‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.11.2012

Soft Glamour Daze

הפעם במקום סקירת מוצרים רגילה, אני רוצה לבנות אתכן לוק איפור שלם. זה הולך להיות הניסיון הראשון שלי עם סוג הפוסטים של "איפור היום" ואפרט כאן את כל המוצרים אשר השתמשתי בהם כדי להגיע לאחד מה-FOTD (ראשי תיבות של: Face of the day) שלי מהזמן האחרון. את לוק האיפור המלא תוכלו לראות בקישור לדף הפייסבוק של הבלוג אותו אוסיף בסוף הפוסט!

הכל התחיל מקיט מוצרים קטן מקולקציית Glamour Days של Mac שקיבלתי לסקירה. הקולקציה הזו פותחת את גל קולקציות החגים הצפוי לנו בחודשיים הבאים והיא כוללת צלליות והיילייטר בפורמולת אקסטרה דיימנשן, סמקים, שפתונים ולקים המרכיבים משפחת גוונים רכה, פסטלית ואולטרה נשית.
האימג' המלווה את הקולקציה היה כ"כ יפה לדעתי שהוא נתן לי השראה לנסות לתרגם את הסטייל על עצמי. בסה"כ הצלחתי ליצור לוק שניראה מושקע, אולם בפועל השתמשתי במס' מועט של מוצרים כפי שתראו בהמשך.
צללית - 115 ש"ח
תחילה טשטשתי את הצללית Round Midnight על כל העפעף וכלפי הקפל. זו ההתנסות הראשונה שלי עם צלליות בפורמולת אקסטרה דיימנשן והתרשמתי שהן נוחות מאד להנחה ולטשטוש, אולם מומלץ להשתמש בהן מעל פריימר אחרת תבחינו בדהייה במהלך היום. הגוון עצמו של הצללית לא מיתרגם במדיוק על העפעף כפי שהוא ניראה בפאן, וכמו שניתן לראות בסוואטצ' זהו גוון סגול מעושן "מלוכלך" עם מיקרו שימר אדמדם.
כדי להשלים את מראה העיניים הוספתי תיחום מודגש עם אייליינר ג'ל שחור והקפדתי על זווית חיצונית חדה ו"חתולית" אולם לא משכתי את התיחום גם כלפי תחתית העין. המטרה היא לשמור על מראה נקי!
עם השאריות שנותרו לי על מברשת הטשטושים עברתי בעדינות מתחת לקו המים התחתון כדי ליצור לוק "שלם" בעיניים.
מסקרה - 72 ש"ח
את איפור העיניים סיימתי עם מסקרה חדשה של Pupa בשם Vamp!. מבחינתי זו מסקרה עם פורמולה זהה ל-Diva's Lashes המפורסמת, אבל עם מברשת שונה ולדעתי הרבה יותר נוחה למשתמשת. המברשת קעורה, ארוכה וצרה יותר ומסרקת את הריסים לצורת מניפה יפה.
הפורמולה יבשה ומוצקה מהרגע הראשון, מה שתמיד מהווה יתרון לשונאת מסקרות רטובות כמוני. ההבדל היחידי שהבחנתי בינה ובין הדיווה'ס לאשס הוא שה-Vamp! קשה יותר להסרה ואינה נשטפת במים אלא רק עם מסיר איפור. 
היה לי חושב להדגיש את הריסים עם מסקרה מעניקת נפח, כיוון שהמרכז בלוק הזה הוא העיניים וכמובן שאין דבר נשי יותר מריסים ארוכים, צפופים ומצועפים.
סומק - 121 ש"ח
שמרתי על פנים נקיות לחלוטין ולא הוספתי שום מוצרי הצללה או חיטוב, אלא השתמשתי רק בסומק I'm the One מתוך הקולקציה. זהו סומק וורוד בהיר קר עם תת גוון כחול וגימור סאטני, הייתי קוראת לו "כמעט" סגול. סמקים בגוונים כאלה אהובים עליי במיוחד, ובפרט בשילוב עם איפור מעושן חורפי. הפיגמנטציה שלו בינונית ועבור המשתמשת הממוצעת יש לו פורמולה מושלמת שלא תיצור כתמים מצד אחד ומצד שני לא תדרוש לחזור ולחפור בסומק כדי להוציא ממנו צבע. ראו הוזהרתן - זה גוון שיתאים בעיקר לנשים עם עור בהיר ו"קר", פחות לשזופות והכהות מבינינו.
סומק - 66 ש"ח
כדי לא להותיר אתכן לגמרי חסרות תחליפים, אופציה חליפית מוצלחת יכולה להיות Baby Blush 01 של קרליין. גם הוא וורוד בובתי בהיר, אולם הפעם יש לו תת גוון קורלי "חם" שהופך את הסומק נגיש יותר לנשים כהות ושזופות, ולכל מי שנרתעת מוורודים כחולים כמו הסומק של מאק.
כפי שניתן לראות, הטונים הכחולים בסומק של מאק (מימין) בולטים מאד לעומת הוורוד הבובתי של קרליין. 
את הסומק הנחתי ביד עדינה ביותר, רק כדי להעניק רמז של הסמקה, אולם הדגש היה להותיר את העור בגימור חרסינה חיוור.
סיימנו עם איפור הפנים! נכון שהיה מינימאלי ופשוט עד עכשיו?
שפתון - 63 ש"ח
באימג' של מאק הדוגמנית לובשת שפתון וורוד ניוד מחוק, אבל כיוון שאלה לא מסוג הגוונים שמחמיאים לי החלטתי לבחור בגוון בולט וצבעוני יותר. 
Pupa חוגגים עשור לסדרת השפתונים New Chic ושחררו מהדורה מוגבלת הכוללת את עשרת הגוונים המצליחים ביותר בכל הזמנים. בחרתי את גוון 76 - וורוד נקי וקר אולם לא ניודי, אשר התכתב עם הסומק הוורוד/כחול. 
לשפתון יש פורמולה לחותית קלילה ומוצלחת שמאד אהבתי עם גימור מעט מבריק על השפתיים. הוא הזכיר לי את שפתוני הלחות של ג'ייד, אם כי המרקם של שפתון פופה אפילו קליל יותר. חוץ מזה, השפתון מגיע באריזה חמודה הכוללת מראה, דבר שהתגלה די שימושי למחדשת השפתונים בדרכים.

וזה משלים את כל הלוק! מלבד מוצרי בסיס (מייקאפ וכו'), השתמשתי כאן רק ב-5 מוצרים. כפי שתוכלו לראות בתמונת האיפור הנמצאת בפייסבוק, המראה שנוצר הוא לא מראה "חסכני", אלא להיפך - לוק רך ועדין, אך עדיין בולט ו"מאופר".
היה לי כיף לתרגם את ההשראה מהאימג' של מאק לקולקצית גלאמור דייז, לפעמים צריך השראה חיצונית כדי לרענן את שגרת האיפור שלנו.
גם הייתה לי חוויה נעימה להשתמש במוצרים שסקרתי כאן, כולם הצליחו להרשים אותי, אולי מלבד הצללית שהתאכזבתי מהגוון שלה בפועל לעומת מה שהובטח לי בפאן. אבל אלה אכזבות קטנות והתוצאה הסופית דווקא הייתה מוצלחת לטעמי :-)

לתמונת האיפור המלא - הקליקו כאן

אני מקווה שנהנתן מסגנון הסקירה החדש ואני מקווה שיופיעו כאן עוד פוסטים בסגנון "איפור היום" בעתיד!

האם סגנון איפור בובתי ונשי מדבר אליכן? ואיזה מהמוצרים כאן קורץ לכן במיוחד? שתפו אותי!

גילוי נאות: Mac, Careline, Pupa

9 תגובות:

  1. יצא לך לוק סופי שהוא לא פחות ממושלם
    מאוד אהבתי את הגוון של השפתון ושל הסומק

    השבמחק
  2. הו, תודה! יש בסוג האיפור הזה קלאסיות שהיא על זמנית, איכשהו זה תמיד מצליח להיראות טוב. אולי דווקא בגלל שהשתמשתי במינימום מוצרים.
    הסומק נפלא, בדיוק מסוג הגוונים שאני אוהבת.

    השבמחק
  3. מראה נהדר!
    אני מאוהבת בסומק הזה מאז שקיבלתי אותו. בהשוואה לסומק דומה שיש לי של טארט הוא פיגמנטי ומונח נהדר על העור. לגבי המסקרה יש לי דעה מעט אחרת...

    השבמחק
  4. תודה!
    ואני כבר מזמן הגעתי למסקנה שהדיעות שלנו על מסקרות שונות כמו יום ולילה :-D

    השבמחק
  5. אני אתחיל דווקא מהסוף. הגוון של השפתון ממש יפה וממש לטעמי :)
    הסומק של מאק פחות דיבר אליי כי הגוון מאוד בובתי ומתקבל על צהבהבה שכמותי בטח לא טוב. הצללית מאוד יפה , מזכירה קצת את אחת מהחצאים של קרליין באותו מרקם או שאני טועה ?
    את המספרה גם אני באופן אישי מאוד אוהבת ונהניתי ממנה .
    אחלה פוסט!

    השבמחק
  6. אני גם מאד אהבתי את השפתון!
    הגוון של הסומק הוא בהחלט לא לכל אחת, ובטח לא עבור מי שלא חובבת את המראה הבובתי.
    הצללית של קרליין דווקא בעלת גוון סגול מובהק יותר ופחות "חום" מלוכלך. מהבחינה הזאת הקרליין עדיפה בעיניי.

    השבמחק
  7. לגמרי! בדיוק עכשיו כתבתי שהיא איכזבה אותי..

    השבמחק
  8. אני לא מצליחה לראות את התמונות בפייסבוק :(

    השבמחק
  9. את צריכה להיות חברה בעמוד הפייסבוק של הבלוג :-)

    השבמחק