‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

29.10.2012

אבק כוכבים - חלק ב'

זוכרות את פוסט צלליות אבקה שהתפרסם כאן בחורף שעבר? אחרי שעברו כמה חודשים חשבתי לעדכן עם מהדורה שנייה של אסופת צלליות האבקה החדשות באוסף שלי. אני חושבת שלצלליות אבקה יש מועדון מעריצות קטן משל עצמן, כך שמגיע להן פוסט ייחודי רק עבורן לטובת כל החובבות.

צללית גאיה - 84 ש"ח בסניפי רשת Gaya
בפוסט שעבר הכרנו צללית חומה מבית מינראז והפעם הגיע הזמן לערוך היכרות עם מותג מינראלי מתחרה. סניפי רשת Gaya החלו לצוץ לאחרונה תחת כל עץ קניון רענן ושם תוכלו למצוא את הצללית הזאת בגוון SH6 Shimmer
הצללית הזו היא דוגמה יפה למקרים בהם הסוואטצ' עושה עם המוצר הרבה יותר חסד מאשר הביצועים שלו בפועל. אם בסוואטצ' הצללית ניראת רוויה ופיגמנטית, הרי שבהנחה עם מברשת על העפעף זה נראה רחוק מכך והיא הרבה יותר שקופה ודלילה. אני לא מצליחה לעבוד איתה לבד, אלא רק מעל צלליות אחרות (כמו צלליות קרם לדוגמה).
לסיכום, אם רוצים צלליות אבקה מינראליות, הרי שצלליות של המותג מינראז (או פארן) עדיפות על פני זו בהרבה.
מדד הנצנץ: נמוך. היא שימרית אבל לא מנצנצת ואין בה חלקיקי גליטר. 
צללית עפרה - 106 ש"ח באתר ביוטישופ
על צללית 3D של Ofra Cosmetics בוודאי שמעתן הרבה לפני כמה חודשים. ליין צלליות התלת מימדיות של המותג הושק בקול תרועה רמה וכולן דיברו עליה והרעיפו עליה תשבחות. אז גם בחלקי נפלה זכות ההתנסות ובמהלך החודשים האחרונים עשיתי בה אין ספור נסיונות שונים ומשונים. 
הגוון של הצללית Diamond Glitz הוא שילוב בין בסיס חום ושימר מתחלף כחול-ירוק. אם להיות לגמרי כנה, היא באמת צללית מהממת. צלליות דואו ותלת כרומיות הן הדור המתקדם של צלליות בגוונים רגילים ומאפשרות להגיע לאיפור במראה מורכב ומיוחד עם אפס עבודה. בסוואטצ' לצערי לא רואים את תת הגוון הכחול, אבל הוא שם במיוחד כשמצוותים אותה לצלליות כחולות או סגולות.
דוגמאות לאיפור שלי איתה ניתן לראות כאן ו-כאן. מאד קל לעבוד ולטשטש אותה והיא משתלבת יפה עם מבחר ענקי של צלליות מסקאלת החומות, הסגולות, הירוקות, השחורות, האפורות והכחולות. אפשר לשחק עם אפקט ה-3D באמצעות הבסיס עליו מניחים אותה. הבסיסים שאני אוהבת הם צלליות קרם אפורות, טאופיות ואפילו זהובות.
לסיכום, אם אין לכן את צללית דואו כרומית מסוג כזה באוסף (כמו קלאב של מאק) בהחלט כדאי להצטייד באחת כזו, ולו כדי לחוות את החידוש והאיפור הוורסטילי שניתן ליצור באמצעותה. 
מדד הנצנץ: בינוני. היא שימרית למדי, אבל לא ברמה של נצנצים מתפזרים. לאיפור ערב היא נהדרת ממש.
נסיים עם ממתק הנצנצים הקטן והמתוק בחבורה. סדרת Dazzle Dust הוותיקה של BarryM מכילה מגוון של צלליות המגיעות בצנצנות קטנטנות ומכילות כל טוב גליטר. 
הגוון הזה הוא Old Gold מס' 24 והוא יכול להקביל לצללית "דיימונד פאודר" של ביוטיקייר שהראיתי לכן בפוסט הקודם. כאן הדגש הוא על גליטר ופחות על גוון. יש לה טיפונת גוון אפור זית מלוכלך, אבל היא בעיקר אמורה לשמש כטופ גליטרי על גבי צלליות אחרות או בסיס קרמי. זו לחלוטין לא צללית לעבוד איתה בטשטושים, כל הגליטר יתפזר לכן לכל כיוון וייווצר בלאגן קיומי. את הצללית הזו מניחים בטפיחות בלבד על גלגל העין כדי לתת נקודות אור גליטריות. 
לסיכום, גם הפעם מדובר בצללית גליטר לחובבות הז'אנר בלבד. הצללית של ביוטיקייר עושה עבודה דומה, אבל לה באמת אין שום גוון בעוד שלבאריM יש מבחר גוונים ואפשר להתאים את גוון הגליטר לגוון האיפור הכללי שלכן. חוץ מזה, הן עולות גרושים באי-ביי, ככה שהנזק לא גדול.
מדד הנצנץ: גבוה מאד! כמו שאמרתי, יש כאן גליטר של ממש, זה לא המקום לחפש בו פיגמנטיות או נוחות טשטוש.

עד כאן דיווח צלליות אבקה להפעם! אם ברצונכן לקרוא את הטיפים שלי לשימוש קל ונכון בצלליות אבקה, בלי להסתבך עם בלאגן ולכלוך - אתן מוזמנות להציץ בחלק א' :-)

האם גם אתן גיליתן כמה צלליות אבקה כוכביות באוסף שלכן? ואיזה מהצלליות כאן מצאה חן בעיניכן במיוחד? שתפו אותי!

גילוי נאות: Ofra Cosmetics

10 תגובות:

  1. אני לא מעריצה גדולה של מוצרים אבקתיים. עם פודרות בתפזורת אני עוד יכולה להתמודד, אבל צלליות אבקה לא נכנסות אצלי בקטגוריית המוצרים הפרקטיים שנמצאים בשימוש היומיומי. אני כן אוהבת צליות אבקה כתוספת לאיפור העיניים כדי לתת מימד נוסף לצלליות האבן הרגילות, לכן נראה לי שהייתי מתחברת לאבקה המנצנצת של BARYY M.

    השבמחק
  2. טוב , את זו של עפרה זכיתי להכיר :-) והיא אכן מהממת
    מוצרים אבקתיים באופן כללי קצת קשים לי בגלל הנשורת , יש לי המון מהם וכל פעם מחדש אני מתבאסת. גם זו של בארי אמ נראית מהממת , אני חושבת שהתמונה אולי לא עושה לה חסד , בכלל יש להם צלליות מהממות במחירים נגישים.

    השבמחק
  3. מאוד אוהבת צלליות בתפזורת בגלל הייחודיות שלהן אבל בפועל משתמשת בהן רק כשיש לי זמן לצערי.
    יש למאק פיגמנטים מטורפים, שלא פגשתי בחברות אחרות, כולל דואוכרומיים!

    השבמחק
  4. זה אמנם לא פרקטי, אבל אני כן חושבת שיש להן את היתרונות שלהן. כמו שאמרת -הן יכולות להיות תוספות נהדרות על צלליות אבן. אבל גם לבד אני מוצאת את עצמי משתמשת בהן אפילו ביום יום!

    השבמחק
  5. שמחה לשמוע שאתה במחנה עפרה ;-)
    הצללית של בארי אמ היא פשוט גליטר מרוכז. ואגב - נורא קשה לצלם גליטר!!

    השבמחק
  6. זה באמת קצת בלבול ראש להשתמש בהן, אבל אני מוצאת את עצמי שולפת אותן אפילו ביום יום!

    השבמחק
  7. הצללית של עפרה נראית מדהימה! חבל שאין אותה לפאן כי אני ממש לא מתה על צלליות באבקה... יותר מדי באלאגן :)

    השבמחק
  8. מסכימה איתך שזה בלאגן, אבל לפעמים כיף להתפלש בכל הגליטר :-D

    השבמחק
  9. באיזה מברשת להשתמש לצללית d3?

    השבמחק
  10. במברשת הנחת צלליות שטוחה ודחוסה ומטשטשת עם מברשת טשטושים רגילה.

    השבמחק