‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

12.3.2012

פריימרים לכל דורש

אחרי ההיעדרות הקצרה מהבלוג עקב נסיעתי לחו"ל, העניינים כאן החלו לאבד קצת גז לאור דברים אחרים שתפסו את זמני מאז שחזרתי. אבל אם ניראה לכן שאני הולכת להיעלם מכאן לנצח (או לכל הפחות לפרסם רק פוסט אחד פעם בחודש), הרי שאתן טועות טעות חמורה. מעתה והלאה, אקח את עצמי בידיים והעניינים יתחילו לזוז פה בקצב הרגיל. חשבתן תזכו לקצת מנוחה ממני? תחשבו שוב, כי מיד אנחנו הולכות לצלול לפוסט כבד ראש אודות פריימרים. מוכנות? צאו לדרך!

אז ראשית - מהו פריימר? פריימר בתרגום מילולי פשוט הוא מוצר מכין. מה זאת אומרת? הפריימר אמור להיות המוצר הראשון ברוטינת האיפור ותפקידו להכין את הקרקע לקראת מוצרי האיפור שיבואו אחריו. שוב נשאלת השאלה, מה זאת אומרת? הכוונה שהפריימר אמור לנטרל בעיות התחלתיות בסיסיות שמונעות מהאיפור שלנו להיראות מושלם. מי שיש לה עור אדמומי, או נקבוביות פעורות, או עפעפיים שומניים - פתרון הקסם אמור להיות הפריימר.
קסם? אז זהו, שלא. פריימרים לא מחוללים ניסים ונפלאות, אלא רק עוזרים לנו ליצור אשליה של מראה יפה יותר בעזרת שלל של טכניקות וחומרים.
על 3 פריימרים שונים כבר דיברתי כאן בעבר (פריימר ג'יבנשי למראה מאט, פריימר דיור למראה בריא וקורן ופריימר סיסלי לשיפור מראה עור עייף), וכעת הגיעה השעה להציג את הרביעי בחבורה:

פריימר Meteorites Perles מבית Guerlain. כפי שניתן להתרשם, יש לו פורמולה ייחודית שבעצם מורכבת מפנינים וורדרדות הנחות בתוך חומר שקוף.
לכל מי שדואגת לשלומן של שרשאות הפנינים שלה - אל דאגה, אלה לא פנינים אמיתיות. הגבישונים הקטנים האלה מתרסקים תוך כדי שאיבת המוצר מהבקבוק ואל היד יוצא מרקם חלק ונוזלי כמו כל פריימר אחר.
אז מה בעצם המטרה של הפריימר הזה? באופן מוזר, יש לו שתי מטרות מתנגשות - מראה מאט, אך יחד עם זאת זוהר. מבולבלים? גם אנחנו.
אז מה בעצם קורה כאן? אם נפשט רגע את הצהרות היצרן, אפשר להבין שמה שגרלן מבקשים להשיג כאן בעצם, זה לנטרל את השמנוניות הטבעית של העור (מה שיוצר הברקות) ולהוסיף זוהר "מלאכותי" עדין במקום. הפנינים האלה הן בעצם פודרת המטאוריטים של גרלן בצורה נוזלית - הן מורכבות מפיגמנטים בצבע זהב, ורוד, כחול וירוק ושימר עדין מחזיר אור, אשר יוצר את אשליית העור המושלם. עוד רכיבים בעיסה הזאת הם חלקיקי פודרה (לנטרול ברק) וסיליקון למילוי נקבוביות והחלקת קמטים בעור.
כפי שניתן לראות, כשמטשטים אותו על העור נותר ממנו זוהר עדין ויפה. למרות שהוא כן מכיל סיליקון, לא מדובר בכמויות מסחריות (כמו בפריימרים אחרים) ומרגישים שהוא יותר נוזלי ומיימי, בטח לעומת פריימר Nude Glow של דיור לדוגמה. לחיצה אחת על המשאבה תספיק להוציא כמות חומר שתכסה את כל הפנים. מיד בהנחה מרגישים תחושת קרירות נעימה ומרגיעה על העור. הפריימר נספג תוך כדקה, למרות שאפשר לעבוד מעליו באין מפריע גם לפני שנספג לחלוטין.
האם הוא מקיים את ההבטחה? אני בהחלט מרגישה שהוא נותן לעור שלי זוהר שאין לו באופן טבעי, הוא מחליק פגמים קלים (לאור זאת שהוא פחות סיליקוני אל תצפו להעלמת כל הנקבוביות) ומרגיש נעים מאד וקליל על העור. הנחת מייקאפ מעליו חלומית ואפשר בהחלט להשתמש בו גם לערבוב עם מייקאפים מסוג כבד יותר, כדי לשפר מעט מראה של גימור כבד מידי. 
לעניין טענת המאט - לא הייתי אומרת שזה פריימר מאט קלאסי. זה נכון שאצלי הוא מנטרל שמנוניות שיש לי ואני לא מבריקה איתו במהלך היום, אבל הוא כן מעניק גימור זוהר וחי יותר. להערכתי הוא פחות יתאים לבעלות עור שמן או לבעלות נטייה להברקות שמחפשות פריימר מאט פרופר.
עכשיו, בחורף, זאת העונה היפה לפריימר הזה. אני מצפה לראות איך הוא יתפקד בתנאי מזג אויר קשים יותר שיהיו מנת חלקנו עוד זמן קצר.
שורה תחתונה - עוד מוצר מבית גרלן שרק מלהביט בו אפשר להרגיש יפות יותר. למטרה הספציפית שלו (מראה זוהר אבל לא מבריק) הוא עושה את העבודה. לבעלות עור בוגר יותר משלי, מומלץ לגשת לבלוג של קורין ולקרוא על התרשמויותה מהשימוש בו (רמז: עף לה הפוני!).
ניתן להשיגו בכל דוכני גרלן בפארמים ומחירו 395 ש"ח.

הבאים בתור הם שני פריימרים מהסוג שיש עליו המון דיבור בין מתאפרות רציניות - פריימרים לעיניים:
הראשון הוא פריימר של Smashbox ונקרא Photo Finish Lid Primer, בעוד השני הוא פריימר של Soap&Glory (מעתה בקיצור: S&G) שרכשתי בחו"ל ומתהדר בשם החמוד: It's About Prime.
מה המטרה של פריימר לעיניים? מטרה אחת ויחידה - לתרום לעמידות הצלליות. עוד בונוס נוסף הוא שיפור במראה הצללית והעמקת הפיגמנט.
למען הגילוי הנאות, מין הראוי לספר לכן שאין לי, ומעולם לא היו לי, עפעפיים שומניים. ככלל, אם אני מסתפקת באיפור הכולל לא יותר מצללית אחת וליינר מסוג כלשהו, אין לי צורך בפריימר ואני גם לא משתמשת בו. אין לי בעיה של עמידות והצללית לא תזוז לשום מקום במשך היום.
הפריימר נכנס אצלי לתמונה כשאני עושה איפור מורכב יותר שגם דורש אקסטרה יכולת עמידות וגם 100% ביצועי פיגמנט.  ועדיין - גם אם לא אשתמש בפריימר הצלליות לא יעלמו לשום מקום, אבל כן יש סיכוי של הצטברות קלה עד בינונית בקפלים בעין ואת זה אני לא אוהבת.
מלמעלה - S&G, סמשבוקס
שני הפריימרים מצויידים באריזה ואפליקטורים זהים. יש כאלה שממש לא אוהבות את זה ומעדיפות אריזת טיובה לחיצה. לי אישית זה לא מפריע.
מימין: סמשבוקס, S&G
כבר מהאפליקטורים יכולתן להבחין בהבדל המשמעותי בין הפריימרים ובסוואטצ'ים כבר לא ניתן להתעלם מזה. בעוד הפריימר של סמשבוקס הוא בגוון קונסילרי, הפריימר של S&G ניראה לבן. 
הפריימר של סמשבוקס הוא אכן בעל מרקם קונסילרי, סמיך יותר ובהנחה על העין מנטרל את הגוון של העור ומכין קנבס חלק לצלליות שיבואו מעל. למי שרגילה למרקמים קלילים ונוזליים יותר (כמו אורבן דיקיי), הפריימר של סמשבוקס אולי ירגיש מכביד מידי.
הפריימר של S&G לעומת זאת, נקרא Bright Light והוא אמור ליצור מראה מואר לעין. האמת? אני לא רואה טעם בגימיק הזה, הרי גם ככה מעל הפריימר מגיעות צלליות, וכל צלליות שתשימו מעל הפריימר הזה תכסה את הגוון ה"מאיר" שלו.. המרקם שלו נוזלי וקליל יותר מזה של סמשבוקס.
אבל מה לגבי ביצועים בפועל תשאלו? אז ככה. 
בסה"כ, שניהם עושים עבורי עבודה דומה. ההבדל היחיד הוא במשך זמן העמידות - בעוד עם הפריימר של סמשבוקס האיפור שלי ייראה מושלם גם אחרי 10 שעות ויותר, עם הפריימר של S&G אחרי 10 שעות לפעמים יחלו להיראות סימני בלאי קלים, אם כי לא משמעותיים. 
את הפריימר של סמשבוקס רכשתי בארץ בסניף אפריל תמורת 95 ש"ח, בעוד את הפריימר של S&G רכשתי באנגליה והוא עלה לי 8 פאונד, כלומר כ-48 ש"ח. בשביל חצי מחיר, גם קיבלתי כפול מוצר - 5 מ"ל לעומת 2.5 מ"ל בלבד של סמשבוקס. יצויין שהפריימר של סמשבוקס איתי מאז הקיץ ולדעתי יחזיק מעמד עד הקיץ הקרוב (אך לא מעבר). 
אז מי אלה בכלל Soap& Glory? זה מותג אנגלי שעד לאחרונה התרכז בייצור מוצרי טיפוח לגוף (תחליבי רחצה וכו') ואך לא מזמן נכנס לשוק האיפור עם קולקציה של מוצרים מעניינים (הפריימר שלהם הוא הפריימר היחיד שניתן להשיג באנגליה של חברה עממית (מלבד ELF). האריזות והמיתוג של ליין האיפור זכו לטוויסט ווינטג'י חמוד:

שורה תחתונה - הפריימר של סמשבוקס בהחלט עושה את העבודה. מצד שני, ניתן להשיג ברשת עבור מחיר דומה פריימר של אורבן דיקיי שנחשב למוצר הדגל בתחום, וגם אינו סובל מבעית המרקם הכבד והקונסילרי. 
הפריימר של S&G הוא רכישה שאני מרוצה ממנה. עם זאת, חשוב לי לציין שאם אפילו עלי ניראו סימני בלאי קלים אחרי 10 שעות, ייתכן שהוא פחות יתאים למי שיש עפעפיים שומניים של ממש. אני מקווה שגם בקיץ הוא ימשיך להוכיח ביצועים יפים כמו עכשיו. באותו ליין ישנו פריימר נוסף בעל גוון אפור כהה, אשר מיועד לאיפור מעושן כבד יותר ואמור להיות עוד יותר עמיד. כיוון שלא התנסיתי בו, אינני יכולה להעיד. לא חייבים לטוס לחו"ל על מנת לרכוש אותו, אלא אפשר למצוא אותו בקלות באי-ביי

אחרון אחרון חביב הוא פריימר חשוב לא פחות, אשר רובנו מכירות בשם - Base Coat:
בסיס ללק הוא צעד חובה בכל מניקור. בלעדיו יהיה קשה להגיע למריחה אחידה ויפה והציפורניים שלנו יוכתמו מלקים בגוונים כהים יותר.
אחד הבסיסים שיצא לי לנסות לאחרונה, הוא Maximum Growth של LAKA. מדובר בבסיס מחזק, בשונה לדוגמה מבסיס כמו נייל טק שמיועד למילוי פגמים בציפורן (חריצים, קילופים וכו'). 
ככזה, הבסיס הזה דליל הרבה יותר ונמרח שקוף על הציפורן. הוא אינו מספק בסיס חלק לגמרי למריחת לק, אבל כן מצליח לכסות פגמים קלים. לגבי חיזוק הציפורניים - שמתי לב שהוא עוזר עם התפצלויות וקילופים, אבל לא הופך את הציפורניים לחסינות מפני שבירה.
עמידות הלק מעליו ממוצעת - אפשר להגיע גם לשלושה ימים בלי צ'יפים, אבל אני הגעתי למסקנה שעמידות תלויה בד"כ יותר בלק ששמים ובטופ מאשר בבסיס. 
שורה תחתונה - בסיס נחמד שעושה את העבודה. מי שצריכה עזרה מיוחדת (ציפורניים חלשות במיוחד או חריצים עמוקים בציפורן), עדיף שתפנה למוצרים יעודיים אחרים (כמו סאלי האנסן ונייל-טק). 
מחירו 35 ש"ח וניתן להשיגו בכל סניפי לאקה בקניונים. 

הגיע לסיומו פוסט הפריימרים שלי. כפי שבטח שמתן לב הצליח להסתנן לכאן אחד מהמוצרים שקניתי בחו"ל והראיתי כאן בפוסט הקניות. אני מבטיחה להשתדל ולכלול בכל אחד מהפוסטים הקרובים לפחות מוצר אחד מאלה שרכשתי, כדי שלא תצטרכנה להמתין הרבה זמן לסקירות שלהם.

ועכשיו תורכן לספר לי - האם אתן משתמשות בפריימרים? האם אתן רואות בהם חלק הכרחי משגרת האיפור שלכן? שתפו אותי!

גילוי נאות: את מוצרי גרלן ולאקה קיבלתי לסקירה

26 תגובות:

  1. הפריימר של גרלן פשוט נפלא, לא רק מהמם בעיצוב.
    הכל שאלה של מה אנחנו מחפשות שהפריימר יעשה. כמו עם כל מוצר תיאום ציפיות זה הכי חשוב.
    גם את הפריימר של סמאשבוקס שכתבתי עליו פעם אני אוהבת מאוד וחושבת שהוא מוצלח.
    העניין שבארץ הוא יקר מאוד ועוד יחסית לכמות הקטנה שלו בכלל...

    השבמחק
  2. מסכימה איתך בשתי הנקודות - אני מאד נהנת מהגרלן וחושבת שהוא עושה את העבודה שהוא טוען לעשות.
    גם לגבי סמשבוקס - למרות שהוא טוב, אפשר למצוא ברשת פריימרים "מפורסמים" ממנו ביותר זול, שגם יתאימו יותר למי שלא אוהבת את המרקם הקונסילרי שלו.

    השבמחק
  3. ריסים ורסיסים12 במרץ 2012 בשעה 22:02

    OMG! נתת אותי בתור דוגמא לעור בוגר!
    זה בגלל שכתבתי לך בתגובות שאת בת 25 והצרכים שלך שונים מבת ה-י 37 שאני, נכון? LOL!
    אני מאוד אוהבת אותו בחורף, ובימים האחרונים שהרגשתי שאני צריכה פריימר אחר לנקבוביות, גיליתי שאני לא יכולה בלעדיו ואני בכל זאת מניחה אותו מעל הפריימר האחר. (הזוי וטו מאץ', אבל ככה זה אצלנו המבוגרות D-: )

    השבמחק
  4. לעור בוגר יותר משלי!! מילת המפתח היא "משלי"! את בת 37? אין סיכוי, התבלבלת, את בת 27 עם עור שהוא בוגר ממני בשנתיים D-:
    פריימר מעל פריימר זה משהו שבאמת אני שומעת בפעם הראשונה, כנראה שממש נקשרת אליו!

    השבמחק
  5. ריסים ורסיסים12 במרץ 2012 בשעה 22:12

    חחחחחחחח. יצאת מזה יפה :)
    כן. שמתי ממש מעט פריימר לנקבוביות רק על איזור מסויים בלחי שנראה לי שהנקבוביות שם היו ממש גדולות, ואת שך גרלן על כל הפנים. הוא קליל. זה לא הרגיש לי עמוס

    השבמחק
  6. את צודקת, הוא באמת מאד קליל. אני יכולה להבין איך הוא הצליח להשתלב עם פריימר אחר. אחלה שיטה!

    השבמחק
  7. איזה פוסט כיפי :)
    לאחרונה אני משתמשת בפריימר פנים יותר ממה שהשתמשתי בעבר :)
    כרגע אני עם הלוריאל, אבל קיבלתי דוגמית של פריימר אינגלוט והוא מאוד נחמד... אולי אפילו אשקול לקנות אותו (במידה והמחיר סביר) כשיגמר לי הלוריאל, שזה לא בקרוב בכלל...
    לעיניים יש לי את ה-TFSI, שלא מראה אפילו סימנים שהוא עומד להיגמר. אני ממש אוהבת אותו. דווקא את הסמאשבוקס בכלל לא אהבתי. העמידות שלי איתו הייתה לא משהו בכלל. אומנם שרד את היום אבל מצאתי מצבורי צלליות בקפל...
    כבסיס ללק אני משתמשת במחזק של נייל טק ומרוצה :)

    השבמחק
  8. אני בשנה האחרונה כבר הצלחתי להתמכר לפריימר. אם פעם עוד הייתי משתמשת בפריימר רק מידי פעם, היום זה כבר חלק הכרחי משגרת האיפור שלי. אני מניחה שאפשר להתרגל בקלות לדברים טובים....
    ה-TFSI מצויין. הסמשבוקס עושה עבודה זהה עבורי, אבל כמו שציינתי בפוסט - אין לי עפעפיים שומניים אז צריך לקחת את זה בחשבון..
    גם אני משתמשת בנייל טק, מאד אוהבת אותו!

    השבמחק
  9. thereisbeautyinallofus13 במרץ 2012 בשעה 9:35

    אני סוג של ג'אנקית פריימרים וניסיתי המון. הפריימר של גרלן אכן מעולה אבל אצלי הוא לא שולט בשומניות בכלל. אני נוטה להבריק איתו יותר מהר מאשר בלעדיו. את פריימר של סמאשבוקס אני שונאת. באמת עד כדי כך.

    השבמחק
  10. אני זוכרת שהסמשבוקס לא אהוב עלייך. אני מסתדרת איתו מצויין אבל אני לא חושבת שארכוש שנית לאור מחירו הגבוה...

    השבמחק
  11. הפריימר של גרלן כ"כ יפה שבא לי לבכות [ואז ראיתי את המחיר ובכלל התחלתי לייבב]
    השתמשתי בעבר בפריימר מתקן גוון של פופה והייתי מרוצה ממנו, אני מניחה שלקראת הקיץ לא תהיה לי ברירה אלא לקנות פריימר חדש.
    ולגבי פריימר לעיניים- כרגע אני משתמשת בזה של טו פייסד, קיבלתי היום את הפריימר של עפרה ועדיין לא ניסיתי. אחרי שניסיתי פריימר לעיניים פעם אחת אין מצב שאני חוזרת לקונסילר בתור בסיס

    השבמחק
  12. קונסילר בתור פריימר? תיכף תגידי לי טוש אקלה כפריימר...
    פריימר לפנים הפך כבר להיות מוצר חובה מבחינתי, לא יוצאת מהבית בלעדיו..
    תתחדשי על הפריימר של עפרה! הוא מצויין

    השבמחק
  13. מכורה לפריימר, עדיין יש לי את של OFRA ובו אני משתמשת למרות שאני בהחלט אוהבת את הפריימר של קלרינס, שגם הוא יקר (לא בטולה שכמו גרלן) פריימר זה משהו שהבחלט אני תמיד מניחה. כמו תמיד הפוסטים שלך מהנים וכיף לקרוא אותם. פריימר שאני אוהבת הוא הALL MAT של מופ"ה- אבל אותו אני כמובן שמה בקיץ כשהמצב נהיה שומני. בייחוד עם פריימר תיאום ציפיות הוא חשוב ביותר.

    השבמחק
  14. תודה, תמיד כיף לשמוע שנהנים לקרוא את הבלוג :-)
    אני כבר תקופה ארוכה רוצה לנסות את הפריימרים של MUFE אבל עד עכשיו עוד לא יצא לי. מקווה שבקרוב

    השבמחק
  15. הגרלן קורץ לי כבר די הרבה זמן.. אז תודה :)
    הסמאשבוקס שנוא עלי נורא, מייבש לי ממש את העפעף, לא משנה איזו כמות שלו אני שמה העפעף שלי פשוט נראה מיובש.
    וזה מוזר כי העפעף של בן 26 בלבד ובד"כ לא שומני במיוחד אך בכלל לא יבש.. אז מבחינתי הוא מאכזב, חזרתי להשתמש בפינט-פוט של מאק,
    אומנם לא פריימר אך נותן עבודה :)

    השבמחק
  16. אני לא מופתעת לשמוע שהוא ייבש לך את העפעף. אם לוקחים בחשבון את המרקם הסמיך יותר שלו והעבודה שהוא מזכיר קונסילר ואינו נוזלי או לחותי, זה בהחלט יכול לקרות.
    פיינטפוט אמנם לא מיועד להיות פריימר, אבל יש כאלה שהוא לגמרי עושה עבורן את העבודה, כך שאין סיבה לא להמשיך להשתמש בהם למטרה הזאת.

    השבמחק
  17. קונסילר בתור בסיס לצלליות ;) זו שיטה סבירה מינוס [בעיקר בתחילת הדרך כשעדיין לא מבינים ולא רוצים להשקיע כסף]

    עדיין לא ניסיתי [אני מחזיקה את עצמי חזק לא לפתוח אותו ולסיים קודם את זה של טו פייסד שיש לי כי חבל לי שיתקלקל ואני אעיף לפח].
    תודה :)

    השבמחק
  18. כן הבנתי שזה לצלליות, מכירה את השיטה. רק שלדעתי היא גרועה+. יש קונסילרים על בסיס שמן, יש כאלה שהם סתם לא עמידים בפני עצמם ועוד כל מני מרעין בישין. בקיצור, עדיף שלא. עדיף להשקיע את ה-80+ ש"ח האלה בפריימר ראוי כמו שצריך..
    אני גם לא אוהבת להשתמש בכמה פריימרים במקביל, אבל את הפריימר של S&G הייתי חייבת לפתוח כי שכחתי לקחת איתי לחו"ל את הפריימר של סמשבוקס! חוץ מזה שאת יודעת, לצורכה סקירה בבלוג וכו'....זאת כנראה הסיבה שעומדות אצלי עכשיו 12 מסקרות פתוחות! D-:

    השבמחק
  19. הפריימר של גרלן לגמרי מעורר את החשק לקשט איתו את שידת האיפור!
    אני אף פעם לא השתמשתי בפריימר לפנים כי בגדול אני לא ממש מרגישה צורך במוצר הזה. הראשון שניסיתי אי פעם הוא ה-L'OR של גרלן שהגיע בגלוסיבוק האחרון והאמת היא שלא ממש הרגשתי אפקט כלשהו. דווקא הפריימר שהצגת כאן נשמע כמו מוצר שהייתי נהנית ממנו יותר.
    פריימר לעיניים לעומת זאת חובה אצלי, כי העפעף שלי שומני והצלליות לא יחזיקו לי כל היום בלי להיכנס לקפל. כרגע פיינטפוטים של MAC מספקים את הסחורה לגמרי אצלי ולאחרונה גם התחדשתי בפריימר המעולה של עופרה.
    הפריימר של סמשבוקס ממש מסקרן אותי, בעיקר כי הוא אטום בזמן שרוב הפריימרים לעיניים הם די שקופים. רק המחיר קצת מבאס.
    אין לי בסיס לק ספציפי שאוכל להגיד שהוא MUST אצלי, כולם בינוניים ואף אחד מאלו שניסיתי לא גרם לי להתלהבות. כרגע אני בונה על בסיס של CND או של זויה.

    השבמחק
  20. אני גם חשבתי פעם שפריימרים הם מוצר אקסטרה/פינוקי ולא השתמשתי בהם בכל הנחת מייקאפ, אבל לאחרונה התרגלתי ואין מצב שאני יוצאת מהבית בלעדיהם. אני מרגישה שגם אם ההבדל שהם עושים קטן - הוא עדיין משמעותי בעיני ואני תמיד מחפשת את מה שיקפיץ את גימור המייקאפים שלי בעוד דרגה, אפילו קטנה..
    למזלי אין לי עפעף שומני, כך שפריימר לעיניים הוא לא חובה אצלי תמיד. לפחות בתחום אחד אני יכולה לחסוך....
    גם אני רוצה לנסות את הבסיס של CND! שמעתי עליו דברים טובים

    השבמחק
  21. מעולם לא הרגשתי צורך לרכוש פריימר (מלבד כזה עם SPF ומבחינתי הוא אף פעם לא היה "פריימר"). יתכן שיום אחד אשנה את דעתי. בנתיים אני לא ממש מבינה לאיזה פונקציה אני צריכה את המוצר הזה..

    לגבי פריימר לפנים, העפעף שלי די שומני, בלי פריימר, חבל על הזמן לא תהיה שום עמידות.. מצד שני, אני מסתדרת גם עם צלליות הקרם של מאדינה כ"פריימר" (הפיינטפוטים של מאק רחוקים מלעשות את העבודה בעניין הזה... אם אני מעיזה לא לשים פריימר אמיתית מתחתם כל המראה מתחרבש..)
    מהסתכלות כללית על שני המוצרים (לפני בחינת העמידות שלהם בפסקה אחרי :)) אני מעדיפה את ה S&G ואסביר את עצמי מאוד בקלילות - כאשר פריימר מגיע בגוון של העור זה סבבה. עבורי לפחות הסמשבוקס באופן ברור יהיה כהה מידי, ולכן הוא ישפיע על הגוון שמתקבל מהצלליות שנמצאות עליו. יש לי צללית קרם של מאדינה מילנו בגוון לבן. כמובן שהיא לא יוצאת לבן לבן לבן על העין, אלא היא קצת "מבהירה" את העפעף (מה שאני נוטה לשער שעושה ה S&G) וזה בהחלט עושה את ההבדל כאשר אני שמה צללית מאוד בהירה. לכן אני כן מבינה את ההגדרה שלהם למוצר הזה ואני נוטה לשער (מרחוק) שהיא נכונה.
    מה שכן, עם זה שהוא זול, העמידות שלו לא מספיק מרשימה עבורי. אני נצמדת לטוב ולמוכר כרגע, בטח כשהאריזות האלה נוטות להחזיק מאתיים שנה :)

    אני דבוקה כבר די הרבה זמן לזויה אנקור. כבר לא אכפת לי שהוא יקר יחסית לכולם. אני מאוהבת בו לגמרי.

    השבמחק
  22. פריימרים לפנים זה בהחלט מוצר שאפשר להסתדר יפה בלעדיו, אבל מרגע שמתרגלים להשתמש בהם כבר קשה לחזור אחורה. השינויים אולי לא מרחיקי לכת, אבל מי שמתשמשת מבחינה בהם - אפילו אם זה רק בהנחת מייקאפ שהופכת להיות חלקה יותר.
    לגבי הפריימרים לעיניים - אני מבינה את מה שאת אומרת לגבי ה-S&G, אבל בתור מי שיש לה גם את סמשבוקס וגם אותו - אין הבדל בניראות של הצלליות על גבי שניהם...
    וזויה אנקור נמצא ברשימת ההתנסות שלי המון זמן! בהזדמנות...

    השבמחק
  23. אני שוקלת עכשיו להזמין גם את המייבש של זויה.. לאור האהבה הגדולה שלי לאנקור.
    למרות שהפושה מצוין, אני סתם סקרנית :)

    השבמחק
  24. אני נשארת נאמנה לסשה ויט!

    השבמחק
  25. גרמת לי לערוג לפריימר של גרלן, אך אני מרוששת. ארורה תהי!

    השבמחק
  26. סליחה ממש P-:
    יש למה לחכות למבצע 50% הבא!

    השבמחק