‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

12.10.2012

לק לשבת - Graffiti

את חג שמחת תורה האחרון ביליתי בירושלים והגעתי ממישור החוף מצויידת בסנדלים, לק פסטלי על הציפורניים וביגוד אוורירי. מה רבה הייתה הפתעתי כשאת פני קיבלו עננים סגריריים, קור, רוח וגשם. כך החלטתי רשמית שירושלים, ולצורך העניין כל יישוב הררי אחר, איננה חלק ממדינת ישראל אלא נסיעה לשם משולה לקפיצה קטנה לחו"ל. הפעם האחרונה שנתקלתי בקור של ממש שגרם לי לחשוב "המממ....גרביונים!" הייתה אי שם בפברואר. 
מטרתה של כל ההקדמה הזו להציג לכן את לק השבת שלי, שהוא אחד הלקים החורפיים ביותר שאפשר להעלות על הדעת:

תכירו את (386) Graffiti של קרליין. לקים אפורים הם שיא הורף מבחינתי ואם נודה על האמת הם בד"כ לא חביבים עליי כלל וכלל. אפורים "נקיים" (תחשבו בטון יבש) לא יתקרבו אליי לעולם, זה גוון שלא מסתדר בשום צורה עם הצהבהבות של העור שלי. כדי שאמרח לק אפור הוא צריך להיות בעל תת גוון חזק כלשהו, כמו הלק שבתמונה.
מדובר באפור כהה עם תת גוון חום וטיפטיפונת סגול. באור יום זה נראה יותר אפור סגלגל כהה ובלילה חום. גוון עשיר עם אטימות כמעט מלאה בשכבה ראשונה וגימור קרמי חלק.
חוויית המריחה שלו הייתה קצת פחות נעימה מהרגיל, המרקם שלו סמיך מידי לטעמי ואפילו מעט דביק. הקושי האמיתי הוא בשכבה הראשונה, שאז השילוב של הפורמולה עם המברשת העבה באמת מקשה על דיוק. צריך לתת לשכבה הראשונה להתייבש כדקה ואז להמשיך עם שכבה שנייה דלילה, ואז המריחה כבר קלה וזורמת יותר.
אז אמנם הלק החורפי הזה פספס את מזג האויר החורפי שביליתי במחיצתו בתחילת השבוע. אבל אני מקווה ומייחלת לכך שיהיו לי הזדמנויות רבות בעתיד הקרוב מאד כדי להגיד "הנה, הלק תואם את מזג האויר!".

שתהיה לכולנו שבת של שלום ומנוחה :-)

מה דעתכן על לקים אפורים? והאם גם אתן מעדיפות את האפורים שלכן עם תת גוון אחר, כדי "לרכך" אותם? שתפו אותי!

גילוי נאות: Careline

14 תגובות:

  1. שיואו הוא מהמם!!!!! אהבתי מאוד :) , מתאים לאוירת ירושלים בסתיו

    השבמחק
  2. ואוו!
    אני דיי אובססיבית ללקים אפורים. לדעתי אין כמו לק אפור שישדרג יום חורפי...
    ולדעתי הגרפיטי הוא דיופ של 405 סטורמי סקיי של ג'ייד...

    השבמחק
  3. בעיצומו של החורף אני אוהבת את הסגולים, הירוקים, הכחולים והאדומים הכהים. הם בהחלט משדרגים לי את החורף!

    השבמחק
  4. נכון מתאים? לו רק לא הייתי מפספסת ומגיעה לשם עם לק סגול פסטל :-P

    השבמחק
  5. אצלי זה הפוך, בקייץ אני רוצה לק טבעי, נקי, אפרורי וקריר. ועכשיו שהתקרר, אני חייבת קצת שמחה בדוגמת לק ורוד ניאוני, כתום, והשיא, אתמול ברגע של אי שפיות זמנית - זהב!

    השבמחק
  6. אני מטורפת על לקים של חורף, אפורים, בקבוקיים, חום-אפור, אפור-כחול.. בקיצור- הבנת :) והלק הזה נראה חביב למדי, הייתי מנסה אותו על ציפורניי.

    השבמחק
  7. באמת יפה ומתאים למזג אויר קודר וסהרורי.
    אני מעדיפה באפורים שימר וכמה שיותר ממנו. שומר על עניינים מעניינים.

    השבמחק
  8. אני מאוד אוהבת אפורים- וגם אני עברתי אליהם וללקים הכהים יותר לאחרונה...

    השבמחק
  9. אני אוהבת אפורים רק אם יש בהם תת גוון נוסף, אחרת הם לא בשבילי....

    השבמחק
  10. רק שיגיע כבר המזג האויר הסגרירי!
    אני לא חייבת שימר באפורים, אלא אם כן זה גליטר ממש ואז זה יכול להיות מעניין.

    השבמחק
  11. אני מטורפת על חורף, נקודה. רק שיגיע כבר! נמאס לי כבר למרוח לקים חורפיים וסתוויים על הציפורניים כשאין שום קשר בינם ובין מזג האויר בחוץ...

    השבמחק
  12. יש כאלה שעושות היפוך בין הגוונים ועונות השנה, זו גם דרך לעשות את העניינים מעניינים יותר ;-)

    השבמחק
  13. לגמרי דומה ל -vertigo של שנל
    לק מאוד מוצלח גם המריחה ועמידות לאורך זמן

    השבמחק
  14. נכון, הוא באמת מזכיר את וורטיגו, אפילו לא חשבתי לכיוון הזה!

    השבמחק