‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.4.2016

Just Say Yes

עוד פחות משבועיים ליל הסדר ואני לא יודעת מה אתכן, אבל אני כבר מתחילה להרגיש את הלחץ באויר. בעוד שהחגים של תחילת השנה דווקא אהובים עלי ומביאים איתם התחלות חדשות, חג הפסח וכל הטירוף שסובב אותו אף פעם לא עושים לי טוב. 
הפעם אני בוחרת לקחת דברים קצת יותר באיזי. להגיד "לא" לסטרס ו-"כן" לדברים שעושים לי כיף. שבוע לפני ערב החג אני חוגגת יום הולדת, האביב רשמית כבר כאן, הפרחים ששתלתי בחורף מלבלבים בצורה מפתיעה (יחסית להורגת עציצים שאני), אני מוקפת בחברים טובים ואהובים ואולי זו לא התחלה של שנה - אבל אני עובדת על כל מיני פרוייקטים שיביאו עבורי התחלה חדשה. 
אספתי עבורכן רשימה של דברים שעושים לי נעים, ואני מקוה שיעשו גם לכן. החפצים הכי יפים, הריחות הכי נעימים, המרקמים הכי מפנקים - אם כבר מתנות לחגים (או ליום ההולדת, לא-רומזת-כלום), אז זו הרשימה היפה והכייפית ביותר שאפשר להעלות על הדעת.


כן תקנו לעצמכן, או כמתנה, בושם חדש לחג. פעמיים בשנה יש את ההשקות הכי שוות והמבצעים הכי טובים, וזה הזמן לנצל אותם. לאחרונה נחתו אצלי בשמים אביביים ופרחוניים במיוחד, ובכולם אני אוהבת גם את הריח וגם את האריזה, שבעיניי היא לא פחות חשובה. Stella של סטלה מקארתני מתהדר בניחוח פרש וחמצמץ ויספק את יצר היוקרתיות והמינימליסטיות עם בקבוק מנוקד מקסים. ל- Dolce Rosa Excelsa של דול'צה גבאנה יש ניחוח וורדים מעלף בבקבוק שהוא תמצית הקוקטיות הנשית. English Bluebell של Yardley London מריח כמו גינה אנגלית בשיא פריחתה ומציע אופציית מחיר שפויה מבלי להתפשר על האיכות של הבושם (69 ש"ח בלבד). אחרון חביב הוא Missoni שהפציעו עם בושם מתוחכם ופירותי בבקבוק מרהיב ביופיו וצבעוניותו. 



כן תתנסו עם השקות חדשות של רשתות ותיקות. זה הזמן לשים בצד את הווניל-לוונדר-פצ'ולי של סבון ואושן של ללין, ולהתנסות עם ניחוחות ומוצרים קצת הרפתקניים יותר. 
קולקציית Flowers by Laline מקסימה בעיצוב שלה ומתאימה בצורה מושלמת לרוח החג ועונת השנה. הניחוח פרחוני, מזכיר מאד סבונים מוצקים - ריח שמתקשר אצלי לחדרי מלון יוקרתיים. אבל מה שכיף זה שללין שיחקו קצת עם המרקמים, וה-Body Sorbet הוא קרם גוף שבכלל לא מזכיר קרם גוף. מדובר בג'ל שקוף שנספג תוך שניות, ואם שומרים אותו במקרר הוא מבטיח להיות מוצר הטיפוח המרענן ביותר בעולם - הבטחה שאני לחלוטין מתכוונת ליישם בקיץ הבא עלינו לטובה.
רשת סבון השיקה לאחרונה ליין חדש שלם על בסיס מינרלים של ים המלח. זה שונה לגמרי מהליין הרגיל של ניחוחות פירותיים או תבלינים, לסדרה יש ניחוח יוניסקס מפתיע, מרענן ולחלוטין לא שגרתי. התמכרתי קשות לקרם הגוף שיש לו גם מרקם מאד קליל וכייפי למריחה. הסדרה כוללת גם מוצרים מעניינים לפנים כמו פילינג בוץ שחור ומסיכות גוף. גם האריזות דרמטיות, רציניות ומושקעות במיכלי זכוכית מעוצבים. בעוד שאני אוהבת מאד את המוצרים של סבון מהליין הרגיל, אני אוהבת עוד יותר שהם מעיזים לחדש ולהשיק סדרות יוצאות דופן שמצליחות לאתגר לי את החושים. 


כן תעשו יום ספא, סתם באמצע היום, סתם באמצע העיר. אני לא אדם של עיסויים וסאונות בדרך כלל, וספא תמיד מתקשר אצלי לחופשות - מהסוג שאני לא יוצאת אליהן באופן קבוע (או בכלל). 
אז דווקא לא. ביקור בספא יכול להיות גם באמצע השבוע, באמצע היום ובעיר הכי עסוקה במדינה (במקרה הזה The Spa במלון אינטרקונטיננטל בתל-אביב) כשלפני ואחרי הטיפול היו לי פגישות, ועבודה וסידורים. אבל השעתיים האלה שבמהלכן לא הייתי חלק מהמירוץ - הטעינו אותי ביותר אנרגיות מכל יום כיף שאחריו אני בדרך כלל מרגישה סחוטה מרוב הוואי ופעילות. בניגוד לחופשה, טיפול אחד בספא לא יעלה לכן אלפי שקלים, אלא יותר בכיוון של כמה מאות שקלים שבדרך כלל אין לנו בעיה לבזבז על נעליים ובגדים בביקור שגרתי בקניון. ואם אתן כבר הולכות על זה - תעשו לי טובה ואל תבחרו במקום זול רק כדי לחסוך כמה גרושים. תפרגנו לעצמכן את ההנאה מביקור במקום על רמה גבוהה שיפנק אתכן בכל צורה, ולא יבאס לכן את החוויה. 


כן תחלקו קינוחים טעימים עם חברים. החיים קצרים מכדי להיות כל הזמן בדיאטה או לקרוא נתונים על קלוריות ושומנים. יש משהו מנחם ומאחד בחלוקת קינוח טעים במיוחד עם חברה אהובה במיוחד. אולי לא כל יום ואולי לא בכל ארוחה, אבל לפחות פעם בשבוע תרשו לעצמכן להינות מכמה דקות מענגות ומושחתות חופשיות מנקיפות מצפון. פסח מעבר לפינה, אין כמו הקרואסון האחרון לפני החג והראשון אחריו כדי לגרום לנו להעריך את הפחמימות המתוקות של החיים. 
ואגב - הרוזלך הטבעוניים של קפה לנדוור? לא פחות טעימים (אם לא יותר) מהגרסא החלבית הוותיקה. הרגע שנתפס בתמונה הוא לפני חיסול הערימה, בצורה מאד לא אלגנטית אך מאד מספקת.

אני מניחה שעוד ייצא לנו להשתמע לפני החג, אז אני עדיין לא מאחלת לכן חג פסח שמח. אני כן אאחל לכן תקופת טרום חג שמחה, לא לחוצה ולא עמוסה. 

אם אתן עדיין לא שם, אתן מוזמנות לעקוב אחריי באינסטגראם, שם אני לוכדת את כל הרגעים שעושים לי הכי נעים >> www.instagram.com/ilmakeupblog/
ואולי לא שמעתן, אבל פתחתי עמוד חדש ורישמי לבלוג בפייסבוק, אשמח לראות אתכן גם שם! >>  www.facebook.com/israelmakeup.blogspot.co.il/


גילוי נאות: הבשמים ומוצרי הטיפוח התקבלו מהמותגים.

2 comments:

  1. היכן ניתן לרכוש את הבשמים של סטלה מקרטני- stella?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, אפשר למצוא את הבשמים ברשתות הפארם - סופר פארם, המשביר וניו פארם :-)

      מחק