‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

20.7.2012

לק לשבת - Mystic Blue

היום הפינה היא בסימן "החידה השבועית לילדה". קוראות יקרות, אנא זהו את הגוון של הלק שבתמונה וכמו כן הגידו לי, מה לא בסדר בתמונה?:

הלק המדובר הוא מס' 809 Mystic Blue מקולקציית אלקטריק של L'oreal. שפתון מהקולקציה פגשתן פה רק לפני יומיים והיום הגיע תורו של הלק. 
כפי ששמו של הלק מרמז, מדובר בגוון כחול עם גימור מטאלי. במציאות, ובכל תאורה שהסתכלתי בה עליו, הלק סגול כהה עם שימר כחלחל בגימור מבריק, אך לדעתי איננו מטאלי. שוב אנחנו נתקלות במקרה בו צילום מוציא מהלק את הטונים הכחולים בלבד. את הצבע אהבתי מאד, זה בדיוק הסגול ה"קר" שמחמיא לגוון הידיים שלי מאד. הפורמולה סמיכה מידי לטעמי, אבל מאד אטומה ואם פועלים בזהירות לא צריך אפילו שתי שכבות לאחידות. המברשת של לוריאל התגלתה כמברשת מאד רחבה ושטוחה. אני הסתדרתי איתה, אבל אני לא בטוחה שכולן ימצאו אותה נוחה.
הלק הזה ממשיך את מסורת הלקים ה"חורפיים" שאני עוטה על עצמי בתקופה האחרונה. אני חושבת שככל שנהייה בחוץ יותר חם, כך אני נוטה יותר אל עבר הגוונים הכהים באוסף שלי, תזכורת עצמית לכך שיש גם עונות אחרות וקרירות יותר בשנה. 
ועכשיו לחידה השניה שהצבתי לכן בתחילת הפוסט - מה לא בסדר בתמונה? אז לא, העיניים שלכן לא טועות ואכן צבעתי אצבע אחת בגוון שונה משאר היד. אני מאשימה את החום הכבד שהפיל אותי לטרנד ה"אצבע מורדת" וגרם לי לצבוע אצבע אחת בגוון מס' 145 של לאקה. כיוון שהפוסט היום מוקדש ללק של לוריאל, לא ארחיב על הלק של לאקה את הדיבור. רק אציין שטרנד האצבע יוצאת הדופן הוא אולי נחמד, אבל הגעתי למסקנה שהוא לא בשבילי...
כיוון שזה כבר סיבוב שני שלי עם הלק של לוריאל אציין שהעמידות שלו הייתה מצויינת עלי והוא החזיק מעמד 4 ימים שלמים בלי צ'יפים. בהחלט מכובד!
עניין נוסף שאני רוצה להרחיב לגביו הוא עניין ההסרה. תכירו טריק קטן לסובלות מהסרת לקים כהים, ולקים כחולים במיוחד:
אם מורחים שמן קיוטיקלס מסביב לציפורניים לפני ההסרה (אין צורך להמתין בין לבין), זה יוצר שכבת סיכוך והפרדה ומונע הכתמת העור מסביב לציפורניים עם שאריות של לק כהה. את שמן הקיוטיקלס של ביוטיקייר קניתי מזמן וגיליתי מהר מאד שהוא חסר תועלת למטרה המקורית לשמה הוא נועד. לעומת זאת, לצורך הפטנט שלי להסרת לקים כהים הוא מספיק לגמרי ועושה את העבודה, באמת אין צורך להשקיע במשהו יקר עבור זה...
את הלק של לוריאל ניתן להשיג בכל הפארמים ומחירו 15 ש"ח (שימו לב שהוא במהדורה מוגבלת, אז מי שרוצה שתמהר). את שמן הקיוטיקלס ניתן לאתר בכל סניפי ביוטיקייר והוא לא עולה יותר מ-5 שקלים נראה לי.

עד כאן פינתנו להפעם, שהייתה מעט יותר ארוכה ונרחבת מהרגיל. אני מקווה שהייתה לכן את הסבלנות (בחום הזה סבלנות היא מצרך יקר....) ושהועלתי לכן עם הטיפ להסרה קלה ומהירה של לקים כהים מכל סוג שהוא.

שתהיה לכולנו שבת של שלום ומנוחה!

אהבתן את הלק? ומה דעתכן על טרנד ה"אצבע מורדת"? והאם יש לכן טיפים משלכן להסרת לקים כהים בצורה נקייה ויעילה? שתפו אותי!

גילוי נאות: הלק התקבל לצורך סקירה

16 תגובות:

  1. לק יפה, לפחות בתמונה :) אני מניחה שגם אם הוא סגול במציאות הוא יפה. יש הרבה אנשים שלא סגורים על ההבדל בין סגול לכחול, אז כנראה גם המצלמה שלך בקטע.

    השבמחק
  2. הוא בהחלט יפה גם במציאות, בין אם סגול או כחול D-:
    את צודקת שעם כחולים וסגולים מסויימים קשה להבחין איפה מתחיל הסגול ונגמר הכחול וההיפך. המצלמה שלי מאד עיקבית בקטע של להפוך סגולים לכחולים....

    השבמחק
  3. אני תמיד חווששת מהצבעים האלה אך עושה רודם שמתאים לך:-)
    אהבתי מאוד את הרעיון של השמן של ביוטיקר. תודה על הטיפ

    השבמחק
  4. אתחיל ואומר שאני אוהבת את הגוון כפי שהוא מוצג על המסך. אחד הלקים האהובים עלי באוסף רכשתי ברכישה האונליינית הראשונה שלי (גם של לקים וגם בכלל) - ארובה בלו של אסי. הוא בדיוק כפי שנראה הלק הזה בתמונה. כחול מטאלי מהמם! בדיוק כפי שהייתי רוצה את הג'יפ שלי.. ;)
    הרעיון של השמן ממש מעניין! יש לי שמן של CND אני חושבת, אולי אמיר אותו גם לזה ;)
    ממש התחברתי לקטע של הציפורן המורדת. אני מופתעת מעצמי אבל ב 3 או אפילו 4 מניקורים האחרונים אני דואגת לאחד שכזו (אחת בכל יד) עכשיו אני עם פליפ פלופ פנטזי על 4 אצבעות ובחמישית (האצבע) אני עם אודרי של צ'ינה גלייז גם כן. לי זה עושה צבעוני וכיף בעיניים.

    השבמחק
  5. הלק יפיפה, מהסוג שאני מאוד נהנית ללבוש בחורף. אהבתי את הגימור המטאלי.
    אני גם מוצאת את עצמי מידי פעם עם לק כהה באמצע הקיץ, אבל לרוב כן הולכת על הגוונים הבוהקים והבהירים.
    בפעם הבאה אנסה את הפטנט עם השמן, תודה על הטיפ :)

    השבמחק
  6. גם אני נמשכת לחורפיים בזמן האחרון, מעיין "מחשבה יוצרת מציאות" שאולי אתעורר ויהיה קריר יותר.

    השבמחק
  7. מחכה לשמוע אם הטיפ עזר :-)

    השבמחק
  8. אז זהו, שזה לא הגוון שבתמונה... זה סגול, אבל לדעתי גם יפה. אבל לא הייתי רוצה שאנשים יצאו מהפוסט הזה עם ציפיות שזה כחול...
    הקטע של "המורדת" חמוד, אני מודה. אבל לאנשים כמוני עם תסמונת OCD זה פשוט בלתי אפשרי. זה הציק לי ברמה מסיחת דעת ממש..

    השבמחק
  9. נו, אם הצבע לא יצא נכון למציאות, לפחות הוא יצא יפה בתמונות ;-)
    מחכה לשמוע אם הטיפ הועיל לך :-)

    השבמחק
  10. האמת שאני אפילו לא משלה את עצמי שהלק ייצור מציאות קרירה יותר, זה בעיקר תזכורת לכך שיש גם עונות חורף בשנה.....

    השבמחק
  11. thereisbeautyinallofus21 ביולי 2012 בשעה 21:35

    תודה על הטיפ! יש לי גם את השמן ואנסה את זה בהסרה בעייתית הבאה.
    הלק - לא בשבילי, לפחות כרגע.

    השבמחק
  12. את ממש לא בקטע של לקים חורפיים הא? הלכת עם הרוח הקייצית עד הסוף ;-)

    השבמחק
  13. טיפ מעולה! פעם הבאה שאני בביוטיקייר השמן יחזור איתי...
    כחול? המצלמה כנראה רצתה אותו כחול=\
    אני חושבת שזה הגישה של הפוך על הפוך- לקים חורפיים להרגשת קרירות!

    השבמחק
  14. המצלמה בד"כ מוציאה את הכחול בגוונים הסגולים שלי, אלא אם כן הם סגולים עם תת גוון אדום דומיננטי.....
    ואני בהחלט בהפוך על הפוך - הרגתם לי את החיים עם קיץ? אני אעשה לכם דווקא עם לקים חורפיים ;-)

    השבמחק
  15. לק מפתיע, אהבתי אותו עלייך וחבל שהמצלמה לא קולטת את הצבע האותנטי. בחורף הסתובבתי עם לקים ורודים אז ככה שממש אין לי בעיה לשלב גוונים כבדים בקיץ ולהיפך. אין פה חוקים, אנחנו מייצרות את החוקים! חשבתי שאני לא רואה טוב או שהמצלמה אשמה, בעניין האצבע המורדת. חמוד דווקא.

    השבמחק
  16. לא לא טעית, באמת צבעתי אצבע אחת בגוון שונה. לא חושבת שזה יחזור על עצמו בקרוב....
    אני שמחה לשמוע שסופסוף יש מישהי שלא נרתעת מבחירת הגוונים החורפיים שלי לאחרונה. המשיכי כך D-:

    השבמחק