‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

14.11.2012

מכף רגל ועד יד

עדכון קצר וזריז על מוצרי הטיפוח לכפות הרגליים והידיים שלי. נכון שאין נושא פחות סקסי מאשר טיפוח הטלפיים אבל אין ברירה וחייבים לתת גם לאזורים האלה קצת פינוק ותשומת לב. את הידיים שלי אתן רואות כאן כל שבוע בפינת לק לשבת, עכשיו הגיע הזמן לגלות איך אני שומרת אותן רכות, מטופחות ויאות לצילום!
אז זוהי נבחרת הידיים שלי:

הנבחרת העדכנית שלי כוללת 4 קרמים לידיים. תכירו לי את הבחורה שיש לה שפופרת קרם ידיים אחת בלבד במקום אחד זרוק בתיק, אחד במיטה, אחד על השולחן בעבודה ואחד במטבח. 
קרם הידיים שיושב אצלי על השולחן בעבודה הוא קרם ידיים של Laka. הוא לא מופיע בתמונה אבל כבר דיברתי עליו בפוסט עבר. שם גם הזכרתי את קרם הידיים שקדים של The Body Shop, כך שלא ארחיב עליו שוב.
הקרמים החדשים שהצטרפו לאוסף הם קרם ידיים טיפולי של ד"ר פישר, דוגמית קרם של מותג קנדי וקרם ידיים שהזמנתי באייהרב (אלא מה?):
U Lactin קרם ידיים טיפולי של ד"ר פישר - מכיל אלוורה וחלב שקדים ומיועד לעור יבש במיוחד הסובל מכל התופעות הנלוות. מלבד שימוש רגיל, הקרם מיועד לטיפול במקרי יובש קיצוניים הנגרמים כתוצאה מבעיות בריאות שונות. לקרם יש ריח זהה לשמפו קמומיל של המותג והוא אכן מאד נעים, נספג במהירות ומלחח מאד. בנוסף ליתרונות האלה, הוא מאד מרגיע את העור, גם במצבים של גירויי. לצערי אני סובלת מרגישות בקטריאלית בידיים, כלומר קשה לי לבוא במגע עם אוכל "חי" (בשר, דגים, חלב, ירקות ופירות) ו/או חומרי ניקוי מסויימים מבלי שהידיים שלי מאד יסבלו. בד"כ אני משתמשת במשחות רפואיות כדי להרגיע אותן, אבל הקרם הזה עושה עבודה זהה ומעביר כל חוסור נוחות תוך שניות ממש. עבורי הוא ממש הצלה. ניתן להשיגו בפארמים ובבתי מרקחת תמורת 50 ש"ח
Pumpkin Spice Hand Repair Cream של Desert Essence Organics - את הקרם הזמנתי מאייהרב וציפתה לי איתו הפתעה נעימה. הוא לא רק מריח בעדינות כמו דלעת מתובלת, הוא גם ניראה כמו פירה דלעת כתמתם (הקרם עצמו!). בהחלט אפשר להרגיש את האורגניות. הוא נספג מאד מהר ומותיר ידיים נעימות ורגועות. הפלוס המצויין? כמו ה-U Lactin של ד"ר פישר, גם הקרם הזה מצליח להרגיע את הידיים שלי כשיש להן התקף רגישות. רק לשם השוואה, קרמים של לאקה ושל בודי שופ לא רק שלא מרגיעים, אלא אפילו גורמים לי לגירוי נוסף בד"כ. את קרם הדלעת ניתן כמובן להזמין באייהרב תמורת 24 שקלים
Hand Cream של Glysomed - את הקרם ידיים הזה קיבלתי בגודל דוגמית ביחד עם קרם גוף שנרכש בגודל המלא. מדובר במותג קנדי (כיום חלק ממותג Blistex) המתמחה בייצור מוצרי לחות המותאמים לטיפול ביובש הנפוץ במדינות קרות כמו קנדה. על קרם הלחות שלהם אדבר בפוסט נפרד, אבל קרם הידיים שלהם הוא סוג של "פנג'אל" הקנדי. מוצר ניינטיז וותיק שעושה את העבודה בשקט וביעילות. יש לו מרקם סמיך אבל הוא נספג יחסית מהר והוא מותיר את הידיים מרגישות רכות במיוחד. את הקרם אני שומרת בתיק בזכות הגודל הקומפקטי. לצערי לא ניתן להשיג אותו בשום מקום, מלבד לרכוש אותו בקנדה.

סיימנו את נבחרת הידיים, נעבור לרגליים:
נבחרת הרגליים שלי כוללת שני קרמים ופילינג. אמנם נבחרת מצומצמת (כי טיפוח כפות רגליים זה עוד פחות סקסי מטיפוח ידיים....), אבל מדובר בנבחרת יעילה למדי:
U Lactin ג'ל פילינג טיפולי לכף הרגל של ד"ר פישר - עוד מוצר מסדרת יו-לאקטין והפעם מדובר בג'ל פילינג לכף הרגל ולאזורים מחוספסים דומים כמו מרפקים וברכיים. עד לאחרונה השתמשתי בפילינג גוף הרגיל שלי גם על כפות הרגליים, וגם כשקיבלתי את הפילינג הזה לא היססתי להשתמש בו גם על המרפקים. גיליתי בדיעבד שהוא הרבה יותר "חזק" מפילינג רגיל, ובעוד שאת כפות הרגליים הוא מותיר חלקות כמו משי, למרפקים הוא היה יותר מידי עבורי. כנראה הם לא זקוקים לקרצוף עד כדי כך נמרץ..... המרקם שלו מטעה - לא צפוף ושורט, אבל הוא בהחלט עושה את העבודה אשר לשמה הוא כאן ומעבר. מחירו 60 ש"ח בכל הפארמים.
Feet Treat של Laline - הוא קרם רגליים שרכשתי מזמן והתחלתי להשתמש בו רק כשסיימתי קרם רגליים של לייף. בהשוואה לקרם של לייף הוא הרבה פחות סיליקוני וסמיך, נספג יותר מהר ויש פחות סיכוי שתשייטו בנעליים שלכן אחרי המריחה. יש לו ריח מנטה עדין והוא מותיר את הרגליים נעימות, אם כי תחושת הנעימות מתפוגגת מידי ערב וצריך לחדש את המריחה. את מחירו של הקרם אני ממש לא זוכרת (כנראה מופרז), אבל ניתן כמובן להשיגו בכל סניפי ללין.
U Lactin קרם פורטה טיפולי לכף הרגל של ד"ר פישר - מוצר אחרון בסדרת יו לאקטין. שוב, מדובר בקרם טיפולי למקרי יובש קיצוניים, אבל לא רק. הפתיע אותי שהוא מאד דומה לקרם של ללין ויש להם אפילו ריח דומה. המרקם וזמן הספיגה זהים, אולם הקרם של ד"ר פישר מעניק תחושת רכות לזמן ארוך יותר בין מריחה למריחה. אני משתמשת בו כפעמיים בשבוע, בשילוב עם פילינג פעם בשבוע וכך הרגליים שלי ניראות, מריחות ומרגישות נקיות ונעימות. מחירו של הקרם 80 ש"ח. במהלך חודש נובמבר את כל מוצרי יו לאקטין ניתן לרכוש בפארמים במבצע של השני ב-10 שקלים, ובדצמבר במבצע 1+1. 

אמנם נגמרה עונת הסנדלים, אבל זה ממש לא אומר שאפשר להזניח את טיפוח כף הרגל! אף פעם לא הייתי מסוג האנשים שמצטבר להם המון עור יבש וסדוק על כפות הרגליים ואני לא מסירה עור יבש בכלל. אני כן מקפידה על שגרת הטיפוח עם המוצרים שפירטתי כאן ותאמינו לי שכפות הרגליים שלי חלקות כמו של תינוק. אמא שלי טוענת שבורכתי בגנים של כפות רגליים משובחות, אני אומרת שבורכתי בנכונות להתמדה בשגרת טיפוח..... 
טיפ קטן - עכשיו שכבר כמעט חורף אני מורחת שכבה נדיבה של קרם רגליים וגורבת מיד גרביים פלאפיות עבות. ככה אני ישנה כל הלילה ומתעוררת בבוקר עם רגליים חלקות כמו חרסינה ורכות כמו קטיפה. בדוק!

חפרתי קצת! מקווה שאתן עדיין איתי... אשמח לשמוע את הטיפים שלכן לטיפוח כפות הידיים והרגליים! 

גילוי נאות: ד"ר פישר

2 comments:

  1. הסדרה הטיפולית של ד"ר פישר מאוד מוצלחת גם לדעתי, מאוד אהבתי את קרם הידיים וגם את קרם הרגליים. על הפילינג אני עדיין לא סגורה, הוא מרגיש לי קצת עדין מידי בשביל כפות רגליים.
    על הזמנה הבאה שלי מאייהרב אני זוממת כבר מזמן וDESERT ESSENCE
    הוא אחד המותגים שממש בא לי לנסות!

    השבמחק
  2. אז זהו, שגם אני חשבתי שהפילינג עדין, אבל אז ניסיתי אותו על המרפקים וגיליתי שהוא ממש לא....
    הקרם ידיים ממש מומלץ, במיוחד למי שלא אוהבת קרמים עשירים וכבדים שלוקח להם מלא זמן להיספג

    השבמחק