‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

29.1.2017

Mac-tastic

הגיעה השעה להתעדכן - מה קורה במאק?
כפי שהזכרתי כאן בעבר, מאק חזרו לככב על שידת האיפור שלי בשנה האחרונה, אולי כי ככל שאני מתבגרת אני רוצה לחזור אל המקורות מהם התחלתי - וכל מתאפרת התחילה איכשהו, מתישהו, אצל מאק. 
יש במאק דברים שאני קונה רק שם כבר שנים (קונסילר פרו-לונגוור, פיינטפוט כפריימרים לעיניים ועוד), ותמיד יש את החידושים וההשקות הזמניות או הקבועות של דברים שבא לי לנסות. 


אם יש קטגוריה שאני אוהבת במאק ותמיד אהבתי - הם השפתונים. גם היום, ולמרות שמאז תחילת הדרך נחשפתי לעוד המון מותגים אחרים ואהובים, המותג שמחזיק במספר הגבוה ביותר של שפתונים באוסף שלי, זה מאק (מעל ל-10, שזה המון עבורי). לקנות שפתון חדש של מאק זה עבורי סוג של ריטואל, יש לי רשימות של גוונים שאני חושקת בהם ומסמנת בכל פעם את הגוון שנרכש ואני עושה תחקירים אודות גוונים חדשים שמתחשק לי לנסות. ניסיתי את כל המרקמים האפשריים ויש לי, מבחינתי, אוסף באמת מובחר של שפתונים אהובים מאד. אחד חדש שהצטרף לאוסף הוא Ramblin' Rose, גוון אפרסקי עם גימור מטאלי במרקם Frost. זה נשמע נורא, בפועל זה אחד השפתונים היותר מחמיאים שיש לי באוסף ואני ממש ממש מתה עליו. למרות שגימור פרוסט הוא לא סלחני במיוחד, איכשהו בגוון הזה זה עובד ואני מקבלת עליו מחמאות בכל פעם שאני לובשת אותו. טיפ - גימורי פרוסט עובדים יותר טוב אם מניחים אותם מעל תוחם שפתיים עשיר.
שפתון נוסף שהצטרף לחבורה הוא Authentic Red מהקולקציה המשותפת של מאק עם Caitlyn Jenner (ברוס ג'נר לשעבר, אם אתן חיות מתחת לאבן, בתוך מערה, במעמקי האוקיינוס). קודם כל, בואו נתעכב לרגע על האריזה, שהיא לדעתי אחת היפות:


הזהב עם השחור (שעשוי מגומי, ולא הפלסטיק הרגיל) יוצר לוק מאד יוקרתי שמוצא חן בעיניי. יהיו הדיעות שלי אודות קייטלין ג'נר אשר יהיו, יצאה לה קולקציה חביבה למדי ובוודאי שיותר נהירה וברורה מהקולקציות האחרות והמקושקשות שיצא לי לנסות לאחרונה (טרולים? מסע בין כוכבים? לא תודה). אין פה שום דבר שובר שגרה, כל המוצרים בקולקציה לבישים וסבירים, וגם זה לא אדום יוצא דופן. מצד שני הוא גוון דובדבן מחמיא וחביב ויש גם גרסה של ניוד.


אתן רואות כמה Ramblin' Rose יפה? והשפתון של קייטלין גם הוא נעים במרקם קרם, חלופה נוחה לאדומים מפורסמים אחרים של המותג כמו ראשן רד ורובי וו שהם מאד קשים ללבישה לאור מרקם מאט בלתי סלחני.



מזמן לא התלהבתי מצללית כמו שהתלהבתי מהצללית הזאת. מדובר בסדרה מצומצמת למדי של צלליות במרקם קטיפה ואפקט מגנטי שנקראת Spellbinder. מה אני אומר, כנראה באמת יש בצצלית הזאת כישופים, כי זה אחד המרקמים היותר מעניינים שיצא לי להתקל בהם, והפיגמנטיות של הצללית הזאת פשוט מטורפת. כשנוגעים בה, זה מרגיש כמו קטיפה - פשוטו כמשמעו. זה בכלל לא מרגיש כמו צללית, זה כמו לטבול אצבע בתוך צנצנת של קטיפה מזוקקת. הגוון שיש לי נקרא Higher Power והוא סגול מושחר עמוק. זו צללית שהדרך הכי טובה לעבוד איתה היא עם טפיחות, ואפילו עם האצבע. התוצאות על העפעף הן משגעות, עומק של גוון ושימריות מרשימה. קיבלתי עליה אין סוף מחמאות ושאלות בכל פעם שלבשתי אותה. 
אני רחוקה מלהמליץ לקנות צלליות בודדות שהן בדרך כלל מסוג המוצרים שמוצאים את עצמם זרוקים באוסף ולעולם לא משתמשים בהן, אבל אם אתן בקטע של איפור דרמטי ומעושן ומרקמים חדשניים - אתן תהיו בקטע של הצלליות הללו.


לפני שאני מדברת על המוצרים, אני אספר על איך התגלגלתי אליהם. 
אם לא יצא לכן להתקל, מאק מציעים קונספט של סדנאות איפור במגוון נושאים אשר מתרחשות בסניפים של המותג (בתיאום מראש), ואת עלות הסדנה מקבלים בחזרה מגולם במוצרים שאפשר לבחור בחנות.
אני מודה, לסדנאות איפור אין הרבה מה לחדש לי - ראיתי ועשיתי כבר הכל, ובתור מישהי שמנויה על עשרות ערוצי יוטיוב אני לא צריכה לחכות לסדנה כדי להכיר את הטרנדים הבאים. הכל נגיש וקיים אונליין.
מצד שני, אין כמו חוויה ממקור ראשון כדי לראות איך הביצועים של מוצרים בשטח. את כל שלושת המוצרים שבתמונה רציתי כתוצאה מהסדנה, כשראיתי את המאפרים עושים בהם שימוש. אין פה שום דבר שישבור את האינטרנט, אבל ברגע שראיתי איך הם נראים בפועל, התמקדתי ורציתי גם. למאק יש אלף סמקים, מאות מברשות ועשרות פריימרים, לפעמים קשה לבחור את מה שאת באמת רוצה.
Strobe Cream הוא פריימר שיוצר בסיס זוהר לפנים, ובחורף הנוכחי אני מתמרחת בו לאירועים מיוחדים עד שאני זוהרת למרחקים.איי לייק איט. זה מוצר בסיס שהיה לי בעבר ומעולם לא טרחתי לרכוש שוב, וכשראיתי אותו נותן עבודה בסדנה חשבתי לעצמי - למה לא בעצם? יצויין שזה הסטרוב הישן והטוב בגרסה המקורית, ולא הסטרובינג החדשים שיצאו לאחרונה, איתם אין לי ניסיון.
מברשת 130 היא מברשת דואו פייבר עם ראש קטן, מושלמת לעבודה עם היילטרים, סמקים ובורנזרים במרקם קרם וגם עם מייקאפים וקונסילרים כשרוצים לכסות איזורים קטנים. אין לי שום מברשת דומה לזו באוסף ואני צריכה כזאת והמברשות של מאק הן תמיד אופציה טובה ובטוחה. 
על סומק Margin אני לא מבינה איך לא שמעתי עד עכשיו. מצד שני, הביצועים שלו בסוואטצ' כל כך עלובים, כך שאפשר להבין מדוע אם מסוויטצ'ים אותו בחנות לא מתעורר שום חשק לרכוש אותו. זה מסוג הסמקים שעובדים רק עם מברשות, כיוון שהמרקם שלו יותר יבש ולא רך ומפנק בפיגמנט. זה סומק במרקם Frost כך שהוא מגיע עם שימר בילט-אין, אבל זה אחד הסמקים הכי הכי מוצלחים שיש לי באוסף, נקודה.


עבדתי קשה כדי שיראו משהו בסוואטצ', ותאמינו לי שגם זה לא מעיד על איך שהוא נראה על הפנים. שוב, גם זה מוצר שעד שלא ראיתי אותו בפועל לא הייתי מנחשת שהוא שווה משהו. 
זה מסוג הסמקים שאני קוראת להם "סומק כלה" - יתאים לכל אחת ולכל אירוע ואפשר לשחק איתו - בין אם רוצים לוק עדין, או מודגש יותר. אני לא אופתע אם זה היה הסומק הראשון בהיסטוריה שאני אראה בו פאן, כי אני משתמשת בו כמעט כל יום כבר חודשיים. אין דרך להגזים איתו, מברשות מסתדרות איתו מצויין והוא מיטשטש כמו קסם. אתן חייבות אחד כזה באוסף, האמינו לי.
אם אן מרגישות שראיתן הכל ורוצות קצת השראה לשופינג שירגש אתכן, או שאתן ממש מתחילות בתחום ורוצות להעשיר קצת את הידע - סדנאות Mac Technique הן אופציה שכדאי לכן לשקול. יש אפלקציה שניתן להוריד כדי להתעדכן בתאריכי סדנאות בסניפים שקרובים אליכן, או, כמובן, ליצור קשר עם הסניף עצמו. אם אתן גם ככה מתכננות רכישה מפנקת של 300 ש"ח ומעלה במאק, אני כן ממליצה אם כבר אז כבר לסגור על סדנה וכך אולי זה ימקד אתכן למוצרים שלא הייתן חושבות עליהם קודם (כי בכל מקרה מקבלים חזרה את עלות הסדנה במוצרים, כאמור). אם לי זה הצליח לחדש משהו והוביל אותי לגלות מוצרים חדשים ומצויינים, אז בטוח שגם לכן.

אפשר לומר שהיה פה הכל מהכל - גם בייסיק וגם תגליות חדשות ומפתיעות (אתן חייבות לגשת להתרשם מצלליות הקטיפה, חייבות!), שזה בעצם המהות של מאק כרשת שמציעה את מה שצריך, וגם מה שלא חשבתן שאתן צריכות. 



גילוי נאות: חלק מהמוצרים בפוסט התקבלו לצרכי פרסום.

6 תגובות:

  1. Margin זה הסומק הראשון שקניתי במאק כשרק התחלתי להתעניין באיפור. אני משתמשת בו ה-מ-ו-ן וטרם ראיתי פאן. שמחה לשמוע שיש עוד מישהי שמעריכה אותו כמוני :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הללויה, סופסוף מישהי שמבינה את ההתלהבות!

      מחק
  2. הצללית נראית מדהים. משהו בקטיפתיות ובפסים הזכיר לי דבורה. אבל אני מודה ומתוודה שאין לי מושג איך להשתמש בה. אני משתמשת בצלליות כהות רק כדי ליצור אייליינר בימים שבהם בא לי פס רך ומטושטש יחסית, אבל כאן מרגיש לי ששימוש כזה יהיה ממש עוול עבורה.
    הסומק גם נראה נהדר, ובניגוד לצללית, הוא נראה הכי שימושי בעולם. מאוד מאוד אהבתי את הצבע, יש בו חמימות מאוד מחמיאה אבל גם מאוד subtle.
    שאלה אחרונה וחשובה - לאחרונה אני שומעת יותר ויותר על הסטרוב קרים וזה ממש מדבר אליי, כי אני סובלת ממחסור בשעות שינה שמתבטא בעור פנים אפרורי. אבל כשניסיתי להסוויץ' את הסטרוב בחנות, הוא נראה לי כמו קרם רגיל לחלוטין. לא הותיר לי על היד שום שובל היילייטרי (ואני מאוד בהירה וצהובה, כך שלרוב דברים כן ניכרים עליי). יכול להיות שפספסתי משהו? או שבהנחה על כל הפנים יוצא ממנו משהו שונה לגמרי?

    השבמחק
    תשובות
    1. כל הצלליות בסדרה הזאת הן מושחרות ומיועדות ללוקים מעושנים ודרמטיים, פחות למישהי שרק רוצה תיחום עדין :)
      לגבי הסטרוב - זה לא בדיוק היילייטר, אבל זה כן מותיר גימור זוהר על העור ואפשר להבחין בזה בעיקר בתמונות (בהנחה שלא חונקים אותו תחת מייקאפים עם כיסוי מאד גבוה ופודרות). אפשר למרוח אותו על העור ומעליו את המייקאפ, או אם רוצים להעצים את האפקט לערבב ממנו קצת עם המייקאפ עצמו.

      מחק
  3. מארג'ין הוא אחד הקלאסיים. בטוחה שתעשי בו שימוש מירבי.סומק כלה זו הגדרה מדויקת...

    השבמחק
    תשובות
    1. מרגישה שהוא קצת נשכח, אז כיף כל פעם לגלות שאני לא היחידה שחושבת שזה סומק מושלם

      מחק