‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

19.6.2011

עומד למבחן - פריימר Mister Mat של Givenchy

מה? פריימר מאט להאחדת הפנים ומניעת הברקות. 
מי? Givenchy
כמה? 25 מ"ל ב-200 ש"ח (נקנה ב-100 ש"ח במבצע של המשביר)
איך? החלטתי להעמיד את הפריימר הזה למבחן האולטימטיבי - יום ארוך שכלל גם חשיפה לשמש וגם צילום תמונות. אין יותר זמן אמיתי מזה. את הפריימר הנחתי מעל קרם לחות ומעליו את המייק אפ. הפריימר עצמו מגיע באריזת טיוב לחיץ והפורמולה הוורודה-אטומה סמיכה מאד אבל כשמניחים אותה על הפנים זה מרגיש כמעט כאילו זה מתנדף לאבקה. אין ספק שמיד אחרי ההנחה - הפנים לובשות מעטה מאט מוחלט ויש שליטה מלאה על כל אזורי ההברקות המועדים לפורענות. הפנים מרגישות מאד חלקות ו"יבשות" - כאילו כל טיפת שומן לכודה מתחת לכיסוי של הפריימר. המייק אפ משתלב איתו יפה והוא מעניק בסיס נוח לעבודה.
על מנת שאוכל לשפוט את מידת עמידות הפריימר וכן לבדוק את ביצועיו בתמונות, את שאר הפנים איפרתי גם על בסיס מאט ונמנעתי מהוספת כל סוג של שימר. 
האזורים הבעייתים ביותר אצלי מבחינת ברק הם כמובן אזור ה-T, עם דגש על האף. בכל התמונות שלי מהעת האחרונה הפנים שלי ניראות כמו כדור דיסקו עגול ומבריק והיה לי חשוב לבדוק אם הפריימר יכול למנוע את זה. 
שורה תחתונה - הוא בהחלט נותן עבודה. צולמתי לקראת סוף היום, אחרי שהפריימר היה מונח על הפנים כבר כמה שעות טובות (6 שעות אם נדייק) ואין ספק שנרשם שיפור ניכר מבחינת ההברקות. האזור היחיד שהפריימר לא הצליח לשלוט בו לחלוטין היה כמובן האף... אבל גם האזורים שבכ"ז צברו ברק כלשהו במשך היום, עדיין נראו תחת שליטה ולא הגיעו לרמות ההברקה שהיו מגיעים אליהן אלמלא הפריימר.
יש לציין שבהוראות השימוש צויין כי הוא מיועד גם להנחה חוזרת על גבי המייק אפ (ולא רק מתחת) למראה מאט מושלם במשך כל היום. עם זאת, אני לא חסידה גדולה של הוספת שכבות על הפנים במשך היום, בטח לא כשמדובר במוצר שצריך למרוח עם אצבעות שלא תמיד נקיות כ"כ אחרי יום ארוך מחוץ לבית... לכן לא חידשתי אותו אחרי ההנחה הראשונית, ויש מצב שאם כן הייתי עושה זאת, הייתי נהנת ממראה מאט במשך כל היום. 
חסרונות? יש - ואני מדברת בעיקר על המחיר. מדובר ב-200 ש"ח עבור 25 מ"ל. על מנת להגיע לכיסוי של כל הפנים נדרשת כמות כפולה מזאת שניתן לראות בתמונה על קצה האצבע שלי. כמו כן - אם לוקחים בחשבון שלמראה מאט מושלם במשך כל היום יש צורך לחדש את הפריימר כל כמה שעות, אפשר להניח שלא ניתן יהיה להנות ממנו לתקופה ארוכה.
כפי שציינתי, בארץ הוא נמכר בכ-200 ש"ח אולם ברשת ניתן למצוא אותו במחירים זולים יותר הדומים למחיר שאני שילמתי עבורו במסגרת מבצע 50% במשביר. 
הפורמולה מאד סמיכה בצבע ורדרד-אטום (משתלב לגמרי עם העור)

שורה תחתונה היא שבסה"כ מדובר במוצר טוב שעושה את העבודה, אבל הוא לא נכנס לרשימת מוצרי הדגל שלי. יש הרבה פריימרים בשוק שמבטיחים תוצאות דומות ואני אמשיך לנסות גם מוצרים של מותגים אחרים בחיפוש אחר הטוב ביותר.
ציון? 85
נימוק? אני מורידה נקודות בשל המחיר היקר (בארץ), האריזה הקטנה והעובדה שהוא אינו מחזיק מעמד בצורה מושלמת כל היום. לעומת זאת - למי שלא מפריע לחדש אותו מידי כמה שעות או שמתכננת איפור מאט לזמן מוקצב - בהחלט שווה לה לנסות. 
גודל המוצר במציאות


4 תגובות:

  1. בהחלט פריימר שאפשר לדלג הלאה. אני עדיין מחפשת פריימר שישלוט בשומניות באזור ה-T ועדיין לא מצאתי.

    השבמחק
  2. יש לי הרגשה שאנחנו עוד נמשיך לחפש הרבה זמן.....

    השבמחק
  3. אתמול ניהלנו שיחה אצל קורין על פריימרים ועוד ואמרתי שאני רוצה לנסות את של ג'יבנשי ושיסיידו. אז ניסית עוד דברים או שמעת מאחרות?

    השבמחק
  4. ניסיתי עוד שניים לאחרונה ופוסט מפורט עליהם יפורסם בשבוע הבא :-)

    השבמחק