‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

15.10.2012

ראש בראש - שפתוני רימל

היום במסגרת פינת "ראש בראש" נעמיד האחד מול השני שני שפתונים מייצגים של אותו המותג - Rimmel London.
רימל אך זה עשו עלייה מחודשת ארצה והגיע הזמן לבחון, איזה ממוצרי השפתיים שלהם שווים את הכסף?

מה? השפתון הראשון הוא מליין Lasting Finish Lipstick הרגיל והשני מסדרת קייט מוס (גם חלק מסדרת לאסטינג פיניש).
כמה? השפתונים בסדרת קייט מוס עולים בפארמים 49 ש"ח, בעוד שהשפתונים מהסדרה הרגילה עולים 39 ש"ח.
באסוס יעלה לכם שפתון קייט מוס 35 ש"ח  ושפתון מסדרת לאסטינג פיניש הרגילה 32 ש"ח.
איך? בואו נתחיל עם השפתון מסדרת לאסטינג פיניש הרגילה, ללא אבקת הסלב:
קניתי אותו בחו"ל כשעמדתי בתור לקופות בחנות "פריימרק". היה שם סטנד רימל ומגוון של ליפסטיקים, אז החלטתי למה לא וצירפתי גוון וורדרד לקנייה. הוא עלה לי סכום שמשתווה ל-30 ש"ח, כך שהרגשתי שהניסוי לא הולך להיות כ"כ כואב לכיס, גם אם לא אתלהב מהשפתון. לקחתי את הגוון 006 Pink Blush ויצאתי משם מרוצה וטובת לב עם כל רכישותי הביגודיות ביחד עם השפתון הזה.
את השפתון בגוון 01 מסדרת Kate Moss קיבלתי לסקירה כשהושק בקול רעש וצלצולים. קייט היא הפרזנטורית של המותג רימל כבר כמה שנים טובות ובחורף היא השיקה איתם סדרת שפתונים הנושאת את שמה במבחר גוונים מצומצם.
גוון הדגל אשר קייט התמרחה בו בפוסטרים של הקמפיין הוא מס' 01 האדום הקלאסי. בסדרה ישנם גם גוונים כמו וורוד פוקסיה ואפילו ניוד.
אז איך הם בפועל?
השפתון מסדרת קייט מוס הוא גוון אדום כבאית פיגמנטי בצורה מטורפת לחלוטין. קשה לי להניח אותו אפילו בטפיחות, כי גם בשיטה הזו מתקבל גוון מאד חזק ורווי. הוא מתייבש לגימור מאט ומכתים את השפתיים, כך שגם אחרי אכילה ושתיה נשאר עליהן צבע. מה שאני פחות אוהבת בו שהוא לא סלחני כלפי שפתיים פחות ממושלמות ויש לו מרקם שמרגיש קצת לא נוח ומייבש על השפתיים. למי שיש התקלפויות או פגמים אחרים - אני לא חושבת שזה השפתון עבורה.
השפתון הוורוד מסדרת לאסטינג פיניש הרגילה שונה מאד מאחיו הסופר מודל. יש לו גוון וורוד ברבי בהיר פחות פיגמנטי ורווי ולפיכך גם הרבה פחות אטום. הגוון עצמו מאד קר ובעל תת גוון כחלחל, אני לא חושבת שהוא יתאים לכל אחת, אני לפעמים מרגישה צורך "לחמם" אותו עם תוחם שפתיים. אני פחות אוהבת את הגימור שלו על השפתיים, הוא מתקבע בגימור קרמי אבל לא בצורה מושלמת. אני מרגישה שהמרקם שלו לא חמאתי מספיק כדי "למלא" את כל הפגמים הקטנים שעל השפתיים ובמקום זה הוא שוקע לתוכם. מצד שני, הוא לא מרגיש יבש כמו השפתון מסדרת קייט מוס.
אני לא מרגישה שהשפתונים האלה הם מושלמים. אמנם האיכות של סדרת קייט מוס מרגישה לי גבוהה יותר, אבל עדיין הייתי שמחה אם המרקם שלהם היה סלחני יותר על השפתיים ויושב עליהן בצורה יותר נעימה. השפתון מסדרת לאסטינג פיניש הרגילה לא הצליח להפיל אותי מהכסא. יש שפתונים של מותגי דראגסטור אחרים שיש להם גימור מוצלח הרבה יותר ממנו.
המנצח הגדול: שפתון Lasting Finish by Kate! אם אתן מתעקשות על שפתון עמיד של רימל, אזי עדיף ללכת על שפתון מסדרת קייט מוס. צריך לקחת בחשבון שהשפתונים בסדרה הזו מאד פיגמנטיים ובגימור מאט. לכל המחפשות שפתוני לחות קלילים ו/או חמאתיים אני לא חושבת שסדרת לאסטינג פיניש היא המקום לחפש בו. לרימל יש סדרת שפתונים נוספת בשם Moisture Renew, שם אולי כדאי לחפש שפתונים במרקמים נוחים יותר.

מה דעתכן על השפתונים של רימל, יצא לכן להתנסות? שתפו אותי!

גילוי נאות: Rimmel by Kate Moss

12 תגובות:

  1. מחבבת מאוד את הגוון הקר והורדרד, אם כי נדמה שבמבחן התוצאה האדום דווקא מנצח. עלייך בכל אופן, שניהם נראים מוצלחים.

    השבמחק
  2. איזה גוון מעולה! אדום כבאית, בדיוק מה שחיפשתי. רק האפקט המייבש מרתיע...

    השבמחק
  3. גם אני חשבתי שהוורוד יהיה מוצלח, אבל זה עובד יותר בתיאורה מאשר במציאות. רוב הזמן אני מוצאת שהוא קצת מתנגש עם גוון העור הטבעי שלי.

    השבמחק
  4. כמעט כל שפתוני המאט שנתקלתי בהם הם מייבשים בצורה זו או אחרת, זו הבעיה איתם...

    השבמחק
  5. יש לי את הורוד פוקסייה מהסדרה של קייט מוס דווקא אני הרגשתי שהוא די קרמי אבל חבל שהגוון ממש לא מחמיא לי ניסתי לסיים אותו בטפיחות אבל כמו שאמרת הוא מאוד פיגמנטי

    השבמחק
  6. יש לי את מספר 5 מהסדרה הזו והוא יפייפה, מחזיק מעמד כמה שעות טובות ולא מייבש כמעט. החיסרון היחיד שלו הוא הריח - אני לא רק מריחה אותו בעת המריחה אלא גם הרבה אחרי. זה מין ריח מתקתק על גבול הסכריני. לא נחמד בכלל וזו הסיבה היחידה שאני משתמשת בו הרבה פחות משאר השפתונים שלי, כי הגוון פשוט מהמם לדעתי!

    השבמחק
  7. אני מרגישה ככה עם הוורוד שבפוסט, הגוון הזה לא כ"כ מחמיא לי ואני לא משתמשת הרבה בשפתון בגלל זה.

    השבמחק
  8. אני לא הבחנתי בריחות שלהם, אבל אני ידועה כמישהי שלא רגישה לריחות. זה תמיד משהו שרק אם מגיבים לי לגבי זה בפוסט אני שמה לב אליו :-D

    השבמחק
  9. יש לי את השפתון של קייט בגוון האדום והוא שמור במזוודת האיפור שלי, כי אני לא מסוגלת להשתמש בו בעצמי, בגלל שהוא ממש דומיננטי. הזמנתי מאסוס את 26 מסדרת קייט גם, הוא ניוד אפרסקי מאוד יפה. מסכימה איתך לגבי המרקם, אכן מרגיש קצת מייבש, אך העמידות מצויינת.

    השבמחק
  10. השפתון האדום מכתים לי את השפתיים, כך שהעמידות שלו מאד גבוהה, גם אחרי שכל השפתון עצמו יורד.
    בעקרון רוב הגוונים בסדרה הם אדומים/וורודים פיגמנטיים מאד מאד, נחמד שכללו שם גם גוונים "רגועים" יותר כמו האפרסקי שלך...

    השבמחק
  11. זה היה ברור מהתחלה שהגוון האדום ינצח! :)
    באופן אישי אני מתנגדת ששפתונים אדומים יהיו לחותיים וחמאתיים, הם צריכים להיות עזים וחזקים

    השבמחק
  12. יש משהו בדברייך, שפתונים אדומים פיגמנטיים רכים ונוזליים יכולים להיראות רע מאד על השפתיים...

    השבמחק