‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.11.2016

News & Views

אחרי תקופת היעדרות ארוכה, אני חוזרת בהבזק קצר (או שמא לא כל כך קצר, עוד נראה) בין מטלה אחת למשניה. 
אם אתן לא עוקבות אחריי בפייסבוק, אז עדכון קצר - אני מסיימת עכשיו תואר שני במסלול מקוצר של שנה, מה שאומר שכל המטלות שהייתי צריכה להגיש עד עכשיו כמובן שדחיתי, וכעת אני עושה הכל ברגע האחרון. 
חוץ מזה שאני בהתמוטטות עצבים כללית ואין לי זמן, כוח וסבלנות לשום דבר - הכל טוב איתי. בדרך כלל כשאני עמוסה גם אין לי השראה לכתוב פוסטים, אבל הפעם המצב אכזרי במיוחד כי יש לי שפע רעיונות ואפס זמן לבצע אותם. 
אז הנה סנונית ראשונה שדחפתי לעצמי ללו"ז כדי לשמור קצת על השפיות ולהרגיש שאני עושה עוד משהו חוץ ממחקר וכתיבה אקדמאית (זה נשמע מאד מרשים, בפועל זה מאד מעייף ומשעמם).
בתקופת החגים הייתי במרתון לסיים את סדרת המתנות שפרסמתי בעמוד ואת הפוסט המסכם פה בבלוג. בינתיים הצטברו לי עוד כמה וכמה השקות של מוצרים חדשים שלא הספקתי לכתוב לכן עליהם, ואספתי את כולם עכשיו כדי שלא תפספסו שום דבר. 
יש פה מיקס של הכל מהכל - איפור, טיפוח הפנים, טיפוח הגוף, דיעות טובות וגם קצת ביקורות. משעמם לא יהיה:


כמה השקות חדשות של מאק יצאו לאור לאחרונה, המסקרנת ביותר מביניהן היא סדרת ליפסטיקים בפורמולה חדשה בשם Liptensity. הסדרה פותחה עם דגש על פיגמנטיות מטורפת, גוונים מאד "טהורים" ונקיים ממשפחות צבע מסויימות ומרקם קרמי נעים. אני כבר ציינתי פה לא מזמן שעבר לי לגמרי משפתוני מאט, כך שהפורמולה העשירה של השפתון שקיבלתי מהקולקציה נעמה לי מאד. הוא לחותי מאד, אבל נאחז על השפתיים היטב, לא נוזל או דביק ולא קשה למרוח אותו בצורה מדוייקת. הפיגמנטיות אכן ברמה אחרת לגמרי ולמרות שהוא לא עמיד, הוא מותיר אחריו סטיין של צבע שמחזיק מעמד הרבה זמן. השקה בהחלט מסקרנת, וגם העיצוב של השפתונים שמציגים את הצבע של השפתון נאה בעיניי.
אל קולקציית Star Treck לא התחברתי מלכתחילה. לא מעריצה של הסדרה, לא מתחברת לסטייל מדע בדיוני ולא מפתיע שהגלוס שקיבלתי מהקולקציה לא הרשים אותי. לגלוס אין גוון בכלל אלא שטיפה כסופה בלתי מורגשת עם נצנצים. כל הלוק יוצר אצלי פלאשבקים קשים לשנת 2004 ואיפור לנערות שלא יודעות יותר טוב. גשו לסניפים לבדוק אם משהו שם עושה לכן את זה, אני מדלגת הלאה.
מאק מצטרפים לטרנד מוצרי עיצוב לגבות עם עיפרון חדש Brow Sculpt. מגיע בגרסה אוטומטית עם מברשת לסירוק בקצה השני ומבחר של גוונים עם תת טונים קרירים, מושלמים לעיצוב הגבות. את האמת, קצת מפריע לי שאי אפשר לחדד את העיפרון כיוון שהוא מאבד מהחדות שלו כבר אחרי השימוש הראשון. מצד שני, זה לא באמת הפריע לי להגיע איתו לתוצאות מדוייקות כיוון שהמרקם שלו קשיח מספיק.   


הסוואטצ'ים שלפניכן הם שפתון Liptensity בגוון Habanero, אדום עגבנייה קלאסי. גלוס מקולקציית סטאר טרק בגוון Set to Stun וכפי שאתן רואות - שטיפה כסופה עם גליטר. עיפרון הגבות הוא בגוון Lingering והוא מושלם עבורי, אני תמיד מחפשת גוונים לבלונדיניות כיוון שאני לא אוהבת שהגבות שלי כהות מידי. 


הגענו לעונה שבה אני צריכה קצת יותר עזרה בגזרת הטיפוח, לפנים אבל גם לגוף. 
קרם לחות רב שימושי של Premier נהדר כקרם טיפולי אחרי פילינג כשהעור חשוף יותר, ואפילו אחרי קטיף ירקות בחווה שבמהלכו הרגליים שלי הברישו סרפדים רעילים והעור הגיב עם פריחה (ולא מהסוג שאפשר לשים באגרטל). סיפור אמיתי. יש בו משהו אקסטרה מקרמים רגילים והוא  מעביר כל מיני תופעות עור מציקות, מגרדות או משפשפות. 
קרם ידיים רימון של Weleda מרווה ידיים יבשות ומבואסות. במהלך תקופת החגים ועם כל הבישולים והאפייה הגעתי למצבים עגומים, לא אכחיש. שכבה נדיבה של הקרם הזה לפני שהלכתי לישון בלילה, ובבוקר התעוררתי עם ידיים משוקמות. הניחוח שלו צימחי, אבל לא מפריע לי כל עוד הוא עושה את העבודה. 


הנה מוצר סופר טרנדי - מסיכות sheet לפנים. מדובר במסיכות בד ספוגות בנוזלים שמניחים על הפנים, יושבים איתן כ-15 דקות ואז מסירים את היריעה וזורקים לפח. את מה שנשאר מהחומר על הפנים אפשר להספיג או לשטוף. כל העולם בטירוף סביב הקונספט הזה כיוון שזה לכאורה משפר את איכות הספיגה של החומרים ומאפשר לאכסן אותם באריזות נפרדות וסטריליות (מבלי שנצטרך כל פעם לפתוח צנצנת ולטחוב אליה אצבעות, מה שגורם לחימצון והחדרת בקטריות). הקונספט סבבה, המסיכות האלה הן בהחלט חוויה אבל אני לא בטוחה שכולן יתחברו אליהן. התחושה של בד ספוג בנוזלים ג'ליים קרירים לא ינעם לכל אחת. צריך לנסות לבד כדי להחליט אם זה בשבילכן או לא. 
המסיכות שניסיתי היו של מותג בשם Maelys שייבאו את הקונספט לארץ. מודה שלפני שהמסיכות האלה נחתו אצלי בקופסא מסתורית לא שמעתי על המותג הזה מימיי, אבל הם השיקו מסע פרסום אגרסיבי למדי בפייסבוק ובאינסטגרם כך שבטוח נתקלתן בהם. אתן מקבלות 7 מסיכות ארוזות בנפרד בקופסא תמורת 199 ש"ח, וניתן לרכוש אותן דרך האתר של המותג. המסיכות מיוצרות בישראל שזה בהחלט מעודד, ומעיון ברשימת המרכיבים התרשמתי לטובה משורה של תמציות בוטניות וחומצות שמופיעות בראש הרשימה. המסיכה בהחלט מורגשת על הפנים, ואני מעדיפה לשטוף את מה שנשאר כי התחושה אחרי הספיגה קצת דביקה. התוצאות שלה טובות, העור נראה רענן, אחיד ונעים למגע (אחרי שטיפה וייבוש). 
מוצר מעניין ללא ספק, ומעניין עוד יותר אם יש למותג הזה לאן להתפתח אחרי שהטרנד יחלוף. 


בואו  נדבר על מברשות איפור שעשו לי את זה לאחרונה. קודם כל, ההכרזה על כך שאתר גילטי הפך למפיץ רשמי של סיגמה בארץ שימחה אותי מאד, כי המברשות של סיגמה מצויינות, אבל המחיר עם המשלוח מהאתר האמריקאי מצויין הרבה פחות. עם מבצעים מזדמנים של גילטי ומשלוח חינם בקנייה מעל סכום מסוים, הן הפכו להרבה יותר זמינות ונחשקות. 
מברשת High Cheekbone Highlighter F03 מעולה להיילטר מאד מרוכז ומדוייק, אבל אני אוהבת אותה אפילו יותר כמברשת קונסילר. עם הצורה שלה קל לטשטש את הקונסילר בטפיחות ולהגיע לכיסוי מאד גבוה. 
מברשת Eye Shading E55 מיועדת להנחה של צלליות, וכיוון שהיא סינטטית היא מעולה במיוחד לצלליות שימר וגליטר. 
מברשת מס' 26 של מיקאלה ביוטי הפכה להיות כוכבת מוחלטת באוסף שלי ואני משתמשת רק בה מאז שקיבלתי אותה להנחה של הייליטרים וקונטור. היא קטנה ומדוייקת, אבל גם לא דחוסה מידי ומטשטשת היטב. נוחה מאד לעבודה והתוצאות של הארות באמצעותה הן באמת קסם. קצת יקרה יותר בהשוואה לסיגמה, אבל שווה כל שקל, למרות שהסיבים שלה הרבה פחות רכים ונעימים (היא אינה סינטטית). זה כן מפריע לי ביחס לאיכות השיער ולדעתי היו יכולים להשקיע יותר, אבל אני מוכנה להבליג על כך כי התוצאות נהדרות ועבור היילייטר on fleek אני מוכנה להקריב הרבה.
אגב, אתר גילטי משתתף באירוע ShoppingIL (ימים רביעי-חמישי השבוע) ויהיו עד 80% הנחה על מוצרים באתר, כך שבהחלט כדאי להכניס מוצרים לווישליסט ולחטוף כשיתחיל המבצע. 


מסיימת בקטנה עם דואו מוצרי טיפוח לגוף של Yves Rocher בניחוח פירות יער. בקבוק של תרחיץ גוף שאתן רואות פה הוא בעצם ריק, כיוון שסיימתי אותו מהר מאד. מצד אחד, זה נחמד כי נהנתי מהריח. מצד שני, זה גם סימן לכך שהבקבוק קצת קטן. 
קרם הגוף לעומת זאת מגיע בכמות נדיבה. אני מודה שאני מעדיפה את ניחוח פירות יער בסבון, פחות בקרם והוא מתקתק מידי עבורי. יש רמזים של מנטה שמאזנים את המתיקות, אבל אם להודות על האמת ריחות של פירות יער מעולם לא היו חביבים עליי במיוחד. עניין של העדפה אישית. הקרם עצמו משובח, נספג, נעים ועשיר במידה הנכונה לחורף.
אגב, גם לאיב רושר יש אתר ישראלי שאפשר לעשות בו הזמנות, וגם הוא ישתתף באירוע השופינג הישראלי. המבצע שתמצאו שם הוא קונים 2 ומקבלים 1 מתנה, כך שזו הזדמנות טובה למלא סטוקים. 
אתן רואות, אמרתי לכן שלא יהיה קצר. היה לי הרבה מה לספר לכן! 

2 comments:

  1. היי, צר לי מראש שאני מגיבה מחוץ לקונטקסט של הפוסט, אבל נראה לי שאת הבחורה להתייעץ איתה. יש לך המלצה על מייקאפ סטיק מוצלח? מאוד אהבתי את זה של רבלון, אבל יש איתו בעיה מבנית - הוא נשבר עוד לפני שהוא נגמר. "נופל לו הראש". כבר הלכו לי כמה סטיקים של רבלון ככה ותהיתי אם יש לך רעיון למוצר מוצלח אחר מאותה קטגוריה. בשלב זה בחיי אני מתאפרת בעיקר בדרכים, לכן מייקאפ סטיק הוא פתרון מעולה עבורי.

    השבמחק
    תשובות
    1. במקרה הזה אני דווקא הבן אדם הלא נכון לשאול אותו, אני לא משתמשת במייקאפים בפורמולות כאלה כי הם כבדים מידי לסוג העור שלי :/

      מחק