‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

23.10.2012

מה במקלחת? מהדורה חמישית

מהדורת מה במקלחת האחרונה פורסמה לפני 3 חודשים, כך שהגיע הזמן לעדכן אתכן בשינויים שהתרחשו בארון האמבטיה שלי. האמת היא שהפעם אין הרבה שינויים או תוספות של מוצרים חדשים, כך שאני מבטיחה סקירה זריזה ומהירה.

נתחיל עם צמד החמד של שמפו ומרכך מבית Dove Therapy. כולכן כבר וודאי יודעות שאני ממעריצות שמפו אלביב של לוריאל, אבל מידי פעם אני מרגישה שהשיער "מתרגל" ולכן אני צריכה להחליף שמפו לתקופה קצרה. בעקבות ניסוי מוצלח עם שמפו ומרכך של דאב שהגיעו בקופסת גלוסי, החלטתי לקנות את הגודל המלא. הצמד הזה אכן מותירים את השיער שלי מאד רך ומבריק, אבל גם גורמים לו להתייבש בצורה פריזית. למרכך יש מרקם מאד קליל, לדעתי הוא לא סמיך מספיק  כדי "להכביד" על השיער ולנטרל את הפריז. בכל מקרה, אני מעדיפה שיער פריזי רך ומבריק, על פני שיער חלק מיובש ואטום.
הבאים בתור הם סבוני רחצה. כן, אני יודעת שאני נשמעת כמו תקליט שבור, אבל שוב אני הולכת להמליץ כאן על סבון של הוואי. הפעם מדובר בגרסת קוקוס וחמאת קקאו, ובכלל אני מפצירה בכן להריח את שלל הסבונים האחרים בסדרה. כולם מריחים כמו גן עדן!
כדי שלא תחשדו בי בבעלות על מניות של מותג "הוואי" (נשבעת שאין לי!), אני אמשיך מיידית לסבון השני. את הסבון הזה ביקשתי שיעשו לי ייבוא אישי מחו"ל. זהו סבון של מותג Olay שהוא מותג טיפוח דרום אפריקאי המתמחה במוצרי ניקוי לחות והזנה של העור המכילים שמנים ארומטיים שונים. הסבון הספציפי הזה מיועד לעור יבש במרקם ג'ל, מלחח ועדין. לרגל עונת המעבר העור שלי מתחיל להגיב בגירודים ויובש ולכן חשוב לי להשתמש במוצרים שלא ייבשו אותו אפילו יותר. את הסבונים של Olay אני מכירה ואוהבת ולכן תמיד כשיש לי הזדמנות אני קונה לעצמי בחו"ל או מבקשת שיביאו לי.
שניים אחרונים הם דיאורדורנטים, שהם כמובן חלק אינטגראלי משגרת הרחצה שלי.
דיאו' "נושם" של קרליין בניחוח Sunrise הוא אחד ההפתעות הנעימות שגיליתי בקיץ האחרון. את הדיאו' מסדרת "נושם" בגרסת הספריי ניסיתי בעבר ולא התלהבתי מהעמידות שלהם. אז אולי הספריי לא עמיד, אבל הדיאו' סטיק נפלא ממש. יש לו את הריח הטוב ביותר שאי פעם נתקלתי בו בדיאו', הוא עמיד לשעות ארוכות ופשוט עושה את העבודה. לסטיק יש מרקם יבש ואחרי שמניחים אותו לא צריך להמתין אפילו שניה וחצי, אפשר מייד להמשיך להתלבש והוא לא יכתים או ישאיר סימנים על הבגדים. 
מהדיאו' של Garnier היו לי ציפיות גבוהות, כי כבר התחלתי את הקיץ עם שני דיאו' של המותג שהיו מעולים. אז גרנייה לא אכזבו, וגם הדיאו' סטיק מסדרת Invisicool לא פחות טוב מאחיו למותג. לעומת הקרליין יש לו מרקם רך ונוזלי יותר וצריך להמתין כ-10 שניות להתייבשות על מנת שלא יכתים את הבגדים. לאחר שהוא מתייבש הוא לא זז ולא מותיר סימנים על הבגדים ונותר עמיד לשעות ארוכות. 
לשני הדיאו' האלה יש ניחוחות מאד מאד דומיננטים ותמשיכו להריח אותם עליכן גם שעות ארוכות אחרי ההנחה.

הבטחתי זריז וקיימתי! 

אשמח לשמוע אם אתן נהנות מפינת "מה במקלחת" במתכונתה הנוכחית, או שהייתן מעדיפות שאצרף את המוצרים מהסוג הזה לפוסטים הרגילים במקום להקדיש להם פוסט משלהם. הפידבקים שלכן חשובים לי!

גילוי נאות: Careline, Garnier

8 תגובות:

  1. אני כן אוהבת את הפינה הזאת לדעתי זאת הזדמנות נוספת לשמוע עוד סקירות וביקורת על מגוון מוצרים מלבד איפור.
    בנוסף את כותבת בצורה עניינית ומעניינת ואני מאוד אוהבת את זה תמשיכי :}

    השבמחק
  2. הסבונים של הוואי עשו לי עיניים כמה פעמים בסופר פארם ואז נזכרתי שיש לי כמה במקלחת עוד לסיים...

    השבמחק
  3. שני מוצרים שהצגת בפוסט הזה אני מאוד אוהבת, האחד הוא הסבון של הוואי, אליו התמכרתי בזכותך ואני כבר די קרובה לסיומו באופן משונה (ואולי זה לא משנה, אני משתמשת כמעט רק בו לאחרונה)
    והשני הוא דיאודורט של קרליין והאמת היא שגם כאן יש לך יד לדבר
    בקיצור, תפסיקי לשלוט לי בחיים!!!!

    השבמחק
  4. תודה רבה!! כיף לשמוע שאת נהנת מהפינה :-)

    השבמחק
  5. בפעם הבאה שייגמר לך סטוק אייהרב האחרון תדעי מה לקנות כאן בארץ ;-)

    השבמחק
  6. אני מחסלת את הסבונים של הוואי בקצב של ממתקים. לאחרונה הצטבר לי סטוק של ניחוח הקקאו, אז כרגע אני מסיימת אותם וכבר מחכה לעבור לסבונים בריחות האחרים בסדרה :-)
    תשמעי, זה לא שאני שולטת לך בחיים, אני פשוט מנסה לרמוז לך בצורה עדינה שאולי את צריכה להשקיעה בסבונים ודיאו' איכותיים :-D

    השבמחק
  7. גם אני סקרנית על OLAY
    הוא מגיע עם ניחוח? יבוא אישי בלבד או שאפשר למצוא אותו באיביי?
    נושם+ הצליח איפה שגרנייה נכשל עבורי, ואני ממש שמחה שגיליתי אותו.

    השבמחק
  8. לאוליי אין ריח יוצא דופן, סתם ריח של סבון. יש להם סבונים אחרים עם ריחות מעניינים יותר, אבל את הסבון הזה אני קונה בשביל סיבות אחרות.
    לצערי הם לא זמינים כ"כ לרכישה ברשת. הם קיימים באחד האתרים - פיל יוניק או HQHAIR, אני לא זוכרת איזה בדיוק.
    אבל המבחר שם דל ויקר...

    השבמחק