‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

21.3.2012

משולחנה של אמא - אנטי אייג'ינג

היום מצפה לכן כאן משהו שונה. כחלק מעבודתי כשפן הניסיונות של הבלוג אני מנסה על עצמי כמעט הכל, החל משפתונים וכלה בשמפואים. אבל כשמגיע לידי מוצר אנטי-אייג'ינג, אני אומרת עד כאן. אמנם אני כבר לא אפרוחית צעירה, אבל גיל 25 הוא עדיין 10 שנים צעיר יותר מגיל היעד למוצרים אלה (35). לכן כשנופלים לידיי מוצרים המוגדרים כמוצרי אנטי-אייג'ינג, הם מועברים אחר כבוד אל האישה והאגדה - אמא שלי.
וכעת למשהו השונה שהבטחתי - ראיון עם אמא שלי!

אמא, איך זה מרגיש להיות מרואיינת בבלוג האיפור והטיפוח שלי?
"אל תתלהבי. את כל מה שאת עוד לא למדת בנושא אני כבר שכחתי עוד לפני שנולדת."
נפלא, תמיד מפרגנת. עכשיו מגיע החלק שמסבירים על איזה מוצר מדברים, מספרים קצת מה היצרן טוען לגביו ואז מגיע החלק שאת תחלקי מחוויות השימוש שלך בו.
"נו, קדימה! אין לי את כל היום!"

נתחיל עם קרם חדש של אסתי לאודר - Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Creme

אמא, את יודעת שזכית כאן להתנסות בקרם חדשני שהושק באקסקלוסיביות רק באירופה ובישראל?
"אני רק יודעת שאת מכריחה אותי להתמרח בכל מיני דברים שלך לא מתחשק לנסות"
נכון. כי זה קרם אנטי-אייג'ינג שמיועד לנשים בין הגילאים 35-55 ואני רק בת 25
"על גיל 55 אני כבר מסתכלת מלמעלה, אבל אל תגלי לאף אחד....."
ברור, ברור. זה נשאר בינינו.
הקרם פותח במיוחד לתת מענה לנשים שרוצות מוצר אחד שיפתור להן את כל בעיות הזדקנות העור, במקום להתעסק עם מריחה של 5 מוצרים שונים בוקר וערב
"כל הסרומים והקרמים השונים האלה זה באמת מעיק. לי אין סבלנות למרוח יותר מקרם אחד פעמיים ביום, ככה שהקרם הזה מאד נוח לי."
מצויין! כשאת מתמרחת עם הקרם הזה את ניהנת מהשפעה של כל מיני חומרים פעילים ופטנטים שונים ומשונים. בין היתר IntuiGen™, שזאת טכנולוגיה שפותחה ע"י אסתי לאודר ועוזרת בהחייאת העור. רכיב נוסף הוא NrF2 שמעודד פעילות חלבונים ואנזימים בעור מזדקן. 
"קראת לי זקנה?!"
לא לא, מה פתאום... רק החלבונים בעור שלך מזדקנים ומורידים פעילות.... 
"מתי את מסיימת לדבר על כימיה ותתני לי לספר איך היה הקרם?"
ממש עכשיו.
"הגיע הזמן באמת. "
תתחילי בלספר על המרקם שלו
"המרקם סמיך יחסית ומרגיש מעט סיליקוני. לא צריך הרבה בשביל כיסוי כל הפנים. הוא מאד עשיר ולוקח לו כדקה להספג. הוא מבושם בריח פרחוני ויוקרתי שאני מאד אוהבת"
ואיך הרגשת אחרי המריחה?
"הרגשתי כאילו מרחתי קרם!"
נו, אמא, ברצינות...
"אני ניהנת ממנו. בגלל שהעור שלי תמיד היה יבש, ובשנים האחרונות יותר מהרגיל, אני ניהנת מקרמים עשירים יותר. אחרי שהוא נספג העור מרגיש יותר לח וגמיש."
ומה בדבר סימני הזדקנות?
"בואי אני אגלה לך סוד. אף קרם שבעולם לא יעלים לך קמטים, זאת פיקציה."
אז אין תקווה?
"ברור שיש. אבל צריך לעשות את ההבחנה. הקרם יעזור לעור שלך להיראות יותר טוב לטווח הקרוב, עור לח וגמיש ניראה צעיר יותר. עם הקרם של אסתי העור שלי פחות יבש, יותר גמיש ולכן המראה הכללי שנוצר הוא צעיר ומתוח יותר."
את יודעת שהקרם הזה משפיע עליך באופן נוסף שאני לא חושבת שהבחנת בו. אני חושבת שהוא טיפונת מבהיר לך את הפנים וסימני גיל.
"באמת? עוד יותר טוב!"
עכשיו אני צריכה לסכם ולתת שורה תחתונה, אז אל תפריעי לי.
שורה תחתונה: הקרם של אסתי בהחלט יכול לחסוך לכן שימוש בכמה מוצרים שונים. הוא עשיר וסמיך, כך שמספק לחות והזנה. הוא יתאים יותר לבעלות עור רגיל עד יבש ופחות לעור שמן. לא צריך לשים הרבה ממנו בכל שימוש והוא עדיין ייתן לכן את האפקט הרצוי. תרגישו איתו תחושת מיצוק קלה והעור ירגיש וייראה גמיש יותר ולפיכך צעיר יותר. קמטים לא ייעלמו בזכותו, אבל אולי תזכו לשיפור במראה של כתמי גיל.
"ומה לגבי מחיר ואיפה קונים?"
הוא עולה 485 ש"ח וניתן להשיגו בכל הפארמים.

"מה עכשיו? סיימנו?"
ממש לא. יש לנו חוב קטן לסגור
זוכרת שהבאתי לך לנסות שני קרמים חדשים של Vichy מסדרת Lift-activ החדשה?
"נכון! השתמשתי בהם בהתמדה"
אז עכשיו תהיה לך הזדמנות לספר לקוראות שלי מה חשבת עליהם והפעם לא נצטרך להכנס להסברים כימיים, כתבתי על זה כאן כבר בעבר
"קיבלתי לנסות קרם יום וקרם לילה המיועדים לעור רגיל. את קרם היום כבר הספקתי לסיים. הוא מאד נעים, לא כבד, נספג מהר ומשאיר עור לח ונעים. הוא גם פחות מבושם מהקרם של אסתי לאודר"
את יודעת עוד משהו? העור שלך מרגיש מאד רך עם הקרמים האלה
"נכון. העור מרגיש חלק יותר. הקרם לילה מעט עשיר יותר בהשוואה לקרם יום."
אני רואה שאת קרם הלילה לא סיימת. למה?
"כי אני שוכחת לשים אותו בלילה..."
אמא! את חייבת להקפיד על שגרת טיפוח
"אם עד עכשיו לא שמתי קרם לילה כל לילה, גם מעתה והלאה אני אשרוד בלי זה! אבל דווקא את הקרם הזה אני אוהבת, הוא מרגיש כמו מסיכת יופי ומעשיר יותר. רק בגלל שאני לא רגילה אני שוכחת למרוח אותו כל לילה"
אשתדל להזכיר לך....
"מה הייתי עושה אם לא הייתה לי בת מסורה כמוך"
היית ניראת הרבה פחות מטופחת!
"אני אזכור שאמרת את זה פעם הבאה שתרצי לגנוב מהשאנל שלי"
אמרתי שאת אישה מאד יפה, צעירה ומטופחת. אני לא מבינה למה תמיד צריך לעוות את מה שאני אומרת ולהכנס לוויכוחים
"זה לא המקום שאת צריכה לסכם ולכתוב שורות תחתונות?"
בלי לחץ 
שורה תחתונה: צמד הקרמים האלה מתאימים לעור רגיל יותר ופחות יבש (יש גם גרסה לעור יבש). הם קלילים יותר, קרם היום במיוחד. אינם מכבידים אבל עושים את העבודה. העור שלכן ירגיש מאד חלק ונעים אחרי השימוש בהם. קרם הלילה מעט סמיך יותר ומעודד תגובת פילינג עדינה שמחדשת תאים מתים.
"הפעם אני יודעת איפה קונים וכמה עולה. רק בבית מרקחת והמחיר הוא 309 ש"ח אבל כמעט תמיד אפשר למצוא עליו מבצעים"

לסיכום, אמא - מה את חושבת על כל טרנד מוצרי האנטי-אייג'ינג?
"אני אומרת שבמקום לחסוך לדירה, תתחילי לחסוך לבוטוקס."
תודה, אמא. תמיד אופטימית!

תודה רבה לאמא שהסכימה להעמיד את עצמה כנסיינית של הבלוג, אין ספק שהיא עוזרת בלוגרית יעילה ורצינית. 

אני מקווה שניהנתן מהפוסט המעט פחות שגרתי הזה ומהופעת האורח של אמא :-)

ומה אתכן? האם כבר התחלתן להתנסות עם מוצרי אנטי-אייג'ינג? ואם לא, האם האמהות שלכן מתעניינות בנושא ומתמרחות בקרמים? ספרו לי (ולאמא שלי)!

גילוי נאות: המוצרים בפוסט נשלחו אלי לסקירה.

31 תגובות:

  1. אויי זה פשוט שיתוף פעולה נהדר לדעתי!! לשתף את אמא בבלוג ובניסויים זה נפלא וכה מיוחד אין הרבה אנשים שמעיזים לעשות זאת..

    אהבתי את הפוסט הוא מעניין ולצערי למרות שאני צעירה בגילי(20) עדיין יש לי עור רגיל-יבש. וזה נתן לי לשקול לנסות אולי........

    כמו תמיד הפוסטים שלך מועילים מעולים ותמיד אני לוקחת איתי משהו הלאה.. המשיכי כך =)

    השבמחק
  2. תודה! גם אמא וגם אני מאד ניהננו משיתוף הפעולה הזה ;-)
    אני ממש לא הייתי ממליצה לך לרכוש קרמים מסוג זה. צריך לעשות הבחנה בין קרמים אנטי-אייג'ינג לעור יבש ובין קרמים רגילים לעור יבש. את לא צריכה עדיין קרמים עם חומרים פעילים מידי, מספיק לך לקנות קרם מסדרה רגילה לעור צעיר שמיועד לעור יבש והוא יהיה עשיר מספיק עבורך.

    השבמחק
  3. LOL ! קורעת מצחוק !
    כל הכבוד לאמא שלך על השת"פ , לדעתי היא צריכה לקבל אחוזים מאסתי לאודר מעתה ועד עולם . אהבתי את הפוסט הלא שגרתי , מצוין!

    השבמחק
  4. תודה. לא ידעתי טוב שאמרת לי. האמת נורא קשה לי למצוא קרם שבאמת יזין את העור בלחות וישיב לעור את הלחות הטבעית שלו . אז זה די מדכא אבל אני ממשיכה לנסות עד שאמצא. =)

    השבמחק
  5. אמא מאד שמחה לשמוע שנהנים מההשתדלות שעשתה למען הפוסט הזה ;-)
    אמסור את דברייך לאסתי לאודר בהקדם האפשרי, גם אני צריכה להנות מכמה אחוזים כאן P-:

    השבמחק
  6. בשמחה, חשוב לי תמיד להדגיש את הנקודה הזאת. שימוש מוקדם מידי במוצרי אנטי-אייג'ינג יכול ליצור תגובות לא רצויות בעור ועדיף להמנע מזה.

    השבמחק
  7. ואני אומרת תצאו שתיכן לסיבוב הופעות!
    ניסיתי קצת מהקרם הזה ומצא חן בעיניי.
    אולי אם הוא עדיין במחיר היכרות אקח אותו למרות שלקיץ הוא עשוי להיות לי שמן מדי כי יש לי עור מעורב.

    השבמחק
  8. מקסים מקסים מקסים! אחלה אמא!

    השבמחק
  9. טוב, אומנם גם אני במרחק של מספר שנים מאנטי אייג'ינג, אך בכל זאת - זה ללא ספק אחד הפוסטים היותר מקסימים ונעימים שקראתי!

    השבמחק
  10. תודה רבה! אמסור לאמא :-)

    השבמחק
  11. איזה כיף לשמוע! המטרה הייתה להנגיש פוסט אנטי-אייג'ינג ולהפוך את הנושא לקצת פחות יבשושי ומשעמם, שמחה שהשגתי את המטרה :-)

    השבמחק
  12. היה מהנה לקרוא את הפוסט, למרות שאין לי שום קשר למוצרי אנטי אייג'ינג :)

    השבמחק
  13. זאת המחמאה שהכי כיף לקבל - למרות שאת לא מתחברת לנושא, עדיין ניהנת מהפוסט :-)

    השבמחק
  14. thereisbeautyinallofus21 במרץ 2012 בשעה 22:17

    אמא שלי פחות משתפת מפעולה משלך אבל גם היא נהנת מהקרם וכמובן שהפוסט קורע!!!

    השבמחק
  15. אמא שלי משתפת פעולה כי אין לה ברירה אחרת! אם היא רוצה להמשיך לקבל ממני קרמים..... ;-)

    השבמחק
  16. איזו אמא חמודה ומצחיקה!!

    השבמחק
  17. תמסרי לאמא תודה על הסקירה האמיתית והכנה!
    ונשמח לראות אותה כאן עוד:P

    השבמחק
  18. LOL אולי נעשה השלמת הכנסה במופעי סטנד-אפ ;-)
    בהחלט יכול להיות שבקיץ הוא יהיה לך כבד מידי. כיוון שכבר מתחיל להתחמם הייתי מציעה לך לקחת דוגמית ממנו ולנסות אותו כמה ימים, לראות איך את מרגישה איתו

    השבמחק
  19. אין על אמא שלי! D-:

    השבמחק
  20. אמסור גם אמסור, אני בטוחה שהיא תשמח לשמוע שהיא הפכה ללהיט בבלוגיה ;-)

    השבמחק
  21. אומנם אני לא בדיוק קהל היעד למוצרי אנטי-איג'ינג [אני אגיע לשם בערך שנה אחרייך] אבל ממש נהניתי מהפוסט :) הרעיון שלו מגניב לגמרי והצלחת להצחיק אותי ממש :)
    אמא שלך באמת עוזרת-בלוגרית מצטיינת!

    השבמחק
  22. אני מצטרפת לישראלה ;)
    קודם כל- ממש אין הצדקה להשתמש בגיל 20 במוצרי אנטי-אייג'ינג. העור שלנו עדיין פעיל ועושה את העבודה שלו יופי, לא צריך להעמיס עליו עם חומרים פעילים שהמטרה שלהם היא להחליף את הפעילות הטבעית שלו [וואו, נסחפתי קצת עם השורש פ.ע.ל]
    מעבר לזה, מוצרי אנטי-אייג'ינג טובים הם בד"כ יקרים משמעותית מקרמים רגילים ופשוט חבל על הכסף, זה לא יתן לך שום יתרון. אם את עדיין לא מצליחה לאזן את העור כדאי קודם כל להקפיד על שגרת טיפוח קבועה- כלומר ניקוי פנים בבוקר ובערב ושימוש בקרם לחות בבוקר ובערב על בסיס קבוע. מעבר לזה, יכול להיות שהסבון או מי הפנים שבהם את משתמשת חזקים מדי ולא מותאמים לעור יבש ורק מחמירים את המצב. ואם כל זה בסדר, כנראה שעדיין לא מצאת את הקרם הנכון בשבילך. אני ממש ממליצה לך להתייעץ עם קוסמטיקאית מקצועית ורצינית שתוכל לכוון אותך. יש בשוק לא מעט מוצרים מצוינים ויש מגוון עצום ככה שבטוח תמצאי משהו שיתאים :)

    השבמחק
  23. תודה! כיף לשמוע את הפידבקים על הפוסט, מגיע לאמא כל הקרדיט ;-)

    השבמחק
  24. פוסט מצחיק וחמוד נורא

    השבמחק
  25. תודה! שמחה לשמוע שנהנת :-)

    השבמחק
  26. פוסט מצוין! תענוג אמיתי!
    תגידי לאמא שתבוא לבקר לעיתים קרובות, וגם ליח"ץ את מוזמנת לעדכן את הגיל שלך ללפחות 35.. שיתדעו מה לתת (לאמא ש)לך ;)
    אני אמנם כבר לא בת 25 במשך 5 שנים ברציפות, אבל אני רחוקה ב 5 שנים מהרף של הקרם הזה.
    אני כועסת ועצבנית על אסתי לאודר ולכן לא רוצה לשמוע מהמוצר הזה או כל מוצר אחר שלהם! אבל באופן כללי, שונאת מוצרי טיפוח כבדים והמוצר (הראשון המדובר) הוא בהחלט שכזה.
    אני לא משתמשת בקרם לילה כמעט ובכלל, וכשאני כן משתמשת הוא קרם לחות קל יחסית (אני פשוט מרגישה שאין לי צורך במשהו מעבר..)

    השבמחק
  27. תודה!! איזה כיף לשמוע שכולכן נהנתן מהפוסט :-)
    מוצרי טיפוח כבדים זה גם לא בשבילי (אם נתעלם לרגע מעניין האנטי-אייג'ינג), אבל בשביל מישהי כמו אמא שלי שיש לה עור יבש כל החיים הם מצויינים. כל אחת ומה שמתאים לה

    השבמחק
  28. נהדר, פשוט תענוג לקרוא את הבלוג. יש לך אמא מדהימה! גם אמא שלי משתמשת בווישי כי זה היפואלרגני, לכן גם פחות מבושם. גם היא לא מסכימה לשים יותר מקרם אחד פעמיים ביום...מצחיקות האמהות האלו. אז אמא שלי היא לא מתוחה ומאופרת למשעי אבל הלב שלה הכי גדול בעולם!

    השבמחק
  29. נהדר, פשוט תענוג לקרוא את הבלוג. יש לך אמא מדהימה! גם אמא שלי משתמשת בווישי כי זה היפואלרגני, לכן גם פחות מבושם. גם היא לא מסכימה לשים יותר מקרם אחד פעמיים ביום...מצחיקות האמהות האלו. אז אמא שלי היא לא מתוחה ומאופרת למשעי אבל href="http://junior.walla.co.il/?w=//1794334">הלב שלה הכי גדול בעולם!

    השבמחק
  30. נהדר, פשוט תענוג לקרוא את הבלוג. יש לך אמא מדהימה! גם אמא שלי משתמשת בווישי כי זה היפואלרגני, לכן גם פחות מבושם. גם היא לא מסכימה לשים יותר מקרם אחד פעמיים ביום...מצחיקות האמהות האלו. אז אמא שלי היא לא מתוחה ומאופרת למשעי אבל href="http://junior.walla.co.il/?w=//1794334">הלב שלה הכי גדול בעולם!

    השבמחק
  31. תודה שרון :-) מסכימה איתך - בין אם מטופחת או לא, אין על אמא!

    השבמחק