‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

2.11.2012

לק לשבת - Mistress

לק השבת שלי הוא שידור חוזר של קומבינצייה שמרחתי בתחילת השבוע, ואני חוזרת עליה היום רק כי לא הספקתי לצלם אותה בפעם הראשונה. בלוגרית מסורה, או לא בלוגרית מסורה?

תכירו את Mistress של Ciate, ככל הנראה הלק האדום עם הפורמולה המושלמת ביותר שאי פעם נתקלתי בה. ללק יש פורמולה ג'לית חלקה כמו מים שהיא פשוט נפלאה. זו לא הפעם הראשונה שנתקלתן כאן בלק אדום ג'לי, זוכרות של Big Apple Red של Opi? אז לחלוטין שאין מה להשוות, הפורמולה של סיאטה גוברת עליו בכמה רמות לפחות.
הגוון הוא אדום "ג'ינג'ר" חם ולאטימות מלאה תידרשו ל-2 שכבות. הגימור שתזכו בו יהיה נפלא ומבריק, שגם משדרג את המראה של "לק אדום משעמם". בחרתי לשלב אותו כאן עם אצבע מורדת מוזהבת בגוון Soiree של מאק.
פרט טריוויה לגבי Mistress של סיאטה - זהו הלק שהשתמשו בו על הציפורניים של אדל במניקור ה"לובוטן" (עם תחתית אדומה לציפורניים). אז מה שטוב עבור אדל, בהחלט טוב מספיק גם עבורי...
ואני לא אסיים לפני שאציין גם את המייבש של סיאטה שמלווה אותי בשבועות האחרונים:
אני יודעת שזה הופך להיות פוסט מעריצות סיאטה, אבל תצטרכו לסבול עוד כמה פסקאות מפרגנות בנושא. באמת שאני מנסה לאזן את עצמי עם קצת ביקורת שלילית, אבל פשוט אין לי אחת כזו! במייבש אני משתמשת כבר חודש והוא נהייה במהירות רבה המייבש האהוב עליי, יותר אפילו מהמייבש של סשה ויט שהייתי נאמנה אליו שנים ארוכות.
יש לו מברשת פלסטיק נוחה וגמישה, אין לו ריח לוואי, זמן הייבוש מאד קצר והגימור מבריק אבל לא פלסטיקי. חוץ מזה, אני אוסיף במאמר מוסגר שאני חושבת שהוא מסייע לי גם בעמידות של לקים. אתן יודעות עד כמה אני נזהרת מלציין ענייני עמידות, בגלל שזה פאקטור כ"כ אישי שאצל כל אחת הוא שונה. אבל אני בוודאות מרגישה שלקים (מכל מותג) מחזיקים עליי מעמד ללא צ'יפים כמעט 4 ימים מאז שהתחלתי להשתמש במייבש הזה, ועבורי זה בהחלט שיא.
החסרון היחיד לעומת סשה ויט? הוא עולה כפול מחיר - 65 ש"ח לעומת 35 ש"ח.....

אז זהו, תם ונשלם (לבינתיים) פוסט ההתלהבות שלי מלקים ומוצרי טופ של סיאטה. מעניין אותי לדעת אם מישהי מכן הצליחה לשים את ידייה כאן בארץ על הלקים של המותג ומה דעתה עליהם? שתפו אותי!

גילוי נאות: Ciate

7 תגובות:

  1. אלגנטי ונשי כ"כ!
    השילוב שעשית בין הלקים קלאסי מאוד ומחמיא לצבע העור שלך לדעתי:)


    לגבי המייבש- האם נתקלת בתופעה שהמברשת לוקחת איתה מעט מבצע הלק? זה קרה לי כמה פעמים (אבל הטופ בהחלט מייבש מהר את הלק ותורם לעמידות- בין 3-4 ימים עליי זה לא עניין של מה בכך)

    השבמחק
  2. תודה!

    אני לא נתקלתי ב"סחיבת צבע" של המייבש. אבל זו לא תופעה שייחודית רק אליו - כל המייבשים שניסיתי הם ככה, רק שהמברשת של המייבש של סיאטה היא שקופה אז רואים את זה. אני פשוט מזמן התרגלתי לתת ללק להתייבש בעצמו כדקה לפני שאני שמה מייבש ואז הוא לא רטוב כ"כ

    השבמחק
  3. אנסה להמתין עוד קצת עם המריחה:)
    תודה רבה!

    השבמחק
  4. איפה קונים

    השבמחק
  5. Click For Info

    My weblog - attorney lead generation
    Feel free to surf my blog post ... lawyer leads

    השבמחק
  6. Exactly what is On Site Search engine marketing?


    Feel free to visit my site attorney leads
    My homepage attorney leads

    השבמחק
  7. click for source

    My web blog :: home foreclosure
    Take a look at my weblog law bankruptcy

    השבמחק