‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

15.3.2012

עומד למבחן - מייקאפ Healthy Mix של Bourjois

הכל התחיל ממחברת. לאור היותי בלוגרית עסוקה וחשובה (עסוקה = בשיטוט באתרי קניות באינטרנט, חשובה = לפקיד הבנק שעוקב בדאגה אחר מצב הויזה), כל התנהלות הבלוג שלי נערכת דרך מחברת. במחברת אני כותבת כל רעיון לפוסט שעולה  לי לראש, רשימות To do, בקשות לסקירות מקוראות, מוצרים מסקרנים, מועדי השקה של קולקציות מתקרבות וגם רשימות של קניות מידי פעם. בלי המחברת הזאת - אני אבודה. יש לי זכרון של פיל ברוב התחומים - אבל כשזה מגיע למשימות, יש לי מוח מסננת. מה שלא אכתוב לעצמי - לא אעשה.
לכן, כשפתחתי היום את המחברת וגיליתי שרשימת הפוסטים שאני צריכה לכתוב ארוכה מרשימת הפוסטים שכבר כתבתי, חטפתי חום. גנים ייקים זורמים בדמי ולכן אתן רק יכולות לתאר לעצמכן שעבורי, מה שאפשר לעשות היום, היה כבר צריך להיעשות לפני יומיים. ובין היתר, הסקירה על המייקאפ הזה היתה אמורה להתפרסם לפני המון זמן...
אז התנצלותי הכנה על העיכוב, נזיפות אפשר להעביר ללשכתה של המחברת. בלי הרבה הקדמות נוספות, ניגש ישר לעניינים.


מה? מייקאפ Healthy Mix Foundation
מי? Bourjois
כמה? 170 ש"ח ל-30 מ"ל לפני הנחות (כרגע ניתן למצוא אותו ב-99 ש"ח בפארמים), או תמורת 60 ש"ח ב-ASOS (כרגע אזל מהמלאי).
איך? הכל התחיל בשלהי הקיץ. הימים היו חמים, הלחות הייתה גבוהה ואני פיתחתי סיפור אהבה לוהט עם אחיו הקטן של המייקאפ הזה - ההלת'י מיקס בגרסת הסרום. הכל היה מושלם, העור שלי נראה נפלא וניהנתי מהמייקאפ ההוא עד מאד, וגם המלצתי עליו לכל דבר שזז בערך. נטשתי עבורו מייקאפ שהייתי נאמנה לו שנים על גבי שנים (לא דבר של מה בכך עבורי, בהיותי מקובעת מייקאפים נודעה) וראיתי לפנינו עתיד וורוד של עור זוהר וחלק. 
אחרי שקראתי עליו רק תשבוחות בבלוגים השונים (הן הישראלים והן מחו"ל), הגיעה הפוסט של חברתי לבלוגיה ומאפרת מוכשרת חוץ מהיותה בלוגרית - טל פורת. טל כתבה על המייקאפ שעל אף הרצון שלה לאהוב אותו, הוא פחות התאים לעור היבש שלה. נחזור לנקודה זו בהמשך.
בשונה מההלת'י מיקס סרום, כאן סלט הפירות קצת אחר ומכיל משמש, מלון, תפוח וג'ינג'ר (וצל"ש לבלוגרית שצילמה לכן את הבקבוק מהצד הצרפתי של המדבקה...). 
הריח - כרגיל אלוהי. מי שלא אוהבת מייקאפים מבושמים מידי, כנראה שסדרת הלת'י מיקס לא מיועדת עבורה. אני עדיין מצליחה להנות מהריח הזה כל פעם מחדש, גם אחרי כמה חודשים טובים של שימוש יום יומי.
הבקבוק מצוייד במשאבה (שמעתם אסתי לאודר ורבלון? משאבה!!), אשר מספיקה לחיצה אחת עליה לחומר מספיק לכיסוי כל הפנים. 
הכיסוי הוא בינוני, כאשר אפשר לבנות אותו לבינוני פלוס אבל יהיה קשה להגיע לכיסוי מלא לגמרי מבלי ליצור מראה מטוייח. להזכירכן, גרסת הסרום נותנת רק כיסוי נמוך עד בינוני, כל שמי שמחפשת רמת כיסוי גבוהה יותר והתאכזבה מהכיסוי של הסרום, אולי הגרסה הרגילה תתאים לה יותר.
את המייקאפ שלי רכשתי מאסוס, וכיוון שידעתי שסקאלת הגוונים בין ההלת'י מיקס והסרום זהה, לקחתי את גוון 52 שהתאים לי בול. כהרגלם של מייקאפים בורז'ואה, גם הפעם הגוון נוטה לצהבהבות. אני רואה בזה חסרון, כיוון שמי שיש לה עור עם תת גוון וורוד מובהק לא תוכל למצוא לעצמה גוון מתאים. היה נחמד אם היו גם גווני ביניים וורודים יותר.
המרקם שלו מעט סמיך ופחות מימי, בטח בהשוואה לסרום. הוא פחות "מתפשט" בהנחה על העור, אבל עם מברשת באפינג טובה הוא מיטשטש נהדר ובצורה חלקה. עוד הערה קטנה לעניין הגימור - הוא מצטלם נפלא. אפשר לראות תמונה שלי איתו כאן ולהיווכח בעצמכן. 
וכעת הגענו לעניין הגימור. כפי שניתן לראות - הוא נעלם אל תוך העור ועם טשטוש ראוי ייתן לכן גימור מאד טבעי וחלק, סמי מאט. לעומת גרסת הסרום, שנותנת גימור חי ולחותי יותר, ההלת'י מיקס פחות לחותי בגימור, אם כי עדיין לא ניתן להגדיר אותו כמאט לחלוטין. 
עכשיו נחזור לרגע לנקודה שהעלנו עם הפוסט של טל. ככל שהחורף העמיק ותקפו אותנו ימים קרים ויבשים, כך גם העור שלי הגיב בהתאם והלך והתייבש לו בהתמדה. בעוד שבקיץ יש לי עור רגיל עם נטייה לשומניות ב-T, בחורף המצב הפוך לגמרי ודווקא המצח הופך לאזור הכי יבש בפנים שלי. פתאום הבחנתי שההלת'י מיקס סרום כבר לא יושב עלי כ"כ יפה וראיתי את אותן תופעות שטל תיארה - הדגשת יובש והצטברות באזורים האלה.
אכסנתי אותו במגירה בלב כבד עד הקיץ הבא ופניתי אל אחיו הבוגר בצר לי. מה שמחתי לגלות שההלת'י מיקס הרגיל מתאים הרבה יותר לעור עם אזורי יובש פה ושם. הוא מחליק ומכסה מעליהם, יושב בנוחות, אינו מדגיש ואינו מייבש עוד יותר.
יתרון נוסף לעומת גרסת הסרום, היא האריזה. בעוד שהבקבוק של הסרום הצליח להרתיח אותי בחוסר היציבות שלו, הבקבוק של הלת'י מיקס נמוך ורחב יותר, ולפיכך גם יציב יותר. 
מימין: הלת'י מיקס סרום, הלת'י מיקס (שניהם בגוון 52)
כפי שניתן לראות מההשוואה, הגוונים של ההלת'י מיקס והסרום זהים. אני חושבת שבגלל שהמרקם של הסרום נוזלי ומבריק יותר, הוא נראה בהיר יותר מאחיו הבכור, אבל בפועל על הפנים זה אותו הדבר.
גם בגזרת העמידות ההלת'י מיקס נותן פייט רציני לסרום. הוא עמיד יותר ואני מחזיקה איתו מעמד ליום שלם גם מבלי לפדר מעליו. 
הוא אינו מתחמצן בכלל על הפנים ולא ישנה לכן את צבעו באמצע היום לכתום זוהר (וכבר היום דברים מעולם..). 
ציון? 95
נימוק? הציון שנתתי לו זהה לציון שנתתי לסרום. לתקופה הזאת ולסוג העור שיש לי כרגע, הוא מושלם. בדיוק כפי שהסרום היה מושלם לתקופת הקיץ. עכשיו נותר רק לגלות איך הוא יבצע את המעבר לעונת הקיץ והאם הוא ימשיך לתפקד בשלמות, או שתנאי החום והלחות יכריעו אותו. גם הפעם הורדתי 5 נקודות בגלל שהגוונים צהובים כ"כ.
בגלל שהייתה לי ההזדמנות לנסות את שני המוצרים תוך זמן קצר אני יכולה לעמוד על ההבדלים הדקים ביניהם. אם תשאלו אותי, ההלת'י מיקס סרום יתאים לבעלות עור רגיל עד עור עם נטיה לשומניות המעוניינות בכיסוי קל עד בינוני. יש לו גימור חי והוא מצריך פידור לעמידות. הוא לא יתאים מצד אחד לבעלות עור שמן ממש (הגימור שלו יהיה להן מבריק מידי) ומהצד השני גם לא לעור יבש (הוא נוזלי מידי ולא מספיק סמיך לא להתיישב על אזורי היובש).
לעומתו, הלת'י מיקס הרגיל שסקרתי כאן יתאים לבעלות עור רגיל ו/או עם נטיה לשומניות או נטיה ליובש. הכיסוי שלו בינוני וניתן לבניה והוא לא מחייב פידור לעמידות. הוא יוכל להתאים גם לבעלות עור שמן כיוון שהגימור שלו מאט והרבה פחות מבריק.

סה"כ, כפי שבטח כבר הבחנתן, אני מאד אוהבת את סדרת המייקאפים הזאת, כל אחד לפי ההתאמה לעונה ולסוג העור. אני באמת חושבת שמבין האופציות הקיימות היום בשוק העממי, סדרת הלת'י מיקס של בורז'ואה נותנת מענה יפה למי שמחפשת מייקאפים עם גימורים יפים וחלקים ופחות מתרכזת בשאלת הכיסוי. 
עוד נקודה שהיה לי חושב להדגיש כאן, היא עד כמה חשובות הדיעות השונות שאנחנו קוראות בבלוגים. גם אם אני מהללת כאן מוצר זה או אחר, תמיד תיקחנה בחשבון שההתרשמות שלי היא על סמך סוג העור והנתונים הטבעיים האישיים שלי. לדעתי זה מצויין שלמרות ההתלהבות הרבה שלי מהלת'י מיקס סרום, הייתה מישהי כמו טל שיכולה לתת חוות דעת חיובית פחות.
בסופו של יום, בשביל זה אנחנו הבלוגריות קיימות. לקיים דיון על המוצרים השונים המציפים את השוק, להביע דיעות לכאן ולכאן, לספר לכן על חוויות השימוש האישיות שלנו ולנסות לתת לכן כמה שיותר כלים איתם תוכלו להחליט אם לקנות או לא. אני לא יודעת מה אתכן, אבל אני מאד ניהנת מהדיאלוג הזה אתכן, הקוראות הנאמנות והנהדרות שלי, וגם עם הבלוגריות הסוקרות האחרות שעושות עבודתן נאמנה :-)

ספרו לי, ניסיתן את המייקאפ? שקלתן לקנות אותו? ניסיתן את גרסת הסרום? שתפו אותי!

27 תגובות:

  1. יש לי רק את המייקאפ הרגיל, והוא מעולה בתכונות שלו. למרות שהוא בהיר מספיק עבורי, הוא בהחלט צהוב לי, מה שגורם לי להשתמש בו בתדירות נמוכה למדי וחבל.

    השבמחק
  2. בדיוק, ולכן הורדתי בציון. בשביל הצהובות זה נהדר, אבל חבל שלוורודות יותר תהיה בעיה למצוא התאמה. גם אצלי הפנים וורודות יותר משאר הגוף, אבל מהצוואר למטה אני כבר לגמרי יותר צהובה, כך שעם טשטוש מדוייק אני פותרת את הבעיה

    השבמחק
  3. אני משבחת ומהללת את המייקאפ הזה מאז שקניתי אותו. הבעיה היחידה שלי איתו היא, שאם אני לא שמה פריימר, המייקאפ מתחמצן עלי קצת. אין לי מושג למה.. אני שמה פודרה והכל, אבל בלי פריימר אני הופכת לכתומה אחרי זמן מה... חוץ מזה הוא באמת באמת מושלם, ונותן פייט רציני גם למייקאפים יותר יקרים.

    השבמחק
  4. thereisbeautyinallofus16 במרץ 2012 בשעה 6:25

    סקירה מעולה! אוהבת יותר את ההלטי מיקס סרום כי עליי הגימור שלו יותר טבעי. הרגיל נחמד אם כי אני יכולה לראות אותו מקרוב על העור. אבל בכל מקרה, הסדרה מעולה לדראגסטור

    השבמחק
  5. סעמק. כבר כמעט הצלחתי להחליט איזה מייקאפ לקנות והפוסט הזה טרף את הקלפים לגמרי!
    אני בהתלבטות גדולה מאוד לגבי ההלת'י מיקס סרום. מבחינת גוון הוא יושב עלי בול [וזה מפתיע כי העור שלי נוטה לוורוד] ואני גם מחפשת כיסוי נמוך עד בינוני עם גימור טבעי. אבל הוא לא מגיב כ"כ טוב עם אזור המצח, יכול להיות שזה באמת עניין היובש ואולי כדי שאני אבדוק את ההלת'י מיקס הרגיל. הבעיה איתו שאין את גוון 51 בארץ ויהיה לי קשה לבדוק אותו עם גוון קצת יותר כהה [או שאני אקח את הצ'אנס ואזמין על עיוור מחו"ל ומקסימום אני אמכור אותו]
    בקיצור, יש לי סלט בראש כרגע, וזה בלי להכניס למשוואה את התהייה לגבי ה-BB קרם ואם הוא רלוונטי לי [כלומר, אם בכלל כדאי לקנות אותו עכשיו כשנשארו עוד יומיים וחצי של קור]

    השבמחק
  6. וכמובן ששכחתי להתייחס לפסקה האחרונה- חותמת על כל מילה :) לפני שקונים מוצר צריך לעשות בדיקה ולקרוא עליו כמה ביקורות מכמה גורמים שונים, כי כל אחת מגיבה אחרת וכל אחת רואה את הדברים אחרת.

    השבמחק
  7. אבל למה לא להזמין מאסוס? מבחינת גוונים אין הבדל בין הסרום לרגיל. אם הגוון של הסרום מתאים לך, אז בוודאות גם זה של הרגיל.
    אני הייתי לוקחת דוגמית מההלת'י מיקס הרגיל כאן (גם אם יש רק ב-52) כדי לבדוק רק את עניין הכיסוי/עמידות וכו' ואז מזמינה.

    השבמחק
  8. תודה :-) תמיד חשוב לי להדגיש שהסקירות שלי הן א-י-ש-י-ו-ת, אני בודקת כל מוצר לגופו על עצמי בלבד ולא יכולה להעיד על כל השאר. בשביל נתונים אחרים משלי, יש בלוגים אחרים טובים לא פחות :-)

    השבמחק
  9. תודה מותק! הגעתי למסקנה שאני אוהבת את שניהם באותה מידה, כל אחד לתקופה אחרת. עכשיו הסרום יושב עלי רע, אבל בקיץ אני בוודאות חוזרת אליו, כי יש לו גימור נפלא וקיצי

    השבמחק
  10. מתחמצן עלייך? את הראשונה שאני שומעת ממנה דבר כזה... אבל אין מה לעשות, על כל אחד המוצרים מגיבים אחרת... אבל אם הבעיה נפתרת עם פריימר, אז ממש אין בעיה :-)

    השבמחק
  11. אני כ"כ אוהבת אותו!
    רכשתי אותו אז במבצע השווה של אסא (מישהי אמרה 20 ומשהו שקל)
    והתאהבתי!
    אני אותו גוון כמוך, והוא מתאים בצורה טובה לצבע שלי (כנראה שלנו:))

    השבמחק
  12. מעניין מי אמרה שהוא במבצע ב-20 ומשהו שקל ;-)
    הוא מעולה, כבר מחכה למבצע הבא כדי לקנות עוד אחד כגיבוי

    השבמחק
  13. יש לי את שניהם גם כן בגוון 52 ואני מאוהבת בשניהם. הגעתי לאותן תובנות בדיוק, הרגיל נותן גימור מאט יותר ויש ימים שבא לי להראות מאט ויש ימים שבא לי להראות זוהרת יותר בכל מקרה באמת מייקאפ טוב בסקאלה העממית. אחד האהובים עליי. ובאמת תלונות למחברת, אני לא שבעה מהפוסטים שלך.(:

    השבמחק
  14. אני איתך - עוד לא מצאתי לו מייקאפ משתווה מבחינת הגימור היפה בין העממיות, מהבחינה הזאת סדרת ההלת'י מיקס לוקחת את כולם.
    תלונתך הועברה למחברת, היא מוסרת שיטופל בהקדם ;-)

    השבמחק
  15. אוי....בדיוק לפני יומיים הזמנתי את הסרום אחרי שהתחרפנתי מה יותר טוב ויצאתי מנק הנחה שסרום עם יותר לחות לכן מתאים יותר לחורף/עונת המעבר. אוי גדול!!! אבל יש להם ריח מהמם בהחלט.

    השבמחק
  16. על המייקאפ אני אוותר, הגעתי לשלב שאני מחפשת מייקאפ "וואו" הסרום יש לי ואתו והוא טוב+ לא יותר.
    בנוגע למחברת זה רעיון טוב!!
    אפשר להעתיק?? (-: רק שאני הלך על הגרסה המחשבית...באמת כל הזמן אני שוכחת דברים /-:

    השבמחק
  17. אני גם מאוד אוהבת את הסדרה הזאת של בורז'ואה ואת המותג בכלל. אני מעדיפה את ההלטי מיקס הרגיל על סרום, בעיקר בגלל הכיסוי וגם בגלל שהוא יותר עמיד עלי. אני מכורה לריח הזה שלהם ויכולה להסניף אותו בלי סוף :))
    המחיר בארץ שערורייתי בהשוואה למחיר בחו"ל (ברוסיה עולה 50 ש"ח ללא הנחות וטוב שיש לנו גם את ASOS).

    השבמחק
  18. האמת שלא הייתי מגדירה את הסרום כיותר לחותי, אלא הוא פשוט יותר נוזלי ומדולל מהגרסה הרגילה. אבל אל תהי בטוחה שהוא לא יהיה טוב לך, על כל אחת מייקאפ מתנהג אחרת :-)

    השבמחק
  19. האמת שהמייקאפים האלה הם בכנות מהמייקאפים שנתנו לי את הגימור היפה ביותר, על פני כל הסקאלה. אני משווה אותם גם למייקאפים יקרים יותר, למרות שבפוסט העדפתי שלא לעשות זאת (כי תמיד יהיו את אלה שיטענו שאין מקום להשוואה, למרות שאני חולקת על הקביעה הזאת...)
    מוזמנת בכיף לגנוב את רעיון המחברת. אני יודעת שבלעדיה אני אבודה! אני דווקא אוהבת מחברת של ממש, יש משהו בכתיבה עם עט על דף שמוציא ממנו רעיונות יותר טובים :-)

    השבמחק
  20. אני זוכרת את הסקירה המפורטת שלך של הסדרה הזאת והיא גם הייתה אחת הסיבות שהזמנתי את ההלת'י מיקס הרגיל.
    המחיר בארץ כרגיל מטורף. טוב שיש את אסוס..

    השבמחק
  21. את הפוסט הזה קראתי ביום שהוא יצא.. אגב (גם את הקודם על הפריימרים קראתי קרוב מאוד לזמן שהוא יצא) ועם זה שהיהי לי בהחלט מה להגיד, כמובן שלא הגעתי לזה.. זה קטע כזה כשאני קוראת פוסטים מהפלאפון או לפני שאני יוצאת מהבית עם הקפה..

    הריח של המייקאפ ללא ספק מדהים! לאחרונה אני משתמשת בפודרה שלהם, ועדיין לא החלטתי אם אני ממש שונאת את הריח שלה או די מחבבת.. ריח ורדים חזק כזה. קטע עם המוצרים שלהם..

    ניסיתי (יש לציין שבטעות..) את גרסת הסרום וממש לא אהבתי אותה. לעומת זאת, את הנוכחי אני מאוד אוהבת (והוא נמצא עלי ברגעים אילו). רכשתי אותו בסופר פארם ב 1+1 (נו, כי באסוס נגמר..) ואני די מבואסת שיש לי בקבוק אחד מלא שיצטרך לחכות לחורף הבא כי ברור לי שאיך שהימים יתחילו להתחמם הוא לא יהיה מספיק עמיד עלי...
    אני מאוד אוהבת איך שהוא נראה על הפנים שלי. ברור שהוא לא מכסה הכל, אבל לפעמים זה בדיוק מה שמתחשק לי!

    אגב, אנקדוטה לגבי המשאבה ה"פלאית", כשהגעתי בערך לשליש בקבוק פתאום החומר הפסיק לצאת.. טוב, לא באמת ידעתי לאן הגעתי במדויק בגלל המדבקה. ניסיתי קצת להזיז אותה בשביל לבחון את העניין והיא התקלפה לי לחלוטין ולגמרי בשכבה אחת.. מילא.. לקחתי את הבקבוק לעבודה בכדי להעביר אותו ניתוח ולהבין מה לעזאזל קרה!
    אז מה קרה, אני לא יודעת להגיד לך.. מה שעשיתי נורא קל לתאר..
    מברג ביד אחת (אני טובה עם מברגים במיוחד כשזה ונדליסטי אבל לא רק ;)) פיצצתי את הפקק התחתון ונגלה לפני 2/3 של מיכל ריק ובקצה שלו החלק שאמור להדחף (בואקום?) כאשר אנחנו לוחצות על המשאבה. משום מה הוא הפסיק לזוז.. אבל ברור שעם קצת לחיצה עם המברג החלק הזה התקדם עוד ועוד לעבר המשאבה והיום המשאבה עובדת באופן פלאי! נכון שהבקבוק נראה מזעזע - חסר מדבקה ועם חור בתחתית..

    מסכימה שהוא מצטלם מצוין. ואגב, גם עבורי גוון 52 פשוט בול!
    לדעתי, מניסיוני הסרום לא מתאים לעור מעורב, הוא פשוט לא מצליח להחזיק..

    גם אני מאוד אוהבת את השיח הזה :) ואני חושבת שדווקא כאשר יש המון דעות על מוצר מסוים זה באמת מאפשר לעשות רכישה מושכלת. אני עדיין לא יודעת מה אני חושבת לדוג' על ה BB של גרנייה שכולן מדברות עליו ומשבחות אותו. יש לי הרגשה שבסופו של דבר לא אוהב אותו (כמו שאלכס טוענת). מצד שני, אני כמובן מסוקרנת.. :)

    השבמחק
  22. את והמברגים והפטישים שלך הם אגדה! אצלי (תודה לא-ל) בינתיים אין בעיות עם המשאבה....
    את בטוחה שבקיץ הוא לא יהיה לך טוב, גם עם פידור? הוא יותר עמיד מהסרום ככה שאולי זה יעבוד לך. לא יזיק לנסות :-)

    השבמחק
  23. אני כבר מרגישה בהבדל בימים יותר חמים.
    היום, הרי מבול וסוער בחוץ (?!) אז ברור שטוב לו (טוב לו בגלל שאני במשרד ולא בתנאי חום בחוץ..)
    אבל לא יודעת מה היה קורה אם הייתי מסתובבת איתו בתנאי הלחות בחוץ
    בכל מקרה, אתן לו את הצ'אנס שלו.. נראה לאן זה יוביל..

    אני בלי מברז ביד זאת פשוט לא אני! מדהים שכל ה"ג'אנק" שאני סוחבת בתיק "כי אי אפשר לדעת מה אני אצטרך" דווקא מברג אין לי.. שוקלת לרכוש "בולדוג" (נשבעת לך שככה קוראים לזה!) מברג מחליף ראשים קטנטן קטנטן. יש לי אחד שהוא לא מספיק קטן לנשיאה בתיק, אבל אני לא אומרת נואש! אמצא אחד!

    השבמחק
  24. את הזויה! אצלי לא תמצאי שום כלי רציני יותר מפצירה! D-:

    השבמחק
  25. דבר ראשון גיליתי שאין לי מספריים או סכין חיתוך - בעיה רצינית!!! צריך שיהיה לפחות אחד משני הפריטים האלה באוטו כי כשאני הולכת לדואר אני חייבת לפתוח את החבילה בתוך האוטו, לא יכולה לחכות עד הבית! וצריך אביזר לפתוח!

    יש לי מלא שטויות, מפצירה, פינצטה (שאין לי שום צורך בה), מסיר קוטיקלות, דוחף קוטיקלות מסוגים שונים (שגם בהם אני לא משתמשת הגיע בקיט)..,קוביית משייף, ליפ באלם, שפתון (משתנה כל פעם), מגבונים לחים, קרם ידיים, סוכרה-דיאט (כי אני לא אוהבת הרבה סוגי ממתיקים..), מסטיקים (ולפעמים יש גם סוכריות..), מברשת מתקפלת (ושום מוצר שאפשר להשתמש בה איתו), בושם קטן, אדויל (חובה!) ואפילו - שבי - מטר! (כי אי אפשר לדעת מה אצטרך למדוד ואיפה..) אגב, הוא מתוק מתוק בצבע ורוד עם הלו קיטי עליו.

    השבמחק
  26. את צריכה לעשות פוסט "whats in my bag" בהקדם האפשרי P-:

    השבמחק