‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

19.10.2012

לק לשבת - Pupa Holographic

עם לק השבת שלי שיחקתי במהלך כל השבוע האחרון, מרחתי ודאגתי גם לצלם אותו בשלל מצבים ותאורות. תשאלו למה? כי מדובר בלק הולוגרפי מסדרת ההולוגרפים של Pupa שהפציעה לאחרונה בפארמים. אני תמיד אוהבת להשוות לקים הולוגרפיים לצלליות דואו כרומיות - אלה לקים שיש בהם רבדים של שימר וגוונים ומשחקי צבע בתנאי תאורה שונים. לכן היה לי חשוב לצלם אותו במגוון של מצבים ותאורות ולא להיות תלויה רק בתאורה שתהיה לי היום.
הלק שמרחתי הוא N095, בעל בסיס בייז' ושימר משתנה בגווני סגול/כחלחל/זהב. 
אז ככה זה נראה בתחילת השבוע - ונתחיל עם הצילום בתאורת שמש לא ישירה טבעית:

כאן הוא נראה כמו לק עם שימר צבעוני מעורב, אבל לא ממש הולוגרפי.
נעבור לצילום בתאורת שמש ישירה:
כאן אפשר אולי לראות יותר את ההולוגרפיות שבו ומשחקי הגוונים המשתנים.
נסיים עם צילומים שעשיתי בתאורה מלאכותית:
אני חושבת שכאן אפשר להתרשם בצורה הטובה ביותר מההלוגורפיות ומשחקי הגוון בין הסגול/כחול/זהב.
לשבת החלטתי לצאת מהקופסא ולעשות מניקור קצת שנה מהרגיל. נכון שאמרתי שטרנד האצבע המורדת הוא לא ממש בשבילי, אבל לפעמים גם לי מתחשק לעשות דברים שאינם אופיניים לי:
גם הפעם צילמתי בתאורת שמש ישירה, כיוון שבתאורת שמש לא ישירה ממש בקושי רואים את היחודייות של הלק.
כמה הערות!
1. לגבי המריחה - ללק יש פורמולה דלילה ונוחה למדי. עם זאת, צריך לעבוד איתו מהר ולא לשחק עם המברשת יותר מידי על גבי הציפורן. מורחים במריחה אחת אחידה ואז יש להמתין כמה דקות לייבוש של השכבה הראשונה לפני שעוברים לשניה. אם לא תעשו את זה, ייווצרו לכם סטריקים וחוסר אחידות בגימור.
2. שכבת טופ - במריחה הראשונה הוספתי טופ מייבש ומבריק, אולם היום וויתרתי על השלב הזה. אני חושבת שאני מעדיפה את הלק בגימור ובייבוש הטבעי שלו מאשר עם טופ. יש משהו בהברקה המלאכותית שקצת הורסת את אפקט ההולוגרמה לטעמי.
3. מספור הלקים - על בקבוק הלק שלי רשום המספר N095. באלבום של פופה בפייסבוק ובדף המידע היח"צני הוא ממוספר כ-039. אני לא יודעת מה פשר ההבדל בין המספורים, ככה שכדאי לא לסמוך על מספר כלשהו ולקנות פשוט לפי גוון..
שורה תחתונה: לק נחמד עם אפקט חביב. אני לא חושבת שההלוגרפיות חזקה במיוחד בסדרה הזאת. הם סוג של פתרון ביניים למי שמחפשת לקים הולוגרפיים זמינים ברשתות הפארם במקום לחפש אותם אצל מותגים נידחים ברשת.
למרבה ההפתעה, דווקא אהבתי את האפקט שלו כאצבע מורדת, בשילוב עם לק ירוק יער גם הוא של פופה שכבר הופיע כאן בעבר. אני חושבת שגם בעתיד זה יהיה לק למניקורים קצת פחות שגרתיים מהרגיל, על משקל "אם כבר אז כבר".

שבת שלום לכולן! :-)

מה דעתכן על לקים הולוגרפיים? מתחברות לטרנד או מעדיפות לקים בגימורים אחרים? שתפו אותי!

גילוי נאות: Pupa

4 תגובות:

  1. מקסים! ביג לייק לשילוב בין השניים :)
    זה האחד שמזכיר לי את ההוא של קולור קלאב שאני לא זוכרת את שמו
    לק מהמם , במיוחד בשמש.
    שבת שלום!

    השבמחק
  2. תודה! בשמש יש לו משחקי צבע ממש מעניינים. חבל שבתאורה לא ישירה הוא ניראה קצת משעמם....

    השבמחק
  3. התוצאה בשמש מעולה, אך באור רגיל הוא קצת אנמי בשבילי.
    אהבתי את השילוב עם הגוון הירוק:)

    השבמחק
  4. כן, אני גם חושבת אותו הדבר... קצת מאכזב אבל הם לא נוראיים

    השבמחק