‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

13.7.2012

לק לשבת - Laka 143

גם השבוע כמעט והחלטתי לזנוח את הפינה ואת ריטואל הלק. תאכלס - חם. חם לי, מזיע לי, רטוב לי ודביק לי. כל תזוזה של מילימטר מעבר לרוח הישירה שיוצאת מהמזגן גורמת לי לגלי חום וזיעה ואין לי סבלנות, מצב רוח וכוחות נפשיים להשקיע במניקור כרגע. כן, כזו אני, כשחם ומגעיל לי אני חביבה בערך כמו נחש צפע עצבני.
אבל בסוף כמובן נכנעתי. החלטתי לא לשבת באומללות ספוגה ברחמים עצמיים, אלא להשקיע בעצמי את כמה הדקות האלה ולהתחיל את הסופ"ש עם רגל ימין וידיים משוייפות לעילא.

החלטתי הפעם לא לסבך עניינים ולעשות תיאום עמדות - למרוח לק זהה לזה המתנוסס על בהונות הרגליים שלי כרגע. נכון, הקונספט הוא מאד אייטיז, אבל יש משהו שמאד מצליח להרגיע אותי בהרמוניה וההתאמה הזאת, בטח במצבי העצבני הנוכחי. אני כמעט ולא עושה התאמות כאלה ומבחינה אופנתית אני באמת חושבת שזה מיושן מאד, אבל לפעמים יש בי את הצורך הזה להביט על הרגליים ולהביט על הידיים ולדעת שהכל זורם ואחיד (הפרעת ocd זה כאן).
אז מכיוון שעל הרגליים יש לי כרגע את לק מס' 143 של לאקה, כך גם נבחר לידיים. מדובר בגוון אדום יין כהה (השבוע בסימן יין בבלוג), קרמי עם נגיעה של שימר סגלגל. הוא מזכיר קצת את 355 Metal Red של קרליין, אם כי הקרליין יותר אדום ממנו ובעל שימר זהוב.
האדום הזה של לאקה הוא בעל פוטנציאל התחבבות גם על כאלה שסולדות מלקים אדומים, בגלל שהוא יותר גוון יין סגלגל ומעניין. הוא בהחלט בעל תחושה יותר "חורפית", אבל אם יושבים צמוד למזגן זה לא מפריע. אציין שהלק לא סתם ניראה חורפי, הוא באמת חורפי ויצא במסגרת קולקציית הלקים המטאליים של לאקה בחורף האחרון. אני מקווה שהגוונים נכנסו לליין הקבוע ועדיין ניתן להשיגם בדוכני המותג בקניונים. 
הפורמולה עצמה קרמית ונעימה ודורשת שתי שכבות לכיסוי מלא. את המברשת הדקה של לאקה אני מאד מחבבת, אני מוצאת שהיא מצליחה למרוח באחידות ובזריזות בלי להשאיר לכלוכים על הקיוטיקלס.  
אז זהו, עוד שבת עומדת בפתח, על המדרכות בחוץ אפשר לטגן ביצים וכולנו יושבים מול המזגנים ונושאים תפילה שחברת החשמל תחוס עלינו ולא תפצח בהפסקות יזומות. אבל כל עוד הידיים שלנו מטופחות וצבעוניות - הכל יהיה בסדר!

וכעת, ברשותכן, אני אוציא גימלים מהבלוג לפחות עד שגל החום הזה יעבור ואאחל לכן סופ"ש נעים וקריר :-)

האם לק היין שלי עושה לכן את זה? ומתי בפעם האחרונה התאמתן לק ברגליים ובידיים? שתפו אותי!

גילוי נאות: הלק התקבל לצורך סקירה

14 תגובות:

  1. מאד אהבתי את הלק! לגבי התאמה בין רגליים לידיים.. יש לי אישוז עם זה. מצד אחד, כמו שאת אומרת, זה אולי קצת מיושן. מצד שני, אני לא אוהבת שיש צבע שונה ולא תמיד הרמוני בין הרגליים לידיים, מצד שלישי- לק ברגליים מחזיק הרבה יותר מברגליים ואין לי כוח להחליף אותו בתדירות גבוהה כמו בידיים :-P הפתרון שלי בדר"כ- לק שקוף, או בורדו ממש כהה שמתאים עם רוב הצבעים...

    השבמחק
  2. thereisbeautyinallofus13 ביולי 2012 בשעה 20:14

    אני לא דואגת להתאים לק באצבעות רגליים לידיים. אם במקרה יוצא ככה אז למה לא.
    גוון כזה שמור אצלי רק לחורף!

    השבמחק
  3. הלק סתוי/חורפי לגמרי. אני אוהבת את הגימור שלו ואת השימר.
    לא זכור לי מתי בפעם האחרונה התאמתי לק בידיים וברגליים. לרוב אני בוחרת 2 לקים שונים שקשורים באיזשהו אופן או מבחינת המשפחה של הגוונים או מבחינת התת גוון. כך למשל תוכלי למצוא אותי עכשיו עם לק ורוד בהיר ברגליים ולק ורוד נאוני בידיים.

    השבמחק
  4. החלטת ללכת הפוך על הפוך ולמרוח לאק חורפי? רעיון לא רע בכלל...
    אני פחות התחברתי אליו, ואין לי נימוק טוב למה- אבל אין בינינו קליק.
    לגבי רגליים- בכלליות אני אוהבת רגליים נטורל, אבל אם כבר אני מורחת אז אני בעד צבעוניות!

    השבמחק
  5. הוא נורא מזכיר לי את זויה Isla. היה לי אותו והעברתי הלאה.
    מאוד אהבתי את הגוון שלו אבל לא הרגשתי שהוא "נוצל" מספיק :)
    אני אף פעם לא מתאימה בין הידיים לרגליים למרות שלפעמים זה מבאס. אם שמתי גוון מסוים על הרגלים הוא כאילו "אסור" על הידיים שבועיים-שלושה (תלוי..) ואז זה קצת מגביל כזה חחח

    השבמחק
  6. הלק מקסים, מזכיר באמת את הלק ששמת לכבוד כריסמס, אבל אין לא את התחושה ה״סוכרייתית״ שלהוא היה.

    השבמחק
  7. נכון, ללק של קרליין בהחלט יש גימור של סוכרייה מבריקה, אני מאד אוהבת אותו בגלל זה, למרות חוסר העמידות המצער...

    השבמחק
  8. אני לא מרגישה שאם שמתי לק על הרגליים זה אומר שאני לא יכולה לשים אותו אח"כ מיד על היידים. להפך, לפעמים לק על הידיים עושה לי חשק לשים אותו על הרגליים וההפך ואז אני מחליפה גוונים ומרגישה שאני מנצלת את האוסף שלי כמו שצריך :-)

    השבמחק
  9. כן הא, לגמרי הלכתי על החורפי אבל נצמדתי למזגן כל הסופ"ש ככה שהוא לא הפריע לי ;-)

    השבמחק
  10. האמת שאני לא חושבת להתאים בין משפחות הצבעים של הלקים בידיים וברגליים. בד"כ הלק על הרגליים שורד הרבה יותר זמן מזה על הידיים, כך שבמשך השבועיים שאני עם לק אחד על הבהונות אני מחליפה בערך 5 לקים על הידיים....

    השבמחק
  11. הוא באמת חורפי, אבל עם אדומים אני יותר סלחנית. רובם מרגישים לי לגיטימיים ללבוש בכל עונות השנה

    השבמחק
  12. את צודקת שהלק בבהונות תמיד מחזיק יותר זמן מעמד. במשך שבועיים שאני עם לק אחד על הרגליים אני מסוגלת להחליף כ-5 גוונים על הידיים. לפעמים זה משתלב ולפעמים אני יוצאת מהבית עם שילובים באמת מחרידים כמו סגול ענבים וכתום, ירוק ובורדו וכל מיני דברים מתנגשים כאלה P-:

    השבמחק
  13. לעיתים נדירות אני מגיעה למצב של תיאום פדיקור-מניקור ואז זה קצת מעצבן אותי.

    בסה"כ הלק חביב, אדום אלגנטי מאוד. איכשהו הגימורים המטאליים לא כ"כ עושים לי את זה

    השבמחק
  14. לא חושבת שהייתי קוראת לו מטאלי.... אם כבר אז אולי הלק של קרליין שיש לו שימר זהוב שנותן לי גימור מעט מטאלי, אבל זה אדום יין מבריק די קרמי

    השבמחק