‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18.7.2012

קצרים - לוריאל, ג'ייד ומאק

אני לא יודעת מה אתכן, אבל אני בהחלט התגעגעתי לפינה הזאת. סקירות זריזות וממצות, מה יכול להיות רע? אתן מתורגלות בפוסטים החפרניים שלי בשוטף, אני אוהבת מידי פעם להפתיע עם פורמט שונה מהרגיל ולבדוק את מדד העירנות שלכן!


שפתון Color Riche של L'oreal:

לכבוד הקיץ לוריאל יצאו עם קולקציה מטאלית בשם Electric הכוללת שפתונים, צלליות ולקים. כולם בגימור מטאלי עם ניחוח מעט חורפי, למרות שהשפתון שתראו כאן הוא בהחלט שפתון בגוון קייצי מתוק וסוכרייתי.
השפתון שקיבלתי לסקירה הוא מס' 407 Metallic Coral. הייתי קוראת לו קורל על סטירואידים - הפיגמנטיות של השפתון עשירה מאד והוא קורלי אדום עם תת גוון כתום. לשפתון פורמולה רכה, נמרחת בנוחות על השפתיים והגימור אטום ורווי.
את תמונת הסוואטצ' הזו צילמתי כשהשפתון היה מונח מעל באלם לחות. הטריק הזה יוצר גימור לחותי וקליל יותר. ללא הבאלם הגימור מטאלי, אטום לגמרי והעמידות מצויינת - גם אחרי שעות ארוכות השפתון עדיין שם ואחרי אכילה ושתייה תשאר לכן הכתמה.
שורה תחתונה: חבר חדש ומוצלח בסדרה משובחת וותיקה של לוריאל. הצבע הספציפי הזה הוא גוון קייצי מושלם לחובבות השפתונים בגוונים בולטים ובעלי נוכחות. אני מאד אוהבת לצוות אותו לאיפור עיניים בסיסי ולתת לשפתיים את הבמה, עם השפתון הזה לא יפספסו אותן!
ניתן להשיגו בדוכני לוריאל בפארמים (הקולקציה מוצגת על בייבי סטנד נפרד) ומחירו 60 ש"ח. 


צללית Idyllic Metallic של ג'ייד:
רגע רגע, תגידו לעצמכן, שוב מטאלי? אז כן, לא טעיתן. גם ג'ייד יצאו בקולקציה של צלליות מטאליות לכבוד הקיץ.
הצללית שהגיעה אלי להתנסות היא בגוון מס' 82 Antique Gold. שם הצללית מאד תואם את הגוון שלה - זהב עתיק עם תת גוון חום צהבהב. הצללית עצמה רכה ופיגמנטית ברמה בינונית, והיא נמרחת ומיטשטשת בקלות ובנעימות. שני דברים הייתי רוצה לציין לטובה - הצללית הוכיחה עמידות גם ללא פריימר (זוכרות את תנאי מזג האויר בחוץ, כן?) וכן האריזה החיצונית שלה שממשיכה את קו האריזות הכרומיות והנקיות שראינו לראשונה בשפתוני הלחות המצויינים שהשיקו בג'ייד. המשיכו כך!
שורה תחתונה: צללית באיכות טובה ובגוון שימושי. אני אוהבת להתאפר בגווני זהב בקיץ וצללית זו מצויינת עבורי כגוון בסיס על העפעף. מעליה אני בד"כ מוסיפה אייליינר וסוגרת את הפינה של איפור עיניים. תתאים לבעלות עור בהיר, על עור כהה יותר היא לא תצליח לבלוט. במקרה הכינותי מראש מראה איפור עם הצללית בשילוב עם שפתון לוריאל מלמעלה וניתן לראות את התמונה כאן. 
את הצללית ניתן להשיג בכל הפארמים ומחירה 48 ש"ח.

מסקרה Zoom Lash של M.A.C:
אם עד עכשיו היינו באווירה אופטימית, הגיע העת לחלק הפחות משמח.
זה כבר הסיבוב השני שלי עם מסקרה זום לאש של מאק וגם בניסיון מחודש איתה היא לא מצליחה להרשים אותי.
יש למסקרה הזו שתי בעיות מרכזיות - פורמולה רטובה ומברשת דלילה מידי. השילוב הזה הוא קטלני עבור כל מי שלא בורכה בריסים צפופים ומלאים. המסקרה אמורה להאריך, להפריד ולהדגיש אבל בפועל היא בעיקר מדביקה קבוצות של ריסים ביחד ויוצרת מראה דליל וגושי. כיוון שהיא כ"כ רטובה גם לוקח לה המון זמן להתייבש ולפעמים זה יוצר בעיות עמידות בימים לחים במיוחד (כל הקיץ בערך). בעיה נוספת שהתגלתה איתה היא הופעת רגישות כשאני מרכיבה עדשות.
שורה תחתונה: לא אוהבת ולא ממליצה. אם יש לך ריסים צפופים ומלאים ואת אוהבת פורמולות רטובות, לכי על זה. לכל שאר האנושות עדיף להתרחק.
את המסקרה ניתן להשיג בכל סניפי מאק ומחירה 110 ש"ח.


זה מטוס? זה ציפור? לא, זאת הייתה פינת קצרים שהתעופפה במהירות האור! אני מקווה שנראה את הפינה הזאת כאן לעיתים קרובות יותר בעתיד, אני מחבבת את הפורמט הזריז והממצה שלה, אני מקווה שגם אתן :-)


גיליתן שפתון חדש בגוון מנצח לקיץ? ובאיזה צבעי צלליות אתן אוהבות להתאפר בימים חמים ולחים אלה? שתפו אותי!


גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לצורך סקירה

26 תגובות:

  1. הפשתון של לוריאל נראה מעולה! אני זוכרת שהיה לי פעם שפתון מטאלי מהסדרה הזאת, אבל בגוון יחסית טבעי, ומאוד אהבתי אותו. אולי אקפוץ לבחון אותם מקרוב שוב.
    לא מאמינה שאני כותבת את זה, אבל הצללית של ג'ייד נראית טוב (ג'ייד אף פעם לא עשו לי את זה במוצרי האיפור שלהם). השינוי באריזות מבורך! הגוון שקיבלת הוא אחד האהובים עלי באיפור יומימי ואני אף פעם לא שובעת מצלליות מהסוג הזה.

    השבמחק
  2. השפתון הוא סוכריה קיצית טעימה! בכלל, אני אוהבת את סדרת קולור ריש של לוריאל. השפתונים בד"כ באיכות טובה, פיגמנטיים ומרגישים נוח על השפתיים.
    הצללית של ג'ייד מאד שימושית. זה גוון שאפשר להשתמש בו כבסיס לאיפור בהרבה ווריאציות והוא משתלב נפלא עם כל מיני גוונים אחרים. ככל שג'ייד משפרים את עניין האריזות כך אני מוצאת את עצמי נמשכת למוצרים שלהם יותר, זה רק מראה כמה התדמית החיצונית משפיעה..

    השבמחק
  3. אחלה פוסט! גם אני בעד הפוסטים המתומצתים האלה :) אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך, את משעשעת אותי :)
    הצללית והשפתון נראים מהממים. בכל מקרה, כשאין מבצע שווה, את השפתונים של לוריאל אני ממליצה לקנות ב-feelunique ששם הם עולים פחות משישים שקלים. יום מקסים!

    השבמחק
  4. השפתון נראה מהמם עלייך. לי יש את הפוקסיה מאותה הסדרה, חביב ביותר. ממש נהניתי מהסקירה המהירה, משעשע וחד.

    השבמחק
  5. תודה! שמחה שנהנת מהפינה, היא באמת יצאה להפסקה ארוכה מידי. אשתדל שתופיע כאן יותר בעתיד :-)

    השבמחק
  6. תודה! שמחה לשמוע שנהנת :-)
    ותודה על הטיפ! לא חשבתי לקנות אותם שם, זה בהחלט יותר משתלם אם אין מבצע שווה כאן

    השבמחק
  7. אהבתי את הפוסט המקוצר אך הממצה :) ובכלל אני אוהבת את הבלוג שלך (עוקבת במייל ובפייס).
    השפתון מאוד יפה עלייך. תוך כדי הקריאה חשבתי שיהיה מעניין לראות את השפתון והצללית עלייך,
    ואז הפתעת וקישרת לתמונה שלך מהפייס. אז כל הכבוד (זה משהו שהרבה פעמים חסר לי בבלוגים) ואהבתי את המראה!
    מאוד מתחברת גם לאיפור העיניים המהיר. באיזה איילינר השתמשת שם? ומהו האיילינר הקבוע שלך?
    אני מופתעת מג'ייד לטובה בעקבות הפוסטים שלך, הצללית כאן הזכירה לי צללית שלהם שהיתה אחת הראשונות שלי
    לפני 6-7 שנים... וכשנתקלתי בה אחרי כל הזמן הזה לא הבנתי מה מצאתי בדבר עמוס הנצנצים ההוא.

    השבמחק
  8. הגוון של השפתון מאוד יפה עלייך- מצד שני, עם שפתיים כאלו, יש שפתון שלא יפה עלייך?=]
    הצבע של הצללית בהחלט שימושי מאוד, ומתאים להכל, Looking good...

    השבמחק
  9. השפתון של לוריאל נראה מבטיח!
    יש לי 2 צלליות בגווני זהב, אחד יותר "זהוב" (קצת מרגיש לי דבילי לכתוב את זה אבל מילא :)) והשני יותר "מלוכלך" (אולי זאת הכוונה לזהב עתיק? כזה שהתלכלך ואף אחד לא הספיק להבריק?) את שניהם אני מאוד אוהבת, בדיוק כמוך, ל"שטיפה" על גלגל העין אבל לפעמים גם לשילוב עם כל מיני שכאלה. ה"מלוכלכת" עובדת נפלא עם ירוק (ירוקת?)
    לגבי המסקרה של מאק, ניסיתי חד פעמית את המיוחדת הזו עם הפקק הורוד, נאטי משהו? עשתה לי רגישות מטורפת. מצאתי את עצמי בדואר זולגת בשחור not a pretty sight! ולכן היא הוחזרה לאחר כבוד.. מאז לא עושה לי חשק לנסות את המסקרות שלהן, בעיקר כשידוע שזה לא ההיילייט של המותג..

    השבמחק
  10. thereisbeautyinallofus19 ביולי 2012 בשעה 16:48

    לא מתחברת לשפתונים של לוריאל. יש להם אריזה שזועקת זולה. אבל הוא נראה מעולה עלייך!
    שמחה סופסוף לראות קצת חיים ושינויים בג'ייד. העיצוב של הצללית ממש יפה. עכשיו נותר רק לראות גוון מלהיב ואני קונה.
    המסקרה של מאק נוראית. לא סתם היא נכנסה אצלי למאכזבי החודש

    השבמחק
  11. התגעגעתי לקצרים ! :) השפתון של לוריאל מתאים לך ממש, אני אלך לראות איזה גוונים יש לו וגם לצללית היפה של ג'ייד.
    קראתי יותר רע מטוב על מסקרות של מאק, הייתה אחת שניסיתי בחנות והאפקט שלה היה ממש יפה אבל אני לא זוכרת את השם שלה :\

    השבמחק
  12. אוהבת את השפונים האלו של לוריאל. מוצלחים מאוד.
    גם הצלליות של ג'ייד טובות.
    מסכימה איתן לגבי המסקרה הזו של מאק. בכלל, יש רק מסקרה אחת שלהם שהשתמשתי בה ויכולתי להגיד שהיא יחסית טובה - ההוט אנד נוטי. את כל היתר אני לא אוהבת, וגם את זו. כמו שכתבת - הפורמולה ממש ממש לחה, מלכלכת ומדביקה את הריסים (למרות שדווקא את המברשת שלה אהבתי, בניגוד אלייך, אבל מה שווה מברשת בלי חומר טוב לעבוד איתה....)

    השבמחק
  13. השפתון נראה כ"כ כיפי וקיצי :-) תודה על הפוסט הנהדר כרגיל.

    השבמחק
  14. הוא בהחלט סוכריה קייצית. מי שמחפשת שפתון בגוון מקפיץ ובולט - זה בשבילה!
    ותודה! :-)

    השבמחק
  15. מסכימה לגמרי לגבי ההוט אנד נוטי, היא המסקרה היחידה של מאק שממש הרשימה אותי. כל השאר, וניסיתי עוד כמה בעבר, היו גרועות עד בינוניות. ואגב הוט אנד נוטי, גם היא לא מושלמת, הרבה בנות מתלוננות על בעיות עמידות איתה (למרות שעלי היא הייתה עמידה)

    השבמחק
  16. גם אני התגעגעתי! פינה בהחלט חמודה שצריכה להופיע כאן לעיתים יותר קרובות :-)
    יכול להיות שהמסקרה שניסית היא הוט אנד נוטי? מסקרה דו שלבית? היא המסקרה היחידה של מאק ששווה משהו לדעתי

    השבמחק
  17. מסכימה לגבי האריזה, היא מאד מיושנת (מזכירה לי מאד את של שפתוני ג'ייד.....). אבל השפתונים עצמם טובים, זו לדוגמה סדרה שאני יותר מתחברת אליה מקולור סנסיישונאל של מייבלין. לדעתי הקולור ריש יותר איכותיים.
    והמסקרה של מאק......מזלך שניסית רק גודל מוקטן ולא נתקעת עם הגודל המלא.

    השבמחק
  18. נראה לי שהשפתון של לוריאל הוא בגוון שתתחברי אליו, הוא בהחלט בולט בשטח!
    צלליות זהובות מאד שמושיות. גם לבד וגם בשילוב עם צלליות אחרות, זהב הוא גוון שמשתלב עם הרבה משפחות צבע אחרות.
    והמסקרה של מאק שאת מתכוונת אליה היא הוט אנד נוטי. לדעתי היא טובה, אבל את לא היחידה שמתלוננת על בעיות עמידות איתה. מסקרות הן לחלוטין נקודה חלשה אצל מאק

    השבמחק
  19. תודה מותק! אבל אל תשכחי שעם זום הכל נראה גדול ומלא יותר ;-)

    השבמחק
  20. נכון. בגלל זה כתבתי "יחסית", כי גם השימוש בה קצת מסורבל.... אבל ביחס לאחרות של מאק - היא הטובה ביניהן. האמת שאני כבר לא זוכרת אם היא היתה עמידה עליי. בדר"כ אין לי בעיות עמידות, אבל אני באמת לא זוכרת.......

    השבמחק
  21. תודה! שמחה לשמוע שנהנת מהפוסט, ומהבלוג בכלל :-)
    ממש במקרה יצא ששילבתי את השפתון והצללית באיפור אחד, עוד לפני שבכלל תכננתי את הפוסט. האייליינר שהשתמשתי בו שם הוא אייליינר ג'ל של מייבלין (שחור) שהוא כרגע הקבוע שלי.
    וג'ייד בהחלט עשו דרך ארוכה במהלך השנה האחרונה ואני רואה שינוי בכל המובנים. גם האריזות שמשתנות, גם השקת קולקציות עונתיות מעניינות, גם שיפור באיכות המוצרים. בהחלט כדאי לתת להם צ'אנס! אני מאד בעד עידוד ופירגון למותגים ישראלים כשמגיע להם ולאחרונה בהחלט מגיע.

    השבמחק
  22. מה שכן, לא חושבת שארכוש ממאק שוב מסקרה, אלא אם כן הם ייצאו עם משהו יוצא דופן במיוחד

    השבמחק
  23. לא, היא לא הייתה דו-שלבית. מעניין באמת איזה מסקרה זו הייתה ... כשאני אעבור שם אני אנסה לברר :)

    השבמחק
  24. הבעיה שלי עם ההוט אנד נוטי היתה רגישות. לא עמידות.
    לא ידעתי שאני רגישה למשהו עד שנתקלתי במסקרה הזו.. עצוב..

    השבמחק
  25. יש לי שני שפתונים אחרים של לוריאל מהסדרה הזו, והיא אחת המוצלחות. פיגמנטיים מאוד ועמידים בטירוף.

    ראיתי את הצלליות החדשות של ג'ייד אבל עדיין לא ניסיתי. הגוון שקיבלת ממש מחמיא לך, קלאסי לאיפור עיניים קליל ומהיר

    השבמחק
  26. זו בהחלט סדרה משובחת של לוריאל.
    והצללית מצויינת, אני חושבת שכל אחת צריכה צללית בגוון כזה, בין אם של ג'ייד או של מותג אחר. זה בסיס מצויין ומהיר

    השבמחק