‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.2.2012

היפים והמפורסמים

זה נדמה כאילו בערך 5 שנים עברו מאז פינת היפים והמפורסמים האחרונה, ואני לא יודעת מה אתכן - אבל אני התגעגעתי! 
בחרתי לחזור עם שחקנית צעירה ומבטיחה שניצפתה על לא מעט שטיחים אדומים לאחרונה, ותככב גם בעתיד על השטיח האדום של האוסקר. 
השחקנית אמה סטון (Emma Stone) הוזנקה אל אור הזרקורים השנה בזכות הסרט "העזרה" בו היא מגלמת נערה בוגרת קולג' צעירה עם שיער מאותגר ורצון לשנות את העולם, או לפחות את חלקת המיסיסיפי הקטנה והגזענית בו היא חיה. הסרט מתרחש בעיצומן של שנות ה-60 העליזות ובהתאם מלא בסטייל וינטג'י צבעוני ומוקפד. 
על השטיח האדום אמה ב-99% מהמקרים מפציעה בסטייל מוקפד לא פחות, ולאחרונה אפילו נבחרה להיות פרזנטורית של רבלון. 
אבל אנחנו נתחיל מראשון ראשון ונסיים באחרון אחרון.
כל מי שנחשפה אליה רק לאחרונה בטח חשבה לתומה שמדובר בשחקנית ברונטית/אדמונית צעירה ויפה. אך לא, אמה בכלל התחילה את הדרך בתור בלונדינית (צעירה ויפה, עדיין):
מקור

כאן היא עוד ניראת ברת זיהוי, אבל בהמשך הפוסט תראו תמונה שבה היא באמת ניראת שונה. בהתחלה כשראיתי אותה מפציעה בסרטים ועל שטיחים אדומים לא הבנתי מי זאת השחקנית הצעירה והטירונית הזאת, עד שראיתי תמונת השוואה שלה בין צבע השיער הנוכחי ובין הבלונדיני הקודם, ורק אז קישרתי בין השתיים. 
אני חושבת שהרבה הרבה יותר מתאים לה שיער כהה, בתור בלונדינית היא ניראת כמו סתם עוד בלונדה..

אצל אמה המראה מתמקד בחלק אחד בפנים, כלומר או שפתיים או עיניים. העור תמיד מושלם עם רמז לנמשים (ולא מייקאפ עבה שמכסה אותם, תודה לאל) ורמז של סומק. נתחיל עם שפתיים ותראו בעצמכן שלאמה יש כשרון לבחור שפתונים מוצלחים במיוחד:
מקור
 אם בעקבות צפייה בתמונה הזאת לא חלפה בראשכן המחשבה "אני-רוצה-לקנות-את-השפתון-הזה-עכשיו", אז אני באמת לא יודעת מה לא בסדר איתכן. הוא מושלם! והוא וורוד! עם טונים סגולים! והוא ניראה קרמי וטעים! ותראו איזה יופי שאר האיפור הנקי משתלב איתו ונותן לו את כל הבמה.
מקור
 הפעם הבחירה מעט יותר סטנדרטית, אדום וורדרד ולביש שאני חושבת אפילו מתנגדות האדום הנחרצות ביותר ישמחו לאמץ.
מקור
אנחנו ממשיכים עם האדומים, והפעם אדום דם קלאסי. העיניים נקיות מאד, ועל הלחיים רמז של סומק והיילייטר מדוייק. ככה עושים שפתון אדום!
מקור
ונסיים את חלק השפתונים עם הכהה בחבורה  - אדום בורדו עמוק. איכשהו, גם אחרי המעבר לשיער חום אדמדם, אמה מצליחה לגרום לכל שפתון אדום שהיא שמה לעבוד ולא להתנגש באופן נוראי עם צבע השיער. 
חוששות משפתונים צבעונים? מפחדות מתחרות פוקוס בין חלקים שונים בפנים? תלמדו מאמה - למראה קלאסי מושלם תצוותו שפתון בולט עם עיניים נקיות יחסית מצבע, רק אייליינר שחור מודגש ומעט צללית להדגשת הצורה יספיקו לעשות את העבודה.

נמשיך לפוקוס השני על הפנים של אמה, ואלה כמובן העיניים. לאמה יש עיניים גדולות וארוכות בעלות צבע מיוחד. לפעמים הן ניראות כחולות, לפעמים ירקרקות ולפעמים אפורות. מסוג העיניים שכולנו היינו רוצות שיהיו לנו.
אמה יודעת שזה אחד הצדדים היפים בפנים שלה ומקפידה להדגיש אותן. למרות שלאמה אין שטח עפעף כמעט בכלל (ניראה לעין הכוונה, כמובן שיש לה עפעפיים...), היא לא מוותרת על איפור בצלליות, אבל עדיין כמעט תמיד העיניים יהיו תחומות מבחוץ, או מבפנים, או גם וגם באייליינר כזה או אחר.
מקור
עוד מהתקופה הבלונדינית, יש לנו את המראה החתולי המושלם הזה. נקי ומדוייק - ככה עושים זאת!
מקור
מקור
מקור
כאן אנחנו רואים עיניים מעושנות דרמטיות וגראפיות פחות, אלא יותר בסגנון צלליות מטושטשות (בניגוד למראה החתולי החד). בכל התמונות נעשה שימוש בעיקר בצלליות אפורות, כסופות ואפורות/כחלחלות. העיניים תחומות מבפנים, כמו שהיא אוהבת, קצת מסקרה ויאללה לשטיח ולמצלמות. עם מה לעולם לא תראו את אמה? עם ריסים מלאכותיים מוגזמים ובולטים לעין. המקסימום הם לפעמים ריסים יחידיים שעוזרים למראה מלא יותר, אך לא מעבר. 

האם הכל מושלם בממלכת אמה? לא תמיד. גם לה יש נפילות אם כי נדירות:
מקור
שוב עיניים מעושנות בכבדות, אבל הפעם בגווני חום עם צללית חומה כתמתמה על כל שטח עצם הגבה. משהו פה פשוט לא עובד וזה בעיקר נראה כאילו היא לא ישנה שבוע, או לחילופין חטפה בוקס בעין והחבורות טרם החלימו. 
מקור
 אני יודעת שרובכן תזדעקו שהעזתי לכלול את התמונה הזאת בחלק ה-FAIL של הפינה, אבל לדעתי הוא לגמרי כזה. זה מה שקורה כשאיפור נקי וניודי מידי קורה לאנשים טובים - היא ניראת מחוקה וכפליים מהגיל שלה. הבלונד עם האיפור המחוק בשילוב עם השמלה שלבשה לאותו אירוע (שמלה בגוון ניוד פיץ' ארוכה) פשוט יצרה מראה נקי מידי. שפתון עם שמץ צבע היה מציל את כל העניין הזה. 

אז אחרי שהתפנינו להעביר עליה גם קצת ביקורת (אחרת הפינה היא לא פינה!), וגם זה בקושי, כעת אפשר להתפנות לקצת נחת עם לוקים מנצחים שלה:
מקור
הליינר הכחול הזה? מושלם. אין מילים אחרות!
מקור
זוכרות את האיפור הכושל ממקודם עם צללית חומה כתמתמה? הנה דוגמה לאיך עושים זאת נכון -לא מעמיסים מעושן חום על כל העין, אלא עובדים רק עם צללית ברונזה והתיחום הקבוע בתוך העין. ואל תשכחו שגוונים מעין אלה (ברונזה, חומים, כתומים) מדגישים במיוחד עיניים כחולות.
מקור
איפור נקי וקליל שבאמת לא דורש הרבה מאמץ - עור מושלם ומנומש, תיחום כחול מעל העין, מסקרה שחורה, שפתון אפרסקי ליפ באלמי ואת מחוץ לבית ומוכנה לשטיח האדום!
מקור
עוד דוגמה מצויינת לאיפור נוח ולא מתאמץ - אייליינר מדוייק ושפתון עם נוכחות, אך עם זאת רגוע. הלוואי עלי להיראות ככה תמיד כשאני יוצאת לזרוק את הזבל..
מקור
תמונה אחרונה חביבה - הפעם אין אפילו אייליינר, אלא מעט צללית מטוטשטת ותיחום פנימי (כבר ציינתי שהיא אוהבת תיחום פנימי בעיניים?) - כמה פשוט ונקי, ככה יפה.

ולסיום סיומת, אי אפשר לכתוב פוסט על אמה סטון מבלי להתייחס לעובדה שהיא נבחרה כפרזנטורית של מותג האיפור רבלון. בינתיים אפשר להתרשם משתי מודעות פרסומת שכבר הסיפקו לצאת בכיכובה:
מקור

פרסומת למייקאפ חדש וכאן היא בעיקר ניראת כאילו פוטושופ הוא שם המשפחה שלה. העיניים בעיקר קצת מפחידות אותי כאן. מעדיפה לעבור למודעה הבאה וההרבה יותר מוצלחת לדעתי:
מקור
פרסומת לליפ באטרס הנכספים של רבלון! אם האיפור שלה כאן הוא לא קריצה לתקופה בה מתנהל הסרט "העזרה" בכיכובה, אז אני לא יודעת מה כן. הכל כאן מאד סיקסיטיז ווייב - השיער, הליינר, הגוון שהם בחרו לשפתיים ואפילו החלק העליון של השמלה. סיקסטיז מרוכך ומעודן, אבל עדיין הכי לוק עקרת הבית הצעירה והמטופחת. 

לסיכום, אני חושבת שאפשר להכתיר את אמה כאחת השחקניות הצעירות עם האיפור המוצלח ביותר. היא יודעת מה מתאים לה, היא יודעת לשחק על הנקודות החזקות בפנים שלה, היא לא מגזימה ולא מתאמצת ופשוט ניראת טוב. הלוקים שלה לא משעממים אלא כמעט תמיד יש איזשהו טוויסט - בין אם זה בצבע שפתון או אייליינר או שימוש בצלליות בגוונים מעניינים. 
מגיע לה להיות פרזנטורית של מותג איפור מוביל ולדעתי היא בהחלט רוח צעירה ומרעננת בין כל הפרצופים המוכרים, המקובעים והנדושים..

הגיעה לסיומה עוד פינת איפור מפורסמים, אני מקווה שנהנתן ממנה כמוני ואני מקווה שנחזור על החוויה בקרוב!
ספרו לי - מה דעתכן על אמה? מה המראה האהוב עליכן מכאן?

35 תגובות:

  1. כל הקרדיט מגיעה למאפרת שלה -רייצ'ל גודווין. לדעתי היא הפכה את אמה למה שהיא -מהממת!
    אני דווקא לא מסכימה שיש לה עיניים גדולות אבל הן לגמרי HOODED כמו שלי. בגלל זה היא תמיד מעוררת בי השראה!

    השבמחק
  2. אני לגמרי מסכימה שהיא יכולה להיות השראה למי שיש גם עפעפיים נעלמים והיא מוכיחה שגם איתם אפשר לעשות ניסים ונפלאות!

    השבמחק
  3. היא מהממת! :)
    גם לדעתי הגוון הג'ינג'י מחמיא לה יותר.

    השבמחק
  4. מסכימה, היא ניראת הרבה יותר מיוחדת עם החום/אדום!

    השבמחק
  5. אני רוצה את השפתון הורוד של מי הוא ?????

    השבמחק
  6. הלוואי והייתי יודעת..

    השבמחק
  7. יפהפיה... אהבתי במיוחד את האיפורים השונים של העיניים! וברור שפחות יפה עם הבלונד...
    זה רק אני או שהפרסומת של המייקאפ של רבלון ממש לא מושכת אותי לשים אותו? הם שמו אותו בצורה קצת... איך נגיד את זה.... כאילו זה יצא מאחוריים של כלבלב!

    השבמחק
  8. כמה שהיא יפה כשהיא ברונטית-ג'ינג'ית!

    השבמחק
  9. LOL ספיר לגמרי!! גם היא ניראת שם לא משהו וגם המייקאפ עצמו מוצג לא בצורה אטרקטיבית....

    השבמחק
  10. מסכימה לגמרי :-)

    השבמחק
  11. היא ממש משתנה מלוק ללוק, זה נחמד ולא משעמם, במיוחד שתעשיה הזו שיש רבות ש"נדבקות" ללוק אחד שנים....
    העיניים שלה מטריפות, אני דווקא אהבתי את השיער בתמונות הראשונות, בלונדיני וקופצני(כנראה שאני בדעת מיעוט).
    אבל גם הגינגי' כובש!

    השבמחק
  12. מסכימה לגמרי, היא מאד וורסטילית ולא נתקעת על לוק מסויים. וגם אם את במיעוט בעניין הבלונד - זה לגמרי בסדר! הכי כיף דיעות שונות :-)

    השבמחק
  13. היא מהממת! אני ממש אוהבת אותה ב"טיפש מטורף מאוהב" (לצד ריאן גוסלינג ההורס לא פחות).
    בעיני הבלונד ממש לא מחמיא לה והשיער הג'ינג'י פשוט מעלף והופך את הפנים להרבה יותר "חזקות".
    העיניים זה לגמרי הצד החזק שלה, כל דבר שהיא תשים יהיה יפה.

    השבמחק
  14. אני גם אוהבת אותה בתור שחקנית, אהבתי אותה גם בסרט עם גוסלינג האלוהי, וגם בסרט העזרה.
    העיניים שלה מהממות! וניראות עוד יותר מודגשות עם שיער כהה

    השבמחק
  15. בחיי שלא ידעתי מי הבחורה המקסימה הזאת עד שלא ראיתי בבלוגים השונים תמונות שלה מאירועי שטיח אדום.
    לדעתי היא מהממת, במיוחד בגלל העיניים המדהימות שלה.
    בלונד ואדמוני לדעתי פחות מחמיא לה. הרבה יותר יפה בשיער חום.
    ואין ספק שהיא יודעת את השילוב המנצח בין עיניים נקיות (יחסית) עם אייליינר מדהים ושפתון שקורע אותנו.

    השבמחק
  16. LOL מיטל את ידועה כמי שזיהוי שחקניות זה לא הצד החזק שלה D-:

    השבמחק
  17. חוץ מהסרט הזה על שנות ה 60 שכתבת (שלא עושה לי חשק לראות), היא עשתה עוד משהו חשוב חוץ מלהיות יפה על השטיח האדום??

    השבמחק
  18. היא השתתפה בכמה וכמה סרטים + לוהקה לסדרת ספיידרמן המתחדשת

    השבמחק
  19. עברתי עכשיו על רשימת הסרטים שלה.
    או יותר נכון, בעיקר מופעי יחיד בכל מיני סדרות. איזו מיני סידרה אחת שעשתה בה תפקיד ראשי ועוד כמה סרטים לא מרשימים..
    תסלחי לי שהסרט היחידי שהיא צריכה להיות לי מוכרת זה ממרמדוק (נו, סרט על דני ענק..) אבל שם היא מדובבת כלב.. אז אהם.. סליחה שלא זיהיתי אותה.

    השבמחק
  20. סלחנו סלחנו P-: האמת שהייתי מופתעת מאד אם היית מזהה! אבל בגלל זה אנחנו אוהבים אותך :-)

    השבמחק
  21. היא פשוט מקסימה !!!
    המראה הג'ינג'י מנומש כל כך מחמיא לה, והעיניים שלה מהממות..

    השבמחק
  22. אנחנו בהסכמה לגבי הכל :-)

    השבמחק
  23. היא גם שיחקה ב"בית השפנפנות" שזה סרט אדיר ומשם גיליתי אותה.היא בהחלט שחקנית קומית מוכשרת.שפתון הפוקסיה זה מה שמשך אותי ללבדוק עוד איפורים שלה.היא בהחלט נתנה לי השראה לנסות שפתונים יותר נועזים.

    השבמחק
  24. קראתי עכשיו ב-bellasugar שהמאפרת שלה ערבבה כמה שפתונים של המותג Mark : \

    השבמחק
  25. היא לובשת שפתונים צבעוניים כמו חלום, הלוואי על כולנו!

    השבמחק
  26. תודה על המידע! באסה שזה ערבובי שפתונים כאלה, גם את אחד השפתונים המהממים שהיו על אמבר הירד לאחרונה ערבבה לה המאפרת...

    השבמחק
  27. היא פשוט מדהימה!! מה שלא תעשה נראה טוב עליה, היא לא יכולה לטעות

    השבמחק
  28. אבל זה שיש לה מאפרת מוצלחת בטח לא מזיק ;-)

    השבמחק
  29. היא מהממת, ואני מתה על הנמשים שלה, ואוהבת שהם כמה שיותר חשופים.
    לא תמיד האיפור שלה מושלם אבל היא יודעת לגנוב את תשומת הלב לאיזורים המוצלחים יותר בפנים שלה. אני אוהבת אותה עם השיער החדש (יחסית...), אבל אהבתי אותה גם בבלונד. פשוט כי אני אוהבת בלונד :)

    השבמחק
  30. צודקת, אני אוהבת שהיא לא מנסה להסתיר את הנמשים, זה הופך אותה להרבה יותר חמודה ככה :-)
    ואת תירגעי עם הבלונד - הרבה יותר יפה לך חום!! D-:

    השבמחק
  31. אהבתי את הפינה!
    אני אוהבת את ה-שפתיים מודגשות אצלה ויתר מאשר העינים.
    ובעיני המראה הטבעי אצלה הוא הכי מנצח במיוחד כשרואים את הנמשים זה נראה ממש מקסים לדעתי..

    השבמחק
  32. תודה! אני גם אוהבת את הפינה הזאת, צריכה לפרסם אותה לעיתים קרובות יותר.
    היא בוחרת שפתונים מהממים! אני לא מאשימה אותך שאת מעדיפה אותם ;-)

    השבמחק
  33. I really love Emma Stone! And her style!
    She looks lovely even when she's blond, but I really prefer her as her redhead! It's the best with her skin and eyes!

    Bisou,

    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  34. I really like her too! she's very cute and has freckles, red hair is a given ;-)

    השבמחק
  35. ברור שאמה סטון הכי יפה בבלונד. ג'ינג'י זה יותר מדי וחום זה פשוט מדי בשבילה. ראיתי את הסרט העזרה באתר של סרטים חדשים לצפייה ישירה ואת ספיידרמן ובספיידרמן היא יותר יפה. הבלונד נראה קלאסי ולא פרכי עליה.

    השבמחק