‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

1.10.2012

סימנים של סתיו

אחרי שנפרדנו מהקיץ, הגיע הזמן לפנות את המקום בלב ובעיניים לרמזים ראשונים לעונת הסתיו.

תאמינו או לא, אבל התמונה הזו צולמה ממש עכשיו, ממש כאן בישראל. לא צריך ליסוע לחו"ל כדי לחפש עלי שלכת מפוזרים, תוכלו למצוא אותם גם כאן אם רק תחפשו היטב. ובכלל, עונת החצבים כעת בשיאה, והחצב הוא הפרח המבשר את בוא הסתיו.
אז בדיוק כפי שעשינו בפוסט הפרידה מהקיץ, נדבר היום על מוצרי הפנים, השפתיים והבישום שיכולים ללוות אותנו החל מעכשיו אל תוך עונת החורף הממשמשת ובאה.
סמקים של קרליין: 66 ש"ח
מתגעגעות לברונזר? בחורף הזה לא תצטרכו לחפש רחוק, כי אחד הטרנדים הבולטים באיפור הוא הגוון החום. בין היתר אפשר לראות אותו בגזרת הסמקים, החל מגוונים נטרליים שיכולים לשמש להצללות, ועד לסמקים בעלי תת גוון חום של ממש.
Natural Blush 07
Ginger Honey 08
אפשר למצוא שתי דוגמאות בליין הסמקים החדשים של קרליין.
הסמקים עצמם באיכות טובה, פיגמנטיים, חלקים למגע ומיטשטשים יפה על העור מבלי להתפורר. פחות אהבתי את הצורה החדשה של הסמקים. במקום להתקדם עם הזמנים, קרליין בחרו להישאר עם העיצוב המיושן של פסים דקים של סומק ואת שאר המקום תופסת מברשת מיותרת וגרועה. הייתי מעדיפה שיעיפו את המברשת ויגדילו את הסומק, אחרת האריזה הגדולה והמרובעת מתייתרת לגמרי.
סומק מאק: 116 ש"ח
אם תמהרו, תספיקו גם להצטייד בסומק Worldly Wealth של Mac מקולקציית Style Seeker. מדובר בסומק קינמוני בעל שימר זהוב שאם רק תתנו לו צ'אנס יש סיכוי גדול שתתאהבו בו.
האמת, הייתי קצת סקפטית לגביו בהתחלה. הוא ניראה לי חום ושימרי מידי מכדי לשמש אותי כסומק. בפועל התברר שהסומק הזה הוא הגרסה הקוסמטית של דגני בוקר "קינמונים" - יש לו גוון של קרמל וקינמון עם שימר זהוב. אני עובדת איתו הן כסומק, הן כהיילייטר אבל הכי הרבה אני משתמשת בו דווקא כצללית. בהירות עור אולי יתקשו איתו כמוצר פנים, אבל לכהות ולשזופות בינינו לדעתי הגוון יהיה פשוט מהמם.
לסיכום - סוואטצ'ים. כמו שאפשר לראות Natural Blush של קרליין הוא מאט נייטרלי לגמרי עם תת גוון וורדרד שיכול להיות שימושי גם להצללות. ל-Ginger Honey יש גוון חום אדמה וגם מעט שימר זהוב. Worldly Wealth הוא פיסת הזהב שבחבורה, כולו שימריות קינמונית טעימה.
לגלות לכן סוד? לא רק בסומק של מאק אני משתמשת כצללית, אלא בכל השלושה. יש להם באמת גוונים מוצלחים כצלליות סתיו. אני לא בטוחה עד כמה השימוש הכפול הזה מומלץ לבריאות, אבל בינתיים אני יכולה לדווח שלא התעוורתי. עשו אתן את השיקולים שלכן...
גלוס פופה: 30 ש"ח במבצע קופה, גלוס בורז'ואה: 60 ש"ח
נעבור כעת למוצרי השפתיים, ואם בפוסט הקיץ הסתפקנו במוצר טינט מינמליסטי, הרי שבסתיו אפשר לתת במה למרקמים מורכבים יותר.
אני חושבת שסתיו הוא תקופה טובה לגלוסים. אין את הדביקות והזיעה של הקיץ, אבל מנגד גם אין רוחות סערה של חורף שמדביקות לנו את השיער לפנים. עונות מעבר הן שעתם היפה של הגלוסים, במיוחד לכל מי שלא מחבבת את המרקם מלכתחילה. במקום הגוונים הבהירים והבולטים של הקיץ, לכבוד הסתיו נשלוף גוונים "רגועים" ומעט עמוקים יותר בצבע.
את 03 של Pupa כדאי שתרוצו לקנות כי הוא בכלל שייך לקולקציית Hot Tropics הקייצית. מצאתי אותו במבצע קופה של 30 ש"ח בסופר פארם וחטפתי אותו. גוון ענבים/אוכמניות כהה עם מרקם דק, גימור מבריק ותחושה חלקה ולא דביקה בכלל על השפתיים - מוצלח ממש!
את Effet 3D Max Long Lasting של Bourjois תוכלו למצוא בדוכני המותג גם אם לא תמהרו. הגלוסים בסדרה הם אחים קטנים לסדרת 3D הרגילה והם אמורים להיות עמידים יותר. אז הם אכן עמידים, אבל זה בא על חשבון הפורמולה. לסדרה 3D הרגילה יש מרקם לא דביק בכלל, בעוד שהגלוסים בגרסה העמידה דביקים וכבדים יותר. הגוון כאן הוא 13 Orange Fruity שעל השפתיים מתקבל פחות כתום דלעת מבסאווטצ'.
לעומת הרעננות של ניחוחות קיץ, בחורף אני פונה אל הבשמים המתוקים והכבדים שיש לי באוסף.
Estee של Estee Lauder הוא אחד הניחוחות הוותיקים של המותג, וגם בחיים שלי הוא ניחוח שמלווה אותי מהיום הראשון שלי על האדמה - זה הבושם ה"קבוע" של אמא שלי. כשבגרתי ירשתי את החיבה של אמא לבושם ומאז תמיד יש לי בקבוקון באוסף. יש לו ריח פרחוני עז, מהול בתת ניחוח של שמנים פירותיים חמצמצים. זה לא ניחוח שגרתי והוא מאד דומיננטי, לחובבות הז'אנר בלבד.
Loverdose של Diesel הוא ניחוח שידבר אל חתך אוכלוסיה רחב יותר. מתוק, לא מאיים ועמיד זהו בושם שיתאים לכל מי שמחפשת את ה"אמור אמור" הבא באוסף שלה. אני אוהבת את ההתנדפות שלו, הוא מתיישב על העור ומותיר אחריו שובל מתקתק ולא מכביד מידי.
Elixir הוא בושם נוסף מבית מדרשה של הזמרת שאקירה. בניגוד לאחיו הגדול, לניחוח של הבושם הזה אין הרבה התחכמויות. הוא מאד עמוק ומתוק, מזכיר לי את ניחוח "היפנוטיק פויזן" של דיור. מי שמחפשת חיקוי מעט פחות כואב לכיס - הבושם של שאקירה יכול להיות אופציה. אל הניחוח פחות התחברתי, אבל אהבתי את עיצוב הבקבוק האוריינטלי.
La vie est Belle של Lancome הוא הבושם החדש ביותר של המותג. לנקום ידועים בניחוחות המתוקים שלהם, והחבר החדש ממשיך בקו הזה. אז כן, הוא מתוק ומעט וונילי. אבל אחרי המתיקות הבושם מתפתח על העור ומותיר ניחוח מאסקי מאד סקסי ויוקרתי המורכב מתווים של איריס, פאטצ'ולי ואגס. יש משהו בבושם הזה שצריך לתת לו את ההזדמנות לפתח ריאקציה עם הגוף. בהתחלה חשבתי שהוא סתם עוד בושם מתוק לאוסף, אבל אחרי כמה שעות גיליתי שהוא מסוג הבשמים שאפשר לכנות אותם "Signature Scent" שכאילו נבלעים בגוף והופכים להיות טבעיים ולא מלאכותיים. גם הגברים בחבורה אהבו אותו מאד. ניחוח אישה מאסקי ומעט מתקתק הוא ככל הנראה מסוג הריחות המועדפים על גברים ברחבי העולם, כך שכל הרווקות שם בחוץ ראוי כי יעיפו לכיוון הבשמים האלה מבט.

אז מה נראה לכן? אפשר לפתוח את עונת השלכת? אני לחלוטין "על זה" ;-)

איך אתן עושות את הטרנפורמציה מקיץ לסתיו? האם האיפור והבישום שלכן משתנים? שתפו אותי!

גילוי נאות: Mac, Careline, Bourjois, Diesel, Shakira, Lancome

11 תגובות:

  1. שלום לך ג'ינג'ר הוני של קרליין! איזה גוון מקסים!
    האמת שמלבד השפתיים האיפור שלי לא משתנה. אני מאופרת לרוב בגוונים עדינים וטבעיים. הבישום ללא ספק הופך להיות יותר כבד ומתובל.

    השבמחק
  2. אני חושבת שכל אחת עושה שינויים קלים בהרגלי האיפור והטיפוח, לא משנה אם זה איפור עיניים או שפתיים. זה כל הכיף, שעם מגוון הצבעים והניחוחות תמיד אפשר להיות וורסטילים איך שרוצים :-)

    השבמחק
  3. Your blog is very interesting and so nice...would you like to follow each other? I followed you...keep in touch sweety !!! http://jardelle-beauty.blogspot.com

    השבמחק
  4. הוורדלי של מאק לחלוטין עשה לי את זה. ולמרות שאני משתדלת להתרחק מגלוסים באשר הם, אולי אחטא מעט הסתיו. אבל ממש מעט, כי גלוס גורם לשפתיים שלי להיראות דקיקות ברמה מעצבנת.

    השבמחק
  5. בהקשר של איפור, מתגעגעת לעונות הקרות בעיקר כדי לשחק יותר עם צלליות. בקיץ האחרון זה היה בלתי אפשרי
    הסמקים של קרליין אמנם חביבים בסך הכל, אבל אריזה כל כך לא קומפקטית היא לא משהו שאסכים להשאיר במגירת האיפור עבור מוצרים שאני מגדירה כחביבים ותו לא.

    השבמחק
  6. נורא היה לי קשה להמליץ על הסומק של מאק כי באמת יש לו גוון שיהיה קשה לעבוד איתו, אבל הוא כ"כ טעים למראה עיניים שזה היה בלתי אפשרי לא להרעיף עליו מילים חמות. גם בתור צללית הוא פשוט להיט.
    גלוסים - לא עבור כל אחת. אני מאד אוהבת אותם, אבל יכולה להבין גם את אלה שלא. אני חושבת שאת צריכה למצוא את המרקם שיחמיא לך, כי דווקא גלוסים יכולים הרבה פעמים ליצור אשליה של שפתיים מלאות יותר. אולי המרקמים הרטובים ממש פחות טובים עבורך (כמו הפופה) ועדיף לך מרקמים "סמיכים" יותר כמו הבורז'ואה.

    השבמחק
  7. די אני רשמית כבר עברתי למוזה של איפור חורף, את טכניקות הקיץ שלי השארתי הרחק מאחור. לא מעניין אותי מה מזג האויר בחוץ, אני אביא את החורף בכוח!!
    עם הסמקים של קרליין אני בהחלט נאבקת בלמצוא להם מקום אכסון. אם הייתי בחורה מדפטת היה יותר קל.

    השבמחק
  8. את הסמקים של קרליין דיפטתי ומאז השימוש בהם גבר, גם כצלליות לטשטוש. הסומק של מאק בהחלט מעניין וגם אני נרתעתי ממנו בהתחלה אבל הוא ממש יפה.
    גלוסים לא תראי אצלי הרבה אבל אם כבר אז אין קשר בין העונה למריחה ;)

    השבמחק
  9. אם הייתי טיפוס של דיפוטים הסמקים של קרליין היו הרבה יותר נוחים עבורי, אין ספק. כמו שהם כרגע מאד קשה לי למצוא להם אכסון נוח...
    ואני כבר יודעת שאת לא מחובבות הגלוסים ;-)

    השבמחק
  10. אני מאוד אוהבת את הגוונים של הסתיו- ושמחה שהוא כאן (כי נמאס לי מהקיץ!)
    אני אוהבת את הגוונים הללו באיפור (פחות על השפתיים)
    כמוך- אני אוהבת להשתמש ב07 להצללות וליצירת מראה מעושן (בעיניים כמובן) רך... לעיניים שלום.
    את יכולה לארגן שיהיה קצת יותר קריר גם? פליז?

    השבמחק
  11. שניונת, אני ארים טלפון לחברים שלי במועצת העננים כדי להביא לכאן קצת קרירות וגשם ;-)
    אני שמחה לשמוע שגם אצלך הסמקים מתנהגים יפה כצלליות. ככה אני מרגישה פחות רגשות אשם על שאני ממליצה להשתמש בהם בדרך כ"כ לא קונבנציונאלית...

    השבמחק