‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

31.10.2012

יוצא ונכנס - מהדורה ראשונה

פינה חדשה בבלוג!! יש סברה עתיקה הטוענת שכל אחד יכול לנצח בכל וויכוח, בתנאי שהוא מתווכח עם עצמו במקלחת. אז כמו שאת הטיעונים המנצחים ביותר אפשר להגות רק כשאנחנו עסוקים בקרצופים וסבונים, ככה גם הרעיונות המוצלחים ביותר לפוסטים ופינות חדשות בבלוג מגיעים אליי במקלחת. מוזר? הזוי? ייתכן, אבל כזו אני וכנראה שלעד גם אשאר.
אז מי, מה ועל מה המהומה?
הגעתי למסקנה שהבלוג קצת "תקוע" במצב של סקירות וחוות דעת. מאז שסיימתי את סדרת הפוסטים בנושא "שומרי משקל", אני מוצאת שחסר לי החיבור האישי והרציף אתכן הקוראות. עם סקירות הכל טוב ויפה, אבל לא תמיד אני מצליחה לצקת בהן תוכן פרסונאלי והרבה פעמים זה מרגיש כמו הרבה מגוון מאותו הדבר. 
קצב תחלופת המוצרים על שולחן האיפור שלי הוא די גבוה, זה לא דבר חדש. אבל לפעמים לוקח הרבה זמן ממועד הנחיתה של המוצר אצלי ועד שאני מפרסמת סקירה. בין לבין, אתן נותרות בחושך לגבי רוטינת האיפור והטיפוח היום יומית שלי, איזה מוצרים נכנסו, איזה יצאו מהמגוון, למה אני מכורה כרגע, ואיזה מוצר נותר נטוש ולא בשימוש. קצת מהיום יומיות והשגרה חסרים לי כאן בבלוג ודו השיח המעניין שזה יכול ליצור אתכן.
בדיוק לשם המטרה הזו - נולדה פינת "יוצא ונכנס". בפינה הזו (שבנוהל צפויה להיות קצרה וחסרת הקדמות ארוכות ומייגעות) אני אציג לכן איזה מוצרים סיימתי או נמאס לי להשתמש בהם, ואיזה מוצרים נכנסים לשימוש במקומם. מה יוצא ומה נכנס, ממי נמאס ומי המלך החדש.
מוכנות?
נצא לדרך עם האבא של כל המוצרים - המייקאפ:

 תגידו יפה שלום ולהתראות לזוג המלכותי - מייקאפים מסדרת הלת'י מיקס של בורז'ואה. במייקאפים האלה אני משתמשת לסירוגין כבר כמעט שנה וסופסוף אני מגיעה לפאן של שניהם. עוד כמה שימושים והם יחזירו את נשמתם לבורא.  
זה לא סוד שאני מעריצה מאד נלהבת של המייקאפים האלה וגם אחרי שנה שלימה של שימוש קבוע אין לי כמעט מילה רעה להגיד עליהם. היה טוב וטוב שהיה ואני בטוחה שבקרוב מאד אני אכנס למערכת יחסים עם פרק ב' וארכוש בקבוקים חדשים. אבל לבינתיים אני הולכת לבגוד בהם בגידה אכזרית ולנסות מייקאפים אחרים, לעולם אין לדעת איזה יהלום של מייקאפ ממתין לי מעבר לפינה!
לחוות דעתי על מייקאפ Healthy Mix Serum הקליקו כאן.
לחוות דעתי על מייקאפ Healthy Mix הקליקו כאן.
המייקאפים שנכנסים להחליף את ברוז'ואה לא יכולים להיות יותר שונים זה מזה.
הראשון הוא מייקאפ Match Perfection שרכשתי לפני כשבועיים באסוס במחיר המגוחך של 28 ש"ח. מי שמכיר אותי כבר יודע שאני אלופה במציאות מייקאפים באסוס, וגם את המייקאפ החדש של Rimmel לא היססתי להזמין עבור המחיר הנמוך. מדובר במייקאפ חדש של רימל שמושק בימים אלה בממלכה המאוחדת ולמרות שלא הצלחתי למצוא עליו סקירות אמינות הזמנתי בכל זאת בגוון הבהיר ביותר וקיוויתי לטוב.
השני בניסוי הוא מייקאפ מסקאלה אחרת לגמרי - Nude Skin Glowing Makeup של Dior. המייקאפ נחת על שולחני לצורך סקירה לרגל השקת ליין המייקאפים החדש של דיור. אז אמנם אלוהי היח"צ בחרו עבורי גוון מעט כהה משהייתי בוחרת לעצמי (030), אבל אני אעבוד עם מה שיש וכמובן שאתן דיווחים יותר מפורטים בהמשך. חוץ מזה, הפרזנטורית הגאה של ליין המייקאפים הזה היא לא אחרת מנטלי פורטמן, מי אני שאסרב להיות חלק מאנסבל המתנסות?

לסיכום - בורזו'אה יוצאים, רימל ודיור נכנסים ורק נותר לקוות שכולנו נהייה מרוצים. שאני אהיה מרוצה מהמייקאפים החדשים ושאתן תהיו מרוצות מהפינה!

אשמח לשמוע אם אהבתן את הפינה, על מה יעניין אתכן לקרוא במסגרתה והאם גם אתן מרגישות שיהיה נחמד לצאת מרוטינת ה"פוסט סקירה" הרגילה.

גילוי נאות: Dior

8 תגובות:

  1. אחלה פינה!!!!!!!! רעיון מעולה ומחכה לשמוע רשמים על הנכנסים החדשים :-)

    השבמחק
  2. מייקאפים של בורז'ואה ושל דיור הם ללא ספק מעולים- רק לא בשבילי. כל המייקאפים שהיו לי באוסף כבר הועברו הלאה. הם תמיד צהובים או כהים מדי עבורי. אני גם בעד הפינה החדשה ואני אוהבת כל פוסט שיש בו היבט מעט אישי יותר, כמו שאת בוודאי יודעת

    השבמחק
  3. בבורז'ואה כבר הבנתי שבעתיד אני צריכה ללכת על גוון 51 ולא 52 . איכשהו בקיץ האחרון הצלחתי להלבין עוד יותר....
    שמחה לשמוע שהפוסט הראשון בפינה עושה חשק לעוד :-)

    השבמחק
  4. איזה כיף- פינה חדשה! תתחדשי את ומאחלת גם לבלוג להתחדש.
    יש לי את ההלטי מיקס הרגיל, לא הסרום וכפי שציינת אין לי שום תלונה עליו ואני מאמינה שאחרי שהוא יגמר אחזור אליו מתישהו.
    גם אני קיבלתי מאסוס את המייקאפ הזה של רימל, עוד לא הספקתי להשתמש בו אבל אני בהחלט סקרנית (וגם לשמוע את דעתך עליו)
    סופ"ש מעולה!

    השבמחק
  5. תודה!
    בינתיים הספקתי להתנסות גם בדיור וגם ברימל, מקווה לפרסם רשמים בקרוב :-)

    השבמחק