‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

30.6.2011

This or That

חשבתי שיהיה נחמד היום לעשות קצת הפסקה מהפוסטים הרגילים ולעשות משהו אחר במקום, שגם יהיה כיף לכתוב אותו וגם תוכלו באמצעותו להכיר אותי קצת יותר לעומק. בחרתי את השאלון הנפוץ ביותר בין קהילת ה-Beauty Gurus ביו-טיוב, ומדובר בשאלון This or That, או בתרגום חופשי - מה היית בוחרת?
שנתחיל?

פנים:
סומק או ברונזר? בשבילי סומק, בעיקר כיוון שהסיכויים שאני אצא מהבית רק עם סומק בלי ברונזר גבוהים מאלה שאני אשים רק ברונזר בלי סומק..
ליפגלוס או ליפסטיק? ליפגלוס כל הדרך.... 90% מהזמן אני שמה תוחם שפתיים בצבע נייטרלי (שמחקה את הצבע הטבעי שלי ומדגיש אותו) ומעליו ליפגלוס
אייליינר או מסקרה? מסקרה מסקרה מסקרה. שוב, אותה סיבה כמו הברונזר - אין כמעט מצב שאני אצא מהבית כלי מסקרה, על אייליינר לעומת זאת אני מוותרת לפעמים. 
מייקאפ או קונסילר? קונסילר. מייקאפ לא מכסה הכל...
צללית נייטלרית או צבעונית? יש אופציה כזאת צבעוניות נייטרלית....? אני משתמשת בצבעים, אבל לרוב בגרסת הפסטל שלהם. צלליות כהות רק בערב ולא לעיתים קרובות כ"כ. 
צללית דחוסה (אבן) או בתפזורת? דחוסה ללא ספק. בתפזורת זה בלאגן ואין לי סבלנות לזה.. 
מברשות או ספוגיות? מברשות. ספוגיות זה בזבוז חומר לדעתי, יותר מידי נספג בהן. 

ציפורניים:
OPI או צ'יינה גלייז? כעקרון, לא זה ולא זה כי אני עושה ג'ל... אבל בימי כמורחת לקים - לגמרי OPI
ציפורניים ארוכות או קצרות? קצרות. יותר נקי ויותר אסטטי לדעתי. 
בנייה אקרילית או טבעי? רק טבעי. 
לק בהיר או כהה? בהיר. אני אוהבת את הרעיון של לק כהה, אבל לא אוהבת את זה עלי. 
עם קישוטים או בלי? בלי בלי בלי. 

גוף:
בושם או מים ריחנים? בושם ברור. כל המים הריחנים/תרסיסי ריח/תרסיסי ריענון תמיד מריחים לי כמו מטהרי אויר...
קרם גוף או חמאת גוף? קרם גוף. חמאה כבדה מידי, בטח באקלים הישראלי.
תחליב רחצה או סבון? תחליב! סבון לא עושה קצף :-)

אופנה:
שרוול ארוך או קצר? לפי מזג האויר.... כרגע קצר.
שמלות או חצאיות? שמלות. 
מפוספס או משובץ? אפשר לבחור לא ולא...? אם אני חייבת אז משובץ, אבל רק הגרסה הסקוטית!
נעלי אצבע או סנדלים? סנדלים. נעלי אצבע זה לים לבריכה ולבית - לא לרחוב!
צעיפים או כובעים? חם לי רק מלחשוב על צעיף עכשיו, אבל צעיף. גם כשגרתי במדינות קרות העדפתי שיקפאו לי האוזניים מאשר לחבוש כובע. זה מגרד במצח!
עגילים צמודים או ארוכים? ארוכים. החורים שלי באוזניים לא סימטריים (ותודה למחורר המוכשר....) כך שעגילים צמודים מדגישים את זה. עם עגילים ארוכים לא מבחינים.
שרשרת או צמיד? שרשרת, בעיקר בגלל שאני עונדת את אותן 2 שרשראות מזה 13 שנה כבר.....
נעליים שטוחות או עקבים? עקבים. זאת מחלה שטרם מצאו לה מרפא או חיסון...

שיער:
מתולתל או חלק? גלי. אני מעדיפה שלשיער שלי יהיה קצת נפח וצורה.
אסוף עגול (גולגול) או קוקו? קוקו. אסוף עגול נראה עליי מאד חמור סבר ומבגר אותי.
סיכות סבתא או קליפס? סיכות סבתא. הרבה יותר דיסקרטי.
ספריי לשיער או ג'ל? ברור שספריי. שנת 1998 התקשרה וביקשה חזרה את הג'ל לשיער שלה...
ארוך או קצר? ארוך.
בהיר או כהה? אני סוג של ג'ינג'ית, אז בהיר..
פוני מלא או חצי פוני צדדי? היה לי כבר פוני בכל צורה אפשרית, אבל אני חושבת שהצדדי עדיף. עם הפוני המלא נתקעים לזמן ארוך וזה סיפור לתחזק אותו...
אסוף או פזור? פזור. למרות שבקיץ אני נכנעת ואוספת אותו...

ראנדומלי:
גשם או שמש? גשם. אני ילדת חורף
קיץ או חורף? ראו תשובה קודמת...
אביב או סתיו? אביב, ולו רק כי אין בישראל חיה כזאת "סתיו".
שוקולד או וניל? שוקולד :-)
החוף המזרחי או המערבי? מזרחי. NYC BABY!

וזהו! כאן הסתיימו השאלות. אני מקווה שנהנתן לקרוא את התשובות שלי לשאלות החשובות האלה ;-) 
אתן יכולות כמוכן להוסיף שאלות משלכן ואני אענה עליהן בשמחה, או לענות על השאלון בעצמכן. שיהיה סופ"ש נפלא לכולנו!






2 comments:

  1. מעריצה אותך על הסבלנות למלא את השאלון. נראה לי שאנחנו בכללי באותו ראש, פחות זה יותר...

    השבמחק
  2. אפרת - אני חושבת שהשאלונים האלה הם דרך מצויינת לאפשר לקוראים להכיר את ההעדפות שלי ואותי ברמה קצת יותר פרטנית ואישית, וגם כיפית :) צריך באמת סבלנות, אבל זה דווקא נחמד לעשות מידי פעם.
    שמחה שאנחנו בהסכמה לגבי מרבית התשובות :)

    השבמחק