‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

19.1.2017

מס שפתיים

יש לי בעיית שפתונים, זה לא דבר חדש. לתקופה קצרה הוסחה דעתי עם שפתונים נוזליים שונים ומשונים, אבל בחצי שנה האחרונה חזרתי לתלם ולאהבתי הראשונה - ליפסטיקים מהסוג הוותיק והטוב. אני אוהבת את האריזות הקלאסיות, את העובדה שתמיד אפשר לחדש אותם בנוחות ומעדיפה מרקמי ליפסטיק על פני שפתונים נוזליים. כנראה שאני בחורה מיושנת שכזו.
הנה כמה תוספות חדשות ואיכותיות במיוחד שהצטרפו לאחרונה לאוסף שלי.


מי שהשיקו לאחרונה סדרת שפתונים חדשה ומהממת הם Shiseido. הסדרה נקראת Rouge Rouge והיא סובבת סביב הפיגמנט האדום. שיסיידו הם מותג איפור וטיפוח יפני וותיק שיש לו מערכת יחסים ארוכה עם הגוונים האדומים, כמו גם לתרבות היפנית כולה (להזכירכן שפתון אדום הוא מאסט לאיפור גיישה מסורתי). בסדרה החדשה יש עשרות שפתונים אדומים מכל מין וסוג וכל אחת תמצא בא את האדום המושלם שלה. 


אני דווקא בחרתי להביא לכן 3 דוגמאות לגוונים מתוך הקולקציה שהם לא אדומים קלאסיים, כדי להראות לכן שגם אם אתן לא בקטע של אדום, יש לכן מה לחפש שם. 
Coral Shore הוא גוון קוראלי מושלם, Burning Up הוא וורוד חמים ו-Red Queen הוא ניוד ניינטיז משודרג. נכון, לשלושתם טונים אדומים כאלה ואחרים, אבל הם אינטרפרטציה קצת שונה על האדום המסורתי. לכולם פורמולה נהדרת, קרמית ופיגמנטית וגימור לחותי ומבריק. העמידות לא ברזל, אבל קל מאד לחדש אותם בנוחות לאורך היום. השפתונים של שיסיידו הם היי-קלאס, כבר יש לי כמה באוסף וגם האריזה יוקרתית עם סגירה מגנטית ואפילו קופסאות הקרטון מושקעות. אלה יהיו שפתוני פינוק שלא תתאכזבו מהם. 

את השפתונים של Charlotte Tilbury אין צורך להציג, נכון?


כל דבר ששארלוט עושה הוא מושלם, והשפתונים שלה הם פריט אספנות לכל דבר. החל מהאריזה הזהובה והמשגעת ועד סדרות הגוונים שהיא יוצרת בשיתוף פעולה או בהשראת סלבס שהיא מאפרת לשטיח האדום וערבובי גוונים שיצרה ללקוחות המפורסמות שלה שיהיו הכי מחמיאים לצילומים. שארלוט יודעת את העבודה ולא מתפשרת על אף גרם של איכות בכל מוצר שהיא משיקה.
צברתי 3 שפתונים מתוך המגוון שהיא מציעה, ואני לא מתכוונת לעצור כאן.


שני ליפסטיקים מסדרת K.i.s.s.i.n.g הם Nude Kate שנוצר בהשראת קייט מוס, ו-Stoned Rose שנוצר בהשראת לארה סטון. Nude Kate הוא גוון ניודי אפרסקי בהיר למדי, אבל עשיר בפיגמנטים והוא מכסה את השפתיים לחלוטין. אם אתן לא אוהבות שפתונים עם טונים אפרסקיים, אין לכן מה להתקרב אליו. אני אוהבת אותו מאד, ומרככת את האפקט הניודי עם עיפרון שפתיים שכהה ממנו מעט. Stoned Rose הוא גוון וורוד עתיק כהה, קלאסי ונחוץ בכל אוסף ויחמיא לכל אחת. לשניהם פורמולה קרמית, אבל עשירה בשעווה כך שהיא נצמדת לשפתיים ועמידה למדי. נוח ללבוש אותם ולחדש לאורך היום והפיגמנטיות והגימורים מושלמים עם הברקה עדינה.
מסדרת Matte Revolution יש לי את הגוון הקלאסי - Red Carpet Red שהוא בעצם האדום המושלם על פי שארלוט. זה אדום שהיא רקחה ללקוחותיה המפורסמות להופיע איתו על השטיח האדום כי הוא מחמיא לכל אחת, מלבין את השיניים ומצטלם מושלם. זה באמת גוון מוש, אדום דובדבן עם טונים כחולים קרירים. הפורמולה היא מאט, כאמור, ולכן הוא לא קרמי ומפנק כמו השניים הקודמים, אבל עדיין נעים למריחה וללבישה וגם עמיד מאד ומשאיר הכתמה על השפתיים גם אחרי אכילה ושתייה.
את כל השפתונים רכשתי מ-Glambot וכולם הגיעו במצב מצויין. מאז שאני רכשתי, ניתן להשיג אותם גם ב-Cult Beauty.


אחרון חביב הוא ליפסטיק של Jeffree Star, אושיית יוטיוב מהמטורפות שיש. בין אם תשנאו או תאהבו אותו, אי אפשר להתעלם ממנו. הבחור הוא אישיות צבעונית בכל מובן ועשה פריצה אדירה בעולם הביוטי בשנתיים האחרונות. לפני שנתיים הוא השיק את ליין הקוסמטיקה שלו (אחרי שבכלל עשה הסבה מקריירה מוסיקלית ומרצ'נדייז אופנתיים) ולפני שנה החל לקדם את עצמו באמצעות ערוץ יוטיוב שצבר פופולריות מטורפת - הן בקרב מעריצים והן בקרב שונאים. 
אני לחלוטין נמצאת במחנה המעריצים, לדעתי הוא אחד הקולות המשעשעים והמרעננים שקיימים כעת בקהילת התוכן ביוטיוב. הסרטונים שלו הם תמיד חוויה ולא משעממים לרגע. 
המוצר המצליח ביותר שלו הוא ליין השפתונים הנוזליים, אבל אני מודה שפחות התחשק לי להשקיע באחד מהם כי חלאס, נמאס לי מהפורמולה הזאת. לעומת זאת, כשהשיק לפני חצי שנה את ליין הליפסטיקים הייתי מעוניינת.


הזמנתי מגלאמבוט את הגוון Celebrity Skin שזהה לגוון סופר פופולרי מהליין הנוזלי שתמיד נמצא בסטטוס סולד אאוט. זה ניוד סגלגל מהסוג שקיילי ג'נר מאד מחבבת ואני לא הייתי אומרת שהוא יחמיא לכל אחת. שפתונים עם גוונים mauve טריקיים ללבישה ויכולים להתנגש בצורה לא מחמיאה עם גוון העור. זה גוון טרנדי מאד, אבל לא הכרחי. 
השפתון עצמו שעוותי למדי, הפיגמנטיות טובה והלבישה נוחה לאורך היום כולל חידושים, למרות שהוא עמיד למדיי. 
לא אהבתי בכלל את האריזה שהיא צ'יפ מאד בעיניי, העיטורים הזהובים הולכים ונשחקים ככל שמשתמשים בו ולדעתי זה נראה בכלל כמו ליפסטיק צעצוע של ילדות. ג'פרי, תן עבודה יותר מושקעת בטוטאל לוק, תעשה מצווה.
אני, כאמור, הזמנתי אותו בגלאמבוט כשהוא במקרה צץ, אבל אפשר להשיג גם באתר הרשמי של ג'פרי שעושה משלוחים לארץ.
אם אתן עושות רכישה ראשונה בגלאמבוט, תוכלו להשתמש בקוד ISRAELMU30 ותקבלו 30% הנחה. 
אני חייבת לשמוע את דעתכן, כיוון שהוא מסוג האנשים שמעוררים כל כך הרבה מחלוקת - האם אתן מעריצות ג'פרי או שונאות? 

לסיום - הערת מערכת. שבוע הבא הולך להיות מאד מעניין בבלוג ונחגוג את Skincare Week עם סדרה של פוסטים בנושא טיפוח. החל מיום ראשון ועד יום חמישי, מידי יום יתפרסם פוסט חדש, כך ששווה לעקוב כאן ובדף הפייסוק של הבלוג כדי שלא תפספסו עדכונים. אני ממש מתרגשת לקראת שבוע התוכן הראשון שאני חוגגת כאן בבלוג, אני מקווה שגם אתן! 


גילוי נאות: השפתונים של שיסיידו התקבלו לצרכי פרסום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה