‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

8.1.2017

מברשות איפור Must Have

אחרי שהפוסטים מסדרת Must Have שכתבתי על המותגים ג'יבנשי ואמיקה זכו לכל כך הרבה פופולריות (מסתבר שאתן אוהבות רשימות מסודרות של המלצות וסיכומים, מי היה מנחש), חשבתי שיהיה נחמד לכתוב גם פוסט מברשות שאתן חייבות באוסף שלכן. היום תפגשו מברשות שאני לא רק אוהבת או מחבבת, אלא אלה שחפפתי הכי הרבה פעמים ושאני תמיד מעדיפה להושיט אליהן את היד על פני מברשות אחרות. את המברשות שלי אני לא בוחנת לפי פרמטרים של מותג או מחיר - תמצאו כאן הכל מהכל. יקרות, זולות ובמחירי אמצע. הפונקציה היא שימושיות ועל איזה מברשת אני אסתכל ואדע שהיא מסוגלת לתת לי את התוצאה הכי טובה, גם אם מוצר האיפור עצמו באיכות בינונית. חכמים ממני כבר אמרו - אפשר לעשות הרבה יותר נזק עם מברשות גרועות ואיפור איכותי, מאשר ההיפך. 
יש לי כאן בחירות שאולי יפתיעו את חלקכן, אבל מה אם לא הפתעות הופכות את החיים של כולנו להרבה יותר מעניינים. בסיום הפוסט, המלצה לשמפו שיחולל מהפיכה בשגרת ניקוי המברשות שלכן. יש למה לחכות!


נתחיל עם המותג שהכי הפתיע אותי, דווקא משום שהגעתי אליו בלי ציפיות בכלל. אם לא זיהיתן, אני מדברת על ליין המברשות של אשלי וקסמן בקשי, או בשמו הרשמי - AWB Makeup. הרבה המולה הייתה סביבה לאחר השקת המברשות, אבל שמרתי את דעותיי עד לשלב שבו אני באמת אתנסה איתן בפועל. יצא לי לנסות כ-10 מברשות מהליין שלה, והאיכות היא לא זהה בכולן, אבל לגבי שלושת המברשות שאתן רואות כאן אני יכולה להגיד מעבר לספק סביר שהן מעולות והפכו להיות נכס צאן ברזל באוסף שלי.
נתחיל עם המברשת הגדולה שנקראת The BBP ומיועדת לסומק ו/או לפודרה. אני משתמשת בה רק לסומק, ותנו לי להגיד לכן שזו מברשת הסומק הטובה ביותר שניסיתי אי פעם. החיתוך שלה כל כך פשוט, אבל גם כל כך גאוני כיוון שיש לה קוטר שמנמן שמאפשר טשטוש מעולה, אבל הקצה גזור בצורה חרוטית שהולך ונעשה צר כך שזה מאפשר הנחה מדוייקת של החומר. יש מברשות סומק שטובות בהנחה מדוייקת (168 של מאק, נניח), יש כאלה שמטשטשות מצויין (מברשת הסומק של קרליין, למשל) אבל קשה להתקל במברשות שעושות גם וגם בצורה מושלמת. תוסיפו לזה שהיא רכה בטירוף ולא מאבדת מהצורה שלה אחרי חפיפות וקיבלתן מוצר מושלם. (לרכישה >>בגילטי)
המברשת הבאה היא מברשת להנחת צלליות שנקראת The Slim Shader. שוב, מברשת שהתפקיד שלה בסיסי ולכאורה כל מברשת יכולה לעשות את זה, אבל לא. מברשות שמניחות צלליות על העפעף בצורה דחוסה ומדוייקת, תוך מניעת נשורת ובגודל שהוא לא גדול מידי ולא קטן  מידי - קשה להשיג. הגודל, החיתוך, העובי וסוג השיער משפיעים על ביצועי מברשות מהסוג הזה לטובה ולרעה. המברשת מהקולקציה של אשלי מעולה ועושה את העבודה בצורה יעילה ומהירה, באין אם אלה צלליות דחוסות או בתפזורת. לרכישה >> בגילטי.
אחרונה חביבה היא מברשת הקונטור - The Chizzler. שוב, מדובר בקומבינציה של גודל, מרקם וחיתוך שהופך אותה למברשת קונטור מעולה. היא דומה בצורתה ל-168 של מאק, אבל רזה ממנה מה שמאפשר הנחה וטשטוש מדוייקים יותר של מוצרי קונטור בדיוק איפה שרוצים שיהיו. לרכישה >> בגילטי.
כל שלושת המברשות הנבחרות שלי לא נמצאות כרגע במלאי באתר גילטי. רמת המחירים היא בינונית, גבוהה יותר ממברשות ריל טכניקס רגילות, אבל נמוכה יותר ממברשות מאק. מה גם, שהן ממש ממש יפות לטעמי, אבל זה לא חכמה - כל מוצר עם רוז גולד קונה אותי.


שתי מברשות של סיגמה שכבר הזכרתי כאן לא מזמן, אבל אני רוצה לחדד את ההמלצה עליהן. 
מברשת מס' E55 מיועדת להנחת צלליות, דומה למברשת הקודמת של אשלי, אבל אני משתמשת בה למטרה אחרת. מאז שיש לי ציפורניים ארוכות אני כבר לא יכולה לחפור בצלליות הקרם שלי שאני משתמשת בהן כפריימר, ולמרות שניסיתי הרבה מברשות אחרות למטרה הזאת - זו הטובה ביותר. הסיבים הסינטטים מעולים לעבודה עם מוצרי קרם, הגודל שלה בדיוק מתאים לעפעף והיא מניחה את הצללית באותה צורה כמו האצבעות. מה שהיה מפריע לי במברשות אחרות שהן היו מטשטשות את הצלליות יותר מידי בעת ההנחה והן לא היו נתפסות מספיק טוב על העפעף כדי שיהוו פריימר עמיד. המברשת הזאת מדביקה אותן כמו שצריך, ושום דבר לא זז מעליהן. מומלץ בחום למי שאוהבת להשתמש בצלליות קרם. 
המברשת השניה היא F03 ומיועדת לכאורה להנחת היילייטר, אבל עזבו אתכן משטויות, כי זו מברשת הקונסילר הכי טובה שהייתה לי. השילוב של חיתוך, סיבים, וגמישות מאפשר לה לטשטש קונסילרים בצורה מושלמת מבלי להקריב את הכיסוי, מה שמרגיז אותי עם כל כך הרבה מברשות אחרות. היא אמנם קצת גדולה אז לא תתאים לעבודות קונסילר ממש ממוקדות ומדוייקות, אבל מתחת לעיניים וכדי לכסות איזורים גדולים יותר בפנים זו ה-מברשת וכל פעם שהיא יוצאת מהמחזור לרגל ניקוי וייבוש אני מתבאסת מחדש.
אגב, את המברשות של סיגמה כבר לא צריך לקנות מהאתר בחו"ל, אפשר להשיג אותן בנוחות בגילטי ועל שתיהן יש עכשיו מבצע נחמד. את המברשת השטוחה תוכלו למצוא כאן, ואת מברשת הקונסילר כאן.


בואו נדבר שניה על מברשות שהן גם שונות בצורתן וגם המצטרפות הטריות ביותר לנבחרת. 
הרבה זמן רציתי לנסות את מברשות האיפור החייזריות של Artis, אולם לא התחשק לי למכור עבורן כליה, כך שהחלום נגוז. 
לאחרונה הוא הפך לנגיש הרבה יותר עם מברשות בצורה דומה שהשיקו בסבוקלם (!) וממש ממש לאחרונה - ביוטיקייר
נתחיל עם סבוקלם שיש לי איתה פז"ם קצת יותר ארוך. בניגוד למה שזה נדמה, נוח מאד לעבוד עם הצורה הזאת ואני משתמשת בה גם לקונסילר, גם למייקאפ וגם לפודרה כדי לקבע איזורים קטנים וספציפיים (גשר האף - חובשות המשקפיים יבינו אותי). אם המברשת של סבוקלם הרגישה לי קצת קטנה למייקאפ, הגיעו ביוטיקייר ופתרו את הבעיה עם מברשות בעלות קונספט זהה אבל בגדלים שונים. המברשת הגדולה למייקאפ מצויינת וכל כך מהירה - לא נתקלתי בתוצאות דומות עם אף מברשת או ספוגית אחרת ברשותי. תוך 2 שניות הכל מטושטש בצורה מושלמת על הפנים וצריך לעבוד הרבה פחות קשה להטמיע את החומר בצורה אחידה. התלונה היחידה שיש לי - הפלסטיק של ידית המברשת קצת גמיש מידי. חוץ מזה, הרכות, היעילות והגודל - מושלם.
את המברשת של סבוקלם ניתן להשיג בפארמים, וביוטיקייר בסניפים אך גם באתר החדיש חדש.


גם על המברשת הזו כתבתי כאן בעבר, אבל שוב אני רוצה להדגיש את ההמלצה שלי לגביה. מברשת מס' #26 של Mikaella זו מברשת ההיילייטר האהובה עליי בכל האוסף ונתנה עבודה עם כל אחד ממוצרי ההארה שברשותי, ומדובר בפז"ם מכובד ביותר. המברשת חורשת, ונותנת עבודה עם היילייטרים פיגמנטיים, עדינים, דחוסים, פזורים וכל מרקם אחר שתעלו על הדעת (חוץ מנוזלי). היא צרה וחרוטית ומניחה את ההארה בדיוק במקום שבו אני רוצה אותה. זו עוד אחת מהמברשות שאני מתבאסת כשהיא צריכה ללכת לניקוי. ניתן להשיג אותה בגילטי, והיא אמנם קצת יקרה אבל שווה את זה.


אחרונה חביבה היא מברשת טשטושים מס' 203 מסדרת Bold Metals היוקרתית של Real Techniques. ניסיתי כמה וכמה מברשות מהקולקציה הזאת, וזו היחידה שממש הפכה למאסט באוסף שלי. 
אם תמיד חיפשתן חלופה זולה ו/או סינטטית למברשת 217 האלמותית של מאק - פה מצאתן את מבוקשכן. 217 של מאק היא מברשת טשטושים Holy Grail שלי כבר שנים ארוכות ומעולם לא מצאתי לה תחליף ראוי, עד שהגיעה אליי המברשת הזו. מברשת טשטושים טובה זה הכלי ההכרחי ביותר לכל מי שעושה איפור עיניים ואפילו הבסיסי ביותר, אבל המברשת של מאק גם יקרה וגם עשויה משיער אמיתי כך שהיא לא אופציה עבור מי שמקפידה על מברשות סינטטיות בלבד.
המברשת של ריל טכניקס אמנם מגיעה מהסדרה היוקרתית אבל עדיין זולה משמעותית והצורה והביצועים שלהן זהים לחלוטין, כשלמברשת של ריל טכניקס יש אפילו ייתרון שהיא נחפפת יותר בקלות ולא צריך לפחד להרוס לה את הצורה כמו עם המברשת של מאק, שהולכת ונהיית שמנה ופלאפית יותר מחפיפה לחפיפה (מה שפוגם ביכולות הדיוק שלה). 
אני אוהבת שיש לי כמה מברשות טשטושים טובות ברוטציה כדי שתמיד תהיה לי אחת נקייה לעבוד איתה, כך שגם את הפינה הזאת המברשת הזו סוגרת מבלי שצריך להשקיע הון ברכישת מספר מברשות של מאק. 
ניתן להשיג אותה באייהרב.


לסיום, וכמובטח, קבלו את הפתעת השנה. 
יום אחד אמרתי לעצמי - אם שמפו ללא מלחים בריא יותר לשיער שלי, לא מן הנמנע שהכלל הזה יהיה תקף גם לגבי מברשות איפור. החלטתי לנסות ולעשות מבצע ניקוי מברשות עם שמפו  ללא מלחים Keratin של Sacara שעמד במקלחת ונדהמתי. בפירוש נדהמתי - מברשות מייקאפ מטונפות שהייתי יורקת דם כדי לנקות כמו שצריך עם שמפואים וסבונים אחרים, התנקו תוך דקה ובצורה מוחלטת. מברשות קבוקי סופר דחוסות שהוכתמו עם מייקאפים עקשניים הפכו פתאום לצחורות וכמו חדשות. שום דבר שהשתמשתי בו קודם לא הציג ביצועי ניקוי כאלה, זה היה מאיר עיניים. 
בכל מקרה, אם אתן רוצות שמטלת ניקוי המברשות תהפוך להרבה יותר קלה ומהירה עבורכן, תקפצו לסניף סאקארה הקרוב ותצטיידו בשמפו כזה, זה מציאת המאה מבחינתי וגם יש בו כמות חומר שתספיק לכם עד ביאת המשיח.

פוסט כל כך חיובי ומלא בסופרלטיבים מזמן לא היה כאן. אולי בפעם הבאה אני אדבר על דברים שפחות אהבתי.... בינתיים אני משאירה אתכן עם רשימת קניות מכובדת אבל הבטחה שכל אחת מהמברשות כאן תהיה תוספת אהובה לשגרת האיפור שלכן!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה