזה של הברונזר הזה רחוקה מכך. מדובר באריזת פלסטיק אובאלית אשר מאוכסנים בה ברונזר, מברשת ומראה ענקית שמסתובבת על ציר של 360 מעלות. קליל ונוח לאכסון ולנשיאה? לא ממש. אבל עניין של אריזה זה נושא אישי מאד, ואני כן אציין שהמראה מאד נוחה וגדולה והמברשת חמודה מאד. מי שלוקחת אותו לנסיעה יכולה להשתמש בו כשולחן איפור נייד ממש....
אז אחרי שהתחלתי עם מה שלא אהבתי, נסיים עם מה שכן: הברונזר עצמו. לשמחתי, אכזבת ברונזר שוקולד לא חזרה על עצמה. לברונזר הזה גם כן ריח של שוקולד, אולם מרקם שונה לחלוטין החל מהרגע הראשון. יש לו גימור חלק ומשיי ופיגמנטיות מעולה. בברונזר עצמו יש חלקיקי שימר זהובים זעירים (בדומה לברונזר שוקולד), אולם לא רואים אותם על הפנים ובפועל מתקבל גימור מאט.
הגוון שקיבלתי הוא מס' 14 ולדעתי הוא יתאים יותר לבעלות עור שחום או שזוף וייראה עליהן נפלא. ברונזר חום עם תת גוון אדמדם הוא מסוג הברונזרים שנהדרים הן כקונטור והן כמעצימי שיזוף (לשיזוף טבעי על הפנים תמיד יש תת גוון קצת אדום). לבהירות עור הייתי ממליצה ללכת על אחד מהגוונים הבהירים יותר בסדרה (מס' 12 או 13).
שורה תחתונה: לחלוטין חוויה מתקנת לברונזר שוקולד מהקיץ שעבר. אם אתן רוצות לנסות את גימיק הממתק בוודאות עדיף שתקנו את הגרסה הזו כדי שלא תתאכזבו. עדיין ריחני ומתקתק, אבל לפחות יש לו ערך מוסף של מרקם מפרגן ופיגמנטיות.
ניתן להשיגו בכל דוכני בורז'ואה (שלאט לאט מרחיבים את תפוצתם ברחבי הארץ) ומחירו 99 ש"ח.

נמשיך עם ד"ש מהאייטיז - ברונזר Sun4 של Pupa! כן כן, זו לא חללית שנחתה לי על השולחן, זהו ברונזר ענקי של פופה המחולק ל-4 גוונים: אפרסק בהיר, וורוד מאובק ו-2 חומים בכהות משתנה. 
האמת? הופתעתי. שוב - האריזה עצמה קצת גדולה ומסורבלת מידי לטעמי, אבל לפחות מדובר במוצר שטוח שקל לאחסן ולקחת לנסיעות. אבל ההפתעה האמיתית הייתה מהברונזר עצמו שבהחלט נעים לעין המסתכלת. אני אוהבת מוצרים "גראפיים" המשלבים מספר גוונים במוצר אחד, כך שהסוסיתא הזאת לחלוטין חונה ברחוב שלי.
מימין: כל הגוונים בערבוב, חום כהה, חום בהיר, וורוד, אפרסק
הברונזר עצמו רך למגע והתוצאה הסופית של ערבוב כל הגוונים ביחד הוא ברונזר חום מאט עם תת גוון מעט וורדרד. הבעייתיות בו היא בחוסר אחידות בפיגמנטיות של הגוונים. כל הצד השמאלי, כלומר הגוון הבהיר והכהה ביותר - לא פיגמנטיים במיוחד. לעומת זאת, כל הצד הימני, כלומר הוורוד והחום - פיגמנטיים מאד. המשמעות היא שמשחקי הגוון הם בעיקר בין שני הגוונים האלה, ופחות עם השניים האחרים. כל עוד תעבדו עם הגוונים הפיגמנטיים יותר ברביעיה, תקבלו תוצאה בולטת יותר. 
הגוון שהגיע אליי לסקירה הוא מס' 01 הבהיר, ובנוסף אליו יש עוד גוון מס' 02 שכהה יותר. הברונזר מתהדר גם ב-spf15. sweet!
שורה תחתונה: הייתי שמחה אם כל הגוונים בברונזר היו פיגמנטיים באותה מידה, אבל גם שניים מתוך 4 זה נחמד מאד, ואני אוהבת את האופציה של הגוון הוורוד, שלפעמים אני משתמשת בו כסומק משלים. אגב - גם יש לו ריח של ממתק!
ניתן להשיגו בדוכני פופה בסופר פארם ומחירו 111 ש"ח.

נמשיך עם האח החורג ויוצא הדופן בחבורה - ברונזר שימר. כל החיים טחנו לכן על ברונזר מאט מאט מאט? אל תטעו, יש גם ברונזרים במרקמי שימר והם אפילו יכולים להיות מוצלחים ושימושיים למדי.
הברונזר של לייף הוא אחת האופציות הזולות יותר שיש בשוק. מדובר בשילוב של 3 גוונים ליצירת שטיפת צבע ברונזית משזפת ושימרית.
מימין: כל הגוונים בערבוב, חום כהה, כתום, חום בהיר
אז בואו נבהיר דבר אחד - ברונזר שימר לא מיועד לשימוש כקונטור. אחרי שהבהרנו את הנקודה הזאת, נמשיך להסביר שבברונזר שימר ניתן להשתמש כהיילייטר, מעל סומק או לבד כסומק - בעיקר לכהות עור. אני אוהבת להשתמש בברונזר הזה באיפור לילה קייצי כתחליף סומק (ואז אני מתרכזת יותר בגוון הכתום האמצעי), או כהיילייטר משזף. זה בהחלט יוצר מראה של "ג'ני פרום דה בלוק" ומי שיודעת להשתמש בו בצורה נכונה תוכל להגיע לתוצאות מהממות.
הברונזר עצמו איכותי, רך ופיגמנטי מאד. השימר גרוס דק ולא מופיע כחתיכות נצנצים. גם המוצר עצמו מעוצב בצורה מלבבת וחמודה - שאפו ללייף, בהחלט שיחקו אותה.
שורה תחתונה: לחובבות הז'אנר ולמי שלא מחפשת ברונזר למטרות קונטור. כהות עור יהנו ממנו במיוחד.
הברונזר מגיע רק בגוון אחד וניתן למצוא אותו בכל סניפי הסופר פארם במחיר 48 ש"ח.

אחרון חביב הוא ברונזר הזול ביותר בחבורה (וכשאני אומרת זול, אני מתכוונת זול....) אבל נחשו מה? הוא ככל הנראה האהוב עליי מכולם:
הברונזר הזה נקרא Gorgeous Tan של h&m ורכשתי אותו בנסיעתי האחרונה לחו"ל. על ליין האיפור של רשת הבגדים שמעתי פעמים רבות ועיקר ההתרשמות ממנו הייתה שמדובר בליין מאד מאד זול (ממש מחירי רצפה). תוסיפו על זה את העובדה שמאד נדיר למצוא אותו בסניפי h&m בחו"ל (בארץ כמובן זה לא נמכר בכלל) ואפשר להבין למה קפצתי על המציאה לנסות משהו מהמבחר כשנתקלתי בסטנד איפור שלהם. לדעתי יש במבחר רק גוון אחד, וזה הברונזר שברשותי (אין על האריזה שום ציון גוון). להפתעתי, הוא התגלה כאחד הברונזרים הטובים והאהובים עליי ביותר. למה?
בהתחלה חשבתי שאני אוהבת אותו בגלל שהוא מזכיר לי ברונזר אהוב אחר - Hoola של בנפיט. אבל כמו שאפשר לראות מהסוואטצ'ים, הגוון לא ממש דומה. מהבחינה הזאת - הברונזר של h&m אפילו יותר מועדף עליי מהבנפיט בגלל שהוא יותר בהיר. עבורי - זה ככל הנראה גוון הברונזר המושלם. זה מסוג המוצרים שאני יכולה להניח בעיניים עצומות, מבלי לפחד מכתמים וכהויות. הוא משתלב באופן מושלם עם גוון העור שלי, קל מאד ליצור באמצעותו קונטור שניראה טבעי, אני יכולה גם להניח אותו בקלילות כפודרה על אזורים שאני רוצה לשזף מעט - בקיצור, מושלם עבורי.
המרקם שלו רך ופיגמנטי, הוא מיטשטש נפלא והגימור מאט בגוון קרמלי נייטרלי. מה עוד ניתן לבקש? אפילו את האריזה הזהובה והקומפקטית אהבתי. בהחלט לא הייתי מאמינה שמכל הברונזרים שבעולם אני אתאהב באחד שעלה לי 3 פאונד (כ-20 ש"ח), ולוקח בסיבוב את אחד הברונזרים האהובים עליי ביותר עד כה של בנפיט שעלותו הרבה יותר מכפול המחיר...
לצערי הרב מאד את הברונזר ניתן להשיג רק בסניפי h&m עצמם. חיפשתי באי-ביי עבורכן ולא מצאתי ולא ידוע לי על אף אתר שמוכר אותם און-ליין. אין ברירה אלא לנסג'ר חברים וקרובי משפחה שקופצים לחו"ל!
שורה תחתונה: אהבה ממבט ראשון ואחד ממוצרי הקיץ המנצחים אצלי. ברונזר מושלם לבהירות עור שלא הצליחו למצוא את הברונזר העדין המתאים עבורן. לא יתאים בכלל לכהות עור ו/או שזופות.
זה רק מוכיח שלעולם לא ניתן לדעת מעבר לאיזו פינה ממתין המוצר שיעשה לכן את זה!

לסיכום הפוסט - תמונה קבוצתית:
ברונזרים לפעמים יוצרים רושם של "הרבה מבחר מאותו הדבר" - אבל כמו עם כל מוצר איפור, גם כאן ניתן למצוא מגוון רחב של גימורים, גוונים ודרגות כהות שונות. צריך רק לבחור!

מקווה שעובר עליכן קיץ ברונזי וגורג'ס!

האם אתן משתמשות בברונזר על בסיס יום יומי? ומהו הברונזר האהוב עליכן? ספרו לי!

גילוי נאות: את ברונזר פופה, לייף ובורז'ואה קיבלתי לצורך סקירה

22 תגובות:

  1. חיכיתי לפוסט הזה ! הברונזר של לייף עניין אותי עוד מפוסט נושן עליו (נראה לי ביום העצמאות?) ועכשיו גיליתי שהוא לא בשבילי :P
    כרגיל כיף לקרוא וסקירות שמקיפות הכל ... מתלבטת אם לקנות את הברונזר של בורז'ואה (עכשיו במבצע 60 ש"ח) בגוון הבהיר רק שעד עכשיו ברונזר לא היה בשגרת איפור וחבל לי להוציא סתם כדי שישב במגירה.
    ואם כבר פוסט שחיכיתי לו - מתי מגיע לעולם בעקבות ההיילייטר חלק ב' ? אני חושבת שאני מחכה לו אפילו לפני הפוסט שהזכרת בו את הברונזר של לייף :)

    השבמחק
  2. את חשיבותו של הברונזר הבנתי רק השבוע (הצתה של פלורוסנט מישהי?) ואני אוהבת את הברונזר הפשוט והסופר זול של ביוטי קר!

    השבמחק
  3. כמה עלה הברונזר של h&m ? ממש אוהבת את הפוסטים שלך ...

    השבמחק
  4. לוקח לי זמן לארגן פוסטים של סקירות בסדר גודל כזה ולכן הוא קצת התעכב. זו גם אחת הסיבות שחלק ב' של פוסט ההיילייטרים מתעכב, אבל אני מבטיחה לעבוד על זה במשנה מרץ!

    השבמחק
  5. דווקא של ביוטיקייר? הייתי חושבת שהוא כהה לך מידי. סקרתי אותו בקיץ שעבר, תאכלס אחלה ברונזר

    השבמחק
  6. היי זו לא תלונה :P
    רק תזכורת שמצפים לפוסטים :)

    השבמחק
  7. אל תדאגי, לא לקחתי את זה כתלונה. אני שמחה שאתן מתזכרות אותי לגבי פוסטים שהבטחתי לפרסם, זה מראה שיש התעניינות :-)

    השבמחק
  8. ברונזר... חברה הטוב של האשכנזיה שיושבת רוב שעות היום תחת פלורסנט!
    השוקולדי נשמע טוב- בהחלט חוויה מתקנת לברונזר שוקולד הקודם שגידל שכבה נוקשה ומעצבנת.
    אהבתי מאוד את פופה- החל מהעיצוב ועד לשילוב הצבעים.
    כמוך- גם אני משתמשת בברונזר של לייף בעיקר כתוספת לסומק (אני אוהבת לשלבו עם גוון קורלי, למראה בריא וקורן).

    השבמחק
  9. גרמת לי לצחוק בקול רם עם הסוסיתא. ואני חייבת להודות ולהתוודות שמעולם לא השתמשתי בברונזר. אני בתולת ברונזר לחלוטין.. מעולם לא הבנתי איך משתמשים בו נכון, ואני פוחדת ממנו. הנה- התוודתי.

    השבמחק
  10. מתה על ברונזרים!
    על זה של בורז'ואה ויתרתי בגלל האריזה, למרות שכשניסיתי בסווטש את המרקם זלו בפארם דווקא אהבתי, אבל האריזה....... זה בערך כל תיק האיפור שלי...
    על זה של פופה קראתי בכמה מקומות לאחקונה, הוא מזכיר את ה 4 SEASONS של גרלן.
    זה של לייף שימרי מדי לפי מה שבדקתי גם בפארם. הוא מזכיר את הברונזרים של ג'ייד.
    וזה של H&M הכי מעניין כאן :) חבל שלא מביאים איפור שלהם לארץ.........

    השבמחק
  11. כידוע אני לא חובבת גדולה של ברונזרים/משזפים, אבל כן יש לי אחד בשימוש לחיטוב הלחיים
    שאני אפילו לא זוכרת איפה כתבתי את זה לאחרונה, אבל רוב הסיכויים שאחרי מותי אוריש אותו ועדיין ישאר חצי.. :D
    כך שבכל מקרה, המנצנצים למיניהם הם לא בשבילי :P
    שמחה שהיתה לך חוויה מתקנת עם בורז'ואה, אני תמיד נעה בין סלידה לחיבוב (יש מילה כזו?) למותג הזה..
    סה"כ המארז נראה ממש נחמד. דווקא מסוג הדברים שכיף להוציא מהתיק. רק שאני לא רואה סיבה לחדש ברונזר במהלך היום אז אהם...
    המוצרים של פופה בדר"כ מפתיעים אותי לטובה. כל מה שניסיתי - אהבתי.
    אבל אין ספק שמארזים השמנמנים שלהם בלתי ברורים וחלליתיים למדי..
    חבל שיש 2 גוונים שהם פחות פיגמנטיים אבל all-in-all שיש לברונזר הזה קטע.
    תגליות זולות ושוות זה הכי כיף! :) חבל שזה מסוג המוצרים שכמעט בלתי אפשרי להשיג. אבל אולי זה חלק מהקסם? :)

    השבמחק
  12. thereisbeautyinallofus29 ביולי 2012 בשעה 15:14

    אהבתי את כולם באופן מפתיע, כל אחד מהסיבות שלו.
    איזה באסה ש-H&M לא מביאים את קו האיפור שלהם. היה מאוד מצליח פה, במיוחד אם המחירים הנמוכים ישמרו.

    השבמחק
  13. הם כולם טובים אבל שונים, שזה נחמד לדעתי במוצר כמו ברונזר שלכאורה נראה "משעמם".
    ליין האיפור של H&M מאד מאד זול וכולו מיוצר בסין, אבל אם לשפוט לפי הברונזר הזה בהחלט אפשר למצוא שם מציאות.

    השבמחק
  14. האמת שגם אני מעולם בחיי לא סיימתי ברונזר.... אבל באותה מידה גם לא סיימתי סומק/היילייטר ואולי צללית אחת אי פעם.
    ה-H&M הוא באמת בלתי אפשרי להשיג אלא אם כן נמצאים בסניפים עצמם בחו"ל - וגם שם זה קיים רק בסניפים מסויימים ולא בכולם. ממש ליין איפור חמקמק!

    השבמחק
  15. את מלכת הברונזרים והמשזפים!
    דווקא לדעתי ה-H&M יהיה מיותר עבורך, לא חושבת שייראו אותו בכלל על שזופות ושחומות, הוא באמת עדין. הוא נהדר לכל השלגיות שכאן שתמיד מפחדות מברונזרים כהים יותר. באמת חבל שהוא כמעט בלתי ניתן להשגה...

    השבמחק
  16. זה לא ווידוי כ"כ יוצא דופן. את גם מאד בהירה וגם די מתחילה בענייני איפור - זה מובן. ברונזר הוא מסוג המוצרים שצריך ללמוד להניח ולמצוא את המוצר הנכון עבורך - זה לא כמו צללית שכל אחת יכולה לשים איך שבא לה...

    השבמחק
  17. כן ולא - לפעמים יותר מידי ברונזר על האשכנזיה הפלורסנטית יכול להוביל לתוצאת מחרידות! אז נא להזהר P-:
    האמת שכשאני לבנה ממש אני בכלל לא משתמשת בברונזר כמשזף, אלא רק לקונטור.

    השבמחק
  18. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה..אבל ממש אהבתי את הצבע של הברונזר של לייף..
    בכל זאת אצמד לטרקוטה שלי..כרגע בקיץ אני משתמשת בו כמעט כל יום.
    אהבתי את העיצוב של החדש של פופה..יש לי את הגרסה של שנה שעברה והוא אכן גדול מידי...יש לו מראה שווה וגדולה אבל :)
    בנסיעה הבאה שלי לחו"ל אקפוץ שוב ל H&M, קניתי שם לפני שנתיים כמה מוצרים שווים וזולים שבחלקם אני משתמשת עד עכשיו.

    השבמחק
  19. פוסט מעולה!
    אהבתי את כל הברונזרים המוצגים, זה של פופה קרץ לי במיוחד , נראה מפתה מאוד. אני שמחה לקרוא שהברונזר של בורז׳ואה שופר.
    נהניתי מאוד :)

    השבמחק
  20. כן הא, הפתיע הלייף? כברונזר לקונטור הוא ממש לא מתאים, אך כמוצר משלים לסומק הוא סבבה לגמרי.
    קנית מליין האיפור של H&M? כשהייתי שם קצת נרתעתי מהאיכות שנראתה זולה מידי ולקחתי רק את הברונזר וריסים מלאכותיים. בדיעבד אני מצטערת שלא ניסיתי עוד דברים.... :-/

    השבמחק
  21. תודה מותק! אלה חדשות טובות עבורך שאת אוהבת את הברונזר של בורז'ואה ;-)
    הברונזר של פופה באמת הפתיע. הייתי מעדיפה אריזה קצת פחות רחבה, אבל גם איך שהוא זה סבבה לגמרי.

    השבמחק
  22. הברונזר של לייף ממש מפתיע, אני בדר"כ לא קונה מוצרים שלהם (קניתי כמה עפרונות עיניים שהתגלו כלא עמידים במיוחד, ו-2 צלליות שימריות לגמרי שדווקא מהן יותר נהניתי).
    עלתה לי לרגע המחשבה לנסות אותו (:
    כרגע אני משתמשת בברונזר של מאק (matte bronze) ומאוד מרוצה ממנו, אם כבר הייתי מנסה מפה משהו זה בטח את זה של פופה (בגלל האפשרות להוציא מגוון רחב יותר של צבעים).
    של בורז'ואה פחות משך אותי (ולדעתי ראיתי אותו במחיר של כ-150 לפני הנחה בניו פארם) ואת של H&M אי אפשר להשיג בארץ :/

    השבמחק