‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

9.2.2012

בציפורניים שלופות

מיטיבות הלכת של הבלוג יזכרו את הלקים הגליטריים שדיברתי כאן עליהם אך שניות מספר אחרי הסילווסטר. הייתי אז תמימה ואופטימית, וברוח השנה החדשה וההתחלות הטרייות, שרתה עלי רוח החג וקישטתי את ציפורניי ביצירה גליטרית ואדומה במיוחד. אממה, בדיוק כמו בבוקר שאחרי בילוי פרוע ואלכוהולי במיוחד במסיבת סילווסטר עמוסה מידי, כך גם עם לק גליטר. שמים בלילה ומתעוררים בבוקר עם האנג אובר נצנצי רצחני וההכרה שעוד נצטרך לעשות איתו את ה-walk of shame לכל מקום, עד שנסיר אותו באמצעים אלימים כאלה ואחרים. 
אז כמו כל החלטה לשנה החדשה, גם את הסרת הגליטר דחיתי ודחיתי עד קץ הקיצים - העיקר לא להידרש להתעסק עם טירוף האציטון הזה. 
ואז הגיעה ההארה. בעודי מפלסת להנאתי את דרכי בקניון מלחה (דעו לכם, קניון מלחה הוא הקניון העמוס ביקום, גם בשעה 5 לפנות בוקר), חלפתי באדישות על פניו של דוכן LAKA. האדישות הזאת שרדה בדיוק שניה וחצי כשנחתה עלי ההבנה שאני יכולה להפיל את מטלת הסרת הגליטר על קורבן תמים אחר בעלות הפעוטה של 35 ש"ח. קבעתי לי תור למניקור אקספרס ונאמר לי לשוב בעוד 20 דקות או בעקבות שיחת זימון שאקבל. הלכתי למשש קצת פסאודו משי ב-H&M ואז קיבלתי את השיחה. השיחה שהושיעה אותי. השיחה שגאלה אותי מקיום גליטרי, והובילו אותי לארץ המובטחת של לק קרמי נעים ונוח להסרה.
מי לא חלפה על פני הדוכן שלהם בקניון, העיפה בהם מבט וחשבה לעצמה "מתאים לי עכשיו מניקור זריז"? אבל בסופו של דבר לא עצרה והמשיכה בדהירתה לסופר-פארם, שם קנתה לעצמה עוד לק של אורלי שיימרח בבית. בחושך. לבד. 
גם אני הייתי שם וגם אני חשבתי שזה מסוג הדברים החמודים אך שלא בשבילי. עד שבזכות LAKA נושעתי ממוצקת הגליטר.
אז אני כאן כדי לספר מחוויותי בשטח, אחרי שזכיתי להתנסות בשני טיפולים בסניפים שונים של הרשת.
כאמור, הטיפול הראשון היה בסניף קניון מלחה בירושלים. כשניגשתי לדוכן, כל הבנות היו עסוקות ונכנסתי לרשימת המתנה. מנהלת הרשימה החביבה הסבירה לי שזמן ההמתנה הוא בד"כ מקסימום 20 דקות. כיוון שלא מיהרתי לשום מקום, המשכתי להסתובב קצת בקניון, עד שנקראתי לטיפול שלי. 
הבחורה שטיפלה בי הייתה מאד חביבה והיא הסבירה לי לגבי כל מוצר שהיא השתמשה עלי. התהליך היה כזה:
ניקוי ידיים בעזרת ג'ל מחטא --->  שיוף באמצעות פצירה ---> החלקת משטח הציפורן באמצעות באפר ---> ספיחת שומנים על הציפורן באמצעות אלכוהול (תורם לעמידות הלק) ---> מריחת בסיס (במקרה שלי בסיס מחזק) ---> מריחת שתי שכבות של לק ---> מריחת טופ ---> המתנה של כ-5 דקות ---> טפטוף טיפות ייבוש ---> המתנה של כ-15 שעה לייבוש סופי (אני הידרתי במצווה והמתנתי 20 דק') = סה"כ זמן טיפול 35 דק' כולל המתנה לייבוש מלא.
הלק שבחרתי היה סגול ענבים כהה ועמוק מס' 41, צבע מוצלח שכבר משכבה ראשונה גילה אטימות נאה.
וכעת לחלק המפתיע שבאמת הצליח להרשים אותי - את הטיפול עשיתי ביום ראשון והלק החזיק עד יום שישי! אני יודעת שיש נשים שלקים מחזיקים עליהן המון זמן, אבל אני ממש לא אחת מהן. אצלי יומיים שלמים בלי צ'יפים זה שיא, כך שכמעט שבוע שלם זה בהחלט מכובד מאד.
הלק ביום מס' 3
החוויה השניה שלי הייתה בסניף קניון איילון ברמת-גן. התהליך היה אותו תהליך והייתה עמידה זהה בזמנים. הפעם בחרתי בלק מסדרת המטאליים החדשה, מס' 141 בגוון ירוק מושחר עם שימר זהוב, גוון מיוחד ויפה ממש!
הפעם הטיפול נעשה ביום שני והלק החזיק שוב באופן מושלם עד יום שישי. אני חושבת שיום שישי הוא יום השבירה של הלקים בגלל שאני מתעסקת במהלך היום הזה עם הרבה בישולים ושטיפת כלים, שהם אויבים ידועים של לקים מכל סוג שהוא.
כמה תובנות שאספתי משתי החוויות האלה:
1. מניקור אקספרס הוא באמת כזה. 35 דק' זה לא זמן ארוך להקדיש לקצת פינוק לידיים העייפות מסחיבת שקיות שופינג.
2. הבנות חביבות מאד ושתיהן עשו מה שביקשתי (שיוף עגול ובעדינות). יחד עם זאת, ברור שחלק מהעבודה שלהן היא למכור את מוצרי המותג (לקים, בסיסים, טופים, קרם ידיים - היד נטוייה) ועל כל מוצר שהן השתמשו הופרחה לחלל האויר הצעה לרכוש אותו בתום הטיפול. כדי שזה לא יישמע דוחפני מידי, אני הייתי מעדיפה שישאלו אותי בתום הטיפול אם אני רוצה לשמוע עוד על המוצרים שהשתמשו עלי והאם אהיה מעוניינת לרכוש את אחד מהם בנפרד. אין צורך להעמיס את כל זמן הטיפול בהצעות רכישה.
3. העבודה שעשו לי הייתה נקייה, מהירה ומדוייקת בשני הטיפולים. אך עדיין צריך להיות מודעים לעובדה שאין כאן עניין של "נאמנות" למניקוריסטית מסויימת, ומקניון לקניון בעלות המקצוע משתנות. כך שצריך לקחת בחשבון שרמת הביצוע אולי לא תמיד תהייה אחידה ושווה לגמרי.
4. עניין העמידות מאד מושפע לדעתי משני גורמים - ספיחת שומני הציפורן באמצעות אלכוהול טרם הנחת כל לק/בסיס שהוא, וטיפות הייבוש.
5. ללאקה יש מגוון עצום של לקים בגוונים שונים ומשונים ולכל משפחת גוונים שם יש לפחות 4 חלופות שונות. בטיפול הראשון ביקשתי סגול והיא שלפה לי 5 סגולים שונים. מרשים!
6. היגיינה - הנייר החד פעמי שמכסה את שולחן הטיפולים מוחלף מלקוחה ללקוחה. אופציה נוספת היא לבקש שיעשו לכן את השיוף והבאפרינג עם פצירה ובאפר חדשים מהניילון שאח"כ תוכלו לקחת אתכן הביתה. עלות התוספת הזאת 18 ש"ח. בטיפול הראשון האופציה הזאת הוצעה לי, בטיפול השני לא. בנוסף, חלק מהמניקוריסטיות עובדות עם כפפות חד פעמיות וחלקן לא.
לובה ואני מפגינות ציפורניים מסודרות וצבעוניות
7. הרבה יותר כיף לעשות את זה עם חברה! בטיפול הראשון הייתי לבד (אחותי נטשה אותי באכזריות לטובת חיפוש מציאות בזארה), אבל בטיפול השני כבר הייתי עם חברה והיה הרבה יותר כיף.
8. מחיר טיפול מניקור אקספרס 35 ש"ח. מחיר לק בודד -  30 ש"ח. נראה לי יהיה עדיף להציע למי שעשתה טיפול את הלק שהיא בחרה למרוח במחיר מוזל של 20 או 15 ש"ח? כך לדעתי הלקוחה תהייה יותר נוחה לשכנוע לקנות את הלק מזכרת הביתה. 
לפני שאסיים קצת מידע טכני: סניפי לאקה פרוסים בקניונים ברחבי הארץ. הרשת מציעה מלבד טיפולי מניקור אקספרס ב-35 ש"ח, גם טיפולים יסודיים וארוכים יותר (מניקור מלא, פילינג ידיים ואפילו פדיקור). מלבד הטיפולים, אפשר לרכוש בדוכנים גם לקים מבית המותג וכל הציוד הנלווה, כולל מארזי מתנה, מסירי לק ולקים עם רצון טוב. מידי פעם בפעם יוצאת הרשת בקולקציות מיוחדות, כמו קולקציית המטאליים הנוכחית שהיא יפה וטרנדית במיוחד.
סטים של מניקור ולקים שאפשר לקנות כמתנה
אני חושבת שבזאת כיסיתי את כל מה שהיה לי לומר על חווית המניקור שלי בלאקה. אבל אני לא אנטוש אתכן בלי שאראה לכן קודם את הלק שמככב עלי כרגע:
מס' 39 בגוון כתום בטטה שהופיע כאן כהצעת גיוון צבעונית בפוסט החורף, ועכשיו אני מראה לכן אותו במציאות. קיבלתי עליו אין סוף מחמאות ואפילו מאמא שלי, שהיא טהרנית ורודים/אדומים/סגולים ידועה. 
מריחה ראשונה כמעט אטומה ונדרשת שכבה שניה לאטימות ואחידות מלאה. הפורמולה עצמה קרמית לכיוון הצד הדליל יותר והמברשת דקה ולא גמישה כ"כ, אבל מאפשרת להגיע לתוצאות מאד מדוייקות (מריחה מאד קלה בצדדי הציפורן מבלי לגעת בעור).
מחירו - 30 ש"ח וניתן להשיגו רק בדוכני לאקה

חווית מניקור אקספרס - צ'ק. לק כתום בטטה - צ'ק. אני חושבת שסיימנו את הפוסט הזה על הצד הטוב ביותר :-)

האם התנסיתן פעם בחווית לאקה? מה דעתכן על מניקור אקספרס בקניון? ספרו לי! 

גילוי נאות: לטיפול בסניף קניון איילון הוזמנתי ואת הלק קיבלתי לסקירה

45 תגובות:

  1. אף פעם לא עשיתי טיפול אצלם עדיין אבל יש לי כמה מוצרים שלהם. הטיפות נפלאות! ועכשיו גם אני רוצה את הלק הכתום הזה!

    השבמחק
  2. הלק הכתום נראה אלייך סוף הדרך, אני הופתעתי לגלות שיש להם כמה מוצרים ממש טובים טופ שלהם מצויין

    השבמחק
  3. הבעיה היחידה שלי היא בודאי לא עם הכתום-בטטה, כפי שכבר הבנת אלא, עם הישיבה באמצע קניון כלשהו כדי לעבור טיפול. מילא מניקור [אבל גם זה אין סיכוי] אבל בחורות שעושות פדיקור ויושבות באמצע הקניון עם רגליים למעלה....סורי, ממש לא בשבילי. אני גם לא אוהבת את כל מכוני האקספרס שמושיבים את הלקוחות מול ויטרינות ענקיות. מני-פדי זה הכיף שלנו, זו חוויה שהיא יותר אינטימית בעיני ובטח שאין שום סיבה שכל הקניון/הרחוב יראה אותי באמצע טיפול. יתרה מזאת, בנות שעושות שפם מול הויטרינות בדיזנגוף/אבן גבירול וכו', אין לי מה לומר לכן.

    השבמחק
  4. את פרטנרית לא רעה למניקור זוגי, לא רעה בכלל (זה המקסימום שתוציאי מקרחון כמוני)

    השבמחק
  5. פוסט מגניב לגמרי ! כשאני עשיתי מניקור שם לפני שנתיים עלות הפצירה והמשייף היו 15 שקלים...קצת מעצבן לראות שהמחיר עלה פלאים....
    כמי שראתה את הלק שלך בלייב , הוא היה מהמם אבל הבטטה הזה מדליק בכל קנה מידה :)
    נראה שהיתה לכן חוויה כיפית :)

    השבמחק
  6. איזה סקירה מעניינת ... ממש אהבתי את הפוסט ..
    לעשות לק אקספרס על הדרך זו באמת חוויה בלי תור בלי תכנון מה אפשר לבקש יותר מזה...ועל הדרך לעשות גם שופינג

    מיכל - http://matryoshkachic.blogspot.com/

    השבמחק
  7. את הכתום בטטה אהבתי עוד מהפוסט של לובה. צבע מיוחד ומקסים! חבל שאין לי דוכן לאקה בקניון הקבוע שלי (פ״ת), הכתום הזה סופר מתאים למצב הרוח שלי עכשיו!

    השבמחק
  8. הוא באמת צבע ממש יפה. לא חשבתי שאני אוהב אותו אבל הופתעתי! יש גם לאקה בכפר סבא אם זה עוזר לך....

    השבמחק
  9. תודה מותק, היה כיף! זה פינוק נחמד באמצע מסע שופינג מטורף ;-)

    השבמחק
  10. תודה יקירתי! בעקבות המידע שלפני שנתיים הסט עלה 15 ש"ח חזרתי על עקבותיי ועשיתי דאבל צ'קינג ואכן הטעות שלי - אמנם הייתה אינפלציה במחיר מאז, אבל רק של 3 שקלים ולא של 10....
    מאד נהנתי מהלק שבחרתי, ובמיוחד מכך שיכולתי להמשיך להנות ממנו שבוע ימים!

    השבמחק
  11. מזל שאני בלוגרית איפור, אחרת גם את המחמאה הזאת לא הייתי מקבלת ממך D-:

    השבמחק
  12. אני יכולה להבין אותך. מצד אחד - גם אני לא חושבת שאי פעם תתפסי אותי שם באמצע טיפול פדיקור (בגלל הפרטיות) או מניקור של ממש (בגלל המקצועיות). אבל מצד שני, עם הסרה+שיוף+מריחת לק אני מסתדרת. גיליתי שזאת דווקא הרגשה נורא נעימה להפוך פתאום באמצע השופינג לסינדרלה מטופחת ציפורניים ;-)
    אגב - הדוכנים עצמם בנויים ככה שאם את לא ממש מסתכלת פנימה לא רואים מה נעשה.

    השבמחק
  13. תודה, ממש אהבתי את הצבע שלו! הטופ נחמד, אבל אני רגילה למייבשים שעושים עבודה יותר מהירה...

    השבמחק
  14. קנית את הטיפות ייבוש? וגם אצלך זה מחזיק מעמד כמעט שבוע מניקור? אני סברתי עד עתה שהעמידות זה תודות לטיפות האלה. מגניב שקנית מוצרים שלהם בלי לעשות טיפול, זה מראה על מודעות מופתחת D-:

    השבמחק
  15. Glad to help :-P
    ידעתי שיש לי זכרון לא רע :)

    השבמחק
  16. ואני ידעתי שעלייה מטורפת של 10 שקלים במחיר זה לא הגיוני......

    השבמחק
  17. פוסט מעולה. ניסיתי כמה פעמים שירות כזה ואכן הרמה לא אחידה. הלק שבחרת (וגם של לובה) מהמם!

    השבמחק
  18. תודה!
    בגלל מה שאת אומרת אני לא הייתי עושה שם מניקור מלא ובטח שלא פדיקור, אבל בשביל הסרה, שיוף ומריחה זה סבבה

    השבמחק
  19. הלק הכתום מעלף!!!

    השבמחק
  20. המממ כן, מעניין על מי ראיתי אותו לאחרונה ;-)

    השבמחק
  21. וואו כמה צבעים! רוצה את כולם!
    התוצאה המתקבלת יפיפייההההה!!

    השבמחק
  22. הגוון הירוק שבחרת ממש יפה, אני מתה על ירוקים.
    אני זוכרת את הסיפור שלך על הגליטרים בסילבסטר אבל לא ידעתי שזה היה במלחה! מה איבדת שם??? ממש אומץ ללכת לשם...

    השבמחק
  23. תודה, אני גם חשבתי שהוא מאד מיוחד. נהנתי להסתובב איתו שבוע D-:
    אכן מלחה. אחותי גרה בירושלים ואני מסתובבת באזור הרבה, אם כי ממלחה אני משתדלת להתרחק. זה אחד הקניונים העמוסים בארץ, כל ביקור שם עושה לי כאב ראש עצבני :-/ אבל כשחייבים קניון, אז חייבים P-:

    השבמחק
  24. כן, יש להם שם מגוון ממש יפה! מאד מרשים וזה יוצר מראה צבעוני ומזמין. הגימור של הלק במניקור יפה, לדעתי זה בזכות הטיפות שהם מטפטפים מעליו (שאפשר לקנות אותן גם בנפרד)

    השבמחק
  25. גם לי הייתה חוויה טובה שם במניקור, בדיזינגוף סנטר עם לק זהב מהקולקציה של החורף, שהיה מדהים מיותר לציין...
    דווקא לי הציעו לרכוש את הלק בחמישה שקלים פחות (25 במקום 30) אם זכרוני אינו מטעני. אולי זה היה מצבע חד פעמי? מי יודע.
    וזה היה כל כך כיף שהלק החזיק מעמד! בדרך כלל אחרי יומיים הוא כבר צ'יפי צ'יפי וחייב להוריד... אימצתי את הטריק עם המייבש לפני ואני חייבת לומר שזה עושה את העבודה. אחלה פוסט!!

    השבמחק
  26. מה את אומרת, כששאלתי אמרו לי שהלק 30. אולי באמת זה היה רק מבצע. עדיין 25 לדעתי זה קצת יקר למישהי שכבר שילמה 35 על מניקור שלם. 20 לדעתי צריך להיות המקסימום, וגם עדיף 15...
    זה מעולה שזה מחזיק מעמד, אם כבר משלמים על מניקור לפחות שלא יעלם תוך יומיים!

    השבמחק
  27. הלק הכתום ממש יפה עלייך, בדיוק קיבלתי חבילה של ציינה עם לק כתום ועשית לי חשק לרוץ לשים אותו!
    מסכימה לגמרי עם הנק' שציינת, בהחלט החוויה מלאה בהצעות רכישה, בעקבות זאת רכשתי כמה מוצרים אז כנראה שזה עובד,
    אבל זה דיי מעיק.

    השבמחק
  28. המממ, יש לי הרגשה שאני יודעת על איזה לקים צ'יינה את מדברת ;-)
    חבל שדוחפים את המוצרים במהלך הטיפול, זה מחסיר מתחושת ההירגעות. שישאלו בסוף אם אפשר לעניין במשהו ויסגרו עניין...

    השבמחק
  29. הגוון הירוק מושחר משגע עלייך והכתום מעלף! בחירות מצויינות :)

    השבמחק
  30. תודה מותק! כיף לראות אותך מפציעה כאן בתגובות :-)

    השבמחק
  31. תודה :) "נעלמתי" קצת מהתגובות בזמן האחרון....:)

    השבמחק
  32. שמתי לב! אבל כל עוד את ממשיכה לקרוא נסלח לך ;-)

    השבמחק
  33. תודה בובה, גם אני! מזכיר לי בטטה ואני אוהבת בטטות ;-)

    השבמחק
  34. קוראת כל פוסט לא מפספסת....:)

    השבמחק
  35. בסנטר, כשאת יורדת במדרגות, את רואה בנות עם מרגליים למעלה וזה מביך. אם זה רק שיוך ומריחת לק, אז זה יכול להיות נחמד אבל...לא יודעת, עדיין קשה לי עם זה קצת. :)

    השבמחק
  36. LOL נכון בסנטר זה בדיוק מתחת למדרגות. באמת לא המיקום האידיאלי... אבל למזלן של המטופלות רוב הקניונים לא בנויים כמו הסנטר והדוכנים מרוחקים מגרמי מדרגות ;-)

    השבמחק
  37. בזמנו כשאני עשיתי מניקור , הטיפות ששמו עליי היו טיפות של OPI . זה מה ששמו עלייך ?

    השבמחק
  38. לא, אלה היו טיפות שלהם. הרבה השתנה מאז שעשית לפני שנה!

    השבמחק
  39. ברשותך, לא אגיב על הלק הכתום ;)
    כן, אגיב דווקא על הלק מהמניקור השני שלך - הוא ממש מזכיר לי את סיריוסלי הייפ של MAC מהקולקציה השחורה! (שכידוע רכשתי כמעט את כולה בפיט שכולו דיכאון מהול בחוסר עקבות בהוצאת כרטיס האשראי)
    אני אפילו מוכנה להודות, שהלק של לאקה מוצלח יותר כיוון שנראה לי (?) שהוא פחות מושחר מזה של MAC שתמיד אכזב אותי שרוב הזמן נתפס כ"סתם שחור אחד", ולתפוס עננות פזורה באמצע החורף רק בשביל שיראו שיש שם שימר די מרגיז..

    בחזרה ללאקה והטיפול. נשמע לי מגניב לגמרי! אף פעם לא חשבתי לעשות טיפול כזה באחת מהרשתות שמציאות את הטיפולים האלה. למה? לא יודעת.. פשוט לא עלה בדעתי. אולי אעשה את זה איזה יום בשביל הקטע והכיף, או אחרי ששמתי לק גליטרי ;) לחלוטין נרשם שעדיף שמישהי אחרת תעשה את זה מאשר אני!
    רק שימי לב, שלא יבואו אליך בטענות מרשת לאקה שהמוני לקוחות מרוחות גליטרים מסתערות על הסניפים שלהם לשם הורדה טרחנית במיוחד ;)

    מבחינתי, הכי כיף לי למרוח (ולהוריד) לק ביום שיש לי 2 תוכניות לראות (אני מורידה את התוכניות). במהלך התוכנית הראשונה אני עושה את כל התהליך (אם זה ביום שישי אעשה את זה בזמן של תוכנית קצרה של 20 דק' - כמובן שמדובר על זמן ארוך יותר כי אני עושה pause כל פעם :P) ואז במהלך התוכנית הארוכה אני יכולה לשבת ולצפות במשך כל ה 40 דק' ולהמתין לייבוש סופר ארוך (יומני הערפד אתמול ;))
    לאחרונה, בגלל שחלק מהשגרה כוללת גם מריחת קרם ידיים/קרם לקוטיקולות אני אכן עוברת עם פד צמר גפן (את זה שאת שונאת של ביוטיקר :P כמובן בגלל שהוא לא סיבי) עם מעט אלכוהול על פני הציפורן ואני חושבת שאני מרגישה איזשהו שיפור בעמידות. מצד שני, בלי באפינג (כשאין לי כוח וסבלנות) זה לא זה.. כך שנראה שצריך גם באפינג וגם אלכוהול בשביל באמת לשמור על המניקור..

    השבמחק
  40. אם יגיעו אליהם אלפי בנות עם לק גליטר להסרה אני מצפה שהם יגידו לי תודה על הלקוחות! תודי שעליתי כאן על טריק לא רע ;-)
    גם אני עושה מניקור כשאני צופה בתוכניות! ככה הכי קל להעביר את זמן ההמתנה על ייבוש מלא..
    הלק מס' 141 שלהם ממש יפה, שיחוק

    השבמחק
  41. כן כן, גם על זה יודו לך חחחח
    מאוד נוח לי שהתוכניות שאני מורידה נמצאות אצלי והן לא בטלויזיה כך שאני יכולה לעשות מיליון פעם עצירות לסדר את זה ולסדר את ההוא, ולמרוח עוד שכבה, ולקום להביא עוד משהו. בחיי שאני לא יודעת מה יקרה ביום שאגיע לאנשהו ואצטרך להדליק טלויזיה.... דבר ראשון - מה עושים עם השלט?!

    השבמחק
  42. אני איתך, בקושי יודעת איפה הטלוויזיה אצלנו בבית.....

    השבמחק
  43. האמת, כל מה שבא לי זה לראות את הגליטר האדום שהשמצת כל כך

    השבמחק
  44. היכנסי לקישור שהכנסתי בתחילת הפוסט ותוכלי לחזות בפלא.....

    השבמחק