‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

1.2.2017

כיף לכל כיס

מי אנחנו? מכורות איפור! ומה אנחנו רוצות? איפור זול! ואיפה תמצאו אותנו?? מתנפלות על הסטנדים של אסנס!!
גם אני בין הצובאות על המציאה, וניגשתי לסניף הסופר פארם הקרוב כדי לראות מה חדש, מיד כששמעתי שהשקות חדשות נחתו על המדפים. להגיע לדוכן של Essence אחרי שהשמועה על מוצרים חדשים נפוצה, זה כמו לפקוד שדה קרב. מהמוצרים הנחשקים באמת (קרי: היילייטרים) לא נותר זכר, אבל כן הצלחתי לקושש כמה דברים חדשים להתנסות בהם.


השלל שהצלחתי לאסוף הוא מייקאפ, שני קונסילרים, צללית בודדת, שפתון וצללית סטיק. זה פחות או יותר מרבית החידושים שהגיעו לארץ בתקופה האחרונה,  ויש פה כמה פנינים.


את הצללית מסדרת ה-Metals לקחתי לא כי מעניינת אותי צללית לבנה בודדה מטאלית, אלא כי רציתי לבדוק אם אפשר אולי לעשות לה הסבה להיילייטר. לכאורה הקונספט אמור להיות דומה - אני אוהבת היילייטרים בולטים ומטאלים, אז אין איפה לטעות.


את האמת? אפשרי להשתמש בה כהיילייטר, זה לא נראה שונה מהיילייטר רגיל. לא תמצאו כאן מרקם מפנק וגימור משובח במיוחד, אבל גם ראיתי גרועים יותר. הפיגמנטיות של הצללית הזאת לא חמאתית כל כך ולכן, גם על העין וגם על העור, האפקט לא מרשים בצורה יוצאת דופן. בין אם משתמשים בה כצללית או כמוצר הארות - אין פה שום דבר ששווה לצאת עבורו מהבית.



עוד שני מוצרים נחמדים אך לא מלהיבים, הם שני הסטיקים האלה.
הראשון הוא Velvet Stick - שפתון במרקם מאט. הגוון שלקחתי 01 Nude Hero הוא קצת חיוור ולא מחמיא במיוחד. הפורמולה סבירה, נמרחת בכיף ומרגישה נוחה על השפתיים. מצד שני הגימור לא מתקרב לעפרונות מאט אחרים ואיכותיים יותר (זוכרות את Velvetease המושלמים של מאק?), ואפילו לשפתוני מאט רגילים של מותגים אחרים (מייבלין, למשל). גם עמידות יוצאת דופן אין כאן.
המוצר הבא הוא צללית קרם בצורת עיפרון צ'אבי Eyeshadow & Liner בגוון 06 She's got the Mauve. פה דווקא אהבתי הכל - הגוון, הגימור שהוא קצת שימרי, ההנחה על העפעף והפורמולה שאפשר לטשטש בקלות. מהבחינה הזאת זה מוצר אחלה. הבעיה היא שבשביל צללית קרם הוא לא עמיד במיוחד, זו לא אופציה מבחינתי לאיפור שאני מניחה בבוקר ומצפה שיחזיק לי מעמד יום שלם. זה מוצר שאפשר להשתמש בו ליציאה של כמה שעות, כי גם כשמנסים לקבע אותו עם צללית אבקתית מעליו זה לא ממש מחזיק לטווח ארוך.


על מייקאפים של אסנס אני לא מתה, אני מודה. ההצלחה היחידה שהייתה לי איתם הם המייקאפים מסדרת המוס, וגם הם מעצבנים אותי לפעמים (מייקאפ בצנצנת זה דוחה ויש בעיית גוונים קשה). אז נתחיל מזה שלא היו לי ציפיות גבוהות מהמייקאפ הזה שנקרא Comouflage 2 in 1 Makeup&Concealer. אני אומרת שתמיד עדיף להתחיל עם ציפיות נמוכות, כי אז ההפתעה יכולה להיות הרבה יותר נעימה. 
למרות שלא ציפיתי ממנו לניסים ונפלאות, אני דווקא התרשמתי לטובה. זה אחלה מייקאפ חברות, מומלץ. הכיסוי שלו מצויין, פורמולה נהדרת, גימור טבעי וקל לטשטוש ואפילו העמידות סבירה (בחורף, כן? בקיץ אין לדעת). גם מבחינת גוונים הופתעתי לטובה וזו הפעם הראשונה שאני נתקלת בגוון בקטגוריית Ivory אצל המותג וסופסוף זה לא גוון שכהה או וורוד לי מידי.


אסנס מחזקים גם את קטגוריית הקונסילרים עם שתי השקות חדשות - קונסילר Soft Touch Mousse ו-Stay All Day
את קונסילר המוס לא אהבתי, אומר זה מיד. אין לו כיסוי גבוה והמרקם שלו אמנם מוסי אבל מרגיש חלקלק וכאמור - לא עבה מספיק כדי להעניק כיסוי טוב. גם הגימור שלו לא לגמרי טבעי על העור והוא לא נטמע בצורה מושלמת. הגוון שלקחתי הוא 10 Soft Beige והוא מאד בהיר ומתאים לי, שזה בערך נקודת הבונוס היחידה שיש לו.
את ה-stay all day לעומת זאת אהבתי, ואפילו מאד. פורמולה לחותית, כיסוי בינוני, וגימור טבעי על העור. אני משווה אותו לקונסילר BFF של איל מקיאג' שסיימתי לאחרונה ואני מרגישה שהקונסילר של אסנס הרבה יותר מוצלח ממנו, למרות שהוא עשירית ממנו במחיר. גם כאן, גוון 20 Soft Beige מעולה עבורי ומסתיר מצויין כהויות מתחת לעיניים, וגם מתאים לטשטוש פגמים על חלקים אחרים בפנים.


אני חושבת שאפשר לראות כבר בתמונה שהקונסילר מוס (הראשון מימין) לא נותן עבודה, לעומת הקונסילר השני והמייקאפ.
לסיכום - יש לי המלצה אחת בלתי מעורערת מההשקות האחרונות - מייקאפ Camouflage וקונסילר Stay all Day, שניהם אחלה מוצרים שהם לא בגדר פשרה על איכות. כל השאר - פחות, אפשר בהחלט לדלג. 
מזכירה לכן שאת המוצרים של אסנס אפשר להשיג בסופר פארם, אבל גם להזמין אונליין באתר רוקגלאם.



אם כבר אנחנו בענייני איפור זול, אז בואו נדבר גם על עיפרון גבות ג'ל החדש של ביוטיקייר
נכון שאמרתי שבדרך כלל אני לא אוהבת את האיפור של ביוטיקייר? אז הנה היוצא מהכלל. אני ג'אנקית של עפרונות והחלטתי לתת צ'אנס לעפרונות החדשים שהושקו לאחרונה. בינתיים יש רק שני גוונים - שחור וחום, ואני לקחתי את החום. 
תשמעו, זה שיחוק. הוא פיגמנטי, רך ועמיד - כל מה שצריך בעיפרון. אגב אסנס, גם להם יש עפרונות ג'ל מעולים, אבל אני חושבת שאני אפילו מעדיפה את החום הזה על פני הגרסה החומה של אסנס. 
עמידות של עפרונות זה בדרך כלל עיניין מאד אישי, אבל אין לכן מה להפסיד אם תנסו. מקסימום לא יהיה עמיד, לאור העובדה שהוא עולה גרושים זה לא יהיה אסון גדול.


אחרונים חביבים הם Sacara שהשיקו לאחרונה צלליות קרם במרקם עיפרון סטיק ופריימר למסקרה.
פריימרים למסקרה זה מוצר שאף פעם לא הצלחתי לרדת לסוף דעתו. או שהמסקרה טובה ואז היא עושה הכל - מאריכה ומדגישה, או שהיא גרועה, ואז למה לטרוח איתה ולנסות לשפר אותה עם פריימרים? 
ניסיתי את הפריימר והוא לא עשה שום דבר רע, אבל אני גם לא רואה שהוא עשה משהו יוצא דופן. אולי אולי הוסיף מעט הארכה, אבל זה המקסימום.
הצלליות הקרמיות, לעומת זאת, היו אכזבה הרבה יותר גדולה.


שום דבר לא עובד כאן. רואות בסוואטצ' גוונים רוויים ויפים? אין אמת בפרסום. הייתי צריכה לחפור עם הצללית על היד כדי שייצא מספיק פיגמנט לצילום. בפועל הפיגמנט בלתי נראה (הירוקה קצת יותר טובה מהבייז') ויש תועפות של גליטר כסוף. לא שימר - גליטר. קיוויתי שהן יהיו דומות באיכותן לצלליות העיפרון של קיקו, אבל ההבדל באיכויות הוא עצום, ואני אומרת את זה לצערי כי באמת רציתי שזה יעבוד.
מהבחינה הזאת, צלליות הצ'אבי של אסנס עדיפות פי אלף.

התקציב לוחץ? אוהבות למצוא מציאות בדראגסטור? יש לכן עם מה לעבוד כאן ולגשת לנקות מדפים, עם המייקאפ והקונסילר של אסנס והעיפרון של ביוטיקייר. אני כאן כדי לעשות את העבודה הקשה ולהזהיר אתכן מכל השאר, מוצרים שאין סיבה להשקיע בהם אפילו מחיר זול.



גילוי נאות: מוצרי סאקארה התקבלו לצרכי פרסום

6 תגובות:

  1. הצלליות בסטיק של אסנס ממש יפות, והסגלגלה - יותר מכולן! לצערי לא הצלחתי למצוא אחת ששרדה את התופת בדוכן, אבל הסווטץ' על היד סירב לרדת גם עם מים וסבון...

    השבמחק
    תשובות
    1. תזמיני מרוקגלאם!
      סוואטצ' על הידיים זה אף פעם לא אינדיקציה טובה לעמידות - העור שם עבה יותר ואין את השמנוניות שיש לנו על הפנים. מצד שני, עמידות זה נורא אישי, אז מה שלא עמיד עליי יכול להיות עמיד על מישהי אחרת.

      מחק
  2. תודה על הסקירה של הקונסילר מוס, התחבטתי אם לקנות אותו כי את המייקאפ מוס אני ממש אוהבת. אבל נראה לי שכל הסיבות שעושות את המייקאפ טוב הם בדיוק התסמינים של קונסילר גרוע...
    השפתון עפרון של אסנס גם עליי לא השאיר רושם מיוחד, אם כבר שפתון מהסוג הזה קני את של גולדן רוז שעולה 11 ש"ח בפולני (או אם את מתעקשת בארץ עולה 30 ש"ח) והוא פשוט מצוין! נמרח קרמי ומהמם, עמיד וזול כבר אמרתי...
    אולי תעשי סקירה של מוצרי גולדן רוז?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי אף מוצר שלהם :)

      מחק
    2. נו... את לא חושבת שהגיע הזמן לתקן את העוול הנורא הזה?

      מחק
    3. אין לי גישה אל המוצרים שלהם באיזור שלי.

      מחק