‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

19.11.2012

מברשות, צלליות ותה מנחה - חלק ב'

לפני שבועיים התחננתי בפניכן שתעשו לייק לעמוד של MUA בפייסבוק, ונחשו מה? בזכותכן הם הגיעו ל-35 אלף לייקים! כמובטח, הם פצחו במבצע חגיגי של 35% הנחה על כל האתר + משלוח חינם לכל פינה בעולם. אממה? תוך שניה וחצי בערך מעליית המבצע לאוויר האתר שלהם קרס ולא היה זמין כמעט 3 ימים. זה בהחלט פשע מלחמה ראוי לגינוי, אך לאור העובדה שהאתר חזר לפעולה סדירה, זו העת לעזור לכן לבחור מה לקנות! שלא תגידו שאני מפצירה בכן לעשות לייקים בלי לספק את התמורה אח"כ..... 
עשיתי משאל פייסבוק קטן ושאלתי אם תרצו פוסט סקירה דומה במתכונתו לפוסט "מברשות, צלליות ותה מנחה" וכולכן עניתן פה אחד שכן. אז כמו שבחלק א' של "מברשות, צלליות ותה מנחה"  היו פלטות של MUA ומברשות של Real Techniques, כך גם הפעם אבל בגרסא מצומצמת. 
אז לפני שתתבעו אותי בבית דין לפושעי מלחמה בהאג באשמת התעללות במכורות לצלליות חסרות ישע, נתחיל עם הפלטה של MUA כדי שתוכלו לדעת מה להזמין מהאתר.

אז בניגוד לפוסט הקודם שם פגשתן שתי פלטות צבעוניות למדי, הפעם מדובר בפלטה נייטרלית לגמרי על סקאלת החומים/בייז'ים/זהובים. זו אחת הפלטות הראשונות של המותג, אם לא הראשונה שבהן ושמה בישראל Heaven and Earth. מזכירה קצת את הנייקד? בהחלט יש דימיון, אם כי מאז הם השיקו פלטה נוספת בשם Undressed שדומה יותר לפורמולת הנייקד בשילובי הצבעים שבה.
אז מה יש לנו כאן? ניגש לסוואטצ'ים.
השורה העליונה בפלאטה מכילה את הגוונים הזהובים, הבהירים וצלליות להארה. מהשורה הזו אהובים עליי במיוחד הגוון הזהוב (הימני ביותר) והגוון הירוק זית (שלישי משמאל). 
בשורה השניה תמצאו צלליות על סקאלת החומים העמוקים ועוד שתי צלליות בהירות יותר. פלטה נייטרלית כבר אמרתי?
הצלליות בפועל מתפקדות באופן זהה על העפעף כפי שהן ניראות בסוואטצ'ים. היו לי שתי אכזבות עם הפלטה הזו. ראשית, לדעתי יש בה יותר מידי צלליות הארה כששתיים מהן הן צלליות שמנת כמעט זהות. במקומן הייתי מעדיפה לפחות גוון אחד כהה ממש לצורך עישונים רציניים. החומים העמוקים אמנם כהים, אך לא ממש שם. מצד שני, אני מניחה שפלטה נייטרלית לחלוטין לא ממש צריכה גוונים כ"כ דרמטיים ולמחפשות הלוק הטבעי הצלליות הבהירות יהיו שימושיות. ככלל, יהיה זה די נכון להגדיר את הפלטה הזאת "משעממת". יש כאן לפחות כמה חומים כמעט זהים אחד לשני, כך שמי שמחפשת הפתעות בצלליות שלה, זה לא המקום בו היא תמצא את מבוקשה.
שנית, הרגשתי שהצלליות בפלטה הזו מעט פחות מתמסרות ורכות מצלליות בפלטות אחרות של המותג וגם פחות עמידות (פריימר כמובן פותר את הבעיה). אולי בגלל שזו אחת הפלטות הראשונות שלהם ומאז הם שיפרו את איכות הצלליות, ואולי הכל בראש שלי. אין לדעת.
עם כל זאת, בשורה התחתונה אני כן מרוצה מהפלטה ומוצאת את עצמי משתמשת בה לעיתים קרובות מאד. יש משהו מאד נוח בשילובי הגוונים האלה שלא דורשים להשקיע יותר מידי מחשבה במלאכת האיפור. 
עבור המחיר שלה - 4 פאונד, בהחלט יש כאן תמורה. מי שמחפשת פלטה מסוג כזה לדעתי לא תתאכזב. מי שרוצה פלטה נייטרלית עם קצת יותר גיוון אולי כדאי שתבדוק את פלטת Undressed
אל תשכחו, המבצע באתר תקף עד ה-23 לחודש, מהרו להזמין! אני את ההזמנה שלי כבר עשיתי :-)

נמשיכה למברשת של Real Techniques:
אחרי שבפעם הקודמת הזמנתי קיט מברשות, הפעם החלטתי ללכת על הזמנה צנועה של מברשת יחידה. הזמנתי את מברשת ה-Stippling וציפיתי לניסים ונפלאות.
המברשת וורודה וחמודה ונוחה לאחיזה. היא יחיסת צפופה למברשת סטיפלינג, אולם יש לה קוטר די קטן.
עבור מה משתמשים במברשת סטיפלינג? במקור זו מברשת לטשטוש מייקאפים, אך אני כמעט לא משתמשת בה לייעוד הזה, אלא בעיקר לטשטוש של מוצרי קרם כמו סמקים, היילייטרים וברונזרים. גם לסמקים אבקתיים רגילים זו מברשת טובה אם רוצים לשלוט על סומק עם פיגמנטיות מאד עזה.
בשורה התחתונה זו מברשת שעושה את העבודה, אבל אני הרגשתי שהיא הרבה פחות נעימה ממברשת הבאפינג לדוגמה. משהו בחיתוך שלה קצת דקר לי על הפנים. דווקא לטשטוש מייקאפים היא לא רעה בכלל בזכות העובדה שהיא יחסית דחוסה. כן מפריע לי שהיא לא כ"כ גמישה וקשה לעבוד איתה בזריזות של ממש. גם היא וגם מברשת הבאפינג מקיט הפנים הן מברשות בקוטר מאד קטן יחסית למברשות פנים. נשגבה מעיני הנקודה הזו.

בקיצור ולעניין, נתתי לכן חומרים לחשוב עליהם לקראת השופינג המקוון העתידי שלכן. אם אתן רוצות להנות מהמבצע באתר של MUA עליכן להשתמש בקוד MUA35 ולהזדרז להזמין עד ה-23.11. 
את המברשות של Real Techniques תוכלו למצוא תמיד באייהרב ואם זו רכישה ראשונה שלכן באתר אל תשכחו להשתמש בקוד WIW422 כדי להנות מהנחת מצטרפות חדשות :-)

אל תשכחו לדווח לי מה רכשתן!

8 תגובות:

  1. המברשת הזו מצויינת! אני ממש אוהבת אותה לסוגים מסויימים של מייקאפים, אבל עם הביבי קרים של אסתי לאודר למשל היא לא כ"כ הצטיינה...
    הפלטה נראית גם חביבה ביותר (במיוחד גוון הזית שבשורה העליונה) ואם לא היו לי המוני צלליות בהחלט הייתי עושה הזמנה מכובדת מ-MUA!

    השבמחק
  2. האמת שעם כל הביבי שלי אני מעדיפה לעבוד עם הידיים, לא רק זה של אסתי לאודר. אני מוצאת שזה מרקם שפחות מתאים למברשות.

    גם לי יש המוני צלליות אבל זה לא עצר אותי מלהזמין עוד כמה! :-D

    השבמחק
  3. הפלטה הזו של MUA בדרך אליי עם עוד כמה מוצרים נוספים...

    אני מסכימה שהיא לא מלהיבה במיוחד, ואני בטוחה שלכל צבע שיש בה יש לי לפחות עוד דיופ אחד, אבל התחשק לי לנסות ולבדוק בעצמי את האיכות וכו'... מחכה בקוצר רוח שתגיע ההזמנה שלי כבר!
    בהחלט מסכימה לגבי המברשת סטיפלינג. לא משהו למייקאפ, סבבה לסומק קרמי... אני באופן אישי אוהבת מברשות יותר דחוסות, פחות "שפיציות כמוה.

    השבמחק
  4. הפלטה נראית נהדר - בדיוק הגוונים שאני אוהבת :) ובמקרה יצא שבשבוע שעבר הזמנתי אותה, אז יאי לי :)
    מברשת הסומק של ריל טכניקס ממש טובה! את הסטיפלינג שלהם אין לי. אני זוממת על מברשות אחרות שלהם, ודווקא זו פחות מדברת אליי.

    השבמחק
  5. אמנם מצד אחד אני חושבת שהיא פלטה משעממת, אבל כמו שכתבתי בפוסט בסופו של דבר אני משתמשת בה דווקא די הרבה. יש בה גוונים מאד "קלים" ושימושיים.
    אפילו למוצרים קרמים אני מעדיפה את מברשת הקונטור מקיט הפנים של ריל טכניקס, אבל נחמד שיש גם את הסטיפלינג, מבחר מברשות זה תמיד טוב כשלא רוצים להיות עבד לחפיפות תכופות מידי... :-P

    השבמחק
  6. איזה כיף, תתחדשי!

    אולי הקנייה הבאה שלי מריל טכניקס תהייה המברשת סומק :-)

    השבמחק
  7. סליחה שאני מגיבה באיחור...

    כשאתר נופל לשלושה ימים זה פסיכי לגמרי. יכול להיות שקצת יצאנו מפרופורציות? ;)

    הזמנתי את ה-Heaven and Earth, אני עדיין לא יודעת איך היא, מקווה שאני אהיה מרוצה.

    בסה"כ חיפשתי פלטה משעממת לאיפור יומיומי

    השבמחק
  8. את תמיד מוזמנת להגיב מתי שבא לך, הפוסטים לא בורחים לשום מקום :-)


    ברור שיצאו מפרופורציות, קריסה כזו זה פסיכי לגמרי. מצד שני, זה מה שקורה כשעושים הייפ כ"כ ממושך... והם בכ"ז שולחים לכל העולם, אז היו הרבה קופצות.
    בהצלחה עם הפלטה! מקווה שתמצאי אותה שימושית :-)

    השבמחק