‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

25.3.2012

המסע לשיער מושלם - תחנת ביניים - KÉRASTASE

אי שם, בשלהי הקיץ, התעוררה פיית השיער שלי מתנומת היופי שלה. היא העיפה מבט אחד במצב השיער שלי וחטפה סחרחורת. "ככה היא מסתובבת ברחובות?! עם קצוות שרופים ומראה כללי עייף ומיובש?? אני חייבת לעשות משהו כדי להציל את המצב!". או אז, ניגשה הפייה במרץ לעבודה ופיזרה מעלי אבקת קסמים המורכבת משמפואים ומרככים שונים ומשונים - כולם במטרה להציל את מצבו העגום של השיער שלי.
חוץ מההתרחשות ההגיונית והסבירה הזאת, אין לי באמת הסבר אחר להצפת מוצרי השיער שהתחוללה כאן בחודשים האחרונים (שאתן הייתן עדות לה בזמן אמיתי). כחלק מעבודת הקודש של פיית השיער שלי זכיתי לעשות היכרות עם ליין שמפואים מצויין (ווישי), תוספת חדשה ומבורכת לסדרה ישנה ואהובה (אלביב) ומוצר אחד שלא עמד בכל הציפיות ופחות התאים לשיער שלי (לוריאל פרופשיונאל)
אבל אין ספק שהגראנד פינאלה (לבינתיים....) בתוכנית ההצלה של הפייה, היה הטיפול שעברתי עם מוצרי קרסטס במספרה של עמיר מזרחי בהרצליה.

התכנסנו שם למטרת השקת טיפול חדש מבית קרסטס - אמפולות FUSIO-DOSE משודרגות. אמפולות רגילות מכילות ריכוזים גבוהים של חומרים פעילים אשר גורמים להשפעה מיידית על השיער שלנו אחרי השימוש בהן. החידוש בטיפול החדש מבית קרסטס, הוא תוספת אמפולת "בוסטר" המותאמת לכל לקוחה באופן אישי לפי מצב השיער שלה ומשלימה את הטיפול של האמפולה ה"רגילה".

בשפה פשוטה - כל אמפולת בסיס מותאמת לסוג השיער, בעוד כל אמפולת בוסטר מותאמת לתיקון פגמים בשיער.
אמפולה כתומה Concentrate Oleo Fusion - מיועדת לשיער יבש ------> בוסטר כתום Ionium - מספק הזנה עמוקה 
אמפולה ירוקה Concentrate Vita-Ciment - מיועדת לשיער פגום ושביר ------> בוסטר ירוק Ceramide - ממלא ומחזקת את סיב השערה
אמפולה סגולה Concentrate Substantif - מיועדת לשיער בוגר ודק ------> בוסטר סגול Omega - מעניק טיפול לפידים חודר לסיב השערה ומשקם
אמפולה ורודה Concentrate Pixelist - מיועדת לשיער צבוע ------> בוסטר ורוד Polyphenols - מעניק טיפול נוגד חמצון המונע את דהיית הצבע ומשקם את מראה השיער.
היופי בטיפול הזה הוא שאפשר לערבב בין הטיפולים - הכל לפי מצב השיער. מי שיש לה שיער צבוע, פגום ושביר תקבל טיפול המשלב את האמפולה הורודה עם הבוסטר הירוק. מי שיש לה שיער דק ויבש תקבל טיפול המשלב בין האמפולה הסגולה והבוסטר הכתום. אפשר להמשיך לשלב ככה עד ל-16 שילובים שונים המכסים כל מצב יום שיער רע אפשרי.
הטיפול שלי התחיל עם אבחון מקצועי של שיערי על ידי עמיר מזרחי. עמיר היטיב להגדיר את השיער שלי כשיער רגיל  ובריא עם נטייה קלה ליובש בקצוות שוגרמת לו להיראות מקליש, דליל ויבש מכפי שהוא במציאות. עמיר הוסיף שהשיער שלי הוא מסוג שכדאי לגזור לו קצוות בתדירות גבוהה - משהו שחשדתי בו בעצמי אבל אני מתכחשת לו בהתמדה (לא אוהבת להסתפר!).
הטיפול שהותאם לי הוא האמפולה והבוסטר הסגולים המותאמים לשיער בוגר(!). פחות מחודש לפני יום הולדת 26 שלי, אתן מוזמנות להפנות את בדיחות השיער סבתות למקומות אחרים....
הסיבה שדווקא הטיפול הזה התאים לי היא כי השיער שלי "מאבד גובה" לאורכו ודורש טיפול מילוי והזנה עמוק על מנת שהקווצות ייראו מלאים ובריאים כמו השיער הקרוב לקרקפת. 
מה אני אגיד לכן? עד כמה שהייתי סקפטית לגבי התוצאות, אין לי אלא להודות שזה עבד... למרות שהסתפרתי קצוות כשבוע לפני הטיפול עם האמפולות, השיער שלי עדיין ניראה רע בקצוות. אחרי הטיפול לעומת זאת, הוא סופסוף ניראה כמו ששיער שעבר תספורת אמור להיראות - הקצוות התמלאו והשיער קיבל גוף מלא (לא נפוח!) ובריא יותר. בגלל שהשיער שלי חלק באופן טבעי, קל לראות בו שינויים והאמפולות בהחלט עשו בו שינוי ניראה לעין.
אחרי הטיפול קיבלתי הביתה להתנסות ערכת חפיפה משלימה. כעקרון, אין מניעה שתבצעו את טיפול האמפולות במספרה ואח"כ תחזרו הביתה ותמשיכו לחפוף עם השמפו האהוב עליכן שקניתן ב-10 ש"ח בסופר. לעומת זאת, המשקיעניות מוזמנות להתפנק במוצרי קרסטס משלימים לתחזוק הטיפול שנעשה עם האמפולה.
אני קיבלתי שמפו וחלב לשיער רגיל עם נטייה קלה ליובש (בדיוק השיער שלי). חלב לשיער אמרתי? רגע, מה זה בעצם חלב לשיער?! מיד נסביר.
נתחיל עם השמפו Bain Satin שיש לו ריח מספרות מובהק (ולא מבושם בפרחוניות כמו שמפואים מסחריים אחרים). למרות שהוא מקציף קצת פחות משמפו רגיל, לא צריך ממנו הרבה לחפיפה, אפילו של שיער ארוך.
אחרי החפיפה מגיע שלב המרכך, וכאן אסביר את עניין החלב לשיער. לקרסטס יש מוצר אמצע שהוא בין מרכך לקרם לחות לשיער - וזה Lait Vital. אופן השימוש בו הוא על שיער מנוגב - מורחים על הקצוות, ממתינים כשתי דקות ושוטפים. עבור הניסוי לבלוג פעלתי בדיוק לפי ההוראות וייבשתי בשטחיות את השיער עם מגבת אחרי החפיפה, לפני שפיזרתי עליו את המוצר הזה. תנו לי להגיד לכן - לעצור באמצע מקלחת חמה כדי לצאת ולנגב את השיער עם מגבת - זאת חתיכת הקרבה למטרות ניסוי מוצרים לבלוג..... לגלות לכן סוד? אם תסחטו את השיער היטב עם הידיים אחרי החפיפה, זה גם מספיק והחלב לא יבחין בהבדל...
המרקם של החלב לשיער מזכיר יותר קרם לחות - הרבה פחות סמיך ממרככים שאנחנו רגילות אליהם. לעומת זאת, בהנחה על השיער מייד מרגישים את תכונות הריכוך שלו. החידוש כאן הוא בעצם במרקם הקליל, לעומת מרככים רגילים ו"כבדים" יותר. 
התוצאה הסופית? השיער אכן מרגיש רך וקליל הרבה יותר מאשר בשימוש עם שמפו ומרכך רגילים. תכונה נוספת היא שהמרכך שומר על הברק של השיער, שלא דוהה גם אחרי שימוש במכשירים מעצבים (כמו פן או מחליקים) - תופעה נדירה למדי.

שורה תחתונה ולסיכום סיכומת - השיער שלי מעולם לא ניראה טוב יותר, ואת זה אני אומרת עם הידיים מעל השולחן. זה לא מסוג השינויים שמתעוררים עם רעמה מעלפת חושים של דוגמנית פנטן, זה אפילו לא שינוי שמישהו חוץ מכן יבחין בו - אבל אני מבטיחה שאתן תבחינו בניואנסים הקטנים. הדרך הפשוטה להסביר את זה היא Best Hair Day כל יום. במקום שהשיער שלכן יהיה מושפע מפגעי מזג אויר, מים, זיהום אויר ועיצוב בחום - הוא פשוט ניראה תמיד טוב, לא משנה מה תעשו איתו.
אז כמה עולה כל התענוג הזה? מחירן המומלץ של האמפולות הוא 80 ש"ח לטיפול המשולב וניתן להנות ממנו רק במספרות קרסטס המורשות (לא ניתן לקנות אותן לטיפול ביתי). קחו בחשבון שאלה 80 ש"ח נוספים על עלות השירות אצל מעצב השיער שלכן. זה בהחלט לא סכום של מה בכך ולכן עולה השאלה למי הטיפול הזה כדאי? ההמלצה שלי היא לנשים עם שיער פגום או בעייתי במיוחד, נשים שהשיער שלהן עבר טראומה כלשהי (צביעה לא מוצלחת לדוגמה), נשים לפני אירוע חשוב שרוצות להיראות במיטבן (חתונה או אירוע משפחתי) וכמובן שתמיד יש את מי שרוצה לפנק את עצמה ותמיד מוזמנת לעשות זאת.
עלות השמפו 112 ש"ח והחלב לשיער 136 ש"ח. כפי שניתן להבין - זה כמעט הכי יוקרתי שאפשר ללכת בכיוון של שמפו ומרכך. חשוב לי לציין שעל אף שאלה מוצרים מצויינים בזכות עצמם, אין הכרח להשתמש בהם על מנת לשמור על תוצאות הטיפול באמפולות, ולחילופין ניתן כמובן להשתמש בהם בלי לבצע את הטיפול בכלל. לכאן או לכאן, התוצאות של הטיפול באמפולה מחזיקות מעמד גם אחרי חפיפות עם שמפו ומרכך "רגילים" (ניסיתי...).
את מוצרי קרסטס ואת הטיפול באמפולות ניתן להשיג, כאמור, רק במספרות קרסטס המורשות. על מנת לאתר את הסניף הקרוב אליכן כנסו אל אתר קרסטס ישראל, או התקשרו לטלמסר 1800-301-666. 

לפני שאסיים, אני רוצה לציין לטובה את הצוות של עמיר מזרחי בהרצליה פיתוח. לסיום הטיפול באמפולות, זכיתי לעיצוב בפן והפניסט המוכשר הצליח לעשות לי פן גלים בקבוקי בעזרת הפן ומברשת בלבד - ללא שום מוצרים משלימים. העיצוב הזה החזיק לי יומיים שלמים - שזה שיא כל השיאים עם השיער שלי שדורש דבק נגרים כדי שלא יחזור למצב צבירה חלק תוך שעתיים. בתוצאות הסופיות אפשר להציץ כאן. 

מכאן והלאה אני ממשיכה את המסע שלי לשיער מושלם, בחסות פיית השיער העסוקה שלי. לאן תוביל אותי התחנה הבאה? Stay Tuned......;-)

ומה עם פייות השיער שלכן? האם הן דואגות למצב המחלפות שלכן? או שהן מזניחות את עבודתן? ספרו לי!

17 תגובות:

  1. זוכרת את תמונת הפלא שלך מהפייסבוק! אין ספק שהשיער נראה מדהים!
    לאחרונה יצא לי לנסות מוצר אחד של קרסטז ובהחלט התרשמתי. בעיקר הם ברשימה השחורה אבל הרשימה שלי עברה סוג של כביסה ועכשיו היא לא ממש שחורה..
    בכל מקרה, די מפתה העניין הזה במיוחד שהשיער שלי בעייתי מאוד. לאחרונה הוא בעייתי פחות כי אני שומרת ומשקיעה בו. כן, זה עולה קצת יותר, אבל ללא ספק שיש תמורה לעלות..

    השבמחק
  2. רגע רגע רגע, אני המגיבה הראשונה? יא.. איזו תחושת גאווה פנימית :) (לא אמרתי שסיימתי את כל הפוסטים שלך.. ועדיין :))

    השבמחק
  3. אני גם הגעתי למסקנה שבשביל שיער יפה באמת צריך להשקיע במוצרים שהם קצת למעלה מהממוצע. אני לא לגמרי בטוחה שאני מוכנה לעשות את ההשקעה הזאת על בסיס קבוע, אבל בהחלט טוב להכיר את המוצרים שיש שם בחוץ

    השבמחק
  4. יצא לך רגע של "First" ;-)

    השבמחק
  5. thereisbeautyinallofus27 במרץ 2012 בשעה 10:23

    השיער שלך נראה מעולה! אני כרגע בשלב של מוצרים טבעיים מאיי הרב. עושים לי רק טוב!

    השבמחק
  6. תודה! אין ספק שנרשם שיפור בניראות שלו מאז הטיפול הזה. אני רואה שההתמכרות שלך לאיי הרב הושלמה סופית D-:

    השבמחק
  7. אהבתי את פיית השיער שלך :-)))
    טיפול שיער טוב תמיד גורם לי להרגיש "זוהרת", אבל מודה שאני לא עושה את זה באופן מקצועי לעיתים תכופות כמו שהייתי רוצה - גם לא אוהבת להסתפר כמוך (במיוחד כשתמיד יש לכל מעצבי השיער נטייה "לכסח" אותי, מה שגורם לי לדחות את הפעם הבאה...), גם בגלל העלות הלא מבוטלת של כל טיפול טוב וגם כי לא מצאתי את המעצב שאהבה נפשי, לצערי הרב מאוד מאוד :-/
    בבית לעומת זאת, אני מפנקת את עצמי כל שבוע בטיפול ביתי ואוהבת מאוד לנסות מוצרים חדשים, יש מעין התרגשות כזאת בכל פעם שנכנסים למקלחת עם מוצר חדש וריח חדש, נכון? :-)

    השבמחק
  8. לאחרונה הגעתי למסקנה שכן צריך להשקיע על בסיס קבוע. אבל גם לא צריך להגזים..
    עבורי לפחות (איך שאני רואה את זה כרגע) השמפו הוא לא מה שעושה הבדל (אני עשויה לשנות את דעתי :P)
    אני לא משתמשת כלל במרכך - במקומו במסכה שעושה נפלאות לשיער שלי (גם אם היא עולה לי יותר..)
    וחומרים לעיצוב השיער אני גם מעדיפה להשקיע קצת יותר (לא אמרתי בטירוף, אבל עדיין..) ולקבל מוצר שיעשה טוב לשיער שלי, והשיער יראה כמו שצריך.

    השבמחק
  9. יש לי פייה עסוקה ביותר :-)
    אני כמוך תמיד מרגישה טוב אחרי פן מקצועי, זה מרגיש לי שהשיער נקי וקליל יותר (למרות שאני יודעת שכל הפנים האלה בעצם די הורסים את השיער....). יש משהו בשילוב של שיער מסודר וציפורניים מסודרות שתמיד גורם לנו להרגיש נשיות יותר ;-)

    השבמחק
  10. אז אני רואה שפיית השיער הייתה עסוקה גם אצלך לאחרונה ;-)

    השבמחק
  11. בהחלט היתה חוויה כיפית, כולל התלתלים שלי והפוני בגובה 5 ס"מ :)

    אני משתמשת באמפולות כבר שנים, בכל ביקור אצל הספר, ואני חושבת שזה שווה את ההשקעה. שיער שנראה רע יכול להרוס כל מראה איפור מושלם, והיו לי תקופות של שיער רע גם עם האמפולות, בתקופת הבלונד ההרסני......

    מרכך לשיער (מה שקרסטס קוראים לו חלב שיער) מחוץ לתחום בשבילי. אני משתמשת רק במסכות במקום מרכך.
    יש לי כמה שמפואים של קרסטס, ודווקא את זה מהסדרה שקיבלת לא אהבתי בכלל. לא אוהבת את הסדרה הזו באופן כללי. היא לא מתאימה לשיער שלי, ואני בעד להשתמש בשמפואים כאלו מדי פעם. זה לא חייבת להיות על בסיס קבוע. השמפו הקבוע שלי הוא דווקא פינוק, אבל מדי פעם אני משתמשת באחד מהשמפואים של קרסטס שיש לי, וזה מרענן את המראה של השיער.

    השבמחק
  12. אני מסכימה מאד עם מה שאת אומרת ונוהגת כמוך - את השמפואים הטובים שאני מרגישה מחוללים שינוי משמעותי בשיער אני משאירה בצד ומשתמשת בהם מידי פעם כשאני מרגישה שהוא זקוק לרענון.
    ניסיתי גם פעם לוותר על מרכך ולשים מסיכה במקום - אבל תמיד יוצא לי שיער קש! חייבת מרכך...

    השבמחק
  13. ממש מפתיע אותי שלא עובד לך העניין עם המסיכה
    גם אני, מאז שקראתי את העניין אצל קורין, משתמשת במסיכה במקום מרכך.
    כשהשתמשתי במסיכה "פושטית" השיער אמנם היה בסדר, אבל כשעברתי למסיכה מתאימה יותר ואיכותית יותר ממש ניכר ההבדל.

    השבמחק
  14. לא עבד לי, גם עם מסיכות יקרות יותר. השיער שלי צריך את ההחלקה והרכות של המרכך

    השבמחק
  15. כשחושבים על זה זה מצחיק שהשיער שלך צריך את ההחלקה (כשהוא חלק) בעוד ששלי המתולתל לא צריך :)

    השבמחק
  16. זה בדיוק העניין - אני צריכה את האקסטרה smooth הזה ואילו התלתלים שלך לא זקוקים להחלקה :-)

    השבמחק
  17. אבל הם זקוקים לקפיציות!! דוינג דוינג

    השבמחק