‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

27.3.2012

Welcome to Israel Bobbi Brown!

בשבוע האחרון נפתחה בארץ החנות הראשונה של מותג האיפור Bobbi Brown. מיהי בובי בראון (רמז - לא בעלה לשעבר של וויטני יוסטון)? מהם עקרונות המותג? מיהו קהל היעד? מהם מוצרי הדגל? על כל אלה ועוד מיד נדבר ונפרט.
אבל קודם, נכיר את בובי!
מקור

תכירו: בובי - מכורות איפור, מכורות איפור - בובי. 
בובי היא מאפרת שלקחה את גורלה בידיה והקימה בעשר אצבעות מותג איפור בינלאומי מוביל. את הדרך היא התחילה עם ליין שפתונים צנוע אותו היא מכרה מדוכן בברגדורף גודמן בניו-יורק. בובי ציפתה למכור לא יותר מ-100 שפתונים בחודש, אך בפועל הליין זכה להצלחה כה רבה שהמכירות הגיעו ל-100 שפתונים ביום. משם, הדרך הייתה קצרה לפיתוח וייצור מגוון שלם של מוצרים - החל ממייקאפים וכלה בהיילייטרים.
הייחודיות במותג של בובי הוא האמירה האישית שהיא מחדירה במוצרים. בניגוד למאק, לא תמצאו אצל בובי בראון קולקציות חדשות השכם לבקרים, מגוון צבעים מטורף או מוצרים טרנדיים וזמניים. לבובי יש מישנה ברורה כשזה מגיע לאיפור, ואת מישנתה היא מבטאת באמצעות המוצרים שאותם היא מוכרת.
מקור מקור

מקור מקור
חושבות שהאימג'ים שייכים כולם לאותה קולקציה, או לאותה עונה? מרגישות שהלוק בכולם זהה? אתן לא לבד. למרות שאלה אימג'ים שקידמו קולקציות שונות בעונות שונות  - אלה דוגמאות מצויינות לגישה של בובי בראון לאיפור. אצל בובי הדגש הוא תמיד על לוק נייטרלי, הרמוני, רגוע ומחמיא.

על מנת להדגים ולהסביר לנו את עיקרי הלוק, ולכבוד פתיחת הסניף הישראלי הראשון בקניון רמת אביב, הגיע אלינו אדוארדו היישר מליסבון הרחוקה.
מזהות את הדוגמנית? אכן כן, דפנה שחר ממעושרות. אם לאה שנירר רודפת הטרנדים הייתה הדוגמנית המושלמת להדגמת טרנדים של מאק, אז הרי שדפנה שחר בעלת היופי הטבעי והרענן היא דוגמנית מצויינת לבובי בראון.
אדוארדו היטיב להסביר לנו באופן משעשע וזורם את התורה של בובי כולה ואשתדל להעביר לכן אותה כאן באופן מתומצת ונהיר. 

 לפי בובי, המרכיב הראשון והעיקרי במראה טבעי וזוהר הוא הבסיס. השיטה של בובי מבוססת על עקרון ה-Correctors, מתקנים. לפי גישה זו, המטרה באיפור מוצלח הוא תיקון, ולא כיסוי. אם נתמקד בתיקון הפגמים שעל הפנים שלנו, לא נזדקק אח"כ לפתרונות מסוג כיסוי גבוה ומטייח.
קורקטורס 125 ש"ח, דואו קונסילר+פודרה 135 ש"ח
אחד ממוצרי הדגל בקטגורית מוצרי הבסיס של בובי, הם הקורקטורים לעיניים. לפי בובי, ראשית עלינו לתקן את הגוון היוצר את העיגולים השחורים, ורק לאחר מכן לכסות עם קונסילר ולקבע עם פודרה תואמת. הקורקטורים מגיעים במבחר גוונים המיועדים לתיקון כהויות מסוג כחול, אדמדם וצהבהב. הקונסילרים לעומת זאת, מותאמים לגוון המייקאפ.
מייקאפ סטיק 190 ש"ח
אדוארדו בחר לשים על דפנה מייקאפ בגרסת הסטיק ולפיו המייקאפ הזה מתאים לכל אישה ולכל סוגי העור.
המייקאפ מגיע בקשת גוונים מהבהיר אל הכהה כאשר כולם צהובים. זהו עוד אחד מעקרונות האיפור של בובי - לטענתה מייקאפ לעולם חייב להיות בעל תת גוון צהוב אשר מחמיא לכל גוון עור ומנטרל אדמומיות. המונח "תת גוון וורוד" הוא בעצם עניין נתון לתיקון על פי בובי, על ידי מייקאפ מתאים בעל תת גוון צהוב אשר מטושטש כהלכה.
אין ספק שזאת הצהרה מרחיקת לכת למדי, אך בובי כנראה מאד מאמינה בה אם היא לא מוכרת תחת המותג שלה אפילו מייקאפ אחד על בסיס וורוד.
לטענת אדוארדו, רצוי להתרחק ממוצרי בסיס בעלי כיסוי גבוה מידי. עדיף להשתמש במוצר אחד או מקסימום שניים ולהניח אותו בשיטת השלבים. לדוגמה: מי שמעוניינת בכיסוי גבוה יותר תשים דמי-מייקאפ או BB קרם כשלב ראשון להאחדת הפנים. אח"כ תניח מעל מייקאפ בעל כיסוי בינוני. כך יתאפשר לה להגיע לכיסוי אך להמנע מטיוח.
אחרי המייקאפ הגיע שלב הפודרה, ואדוארדו הדגיש שלמראה טבעי יש לפדר רק באזורים נוטים לשמנוניות - כמו המצח, האף והסנטר. את שאר הפנים יש להשאיר לא מפודרות.
ברונזר 170 ש"ח
השלב הבא היה הנחת ברונזר. בשביל לשמור על מראה טבעי, תשכחו מפיסול הפנים. את הברונזר אדוארדו הניח רק על הנקודות הגבוהות בפנים - אלה אשר מושכים את קרני השמש באופן טבעי ונראים שזופים יותר. כלומר, מעל הצמות הלחיים, המצח, גשר האף והסנטר. חשוב מאד - לא מדובר בסומק חום! לא מדובר בברונזר גליטרי! לא מדובר בברונזר משזף! כדי לבצע את השיטה הזאת באופן נכון, יש לבחור בברונזר ממשפחת הזהובים (לא כתומים או חומים) שכהה רק בטון אחד או שניים מהגוון הטבעי שלכן. 
מניחים את הברונזר באמצעות מברשת פלאפית בתנועות רחבות מלמעלה כלפי מטה - דמיינו לכן את הכיוון בו הולכות קרני השמש הנוגעות בפנים שלכן.
סומק 115 ש"ח
השלב הבא והאחרון בפיניש לעור הוא הסומק. הכלל של בובי בסמקים? גוונים וורודים קרים מחמיאים לרוב הנשים ואת הסומק הנכון אפשר להניח ביד נדיבה. סומק לפי בובי מרענן ומקפיץ את המראה "ומעיר" את הפנים. גם את הסומק הניח אדוארדו באמצעות מברשת פלאפית מלמעלה כלפי מטה על גבי הלחיים.
משמאל למעלה: צללית קרם 120 ש"ח, אייליינר ג'ל 120 ש"ח, צלליות אבן 115 ש"ח
סופסוף הגענו לשלב האיפור עיניים. כאן בחר אדוארדו להדגים לנו את שיטת ה-smokey eye הקלה והמהירה של בובי:
1. צללית קרם כסופה על גבי כל העפעף מטושטשת אל השקע
2. אייליינר ג'ל שחור מרוח בגסות על קוו הריסים ומטושטש עם מברשת כלפי מעלה והחוצה לפינות של העין
3. תיחום תחתון מטושטש עם אייליינר ג'ל
4. מעט צללית שחורה על גבי העפעף להעמקת הגוון
5. היילייטר מאט על עצם הגבה
וזה הכל! מסיימים עם מסקרה שחורה ויוצאים לדרך!
לבובי יש סרטון חמוד המדגים כיצד לעשות את הלוק הזה בתוך מונית תוך כדי נסיעה (החליפו את האייליינר ג'ל בעיפרון כדי לצמצם את מרחב הטעויות)
גלוס 105 ש"ח
שלב אחרון להשלמת הלוק? גלוס בגוון חם אך בולט. 
והתוצאה הסופית? עונה לכל ההגדרות של בובי - עדינה, הרמונית ונעימה לעין:
מה הסוד כאן? בסה"כ לבחור במוצרים הנכונים. אין כאן טכניקות מסובכות או כללים נוקשים. מי שמעוניינת באיפור מודגש, טרנדי ובולט יותר - הטכניקות שהסברתי כאן הן כנראה לא בשבילה. אבל חובבות האיפור המתון והקלאסי ימצאו אצל בובי את כל מבוקשן.
החנות עצמה לא גדולה, אך מלאה בסטנדים עמוסים לעייפה שרק מזמינים להסתכל ולגעת, גם בובי מעודדת אותנו בעצמה לנסות כדי למצוא את הגוון המתאים ביותר!
אוקיי בובי, לא צריך לבקש מאיתנו פעמיים! אנחנו מפשילות שרוולים וצוללות אל תוך הטסטרים שלך.....
שפתונים 115 ש"ח, שימר בריקס 195 ש"ח
אז מה הכי קרץ לי מכל המבחר הזה? אותי העין משכה לכיוון הסמקים - יש מבחר מרשים של סמקים וורודים מהממים, במיוחד הקרים שבהם. הגלוסים ניראים ממתקיים במיוחד (מחלת גלוסים זה כאן), השימר בריקס (היילייטרים) תמיד יפים והמבחר של אייליינרים ג'ל במגוון צבעי הקשת. 

שורה תחתונה? הסניף הישראלי הראשון של בובי בראון הוא המקום לכל מי שמחפשת איפור איכותי "פשוט" אבל מחמיא. הסומק הנכון, הצללית המחמיאה, האייליינר המדגיש והיילייטר הנעים לעין - את אלה היא תוכל למצוא שם. צלליות זורחות בחושך ושפתונים כחולים? את אלה תצטרכו לחפש במקומות אחרים....
המחירים מעט גבוהים יותר ממחירי מאק, זולים יותר מבאירופה אך כמובן גבוהים יותר מבארה"ב.
מי שתכנס לחנות במהלך השבוע תזכה לפגוש מאפרים מסניפים של בובי בחו"ל אשר באו לפקח על הפתיחה וההשקה בישראל. אחרי שהמאפרים מחו"ל יחזרו איש איש לביתו, יישאר כאן הצוות הישראלי ואם תבקרו ותחפשו את זוהר - מנהל החנות, ספרו לו שאני שלחתי אתכן, הוא ייתן לכן יחס מיוחד ;-)

ברוכה הבאה לישראל בובי, כולנו תקווה ששהותך כאן תהיה נעימה וארוכה!

מה דעתכן על עקרונות האיפור של בובי בראון? האם ביקרתן בחנות? ספרו לי!

36 תגובות:

  1. מקסים! אני מתחברת מאוד למותג הזה, מתה על הלוקים האלה וזה בדיוק הסגנון שלי ביום יום! מבחינתי תענוג לראות כאלה אימג'ים, שמצד אחד גם מספקים לי את הפאן שבגוונים שונים ומוצרים איכותיים ומצד שני, כל אחד מהם הוא לגמרי פרקטי מבחינתי :-) והתמונות שהבאת כאן - יאמיייי

    השבמחק
  2. פוסט מפורט שמסביר הרבה.
    אני חושבת שלדפנה שחר יש יופי מאוד מיוחד- שאני אוהבת מאוד.
    הייתי בחנות, והתרשמתי לטובה. אבל היו הרבה אנשים- מה שהבריח אותי החוצה
    כנראה שאחזור בהזדמנות אחרת (הוא שיגיעו הסמקים הקרמיים!)

    השבמחק
  3. אהבתי, למרות אהבתי וחיבתי ללוקים נועזים יותר לפעמים צריך ללכת גם על הצד הסולידי ופה היא עושה את זה מעולה.
    אני מחכה שיגיעו כמה דברים שהיו חסרים וחוזרת לסבב ב' (-:

    השבמחק
  4. יופי של תמונות ! נראה שהיה כיף. המוצרים נראים מדהים והמחירים נשמעים לי בסקאלה בינונית גבוהה אבל לא מאוד גבוהה שזה לכשלעצמו מאוד יפה . אני לא יודעת אם קורץ לי להכנס לחנות כי גם בחו"ל אני לא ממש טורחת אבל אולי יום אחד יתחשק לי משהו ואני אנצל את הימצאותי באיזור . [ אהבתי את הניצול של הפרחים ברקע :-P] .

    השבמחק
  5. ביקרתי בחנות ומאוד אהבתי את העיצוב שלה - פשוט ומתוחכם, בדיוק כמו האיפור!
    הקו מאוד סולידי בעיניי ובאמת מיועד לאלה שאוהבות את סוג האיפור הזה. אני מהסוג השני... :)

    השבמחק
  6. יופי של סקירה, אהבתי את התמונות..
    אני סקרנית לנסות את הצלליות קרם, השימר בריקס והמברשות.
    אגב - יותר זול אצלנו מאשר באירופה? באמת??

    השבמחק
  7. תודה! יש בחנות תאורה מעולה, יצאו תמונות ממש יפות!
    התמקדת על המוצרים השווים בהחלט ;-)
    ואכן, יותר זול אצלנו מבאירופה (מדינות גוש האירו). לדוגמה - שימר בריק יעלה שם כ-45 אירו, בעוד אצלנו 195 ש"ח. לעומת זאת באנגליה קצת יותר זול מכאן (הפרש של 10-12 ש"ח).

    השבמחק
  8. אני גם חושבת שהחנות מאד יפה ומזמינה - לא קטן מידי ולא גדול מידי והכל מוצג באופן מפתה לעין ;-)
    אני חושבת שגם מי שאוהבות איפור "משוגע" יותר ימצאו שם מה לקנות - יש אייליינרים בגוונים מטריפים, הסמקים מהממים ועוד ועוד...

    השבמחק
  9. היה בהחלט משעשע ;-)
    המחירים לדעתי סבירים יחסית. לא נגישים מידי אבל גם לא מרתיעים. האמת? יש שם דברים שעולים קצת יותר ממאק אבל מפתים הרבה יותר...
    היה שם זר פרחים וורוד מעלף, שלא אנצל אותו בתור רקע? D-:

    השבמחק
  10. ראיתי לפי הרכישות שלך שאהבת! אין ספק שאפשר למצוא שם כמה מוצרי בסיס מאיכות מעולה, וגם ללמוד קצת מעקרונות האיפור של בובי

    השבמחק
  11. תודה, השתדלתי :-) אני חושבת שחשוב להבין את מהות המותג לפני שבאים לבחון את המוצרים, כי אחרת אפשר לחשוב שהמגוון שם משעמם ולא מלהיב, כאשר בעצם עומדת מאחורי זה תאוריה שלימה.
    גם כשאנחנו היינו החנות הייתה מפוצצת, ניראה שבובי מסקרנת הרבה אנשים!

    השבמחק
  12. תודה מותק! אני מסכימה - התמונות ממחישות באופן מושלם דוגמאות לאיפור יחסית טבעי ורגוע, אך יחד עם זאת "מאופר" ולא נבלע ברקע. אין ספק שבובי יודעת את העבודה והמוצרים שלה מעולים להשגת המראה הזה

    השבמחק
  13. thereisbeautyinallofus28 במרץ 2012 בשעה 14:06

    תמונות מהממות. מאוד נהנתי שם ואני אוהבת שהם שמים דגש על טכניקות פשוטות ולא דברים מסובכים. בכלל, מותג כלבבי.

    השבמחק
  14. תודה רבה על הפוסט המושקע והתמונות היפות! מה הלק שיש עליך? הוא מעלף!

    השבמחק
  15. תודה, שמחה לשמוע שניהנת! הלק שעלי הוא מס' 357 של קרליין :-)

    השבמחק
  16. הייתה שם תאורה מהממת! אהבתי את המראה שהוא יצר לדפנה, אפילו השתמשתי בכמה מהטכניקות שלו על עצמי היום :-)

    השבמחק
  17. אני בדרך כלל מסתייגת מהשקות וכאלה, אבל זה באמת נראה מאוד מוצלח והיא עשתה עלי רושם טוב בסרטון. מביך אותי קצת לומר, אבל היא באמת נראית כמו אישה ששווה ללמוד ממנה. (אגב, את איפור העיניים דווקא לא ממש אהבתי. מסתייגת מעיפרון שחור. שתתמקד בשימרבריקס היפים שלה)

    השבמחק
  18. בובי חמודה, יש לה הגשה נעימה בסרטונים שיש עליה ביו-טיוב. אני חושבת שהיא דמות מעוררת השראה בעיקר כיוון שיש לה עקרונות איפור מאד ברורים והיא מתרגמת אותם גם לליין המוצרים שלה, מבלי להתפתות להרחיב אותו כדי לדבר לקהלים נוספים. חוץ מהשימר בריקס יש אצלה עוד דברים יפים (ושאינם שייכים למשפחת העפרונות השחורים... ) ;-)

    השבמחק
  19. אני מודה, שאף פעם לא מאוד התרשמתי או התרגשתי מהפרומושונים של בובי בראון, בגלל שהם לפעמים מרגישים לי נקיים מידי, סוג של יותר מידי קיטש..
    אבל אני חושבת שיש משהו מאוד נכון במחשבה שקודם כל צריך שהסקין יראה flawless כי לא משנה איזה איפור צבעוני או לא צבעוני תבחרי לעשות, אם הסקין נראה רע, כל הלוק יתקבל רע.
    כמו שציינתי בפייסבוק אני מאוד מסוקרנת מהתפיסה הזו של אופן הנחת האיפור, מאוד מסקרן אותי הקטע של הברונזר, בתור מישהי ששונאת ברונזרים (כקונספט) הייתי ממש שמחה להגיע ולהתנסות במוצר הזה אצלה ועל ידי מי שמכיר את הטכניקה שלה בהנחה שלו.
    דווקא השימרבריקס שהם הכי מפורסמים שלה פחות מעניינים אותי כי אני פחות אוהבת את המראה שנוצר מהם ברוב הפעמים - משהו מעט מלאכותי (מידי). קשה לי לתפוס את עצמי במראה יומיומי עם שימר. ביציאה/אירוע - לגמרי! אבל לא במשהו יומיומי. אולי זאת תפיסה שלי שצריכה לעבור שינוי, אני לא פוסלת :)
    עכשיו כשאני בגמילה ממאק אני גם לא פוסלת לבדוק את השפתונים שלה, אם משם התחילה מעניין יהיה להרגיש גם את זה.

    השבמחק
  20. מה יכול להית קיטש בעור מושלם? זה בדיוק הרעיון של בובי - הבסיס חייב להיות פלולס ומעליו אפשר לעשות אח"כ מה שבא לך. היא כמובן, בתור חובבת המראה הטבעי, לא ממשיכה לעשות איפור משוגע או צבעוני מידי, אבל כל אחת יכולה לעשות מה שמתאים לה.
    אני בעצמי ניסיתי את שיטת הברונזר הזאת ומאד אהבתי את האפקט שנוצר - מראה שזוף טבעי בריא ועדין, במקום פיסול הפנים.

    השבמחק
  21. נושא הברונזר פשוט חייב להבדק!
    קבעתי עם חברה לשישי הקרוב לבקר באינגלוט, נאלץ לפנות לנו שישי נוסף בשביל לבחון גם את בובי.. לשלב בין השניים נראה לי שיהיה אובר-דוס וגם נראה לי שלא יהיה מספיק זמן, אחרי הכל - יום קצר! ואני לא באמת מוכנה לקום מוקדם בשישי..
    אני משערת שמידי פעם כן יוצא לה לעשות לוק צבעוני, וכן ראיתי לוקים צבעוניים שלה (גם אם זה לא נפוץ). אבל אם מה שהיא משדרת זה המראה הנקי, ברור לי למה היא מדגישה בעיקר אותה כשהיא עושה "שלט ענק"..

    השבמחק
  22. לגמרי וולקום!
    יש לי מס' מוצרים בשימוש ואין ספק שיש חשק גדול לעוד.
    סקרנית לגבי הקורקטור, הברונזרים והמברשות (שזכור לי שהיו יקרות מאוד כשביקרתי בחנות בתאילנד).
    את יודעת אם ומתי מתוכננים להפתח עוד סניפים?

    השבמחק
  23. המברשות גם כאן לא זולות כאשר זה מתחיל מ-120 שח למברשת קונסילר ומטפס עד 280 שח לקבוקי.
    בינתיים אין תכנון לפתוח עוד סניפים, אבל ככל שהסניף ברמת אביב יהנה מהצלחה אני בטוחה שזה יגרום להם לחשוב על עוד!

    השבמחק
  24. נהניתי לקרוא... מרגישה כאילו עשיתי דוקטורט בלימודי בובי בראון :)

    השבמחק
  25. אני מקווה שהפוסט היה מעניין יותר מלימודים לדוקטורט באוניברסיטה! D-:

    השבמחק
  26. פוסט מעניין מאוד
    חווית למידה חדשה שמחה לדעת שנפתחה חנות אשמח לבקר שם מתישהו ולרכוש כמה דברים

    השבמחק
  27. תודה! תהני בביקור ותתחדשי על הרכישות (אני בטוחה שתצאי משם עם משהו ;-) )

    השבמחק
  28. מה שמשך את עיניי במיוחד אלו באמת הסמקים והגלוסים. הכתיבה שךלך מתומצתת אך מקיפה. אין לי סבלנות כבר לבקר שם.

    השבמחק
  29. החנות נראית מפתה במיוחד!
    אני מקווה לבקר שם מתישהו (מזל שהיא לא ממש נגישה לי, כי כבר יש לי רשימת חשק לא קטנה בראש). קורצים לי במיוד: הסמקים, צלליות הקרם והג'ל ליינרים. וגם השפתונים בעצם. המחירים שלהם לא כל כך גבוהים ותכלס מאוד קרובים לאלו של מאק.
    הסרטון שלה גרם לי לדמיין איך היה אפשר להתאפר במונית בארץ, העיפרון הזה כבר מזמן היה נכנס עמוק לתוך העין :)))

    השבמחק
  30. הסמקים מהממים, אהבתי במיוחד את המגוון של וורודים קרים, מפתים במיוחד! שמחה שניהנת לקרוא :-)

    השבמחק
  31. אני מסכימה איתך, התמחור לא נוראי. לא זיל הזול, אבל גרלן יותר יקר P-:
    LOL דווקא בניו-יורק נהגי המוניות ידועים כמוטרפים במיוחד! אצלנו לא היית זוכה לשניה שקט להתאפר כי הנהג יתפוס לך את כל הזמן הפנוי לדיבורים D-:

    השבמחק
  32. סקירה מתומצתת ומעניינת, נהניתי לקרוא

    השבמחק
  33. תודה הרמוני! תמיד כיף לשמוע :-)

    השבמחק
  34. קראתי. מרתק מפתה רוצה לקנות ולהצטרף למראה הטבעי המושלם שכולנו רוצות למקסם ולהדגיש אך....בכמה שנים האחרונות אני מודעת ומאוד מאוד משתדלת לרכוש מוצרים אשר אינם מבצעים ניסויים בבע"ח. החל ממשחות שיניים, שמפו, ובהחלט מוצרי טיפוח ואיפור. מה עם מוצרי בובי בראון? כרגע בדקתי באניטרנט ולפי רשימת "לא קונה בלי ארנב" בובי בראון נמצאים ברשימה הרעה.

    השבמחק
  35. המותג הכי טוב שהגיע מחו"ל לישראל במשך הרבה זמן. יש מוצרים שהמחירים די סבירים לאותו מוצר אך בשביל האיכות גם המוצרים היקרים יותר שווים. הסמקים נראים כל כך יפים, אפשר לקנות את כל הסטנד

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שבטווח המחירים הזה אני כנראה אעדיף להכנס למאק, אבל זה כבר לגמרי עניין של הרגלי קניות ממותג מסויים.
      אבל סטנד הסמקים - לגמרי אחד הסטנדים המוצלחים!

      מחק