‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

28.2.2012

חתום בנשיקה

כמה זמן לא הייתי כאן!! נעלמתי מהבלוג במשך השבועיים האחרונים, אבל מי שעוקבת אחרי בפייסבוק יודעת שלא סתם קפצה עלי הרוח לנטוש, אלא הייתה לי סיבה טובה - הייתי בחו"ל! כמו שכבר רבות טורחות להזכיר לי בפייסבוק על בסיס יומי, השלב הטבעי הבא אחרי נסיעה לחו"ל הוא פוסט קניות, אז היו מוכנות - יש אחד בדרך!
אבל לפני שאני מתפנה לרכישות האחרונות שלי, אני רוצה קודם "לנקות שולחן" ולכתוב על דברים שממתינים בסבלנות להתייחסות ממני. את הפוסט הזה תכננתי להעלות בוואלנטיינז דיי (כן, היה יום כזה. זוכרות?), אבל עקב ההכנות לקראת הנסיעה לא הספקתי להתפנות אליו. לכן הוא היה הראשון ברשימה שלי כעת משחזרתי ואתן תזכו לפוסט פוסט-וואלנטיינז המוקדש כולו לאיפור הרומנטי והמתבקש ביותר - גלוסים!
רגע, לא? גלוסים זה לא רומנטי? אה נכון, יש את כל עניין הדביקות והעובדה שגברים לא אוהבים לנשק בחורות עם גלוס... אבל נחשו מה - זאת הכוונה! כיוון שאני גרינץ' וואלנטיינז ידועה, בכוונה אני מקדישה את הפוסט הזה לכל הדביקים והדביקות שם בחוץ, כקונטרה לכל הפוסטים שהיו עם פרחים ולבבות. אפילו נדרג את הגלוסים לפי מדד נשיקות, כדאי להשאר, יהיה מעניין!

נפתח עם סדרת הגלוסים החדשה של קרליין שכבר הספקתן להכיר בהצצה חטופה בפוסט קודם, אבל הפעם נקדיש להם את מלוא תשומת הלב. במסגרת המהפך שעוברים קרליין בתקופה האחרונה, גם כל סדרת הגלוסים שלהם זכתה למתיחת פנים רצינית. לא רק האריזה החיצונית שונתה, אלא גם מבחר הגוונים התרחב משמעותית והכי חשוב - הפורמולה שופרה והשתדרגה.
הסדרה כוללת 15 גלוסים בגוונים חדשים אשר מחולקים לתתי קבוצות לפי רמת סמיכות/פיגמנט.
משמאל לימין: 301,302,303,304,305,306,307
הקבוצה הראשונה היא גלוסים בעלי כיסוי צבע מלא. מדובר בקבוצה המשמעותית ביותר והיא כוללת 7 גלוסים, לפי סדר עולה החל ממס' 301 ועד מס' 307.
משמאל לימין: 301,302,303,304,305,306,307
כפי שאפשר לראות - פיגמנט עשיר בהחלט יש כאן. מבין ה-7 רק מס' 307 הסגול הוא לא קרמי לגמרי אלא יש לו מעט שימר. כל השאר קרמיים וראו הוזהרתן - אטומים! אני חייבת לציין שהפסטליים בחבורה, הווי אומר מס' 302, 303, 305, 306 הם מעט אטומים מידי וצריך להזהר בהנחה שלהם ולא להעמיס. לעומת זאת, מס' 301, 304 ו-307 הם פשוט מהממים בכל קנה מידה. הנחה חלומית, יושבים באחידות על השפתיים והצבע שלהם פשוט משגע. כל הגלוסים מהסדרה הזאת הם תחליפי שפתון, לא הייתי ממליצה לשים אותם מעל שפתון בסיס, הם גם ככה סמיכים ופיגמנטיים מספיק לכסות כל דבר מתחתם.
מימין לשמאל: 312,311,310,309,308
הסדרה הבאה היא בעלת כיסוי "סמי-צבע", כלומר עדיין בעלי נוכחות, אך פחות אטומים מהשבעה הראשונים. משום מה את הסוואטצ'ים הינחתי בסדר הפוך מהתמונה של הגלוסים עצמם, תצטרכו לסלוח לי (זה מה שקורה כשלא מעדכנים את הבלוג כ"כ הרבה זמן, שוכחים איך עושים את זה כמו שצריך!)
משמאל לימין: 309,308,310,311,312
כפי שאתן רואות, יש כאן סדר יורד כאשר  מס' 308 ו-309 עדיין ניראים יותר עשירים בצבע, ואחריהם 310, 311, 312 הופכים להיות יותר שקפקפים. ובכל זאת, גם הם מראים נוכחות על השפתיים. בכנות - את כל החבורה הזאת אהבתי כאשר מס' 308 החום הוא הכי פחות חביב עלי, פשוט בשל העדפה אישית. גלוס חום זה לא מסוג הדברים שאני מושיטה אליו את היד על בסיס קבוע...
כאן אין אף גוון קרמי לגמרי, אלא כולם מתהדרים בשימר זהבהב עדין שמעניק גימור מבריק יותר לשפתיים.
אחרון חביב שהגיע אלי לסקירה הוא מס' 313 והוא שייך לקבוצת ה"שקיפות קלה עם צבע" (כפי שקרליין מכנים זאת). באותה קבוצה נמצא גם מס' 314 שהוא יותר אפרסקי אבל לא קיבלתי לסקירה לכן תצטרכו לגשת לדוכן קרליין הקרוב למקום מגוריכן ולבדוק אותו בעצמכן. 
הייתי אומרת שאם אתן רוצות לקנות רק גלוס אחד מכל הסדרה הזאת, לכו על מס' 313. גוון וורוד/סגול בעל שימר בטונים כחולים, עדין ומהמם. למרות השתייכותו לקטגוריית השקופים הוא ממש לא שקוף, אלא מדגיש את הצבע הטבעי של השפתיים בצורה מחמיאה ועדינה. 
מדד הנשיקות: גבוה! גם לא דביק וגם הצבע יישאר לכן על השפתיים, מה עוד ניתן לבקש?
את הסדרה החדשה ניתן למצוא בדוכני קרליין בכל הפארמים ומחירם 110 ש"ח לפני המבצעים הרגילים.
שורה תחתונה -כמי שיש ברשותה שני גלוסים מהליין הישן של קרליין (וגם סיפרתי על החוויה כאן), אני שמחה לדווח שפשוט אין מה להשוות. בעוד הפורמולה הישנה הייתה דביקה, סמיכה ויחסית שקופה, הגלוסים החדשים לעומת זאת הם הבדל של שמיים וארץ. מרקם דליל ולא דביק בכלל, פיגמנט עשיר (ברמה משתנית כפי שהראתי), מרגישים נפלא על השפתיים והבונוס הכי גדול - עמידים מבלי להיות דביקים! ואני מדברת על עמידות של ממש, הגלוסים מהקבוצה העשירה בצבע ישארו על השפתיים שלכן גם אחרי אכילה ושתייה (או נשיקות, לבחירתכן). החסרון היחיד שאני יכולה למצוא בהם הוא הריח - יש להם ניחוח חמצמץ די דומיננטי, אבל אני אישית לא מריחה אותו אחרי ההנחה. רוצות המלצות לאהובים עלי מהסדרה? רישמו לפניכן: 301, 307, 309, 310, 311, 312, 313

נדלגה אל קבוצה הגלוסים הבאה, בתפזורת ממותגים שונים ומשונים:
מה העלתי בחכתי? גלוסים של עפרה, אסתי לאודר ומינראז. שניגש להמלצות וההשמצות? 
נתחיל עם גלוס של אסתי לאודר:
גילוי נאות: את הגלוס לא רכשתי, אלא קיבלתי במתנה במבצע קופונים האחרון שנערך בעמוד הפייסבוק של אסתי. הגלוס משתייך לקולציה מוגבלת ישנה - Very Hollywood by Michael Kors (המעצב) שאסתי כנראה החליטו להפטר מעודפים שלה באמצעות חלוקתם ללקוחות. אם נותנים לי במתנה אני כמובן לא אסרב, בטח ובטח שלא אם מדובר בגלוסים אהוביי.
הגלוס שקיבלתי הוא בצבע 34 Starlet Peach ומדובר בצבע אפרסקי עדין עם שימר זהוב. הגלוס לא פיגמנטי במיוחד, אבל בשילוב מעל שפתונים בעלי טונים כתומים הוא בהחלט מדגיש זאת. יש לו מרקם לא סמיך מידי, אבל הוא קצת דביק ויש לו ריח פירותי מאד דומיננטי שאני ממשיכה להריח גם אחרי הנחה. 
מדד הנשיקות: בינוני! קצת דביק ולכן לא מהסוג האהוב, מצד שני הדביקות עוד נסבלת. 
שורה תחתונה - בסה"כ מדובר בגלוס חביב, אבל לא משהו שהייתי קונה במחיר המלא כשהקולקציה הייתה זמינה בחנויות. מי שדחוף לה עליו יכולה לנסות להריץ עליו חיפוש באי-ביי, אולי הוא עוד זמין שם לרכישה. פינוק נחמד מאד תודות לאסתי לאודר ישראל, כן יירבו!

נמשיכה בגילה ובדיצה לגלוס הבא שמשחק על שני המגרשים, גם גלוס וגם מנפח שפתיים:
מדובר בגלוס מסוג Lip Plumper של עפרה. את הגלוס הזה קיבלתי בקופסת גלוסיבוקס של ינואר (ואף מילה נוספת לא תיאמר פה לגבי גלוסיבוקס!! לפחות לא בפוסט הזה...) והייתי סקרנית לנסות אותו.
אז אם נתייחס רגע לגלוס עצמו - הוא מגיע בצבע וורוד עדין, סמי שקוף. בואו נאמר שאת הצבע אהבתי הכי הרבה במוצר הזה.
גוון שהוא בסה"כ חביב ליום יום ומדגיש יפה את השפתיים. לעניין המרקם - זה מסוג הגלוסים שמספר גורמים התאגדו כדי להפוך אותו לכבשה השחורה במשפחת הגלוסים - הוא גם דביק, גם סמיך וגם אחרי הנחה תרגישו תחושת עקצוץ מתמשכת בשפתיים וקרירות מנטולית. לגבי הטענה לניפוח שפתיים - על השפתיים שלי לא היה ולא נברא, אולי בעלות שפתיים דקות יותר יבחינו בהבדל כלשהו. לגבי ניחוח - יש לו ניחוח של סירופ מתוק, אבל לא דומיננטי מידי.
מדד הנשיקות: נמוך! גם דביק מאד, גם סמיך וגם בן הזוג שלכן יידבק בעקצוצים. מומלץ רק לרווקות... 
את הגלוס ניתן להשיג באתר צ'יקה תמורת 129 ש"ח או אצל משווקים מורשים אחרים.
אז אחרי שהתייחסנו לגלוס עצמו, תרשו לי להתייחס לסיבה בגינה אני לא אמליץ לאף אחת לרכוש אותו:
כך נראתה המברשת אחרי שימוש אחד בלבד. ניראה לכן הגיוני? גם לי לא. 
שורה תחתונה - אם היתרון היחיד בגלוס הזה הוא הצבע, אפשר בשקט לסכם שאפשר לדלג עליו. גלוסים וורודים עדינים אחרים יש בשפע, נקסט!

אחרון ברשימה הוא מתמודד צנוע וטבעי, גלוס מבית Mineraz:
בוודאי שמתן לב שלאחרונה צצו אצלי מספר מוצרים של המותג הטבעי הזה ובכל אחת מהפעמים דווקא המוצר המינרלי גבר בתחרות על אחיו "הסטנדרטיים" והתחבב עליי מאד. אז גם עם הגלוס זה קרה!
מדובר בליפ גלוס על בסיס מינרלים והגוון שיש לי הוא Pink Sand שבאופן מפתיע מתאר יפה את הצבע שלו:
לגלוס יש גוון וורדרד בייז'י שבתמונה ניראה יום חום מוורוד. הוא אולי ניראה עדין בסוואטצ' אבל על השפתיים יש לו נוכחות והוא מדגיש באופן נפלא וטבעי, עם טיפונת שימר זהוב לברק והכל עטוף במרקם חלק לגמרי וחסר כל זכר לדביקות. החסרון היחיד שאני יכולה להצביע בו הוא שהוא פחות עמיד מאחיו, אבל זה כנראה בגלל חוסר בחומרים משמרים. בכל מקרה, בגלל שהוא כ"כ נעים למריחה זאת ממש לא טרחה לחדש אותו במשך היום ללא מאמץ והוא נכנס אצלי באופן קבוע לתיק היציאה מהבית. יש לו ניחוח טבעי ולא מבושם קל שמתנדף מהר.
מדד הנשיקות: גבוה מאד! גם אם הגלוס יימרח על בן הזוג, הוא בקושי ירגיש בו בזכות המרקם הקליל והבלתי מורגש. 
את הגלוס ניתן להשיג באתר ביוטי-שופ תמורת 79 ש"ח (קצת יקר!).
שורה תחתונה - שוב המוצר המינרלי נותן עבודה ומוכיח שטבעי זה לפעמים הכי אחי. מי שסולדת מגלוסים בגלל הדביקות שלהם ומי שמחפשת משהו קליל ונעים לאיפור יום יומי, הסדרה הזאת שווה בדיקה, וכל המקדימה הרי היא משובחת.

פרט אחד קטן שאציין לפני סיום - חוץ מהגלוס של עפרה בעל המברשת המחרידה, לכל הגלוסים שהזכרתי כאן אפליקטורים ספוג נוחים.
עד כאן סקירת הגלוסים במיוחד לוואלנטיינז דיי (באיחור אופנתי)! מקווה שנהנתן ושיש לכן בן זוג לנסות עליו את כל המוצרים שהזכרתי כאן ;-)

ספרו לי, האם אתן מחובבות הגלוסים? האם יצא לכן להתנסות בגלוסים שהצגתי כאן? שתפו!

גילוי נאות: את מוצרי קרליין ומינראז קיבלתי לסקירה

33 תגובות:

  1. את קוראת מחשבות? כבר הרבה זמן שבא לי להריץ פוסט גלוסים:}
    אז קודם כל כיף שחזרת, וכנראה שלא נוותר לך על פוסט התחדשויות...
    הצבעים של קרליין מטורפים! באמת מגיע להם פרגון ענק, הצבעים מלאי פיגמנט.
    האסתי לאודר נראה נחמד, לצערי אצלנו לא חילקו גלוס והביאו לי שפתון בגוון סבתאי משהו.
    העופרה- תיארת אותו בדיוק כמו שאני חושבת עליו, רק הגוון התחבב עליי. לא ניפוח ולא נעליים.

    עכשיו את יכולה ללכת לישון כמו בנאדם??

    השבמחק
  2. לגבי הגלוס של עפרה - כשהגעתי אליו בעודי קוראת, כבר חשבתי מה אני הולכת לכתוב בתגובה לפוסט - ואז ראיתי שכתבת את זה ואף העלית תמונה - גם המברשת שלי התפצלה לה, כבר במעמד הפתיחה! חשבתי שזה פאק במברשת שלי, אבל כנראה שהפגם מצוי בכולן.
    חוץ מזה שהגלוס ממש לא ניפח לי את השפתיים...

    השבמחק
  3. הגלוס של עפרה נוראי, אין לי שום דרך אחרת לתאר אותו.

    השבמחק
  4. יש לי את כל הגלוסים שמופיעים פה!!!
    מסכימה לגבי קרליין, בהחלט מעולים. רק הריח שלהם מעט מפריע לי. הייתי שמחה אם כן היה איזשהו ריח.
    את מה שקרה להרבה עם גלוס של עפרה קרה גם לי רק פחות קיצוני. אצלי יש שערה אחת שמבצבצת אבל זה עדיין מעצבן.

    השבמחק
  5. ברוכה השבה! הליפגלוסים של קרליין הם שוס אדיר, אני מאוד אוהבת אותם ונראה לי שאני אעשה בהם שימוש נרחב יותר דווקא בקיץ.

    השבמחק
  6. ניראה לך שאני אוותר לעצמי על פוסט התחדשויות? בשביל מה קניתי הכל אם לא לפרסם כאן ;-)
    מבאס שחילקו אצלכם שפתון של אסתי, בקופון בפירוש אמרו גלוס ולפי מה שהבנתי זה גם מה שכל שאר הבנות קיבלו. מחדל!
    הגלוסים של קרליין מעולים, במיוחד שאני יכולה להשוות אותם לפורמולה הישנה שלהם, השיפור הוא עצום! ח"ח להם.
    הגלוס של עפרה מיותר....

    הלכתי לישון וקמתי כמו חדשה D-:

    השבמחק
  7. לא באמת יכולתי להתעלם ממחדל כזה במברשת, בחיים לא ראיתי דבר כזה! ועוד מדובר בגלוס יקר, זה בלתי נסלח בעיניי...

    השבמחק
  8. בהחלט לא משהו שהייתי ממליצה לקנות. מילא מי שרגילה לגלוסים דביקים ולא מפריע לה עקצוץ, אבל גם המברשת האיומה וגם המחיר יקר נורא

    השבמחק
  9. גם את המינראז? נכון שהוא מעולה?
    ריחות כעקרון לא מפריעים לי כך שהריח של קרליין לא מציק לי, גם ככה הוא מתנדף אחרי ההנחה....
    אני בסוף גזרתי את השיערות הסוררות מהמברשת של עפרה עם ציפורניים קטנות......

    השבמחק
  10. תודה! כיף לחזור :-)
    אני איתך לגבי קרליין, כי יש שם גלוסים בצבעי קיץ משמחים. בינתיים אני דבקה בכהים שבחבורה וניהנת מהם מאד

    השבמחק
  11. פעם אהבי גלוסים יותר, היום אני מעיפה שפתונים. הגלוס היחיד שנמצא בשימוש שותף אצלי הוא של רבלון, כי הגוון שלו מאוד עדין והוא לא מורגש על השפתיים.
    הגלוסים של קרליין ממש יפים בעיני, גם מבחינת האריזה וגם מבחינת הגוונים. הפייבוריטים שלי הם 305,306 ו-312. המחיר ההתחלתי שלהם מוגזם לגמרי לדעתי והמחיר השפוי בעיני הוא 50 ש"ח (מחיר ההשקה שלהם).
    הגלוס של עפרה מבאס. יש לי את השקוף הרגיל שלהם (במזוודת האיפור) והבנתי שלהרבה בנות שקיבלו אותו זה קרה גם. לגמרי לא שווה את ההשקעה.
    לא מכירה את המוצרים של מינראז, אבל הגלוס הזה נשמע כמו מוצר שהייתי מאוד מתחברת אליו.

    השבמחק
  12. רק לקוראות הבלוג - גלוס של עדי גילון (מינרז) ב- 65 ש"ח בלבד כולל משלוח!
    קיימים 9 גוונים מרהיבים.

    לקבל ההנחה יש למלא בהערות בסיום ההזמנה - שקר החן והבל היופי..

    השבמחק
  13. אצלי זה כמעט קבוע, נדיר שאני אצא מהבית רק עם שפתון בלי אפילו מעט גלוס מעל. לא יודעת למה אני כ"כ אוהבת את זה, אבל עובדה שזה מסוג מנהגי האיפור שיש לי מאז ההתחלה...
    ממליצה מאד לבדוק את הגלוס של מינראז, הוא באמת מצויין וכל מי שלא אוהבות מרקמים סמיכים תתחבר אליו מאד.

    השבמחק
  14. וואו מבצע מעולה! :-)

    השבמחק
  15. אני בתקופה שאני פחות מתחברת לגלוסים ויותר לשפתונים. את יודעת - חורף, רוח, שיער נדבק לגלוס וכאלו :)
    יש לי את כל הגלוסים שזהכרת כאן. את הקרליין עוד לא ניסיתי אז עוד אין לי חוות דעת, וגם את זה של עפרה מהגלוסי לא ניסיתי ואני גם לא מתכוונת לנסות :)
    את הגלוס של מינרז ניסיתי והוא מעולה. אין לו כמעט גוון על השפתיים אבל התחושה היא כמו של באלם.
    של אסתי לאודר יש לי שרכשתי כשיצאה הקולקציה הזו. היא חולקה לשניים - חצי מהקולקציה היתה ורודים וחצי אפרסקיים. אני רכשתי את הגלוס בורוד (ואת הסומק באפרסק:), ואני ממש אוהבת את הגוון שלו. הוא מעט דביק אבל זה תורם לעמידות שלו. את הגלוס האפרסקי מהקולקציה פחות אהבתי. הוא כמעט נטול גוון עליי.

    השבמחק
  16. הגלוס של עופרה=אכזבה.
    כמו שרשמת, הצבע סביר וחוץ מזה הוא דיי סיוטי, ההרגשה של הקרירות לא עזבה אותי....והמברשת /-:, הוא עובר הלאה.
    הגלוסים של קרוליין לעומת זאת ממש נחמדים, בכלל, כל המותג השתנה ממש לטובה.

    פוסט התחדשויות בכל הכוח! (-:

    השבמחק
  17. הגלוס של עפרה לגמרי מוצר מיותר... אין שום סיבה לרכוש אותו, בטח לא במחיר הזה..
    מאד משמח אותי המהפך של קרליין, הגיע הזמן לקצת דם חדש בגזרת האיפור והטיפוח הכחול לבן!

    פוסט התחדשויות בדרך....רק סבלנות D-:

    השבמחק
  18. לגמרי אפשר לוותר על עפרה, אין צורך לנסות.....
    אני זוכרת שרכשת כמה מוצרים מקולקציית מייקל קורס של אסתי. האמת שהגלוס לא הפיל אותי, לא משהו מיוחד שאי אפשר למצוא בהרבה יותר זול...

    השבמחק
  19. חחחחחחחח במבצע של הקופון של אסתי לאודר הביאו לי בכלל גלוס אחר לא מקולקציית מייקל קורס,דיילת מטומטמת...חחחחחחח.בכל מקרה אלה של קרליין נראים מעניינים

    השבמחק
  20. ולגבי הגלוס של עופרה,דווקא אצלי המברשת בסדר אהבתי את הצבע אבל לא את אפקט לכן פירסמתי אותו בקומונה

    השבמחק
  21. אז כנראה קיבלת את הגלוס הוורוד כי לפי מה שזכור לי היו רק שני גלוסים בקולקציה. לפחות הוא יפה?

    השבמחק
  22. התחושת עיקצוץ לא עוברת איתו גם אחרי הרבה זמן, אני יכולה להבין שזה יכול לעצבן!

    השבמחק
  23. הם סיקרנו אותי כבר כמה שבועות, החבר'ה האלה של קרליין - מאז שהפציעו על מדפי הסופרפארם. עד עכשיו השארתי אותם שם כי אני לא באמת טיפוס של גלוסים, אבל מדי פעם אני מזדנבת שוב לדוכן שלהם ותוהה אם לקנות או לא.

    השבמחק
  24. אתחיל מהסוף להתחלה. הרבה פעמים, כשאת (ופייבוריטיות אחרות שלי :P) מעלות פוסט, אני מרפרפת עליו.
    קוראת ככה בקטנה, עוברת על התמונות וזה.
    ורק ימים ימים אח"כ אני יושבת ובאשכרה קוראת בעיון.
    ולמה אני מברברת על זה עכשיו? כי ב 29 לפברואר כחלק מהרכישות שלי במשביר היה מבצע 2+1 ועוד 20% הנחה נוספים על שני הפריטים הראשונים.
    את לא מאמינה אבל 313 נשאר בראשי והוא נלקח כחלק מהשלשה הזו! :)
    הופעתי לגלות שהוא ממש נעים וחביב. אם שמים ממנו "הרבה" הוא ממש מטריף!
    אבל אם שמים קצת הוא מצליח לתת ברק נעים כזה לשפתיים (נו, כמו שכתבת :)).

    עוד משהו, אם אני כבר ב"כאלה"
    ניסיתי שני מוצרים שהמלצת עליהם לשפתיים אז להלן התרשמותי :)
    אני ממש אוהבת את הבאלם לשפתיים של קורמקס. אני אוהבת את המגע על השפתים ואת הריח (בלי הטעם :))
    יש בו משהו מאוד מאוד מרענן, ולכן אני דווקא אוהבת לשים אותו ביום יום כשלא בא לי על שפתון או משהו כזה.
    אגב, הוא היה הרכישה הראשונה שלי באסוס שהובילה להרבה רכישות נוספות (כמו גם החזרות...)
    אני ממש אוהבת את האתר הזה!
    ניסיתי גם את הבאלם של דר' עור והאמת שאותו לא אהבתי. בעיקר, אני סולדת מהריח ה"פטרולי"
    הוא כן עושה את העבודה (למרות שבעיני הוא לא ואו אלא פסדר) ולכן אם אני שמה אותו הרבה פעמים לפני השינה
    כי מה שקורה כשישנים אני לא יודעת ולא זוכרת ולכן הריח פחות מפריע לי :)

    אני וולנטיינז זה לא ממש אהם.. הולך :)
    ודווקא לאחרונה יצאתי לדייט ובאמת התלבטתי איזה שפתון לשים. יש לי רק אחד שהוא MLBB אז הוא זה שנלקח..
    אם היה לי גלוס אולי הייתי בוחרת בגלוס במקום, משהו עדין כזה.
    מצד שני, אם הייתי יודעת שהוא גם ככה יזמין לחם שום, אולי הייתי שמה את האדום של גרלן :P

    משתי הסדרות, חייבת לציין שהתרשמתי מאוד מהאטומים! לא ממש התעמקתי בהם כשהייתי במשביר (חבל?)
    אבל מהסווצ'ים שלך באמת ואו של פיגמנט.

    על פניו הגלוס של אסתי לאודר נראה יפה, אבל אני בטוחה שהוא כמעט נעלם על השפתיים ואני לא מאילו ששמות גלוס מעל שפתון
    לדעתי זה גם יוצא טו-מאץ וגם הרבה פעמים מחריב את עמידות השפתון.
    אין ספק שבחיים לא הייתי רוכשת גלוס של אסתי לאודר. פשוט לא יהיה שווה את הכסף..

    גם הצד השני ירגיש בעקצוץ? אני מבינה שהקרבת הרבה בשבילנו ;)
    המברשת נראית מזעזע והבנתי שכל בנות הגלוסי קיבלו את התענוג הזה. קצת חוצפה בעיני
    אבל כל ההתנהלות של עפרה מעצבנת אותי אז אחסוך במילים..

    הגלוס של מינרז נראה טוב. חבל באמת שהתמחור כ"כ גבוה.

    השבמחק
  25. איזה יופי שקנית את 313, אני מתה עליו! אם מתחשק לך על גלוס בצבע דומה אבל קצת יותר עמוק, תנסי את 307, הוא מאד דומה לו, יותר כהה ורק חסר את השימר הכחול.
    הקארמקס מעולה, ידעתי שאין סיכוי שלא תאהבי אותו. מה שאני מאד אוהבת בד"ר עור דווקא, וגם כתבתי בסקירה, זה שיש בו מסנן קרינה ולכן אני שמה אותו דווקא ביום ואת הקארמקס משאירה ללילה.
    לגבי מינראז - יש עליו עכשיו מבצע באתר ב-65 ש"ח אם מכניסים את הקוד "שקר החן והבל היופי" ברכישה :-)

    השבמחק
  26. למזלך הגלוסים האלה לא הולכים לשום מקום בעתיד הקרוב, והם ימשיכו להמתין לך שם עד שתחליטי לתת לאחד מהם צ'אנס ;-)

    השבמחק
  27. אם כבר אני אלך על גלוס אחר לגמרי. אני מנסה לא להחזיק שפתונים בגוון דומה, אז גם בגלוסים אני אותו הדבר. שיהיה לי יותר קל לבחור! :)
    אני לא יכולה לסבול את הדר' עור בשעות ערות.. אלא אם כן שמתי אותו ממש כשיצאתי מהמקלחת ואז כשאני יוצאת מהבית אני שמה מעליו שפתון וגם זו הקרבה :P
    ראיתי שדנרה כתבה שיש עוד מוצרים לקארמקס האלה. התנסת בהם?
    מגניב לב מבצע על שמך! :)

    השבמחק
  28. הבאלמים האחרים של קארמקס טובים גם הם, אבל פחות מרוכזים מהגרסה בצנצנת. אבל בשבילך זה יכול להיות טוב לחידוש יום יומי, בטח אם את לא מסוגלת לסבול את הריח של הד"ר עור

    השבמחק
  29. עכשיו ביקרתי באסוס ואני רואה שיש להם כמה "טעמים".
    אזמין לי בהמשך, כרגע אני מוצפת בבאלמים וגם הזמנתי עוד אחד (שכחתי אפילו איזה) והוא בדרכו אלי :)

    השבמחק
  30. תתחדשי ותהני ותשמרי על שפתיים מלוחחות :-)

    השבמחק
  31. :)
    בין לבין בדקתי מה בעצם הזמנתי!
    ליפ באלם של Burt's Bees בטעם רימונים :)

    השבמחק
  32. אהבתי את הגוון האדום ואת הסגלגל.
    יש לי גם בלוג מוזמנת לבקר.

    השבמחק
  33. אלה באמת גוונים מוצלחים :-)
    בהצלחה עם הבלוג!

    השבמחק