‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

23.1.2017

Skincare #Goals

אתמול דיברנו על עקרונות הטיפוח שלי, היום נדבר על מוצרים מתוך שגרת הטיפוח הלילית שלי. בחודשים האחרונים נוספו או התחלפו ברוטינה שלי המון מוצרים חדשים, כך שיש לי הרבה מה לספר ולהמליץ לכן. 
היכן שנשארתי עם מוצרים שכבר כתבתי עליהם כאן בעבר, אני אפנה אתכן בקישור אל הפוסטים הרלוונטים כדי שתוכלו לגשת ולהתעדכן. אם לא קראתן את הפוסט הראשון בסדרת SkinCare Week שהתפרסם אתמול, אני ממליצה לכן לגשת ולהשלים פערים, כיוון שאני אציין כאן לא מעט מונחים שהסברתי בפוסט הקודם.
בלי יותר מידי פטפוטים והקדמות, להלן שגרת הטיפוח הלילית שלי בחודשים האחרונים: 


נתחיל באופן כרונולוגי עם השלב הראשון בניקוי הכפול. מאז שהתחיל החורף, עברתי לשימוש בשמנים להסרת איפור וניקוי במקום בסבונים והעור שלי רק מודה לי על השינוי. אם יש לכן עור יבש או מיובש או עם נטייה ליובש, אני ממליצה לכן להתרחק ככל האפשר מסבונים או ג'לים לניקוי הפנים ולעבור לשמן. מוצרי שמן מעסים לתוך העור כשהוא יבש ושוטפים עם מים ואפשר להסיר איתם הכל, כולל איפור עיניים. 
השניים שיש לי כאן הם דוגמה מצויינת לנושא הרכיבים שהזכרתי בפוסט אתמול. Beautiful Skin Cleansing Oil של No7 הוא אחלה שמן ניקוי, אבל יש לו רשימת רכיבים זולה למדי שכוללת שמן מינרלי.
שמן ניקוי Shea Cleansing Oil של L'occitane, לעומת זאת, מתהדר ברשימת מרכיבים איכותית הרבה יותר. נכון שאני לא מעריצה גדולה של חמאת שיאה לטיפוח הפנים, אבל כשמדובר בשמן שרוחצים עם מים לא אמורה להיות בעיה. השמן של ל'אוקיסטן אפקטיבי יותר בניקוי איפור עיקש במיוחד וצריך כמות קטנה יותר ממנו כדי לעשות את העובדה. אפשר לרכוש אותו עכשיו במבצע ינואר של 20% הנחה, אז כדאי לנצל את ההזדמנות ולחדש מלאי (בתוקף באתר ובסניפים). בכלל, אם יש לכן שופינג לעשות של מוצרי ל'אוקסיטן או שתמיד רציתן לנסות והיה יקר לכן מידי, כדאי לנצל עכשיו את ההזדמנות של הסייל, במסגרתו הם מציעים עד 40% הנחה על מגוון המוצרים. 
בכל מקרה, שמנים הם תמיד השלב הראשון בניקוי הכפול כיוון שהם יעילים במיוחד בהמסת איפור, ואם הם מכילים חומרים כשמן מינרלי או חמאת שיאה עדיף ללוות אותם במוצר פילינג כלשהו כדי לוודא שלא יחסמו את הנקבוביות. 


מוצר פילינג כלשהו אמרתי? אז הנה שני כלשהם. 
המוצר הראשון הוא פילינג כימיקלי של Juvena, מי שבעבר הייתה חברת בת של La Prairie והיום עומדת בזכות עצמה. ה-Lifting Peeling Powder היא אבקה שהופכת לקצף במגע עם מים ויוצרת אפקט פילינג עדין על העור. זה מוצר מצויין עבור כל מי שלא יכולה לסבול בשום פנים ואופן שום סוג של פילינג פיזיקלי (גרגרים), כיוון שמהגרגרים לא נותר כלום מלבד משחה לבנה שמרגישה על העור כמו סבון רגיל. הוא עושה עבודת ניקוי טובה והעור מרגיש נעים אחריו. הדבר היחידי שאכזב אותי הייתה רשימת המרכיבים שהיא לא מזהירה במיוחד וכוללת בתוכה טאלק כרכיב כמעט ראשי, לעומת רכיבי חומצות שמופיעים הרבה אחריו. הייתי מעדיפה שחומצות יהיו ראשונות וטאלק לא יהיה בכלל. בגדול, זה מוצר שהייתי ממליצה עליו רק למי שבאמת לא מסוגלת לסבול פילינג רגיל ואפילו פילינג אורז של דרמלוג'יקה או GIGI הם יותר מידי עבורה.  
המוצר השני הוא פילינג פיזיקלי - Pearl Powder שהשיקו רשת סבון. גם כאן מדובר במוצר אבקתי, אבל הוא לא נמס לגמרי במגע עם מים ועדיין נשארים חלקיקים שיוצרים פעולת פילינג על העור. הייתי אומרת שזה שילוב של פילינג פיזיקלי עם פילינג כימיקלי, כיוון שהוא מכיל גם SLSA שמתמוסס במגע עם מים ויעיל בניקוי עמוק של העור (לא להתבלבל עם SLS שהוא כימיקל רע). רשימת המרכיבים של הפילינג מכילה רכיבים מעניינים, כמו אבקת אבנים מינרליות ותמציות צמחים. למרות שהוא ממותג כמוצר לפילינג יום יומי ממש לא הייתי משתמשת בו כל יום כיוון שהוא אגרסיבי מידי לטעמי לשימוש רצוף. אני משתמשת בו פעם ב-3 ימים כדי לתת לעור ניקוי טוב. עוד נקודה לטובתו - הריח שלו פשוט משגע! אני מבסוטית למדי על כל מוצרי הסקין קייר של סבון שיצא לי לנסות, בהחלט נראה שהם עושים מאמץ לחזק את חטיבת המוצרים לפנים והתוצאה איכותית.


מסיכות חדשות ומעניינות שהתמכרתי אליהן לאחרונה, הן השלוש האלה. 
מסיכת MasterCare של Juvena היא מסיכת בד חד פעמית (Sheet Mask) נעימה ואיכותית. כיף לשבת איתה על העור ואני ממש מרגישה אותה מרגיעה ומצננת את העור. צריך תואר ראשון בהנדסה כדי להצליח להניח אותה בצורה נכונה (יש שתי שכבות לקלף כדי להגיע לשכבה האמצעית שאותה מניחים על הפרצוף) והיא ספוגה בחומר שמרגיש חלקלק על העור, אבל כשמתגברים על המכשולים הללו זאת אחת המסיכות המוצלחות. כמובן שאלה לא מסיכות לשיפור לטווח הארוך, אלא המטרה שלהן להעניק שיפור מיידי של מיצוק וזוהר. מסוג המסיכות ששמים לפני אירועים מיוחדים או סתם כשמרגישים אפרויות במיוחד. גם רשימת המרכיבים שלה לא רעה וכוללת שפע של תמציות צמחים וחומצות. בהשוואה למסיכות של מאלי'ס, למשל, המסיכה של יובנה עדיפה בעיניי ונותנת תוצאות ניראות לעין.
מסיכת Mud, Seaweed & Honey של Premier היא פייבוריט וותיקה, וזו כבר הצנצנת השניה שלי. דבש, כידוע, הוא רכיב לחותי נפלא וכנראה שגם אצות ים, כי ביחד מתקבלת מסיכה סופר עשירה שמעניקה בוסט של לחות ורכות לפנים. את המסיכה הזאת אני מניחה לפעמים אחרי מסיכת פילינג כדי להחזיר לעור לחויות אבודות, ואז זה באמת ערב של שגרת סקין קייר בלתי נגמרת. את המוצרים של פרמייר שיבחתי כאן לא פעם ולא פעמיים, אני באמת חושבת שהם לא מקבלים מספיק הייפ ושווה לבדוק אותם.
Flash Rinse של REN זו מסיכה שמתיימרת להיות טיפול פנים בדקה. המסיכה מכילה ויטמין C שהופך אקטיבי רק במגע עם מים (לכן הוא גם לא מתקלקל במוצר שמאוחסן בשפופרת). מניחים את המסיכה על עור נקי ויבש, מרטיבים את האצבעות ומעסים אותה בעדינות לעור. המסיכה משנה מרקם מגרגרים לג'ל ואחרי דקה שוטפים הכל. המסיכה ומחזירה חיוניות לעור עייף. אם משתמשים בה רק פעם בשנתיים, לא רואים שום שינוי. לעומת זאת, אם משתמשים בה פעמיים בשבוע אני מרגישה שהיא יוצרת שינוי והעור ניראה, אם לא זוהר, אז לפחות הרבה פחות עייף. אפשר להשיג אותה בקאלט ביוטי. קצת על המותג REN - אם אתן לא מכירות, זה מותג שדוגל בטיפוח בריא. לא תמצאו במוצרים שלהם שום רכיב רע - לא אלכוהול, SLS, פראבנים, בישום מלאכותי, סיליקונים וכו'. זה אחד המותגים היחידים שאני יודעת שאני יכולה להשתמש בכל מוצר שלהם מבלי לקרוא מילה מרשימת המרכיבים, אפשר לסמוך עליהם בעינים עצומות. אם אתן רוצות לעשות הסבה לטיפוח איכותי יותר אבל לא מרגישות מוכנות להתמודד עם האתגר של רשימות מרכיבים מסובכות, אתן יכולות לאמץ את REN ולדעת שאתן בידיים בטוחות.


בואו נדבר על שמנים. אם אתן מפחדות מהם - זה הזמן להפסיק. שמנים הם החברים הטובים ביותר שלכן והגיע הזמן למצוא את הזיווג המושלם עבורכן. גם עור מעורב ואפילו שמן יכול להנות משמנים, כל עוד מוצאים את "האחד". את השמנים אני מניחה מעל חומצה גליקולית, אותה אני מורחת כשלב הראשון של שגרת הטיפוח אחרי ניקוי. לא ארחיב עליה את הדיבור, פשוט אפנה אתכן לפוסט המורחב שכתבתי עליה
השמן הראשון הוא Beauty Elixir מסדרת Riche Creme של Yves Rocher והוא מכיל רשימה באמת בלתי נגמרת של תמציות שמנים צמחיות. כשרכשתי אותו ציפיתי שהוא יהיה מזור לבעיות היובש מהן סבלתי באותה תקופה (החודש הראשון והמוזר של החורף עם אחוזי יובש של מדבר סהרה), אבל האמת שמהבחינה הזאת התאכזבתי והוא לא סיפק לחות. אז לחות אולי לא מצאתי בו, אבל הוא שמן הזנה נחמד, מגיע עם פפיטה כייפית (מתה על פפיטות) וכשמורחים אותו בלילה מתעוררים בבוקר עם עור נעים. 
השמן השני הוא פלא טבע. Z-22 Absolute Face Oil של Zelens הוא שמן קסום, אבל קצת על המותג קודם. זלנס הוא מותג טיפוח איכותי ויוקרתי שנוסד על ידי מומחה עור ופלסטיקה בשם ד"ר לנס שהוא מומחה בעל שם עולמי לאנטי-אייג'ינג והגנה מהשמש. המוצרים של המותג עוברים עשרות בדיקות קפדניות ומורכבים אך ורק מרכיבים שטובים לעור ובריכוזים שמעניקים השפעה אמיתית. השמן הזה מועשר ב-22 תמציות שמנים בוטניים שמעניקים לחות, אלסטיות, הזנה ומחזירים את הזוהר לעור. נתחיל מזה שיש לו ריח צמחי מרענן והוא קליל יותר מהשמן של איב רושה. עם זאת, הוא מעניק הרבה יותר לחות ומתעוררים בבוקר עם עור שכאילו עבר התחדשות במהלך הלילה, נקי מפגמים ונראה אחיד ובהיר יותר. מוצר נפלא שאני מתקמצנת עליו מאד ומשתמשת בו לסירוגין עם השמן של איב רושה כדי שלא יסתיים לי מהר מידי. להשיג בקאלט ביוטי תמורת 65 פאונד. 
ולפני שנעבור לקטגוריה האחרונה, טיפ קטן - איך מניחים שמן פנים? לא מטפטפים ישירות על הפנים ולא מורחים. מניחים את השמן על כפות הידיים, ומחממים אותו קצת ביניהן ואז מניחים על הפנים בתנועות טפיחה ומסיימים את השאריות על הצוואר והמחשוף. על לא דבר.


אחרונים חביבים הם קרמים  לעיניים. מאז שנגמר לי קרם העיניים של קיהל'ס אני מודה שלא מצאתי קרם עיניים עשיר ללילה שאני יכולה להיות נאמנה לו. את ה-Comforting Anti Wrinkle של איב רושה קיבלתי במבצע 1+1 ביחד עם השמן (הוא מאותה הסדרה) והוא קרם נעים מאד ולמרות שאמור להיות עשיר, יש לו את המרקם הקליל ביותר מבין ה-3. 
Juvelia Nutri-Restore של Juvena מתיימר להיות קרם עיניים מזין, משקם ומחדש את העור העדין מסביב לעיניים. הוא נחמד בדיוק כמו קרם העיניים של איב רושה, אבל שוב, כמו במקרה הפילינג, גם כאן רשימת המרכיבים היא ארוכה כאורך הגלות ולא מלהיבה במיוחד. הקרם מכיל גם חמאת שיאה, מה שהופך אותו למאד עשיר ומלחח, אבל גם כבד יותר.
מותג חדש לגמרי בשוק הוא Promise. המוצר הראשון של המותג שניסיתי הוא קרם עיניים Ultimate Anti-Aging שמכיל תמציות של שמן שקדים ואבוקדו. מתוך השלישיה זה האהוב עליי ביותר והזכיר לי קצת את הקרם של קיהל'ס. נוח למריחה, לא מרגיש כבד אבל גם לא קליל מידי בשביל קרם לילה שאני רוצה שיהיה בעל נוכחות יותר גבוהה מקרם יום קליל. את המותג אפשר להשיג רק אונליין באתר הרשמי והוא מציע חוויית קנייה שלא מהעולם הזה - גם משלוח עד הבית בחינם, וגם מקבלים כל מוצר בקופסה מרשימה שכוללת נר ריחני ואת המוצר בגודל דוגמית - בה אתן אמורות להשתמש קודם ולהחליט אם אתן אוהבות את המוצר או לא. אם אתן לא מרוצות, אתן מתקשרות והם אוספים מכן את המוצר בחזרה ואתן מקבלות החזר כספי מלא על הקנייה. אם אתן מרוצות, אתן ממשיכות למוצר בגודל המלא בכיף ובדילוגים. הקרם לא זול (340 ש"ח), אבל לפחות ביחד איתו מקבלים צ'ופרים נחמדים. יהיה מעניין לראות לאן המותג הזה יתפתח. 

וקרם הלילה שלך, מהו? אתן בוודאי שואלות את עצמכן. אז מעל לשמנים, אני עדיין ממשיכה עם קרם הלילה העשיר והמצויין של סבוקלם שציינתי בפוסט על מוצרי טיפוח שעוזרים להלחם ביובש.  בנוסף, אני תמיד מסיימת את התהליך עם ליפ באלם עשיר של Carmex או של בליסטקס.
וזה מסכם את כל שלבי הטיפוח שלי מידי לילה. לא מזמן פרסמתי סטטוס בפייסבוק אודות שגרת טיפוח לילית של 7 שלבים ופה יש לכן את כולם  - ניקוי כפול עם שמן + פילינג, מסיכה (לא כל יום אלא לסירוגין), חומצה גליקולית, שמן הזנה, קרם עיניים, קרם פנים וליפבאלם עשיר.

SkinCare Week ממשיך מחר במלוא העצמה עם פוסט על מוצרים שאני לא אוהבת! נתראה :)
אם פספסתן את הפוסט הראשון בסדרה על עקרונות לטיפוח נכון ובריא - הקליקו כאן. 
מזכירה לכן שביום חמישי אני אפרסם פוסט שאלות תשובות בנושא חומצה גליקולית בפרט וטיפוח בכלל, כך שאם אתן רוצות שאענה על השאלה שלכן אתן מוזמנות להשאיר לי אותה כאן בתגובות. 


גילוי נאות: המוצרים של Juvena, סבון, ל'אוקסיטן ו-Promise התקבלו לצרכי פרסום.

10 תגובות:

  1. היי! איפה ניתן לרכוש את הsheet mask של Juvena?

    השבמחק
    תשובות
    1. המוצרים של יובנה נמכרים בארץ רק ברשת סופר פארם, ממליצה לך לפנות אל סופר פארם בפייסבוק כדי לברר היכן אפשר למצוא אותם קרוב אליך (הם לא נמצאים בכל סניף).

      מחק
  2. שבוע תענוג! תודה רבה!
    פשוט מתה על הבלוג שלך ואת מדהימה!

    השבמחק
  3. פשוט מטורפת!!! כמה מידע, כמה מובן, איזה כייף שאני מכירה אותך ������

    השבמחק
  4. אין ספק שכיף לי שנתקלתי בבלוג שלך ובתוכן שלו- בעיקר כל התוכן שכולל בתוכו טיפוח.
    אני ביום יום לא מתאפרת, יש לי עור שנוטה לשמן ומידי פעם יוצאים לי פצעים הורמונליים באיזור הלסת.
    אז אני מניחה שאין לי צורך בדאבל-קלנס (אני לא בדיוק יודעת-כי הרי שיטת 2 השלבים היא כדי להוריד את האיפור קודם ואז לנקות את העור) ולכן אני מחפשת מוצר אחד שפשוט ינקה את העור בתחילת היום ובסוף היום. אשמח לעוד המלצות של סבון פנים (ניסיתי כבר הרבה מאוד - חייבת להגיד שסבוקלם מרגיש לי לא מספיק עבור העבודה הזו ובד"ר עור יש SLS, ראיתי גם את הסירטון שפירסמת בו את משתמשת בסבון של סאנדיי ריילי אבל המחיר שלו קצת גבוה) אשמח לדעתך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי נילי,
      אם את משתמשת במוצר עם מקדם הגנה במהלך היום (ואני מקווה מאד שכן!!) אז את צריכה בכל מקרה להקפיד על שני השלבים. יש לסבוקלם סבון מוצלח לפנים ללא חומרים מזיקים, אבל בכל מקרה אני ממליצה לך לא לוותר על שלב ראשון של ניקוי עם שמן כלשהו.

      מחק