‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

8.7.2012

אכזבות צבעוניות


בפוסט יום ההולדת של הבלוג ביקשתי מכן הקוראות לספר לי בתגובות על איזה נושאים הייתן מעוניינות שאכתוב וארחיב. אחת הבקשות היותר פופולריות, הייתה פוסט אכזבות. למרות שבדרך כלל בסקירות הרגילות המתפרסמות כאן אני כמעט תמיד מוצאת גם צדדים שליליים (יותר או פחות) במוצרים שאני סוקרת, אני יכולה להבין את הצורך שלכן לקרוא פוסט אשר מצהיר באופן חד משמעי - לא אהבתי. 
אז כזה יהיה הפוסט היום - מצעד המוצרים שלא עשו לי את זה. 
נתחיל קודם עם מספר מוצרים שכבר הופיעו כאן בבלוג בעבר, אבל מאז שהופיעו הספקתי לשנות את דעתי לגביהם וחשוב לי לעדכן את הסקירות שלי אודותם.

הראשון הוא סומק/שימר נוזלי של e.l.f. בתור חובבת מוצרים קרמיים/נוזליים המוצר התחיל כהבטחה ואפילו נכנס לנבחרת המוצרים החביבים עליי בקיץ 2011. בקיץ שעבר השתמשתי בו בתור סוג של סומק שימרי מוזהב, עד שכרגיל, זנחתי אותו ועברתי למוצרים אחרים. כשרציתי לחזור אליו, אחרי כמה חודשים, גיליתי עובדה מצערת - הוא התפרק. רכיבי השמן והמים בו התפרקו והוא נהייה בלתי שמיש, עיסה נוזלית לא מפתה ויפה במיוחד. אז נכון, הוא עלה לי כמה דולרים בודדים באי-ביי, אולם בכ"ז אני מאוכזבת. לא קניתי מוצר חד פעמי, גם אם שילמתי מעט אני מצפה להוציא מהמוצר שימוש של מעבר לחודשיים. זאת ועוד, מוצר זהה מהסדרה אך בגוון וורוד הצליח להחזיק מעמד עד היום, ואותו קניתי עוד לפני הגוון הזהוב. אז מה עשינו בזה בעצם?
האכזבה הבאה הוא ברונזר שוקולד של בורז'ואה.
את הברונזר הזה קניתי כמעט מיד אחרי עליית המותג לארץ. אחרי טחינה אין סופית שלו בערוצים של יו טיוב גורוס ובלוגים בריטיים הדבר היחיד שראיתי בעיניים כשבורז'ואה עשו עליה היה הברונזר הזה. ברונזר עם ריח ועיצוב של שוקולד - מה יכול להיות רע? 
סקרתי אותו בפוסט הברונזרים של הקיץ שעבר וכתבתי שם שהוא ברונזר לא פיגמנטי במיוחד ולא יתאים לכהות עור, אולם לבהירות עור הוא יעשה את העבודה. אז זהו, כעבור כמה זמן גיליתי שזה לא שהוא לא פיגמנטי, הוא פשוט יבש. אחרי קיץ של שימוש בו, נוצר מעליו קרום קשה שרק מברשות סינטטיות ומאד דחוסות הצליחו לחדור ולאסוף ממנו חומר. שוב חוזר הניגון של האכזבה הקודמת - אם אני קונה מוצר (והברונזר הזה עלה יותר מכמה דולרים בודדים), אני מצפה לתמורה שתימשך מעבר לעונה אחת. מבין כל הברונזרים שיש לי - הוא בהחלט הפך להיות המיותר שבהם ובמהירות רבה. 
את המוצר הבא סקרתי אך לא מזמן בפוסט על שפתוני לחות, ואני חייבת לתת לו אזכור גם בפוסט הזה. שפתון הלחות של לוריאל מסדרת Caresse הוא באמת לא שפתון ולא לחות, הוא סטיק ייבוש לשפתיים. הגוון היה נפלא, הגימור לחותי ומהמם, אבל אחרי כמה שעות השפתיים שלי צרחו מרוב יובש. ניסיתי אותו פעמיים, ניסיתי שלוש ואפילו 4 פעמים ובכל פעם אותה תוצאה. שפתון לחות? הצחקתם אותי.
נמשיך למוצר שוודאי יפתיע רבות מכן כאן. מי לא שמע על ה-Benetint המהולל של Benefit? המוצר שככל הנראה התחיל את כל טירוף הסטיינים השוטף אותנו בתקופה האחרונה הוא מוצר וותיק של מותג האיפור הקליפורני. מדובר בעצם בנוזל דובדבני אדמדם אשר מיועד להכתמת השפתיים והלחיים להסמקה טבעית ועמידה. אני לא רציתי להתחייב למוצר בגודל המלא וקניתי את גרסת ה-Pocket Pal המגיעה עם סטיין בצד האחד וגלוס שקוף בצד השני. בתבונה עשיתי, כי לסטיין הזה לא הצלחתי להתחבר בכלל.
קודם כל הגוון שלו אדום לי מידי באופן שאני לא אוהבת ואינני חושבת שמחמיא לי. דבר שני - כשאני מניחה מהסטיין על הלחיים אני צריכה לטשטש עם האצבעות או מקסימום מברשת מייקאפ שטוחה ודקה. מה שקורה - רוב החומר נספג לי באצבעות/מברשת במקום על הלחיים. על השפתיים הוא מתפזר בחוסר אחידות אם יש רק קילופון או יובש אחד קטנטן ובנוסף על זה, אם לא מתחזקים את הגלוס המצורף הוא גם מייבש אותן. את גרסת ה-Posietint גם ניסיתי ואותה אני דווקה יותר מחבבת, אבל עדיין לדעתי אלה לא מוצרים שמצדיקים את ההייפ המוגזם שנוצר סביבם ואת מחירם הגבוה.
מוצר נוסף ואחרון בקטגוריית המאכזבים הוא עיפרון גליטר סגול של סופטאץ'. האמת, אני לא יודעת מה עבר עליי כשקניתי אותו. עפרונות גליטר? עבורי? בלי לנסות טסטר קודם? לא מתאים לי. היה עליו מבצע קופה של 10 ש"ח, לקחתי על עיוור וקיוויתי לטוב.
בפועל התגלה עיפרון ייבש, לא פיגמטי, שורט את העפעף והגליטר מגיע בו בצורה של צנצנים כסופים שמתפזרים בחוסר אחידות במריחה של העיפרון. אם לא נזהרים, הם גם חודרים לעיניים ויוצרים גרד וחוסר נוחות נוראית.
את העפרונות של סופטאץ' אני מעדיפה הרבה יותר בגרסתם האוטומטית, הרכה והפיגמנטית. על הגימיק המיותר הזה אפשר לדלג, גם אם הוא עולה "רק" 10 שקלים.

עד כאן מופע האימה של מוצרים שהתאכזבתי מהם. אני יודעת שיש סוג של הנאה מעוותת בקריאת פוסטים מהסוג הזה, כך שאני בטוחה שנהנתן לקרוא את הקיטורים שלי כאן :-)

האם דעתכן שונה על המוצרים שלא אהבתי? והאם גם לכן יש אוסף של מוצרים שאכזבו אתכם עד כדי חוסר שימוש והשלכתם לפח? ספרו לי!

25 תגובות:

  1. כן לצערי גם לי יש כמה מוצרים (האומנם אחדים) אבל עדיין יש לי מוצרים שלא ממש עשו את עבודתם... זה נורא מבאס לרכוש מוצר לא משנה אם הוא עלה שקל או 300 שקל. זה לא העיקרון של הכסף כמו העיקרון של הציפייה להנות ממוצר שרכשנו במטרה אחת ויחידה וזה "להשתמש ולהנות"

    אז מבינה אותך. אצלי זה בעיקר אכזבות ממייק אפים שלא ממש עשו את עבודתם. או לא התאימו למצב העור. או צלליות לא ממש פיגמנטיות. או שפתונים דו צדדים שאמורים להיות "עמידים" ולא ממש עושים משהו אם בכלל חוץ מלגרום לקילופים נוראים.

    אז כן גם לנו יש מוצרים מאכזבים. נהניתי לקרוא המשיכי כך:)

    השבמחק
  2. זוית היופי שלי8 ביולי 2012 בשעה 15:54

    מוזר מה שקרה עם הברונזר של בורז׳ואה. כולם היללו אותו בלי הפסקה,גרמו לחצי עולם לקנות אותו ובסוף אכזבה. קהיליית הבלוגרים צריכה לעשות חושבים לדעתי. לא הגיוני שבגלל באז חצי עולם כרוך אחרי מוצר מסוים ורצים לקנות אותו כמו מטורפים. מילא. מסכימה שמבאס לגלות שמוצרים ,אפילו אם הם זולים יחסית לא עושים את העבודה אפילו לזמן קצר.

    השבמחק
  3. גם השוקולד שלי של בורז'ואה מתנהג אותו הדבר בדיוק - לא מוציא טיפה של פיגמנט, רק אם אני מעבירה קודם טישו ומורידה ממנו שכבה פלסטיקית כזו, רק אז יוצא חומר. לגבי שפתוני הלחות של לוריאל, אני נאלצת לחלוק עלייך. הם אהובים עלי יותר מליפ באטרס של רבלון, כי הם עמידים יותר ומלחלחים יותר. על טעם ועל ריח...או על לחות ;)

    השבמחק
  4. לא התנסיתי במוצרים הספציפיים שסקרת כאן, אבל אני חושבת שלכל אחת יש רשימה כזאת- גם אם לא הושלכו לפח, לא חסרים מוצרים שלא עומדים בציפיות שיצרנו סביבם, במיוחד כשהן גבוהות.

    השבמחק
  5. אני לא סובלת את Benetint. זו היתה הקניה הראשונה שלי של בנפיט, ואכזבה גדולה. אבל מהברונזר אני מרוצה, ומעולם לא היתה לי בעיה עם הפיגמנט שלו. אולי זה ענין של טריות?

    השבמחק
  6. אחלה פוסט :) אהבתי את הכתיבה הקלילה וההערות השנונות! נראה שהברונזר של בורז'ואה התייבש לכל הבלוגריות באותו הזמן

    השבמחק
  7. רעיון מצוין לפוסט :)
    אני לא מתעמקת בדברים שאני לא אוהבת, אני מיד מוצאת להם בית חלופי. כך שאני לא יודעת אם הייתי ממש מסוגלת לזכור עכשיו את כ-ל הדברים שהתאכזבתי מהם! חחח
    אין לי ניסיון עם המוצרים שכתבת עליהם, אבל אין ספק שבנוגע לברונזר של בורזו'אה שמעתי מהמון בנות שזה קרה להן. ממש מאכזב! לגבי המוצר של ELF נראה לי ששרית תיארה בדיוק את אותו הדבר בסרטונים המאכזבים שלה, כך שכנראה את ממש לא היחידה..

    השבמחק
  8. אני רואה שעדיין יש את הבעיה שלא רואים פה תגובות מהאייפון... :-/
    משחזרת את התגובה- אני חושבת שלכולנו יש מוצרים שאכזבו אותנו. אפילו סתם סטטיסטית- אי אפשר לקלוע ב-100% מהקניות, במיוחד כשקונים בלי להתנסות (בין אם בפארם או באינטרנט). וגם, נראה לי שכשמדובר במוצרים שיש סביבם הייפ עולמי, או מותג שאנחנו אוהבות במיוחד, וול- לפעמים כגודל הציפיה- גודל האכזבה.
    לא התנסיתי במוצרים שסקרת פה, אבל בשלוף אני יכולה לחשוב על המון מוצרים שאכזבו אותי- שמפו ומסיכה מקצועיים של לוריאל, שפתון של בובי בראון, אייליינר ומסקרה של מאק, גלוס של מילני, מוצרי שפתיים (שפתונים וגלוס) של CK, גלוסים של אסתי לאודר, שיטת שלושת השלבים של קליניק, עפרון עיניים והיפנוז דול אייז של לנקום, טוש אקלה של איב סן לורן... ממש לא חסר- גם במותגים המקצועיים והיקרים!

    השבמחק
  9. יש גם כאלה... כולנו עברנו את האכזבה הזו=\
    הסומק הקרמי ממש נראה פיכסי... ועושה רושם שזה מוצר שאהבת, באמת פספוס.
    הברונזר השוקולדי שלי התנהג באותה צורה (ושל עוד רבות), וכ"כ חבל כי ממש אהבתי אותו!
    איזה קטע עם הלוריאל- אני משתמשת בו יום יום והוא דווקא לא ייבש לי... מעניין מה הסיבה!

    השבמחק
  10. אני חושבת שפוסטים מסוג זה הם נהדרים, פשוט כי הם עוזרים לאחרות לא "ליפול" גם :)
    הברונזר הזה של בורז'ואה באמת מאכזב, מסוג הדברים של "להסתכל בקנקן..", ואת ה- Benetint של בנפיט התלבטתי בכל פעם שעשיתי הזמנה מהאתר שלהם אם לצרף אותו אליה (אבל תמיד היה משהו אחר שהקדים בסדר העדיפויות ובמגבלת ה- 75$ של המכס), תודה שסיימת עבורי את ההתלבטות.

    השבמחק
  11. איזה כיף לקרוא סקירה כזו! נהניתי מכל רגע :) עוד עוד עוד!

    השבמחק
  12. שמחה לשמוע שנהנת מכל השליליות כאן D-:
    האמת שאני מקווה שייקח לי עוד הרבה זמן עד הסקירה הבאה - אני לא רוצה להתאכזב הרבה ממוצרים!

    השבמחק
  13. שמחה שעזרתי לך להגיע להחלטה אם לרכוש או לא. עבורי הבנטינט ממש לא עבד....

    השבמחק
  14. הקטע הוא שיש לי את הסומק הקרמי הזה בדיוק בגוון אחר אבל הוא מתנהג נפלא ולא קרה לו כלום. מוזר ומרגיז!
    לגבי לוריאל - האמת שרוב התגובות שקיבלתי היו שהוא כן מייבש. כנראה את אחת מיחידות הסגולה שאצלן לא, הרווחת!

    השבמחק
  15. זה נוראי, מערכת דיסקס לא מצליחה לקלוט תגובות מאייפון, זה כ"כ מעצבן!!
    רשימת המוצרים המאכזבים שלך בהחלט נשמעת מכובדת! אני התאכזבתי וכתבתי בעבר מכמה מוצרי יוקרה, זה שמדובר במוצר שעלה הרבה כסף לא אומר שחסינים מאכזבות. וכשמתאכזבים מדבר כזה - זה הרבה יותר כואב...

    השבמחק
  16. הייתה לי הרגשה שיאהבו את הפוסט הזה P-:
    אני חושבת ששרית תיארה מוצר אחר של אלף, את הסטיק לא? אותו גם יש לי אבל אצלי הוא מתנהג יפה

    השבמחק
  17. תודה! שמחה לשמוע שאהבת. אני חושבת שזה לא שהברונזר התייבש לכל הבלוגריות באותו זמן, זה פשוט שכולנו קנינו אותו בערך באותה תקופה ורובנו זנחנו אותו במשך החורף, כך שבמהלך הזמן הזה הוא יישב במגירה והעלה אבק, במלוא מובן המילה..

    השבמחק
  18. האמת? בנפיט הם מותג שלדעתי ההייפ סביבם מוגזם לחלוטין. רוב הקניות שלי מהם היו אכזבות, חוץ מברונזר HOOLA המושלם.
    זה בהחלט עניין של טריות, למרות שקשה לי להאמין שאת קנית מוצר טרי יותר מאיתנו. אולי אחסנת אותו יותר טוב או השתמשת בו פחות מאיתנו? אין לדעת. מקווה שזה לא ייפתח אצלך את אותה תופעה עוד כמה זמן

    השבמחק
  19. קראתי שאהבת את הלוריאל. הלוואי שהוא לא היה מייבש אותי כ"כ, מכל שאר הבחינות מאד אהבתי אותו!

    השבמחק
  20. אני חושבת שהקוראות צריכות לזכור שכשאנחנו הבלוגרית סוקרות מוצר אנחנו בד"כ לא יכולות לחכות עם הסקירה למשך זמן של יותר ממקסימום חודש. את הברונזר רכשתי בסוף הקיץ והשתמשתי בו אז הרבה והוא היה מצויין. אבל איך יכולתי לדעת מה יהיה איתו כעבור כמה חודשים שהוא יישב במגירה? ואיך הייתי יכולה לכתוב עליו קודם, לפרסם פוסט ברונזרים בחורף כשזה לא מעניין אף אחד? להיפך, העדפתי לפרסם את האכזבה ממנו דווקא עכשיו בקיץ כשזה נושא חם וכולן רוכשות ברונזרים.
    בסופו של יום, גם אנחנו בני אדם וגם אנחנו נופלות בפח לפעמים. זה לא נעים, אבל גם לא נורא...

    השבמחק
  21. אכזבה ממייקאפ זה מבאס כי בד"כ זה מוצר שעולה לנו הרבה כסף.. לשמחתי האכזבות אצלי די נדירות, את המוצרים לפוסט הזה לקח לי שנה שלימה לאסוף!

    השבמחק
  22. ייתכן בהחלט- מאוד מאוד קשה לייבש את השפתיים שלי (טרו סטורי!)

    השבמחק
  23. בחורה עם הרבה מזל...

    השבמחק
  24. באמת יש משהו מהנה בקריאה של פוסטים כאלה ;)

    מבאס לקנות מוצר ולגלות שהוא פשוט לא עושה את העבודה שלו...

    השבמחק
  25. משהו מהנה באופן מעוות ;-)
    אבל אין מה לעשות, עם קצב הקניות שלי אין ברירה אלא ליפול לפעמים. תודה לא-ל שזה בד"כ בהחלט נדיר...

    השבמחק