‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

17.10.2012

ניו - in - נתניה

את הגילוי הנאות שלי לפוסט זה ראוי שאני אגלה כבר עכשיו, ולא אציין רק בסופו. אני לא רוצה שקוראותי היקרות ירגישו שהאתיקה היא דבר שממני והלאה ושאני מסתירה מכן מידע חשוב. אז הנה זה מגיע. מוכנות לזה?
נולדתי, גדלתי וחייתי את רוב 26 שנותיי בעיר נתניה, עד עצם היום הזה. פעם זו הייתה נחשבת בושה להודות בכך שיש לך שורשים נתנייתים, ואם עדיין התגוררת שם אז בכלל רחמנא ליצלן. 
אבל לא עוד! יש לנו טיילת ו-H&M וזארה, ראש עיר עם חיקוי בארץ נהדרת והגלידה הכי טובה בארץ ואנחנו עיר ככל הערים. 
בתור מישהי שנולדה וגדלה בעיר הזו, ראיתי אותה עוברת הרבה שינויים ומהפכים. אפילו השכונה בה אני מתגוררת השתנתה לבלי היכר ב-10 השנים האחרונות. העיר נמצאת בתנופת פיתוח ובנייה אדירה ובמקומות בהם היו בעבר פרדסים, דיונות, שדות וגבעות של חרציות מתנשאים היום מגדלים לגבהים ומרכזי קניות.
האמת? באיזשהו מקום קטן בלב חבל לי על כל השטחים הפתוחים והיפים שהיו כאן פעם. מלבד שמורות מבודדות, נתניה כבר איננה העיר שפעם התגאתה שהיא שוכנת בין קו החוף ממערב ופרדסים של פרי הדר ממזרח. הבנייה מזדחלת ממש עד קו החוף והצוקים, עוד ועוד בניינים וכבישים.
כחלק מהפיתוח והאיכלוס של העיר קמו כאן המוני מרכזי קניות חדשים. פעם היה בנתניה רק את קניון השרון, שהוא אחד הקניונים הראשונים והוותיקים בארץ. אחריו הגיעו בזה אחר זה מרכז קניות ביג, קניון עיר ימים ומעכשיו גם מתחם "אלון השרון" בשכונת קריית השרון.

צילום: אביב חופי. עריכת תמונה: כותבת הבלו
במתחם אלון השרון נחנך ממש בימים אלה סניף חדש של רשת "ניו-פארם", וזהו הסניף השני של הרשת בנתניה. 
בואו ואספר לכן משהו על הסניף הוותיק של ניו-פארם בנתניה. הוא אחד מהסניפים הוותיקים ביותר של הרשת וממוקם בשדרות בנימין בעיר, לצדו של סופר, סיפרייה עירונית, קופת חולים ופארק משחקים. אימפריות נפלו, מלחמות החלו, טילים התרסקו, ומהפכות קרו - אבל סניף ניו-פארם בשדרות בנימין שרד את הכל. זה הסניף אליו אני נכנסת כשאני מאזנת ביד אחת ערימה של ספרים וביד השניה רשימה של מוצרי פארם שהכנתי מבעוד מועד לפי המבצעים שראיתי שהרשת מציעה. אממה? את קניות האיפור שלי אני לעולם לא עורכת שם, כי כאמור הסניף קטן, הדיילות צפופות ואין שם בכלל איפור וטיפוח יוקרתיים אלא רק מותגים עממיים. עבורי זה סניף לבוא ולקנות בו שמפו וסבון למקלחת, חוויית קנייה אמיתית אין שם.
 אבל הסניף החדש במתחם אלון השרון הוא סיפור אחר לגמרי. גם הפעם לא מדובר בסניף ענק, אבל הוא חדש, נקי, מואר ומסודר ומזמין הרבה יותר. 
נכון לרגע זה אלה המותגים שניתן למצוא שם. שאלתי מיד "איפה רבלון?!", כיוון שזה המותג העממי שהיה חסר לי במיוחד. אנשי ניו-פארם הרגיעו אותי ודיווחו שסטנד של רבלון ייכנס לסניף בימים הקרובים. מבחינת איפור/טיפוח יוקרתיים, ישנם רק גרלן ודקלאור בינתיים ולאורך הזמן ייכנסו מותגים נוספים בהתאם לדרישת הקהל.
מלבד אלה תוכלו למצוא שם את כל המחלקות הרגילות, כמו טיפוח של מותגים עממיים (ניוואה, גרנייה וכו'), לקים ואפילו משקפי שמש.
את הסניף חנכנו בשמחה רבה וביחד עם כל קהל הלקוחות שהיה באותה עת בחנות. בניגוד לאירועי בלוגריות שנתפסים כאירועים מפונפנים ומורמים מעם, הפעם כל אם ואב שנכנסו לקנות טיטולים זכו לקחת חלק בחגיגה ולהרים כוסית לחיים עם רמי שביט, בעל השליטה בקבוצת המשביר לצרכן.
מנהל הסניף החדש חוגג!!
אין אין אין חגיגה, בלי בלי בלי דיילות ועוגה! צילום: אביב חופי. עריכת תמונה: כותבת הבלוג
סופסוף זכיתי לסקר אייטם שיש לו ממש נגיעה ישירה להרגלי הקנייה שלי, כי מעתה והלאה קץ לקניות בסניף ניו-פארם החשוך והישן, ותחל תקופה יפה של קניות בסניף חדיש חדש. אמנם קצת התאכזבתי שהסניף לא נפתח בקניון שנפתח ממש בשכונה בה אני מתגוררת, אבל אני מניחה שגם לחלקים אחרים של נתניה מגיע להנות מקצת פיתוח מסחרי.
אני לא יודעת מה אתכן, אבל כבר היו דברים מעולם שהיטלטלתי בין 5 סניפי פארם שונים בנקודות מרוחקות בעיר רק כדי למצוא שפתון במבצע שווה, זה בהחלט משמח שיש עכשיו אופציה נוחה וקרובה יותר אליי שאוכל לקפוץ אליה.
אז תבואו לבקר ולהגיד שלום ואם אתן באזור אתן תמיד יכולות להודיע ונשב לקפה! החנייה במתחם אלון השרון היא בחינם ויש שם סניף של גלידריית וניליה - שווה לבוא!

מה הרגלי הקניות שלכן? האם אתן נאמנות לסניף פארם קרוב לבית, או שאתן מבקרות וקונות בכל סניף שנקרה בדרככן? ספרו לי!

גילוי נאות: הוזמנתי לסקר את אירוע הפתיחה

8 תגובות:

  1. איזה פוסט מקסים. גם אני חושבת שגילוי נאות צריך להגיע בתחילת הפוסט ולא בסוף.

    השבמחק
  2. אני רוצה סניף מתחת לבית. או מעבר לכביש, אני לא בררנית- העיקר שיהיה קרוב אליי ואני גם מצפה למצוא בתוכו גילוי נאות.

    השבמחק
  3. יהיה שלט של גילוי נאות מעל הקופות, בכתב מאיר עיניים. כדי שאף אחד לא יפספס!

    השבמחק
  4. אני מאוד אוהבת את נתניה. למדתי שם במכללה והייתה תקופה נהדרת שהשאירה לי מקום חם בלב לעיר (וגם כמה חברות טובות...) חבל :-) שלא הצלחתי להגיע לאירוע - ככה זה כשהילדים קודמים לכל

    השבמחק
  5. ברור שהילדים קודמים לכל! סניפי ניו פארם יש בכל פינה, אבל ילדים יש רק בבית :-)

    השבמחק
  6. איזה כיף שעכשיו הכל קרוב אלייך:)

    השבמחק
  7. גם מקודם הכל היה קרוב אליי, אבל עכשיו הכל גם קרוב וגם חדש :-)

    השבמחק