‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

7.11.2012

פרוייקט אמא *פעילות בלוג*

זוכרות את פוסט "משולחנה של אמא"? שם סיכמתי, בעזרתה האדיבה של אמא שלי, את כל חוויות השימוש שלה ממוצרי אנטי אייג'ינג שונים שהעברתי להתנסותה. חוץ מאמא שלי, גם אחותי תרמה לבלוג, אבל מה קורה כשאין לי אפשרות לקבל חוות דעת מאמא או מאחותי? אתן מרוויחות, כי אני צריכה נסייניות!

כפי שאתן כבר יודעות, אני לא מתנסה בעצמי במוצרי אנטי-אייג'ינג פשוט כי אין בכך שום טעם בגילי הנוכחי. לכן, מוצרי אנטי-אייג'ינג שמגיעים אליי לסקירה מועברים אחר כבוד לנסייניות נאמנות על מנת שיחוו עליהם את דעתן.
כיוון שאמא שלי נמצאת כעת בעיצומה של אובססיה קלה לשימוש בשמנים לצורכי טיפוח (שמן רימונים, לכו תבינו) ואחותי מסרבת לנסות שום דבר שיצריך ממנה להפסיק את השימוש במוצר גרנייה אותו היא כ"כ אוהבת, אני מגייסת אתכן כנסייניות של הבלוג.
את מי אני מחפשת? נשים בגילאי 35 ומעלה המוכנות להתנסות בסרום אנטי-אייג'ינג. 
למה קראתי לפעילות "פרוייקט אמא"? אני יודעת שרבות מהקוראות שלי כאן הן בנות או נשים צעירות שלא הגיעו לגיל בו אפשר להתחיל בטיפולי אנטי-הזדקנות, אבל זו ההזדמנות של כל הקוראות הצעירות שלי לפנק את האמהות שלהן או אחיות בוגרות או כל חברה/מכרה/בת משפחה אחרת שהיא מעל לגיל 35, ויש באפשרותכן להעביר לשימושן סרום אנטי-אייג'ינג מבלי שייעלבו עד עמקי נשמתן.
איזה מוצרים תקבלו לסקירה? אז זהו, שזו הפתעה! כיוון שעיקר עניין הפעילות הוא למצוא נסייניות ולא להגריל מוצרים סתם ככה, אני שומרת את זהות המותגים לעצמי. אני כן אחשוף שמדובר בשני סרומים חדשים בשוק, האחד של מותג ישראלי והשני של מותג בי"ל מוכר. 
מה תצטרכו לתת לי בתמורה? שום דבר מלבד חוות דעתכן הכנה אודות חוויית השימוש במוצר. תוכלו לקחת את הזמן ולהתנסות בו לתקופה מסויימת לפני שתגבשו עליו את דעתכן, וכל מה שתדווחו לי יתפרסם בפוסט שיוקדש לנושא כאן בבלוג.

אז בואו נגיע לתאכלס, מי זכאי להשתתף ואיך?
1. הפרסים בפעילות מיועדים לשימוש ע"י נשים בגילאי 35 ומעלה בלבד. עם זאת, כל אחת רשאית להשתתף בפעילות, בתנאי שאם היא איננה בגיל המתאים היא מעוניינת להעביר את המוצר להתנסותה של אמא/אחות/מכרה.
2. חובה להיות מנויות של הבלוג
3. חובה להשאיר לי תגובה לפוסט זה בה תפרטו האם אתן בעצמכן תהיינה הנסייניות, ואם הוא יועבר הלאה ספרו לי למי? כמו כן, חובה להשאיר כתובת מייל.
4. *בונוס* לעשות לייק לפוסט/לשתף אותו בפייסבוק
5. *בונוס* להירשם לקבלת עדכונים מהבלוג ישירות למייל
ההגרלה תיפתח ביום 7.11.12 ותסתיים ביום 15.11.12. הזוכות ייבחרו באופן ראנדומאלי. ככל ולא אצליח ליצור קשר עם מי מהזוכות בתוך 24 שעות ממועד תום ההגרלה, תוגרל זוכה חלופית. הזוכות ייקבלו את הפרסים בהתאם לסדר פרסומם בתוסף ההגרלה. זהות הפרס תיחשף לזוכה במועד הודעת הזכייה וככל ותהייה לה התנגדות לקבלו תוגרל זוכה חלופית.

אנא הקפידו להירשם באמצעות התוסף, אחרת לא תיכללו בהגרלה!

a Rafflecopter giveaway

7 תגובות:

  1. הי! אני אהיה הנסיינית

    מנויה כבר על הבלוג והשארתי את המייל שלי בתוסף, והוא

    miriamyoskovich@walla.co.il



    עשיתי לייק לפוסט ואני כבר רשומה לעדכונים במייל מהבלוג
    תודה ובהצלחה! :)

    השבמחק
  2. אשמח לפנק את אמא שלי בסרום. היא בגיל שבו נזקי הזמן נותנים את אותותיהם, והיא תהנה מהתנסות בסרום.
    tutie1@walla.co.il

    השבמחק
  3. רעיון מעולה! אני אשמח לפנק את אמא :)

    השבמחק
  4. אני רוצה, אני רוצה, אני רוצה!
    אני חוגגת את יום הולדתי ה-37 בשבוע הבא ואני חולת קרמים/סרומים ומוצרי טיפוח באופן כללי...
    אשמח מאד להיות הנסיינית שלך!
    אני כבר מנויה לבלוג וגם מקבלת עדכונים למייל (ככה ראיתי את הפוסט הנוכחי).
    מחזיקה אצבעות,
    עדי
    adifried@gmail.com

    השבמחק
  5. אשמח להתנסות. נראה לי שאת כבר יודעת בת כמה אני....כבר הצהרתי על גילי בעבר...עקפתי את ה- 35 כבר מזמן :-)
    המייל שלי lidiazohar@gmail.com

    השבמחק
  6. באת לי בול בזמן! אמא שלי אוהבת את המוצרים האלה וב15 לנובמבר היא תחגוג יום הולדת 40
    היא תשמח לחוות דעה תודה רבה ישראלה על הפינוק!
    maayan_sh_13@walla.com

    כמובן שאני כבר מנויה לבלוג שלך :)

    השבמחק
  7. איזה רעיון מקסים להגרלה..
    אם אזכה אעביר בשמחה לאימי שמאד אוהבת להשקיע בסרומים ומוצריי טיפוח..
    liron1002@walla.co.il
    מנויה לבלוג כמובן (ממזמן.......:)

    השבמחק