‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

16.11.2012

לק לשבת - מהדורת מלחמה

אני מותשת, פשוט מותשת. אחרי ליל בלהות שעבר עליי ובוקר מורט עצבים אני פשוט מרגישה בקריסת מערכות טוטאלית. זה התחיל משלשום בלילה שפשוט לא הצלחתי להירדם מרוב התרגשות לקראת השקת הקולקציה החדשה של מרג'יאלה בסניף H&M בקניון עזריאלי. אחרי שלא ישנתי כל הלילה, קמתי מהמיטה ב-4 לפנות בוקר כדי להספיק לתפוס את המקום הראשון בתור מול שערי החנות. בסופו של דבר, אחרי מלחמת התשה מרה, הצלחתי סופסוף לשים את הידיים שלי על קלאץ' פלסטיק ענקי שניראה כמו עטיפה של סוכריית "מותר". ניצחתי!
עכשיו אני יושבת על אספרסו בבית הקפה החביב עליי בתל-אביב ובקושי יש לי כוח להרים את הכוסית לשפתיים ולקחת לגימה. השקת קולקציות מוגבלות זה עניין כ"כ מעייף.
בין לבין אני מקבלת התראות באייפון על כך שעוד אחד מהחברים שלי בפייסבוק מתבכיין בדרמטיות על "הבועה התל-אביבית" ועל כך ששום דבר לא מעניין אותנו חוץ משבוע האופנה הבא. אני מקפידה לענות בנבזיות לכל אחד ואחד מהם כדי שידעו את מקומם ויבינו שזה לא אשמתנו שחמאס לא יורה טילים למרכז. אנחנו לא יכולים לעצור הכל רק כי כמה אנשים יושבים במקלטים 24 שעות, שיתמודדו! כל הסטטוסים האלה גם הם נורא מעייפים אותי ואני רק רוצה לחזור הביתה לדירת החדר ורבע שלי בפלורנטין ולצפות בסרט של במאי איראני כדי להירגע.
אבל כדי להוכיח שאני לא כזאת תל-אביבית מרושעת ומרוכזת בעצמי, הכנתי פוסט מיוחד לבנות הדרום עם טיפים לטיפוח הציפורניים גם תחת מתקפת טילים. חשוב להדגיש שגם כשנופלים עלייך קסאמים מהשמיים זה לא תירוץ להסתובב עם לק מתקלף!

לכל מי שמתלוננת שבין אזעקה לאזעקה הלק לא מספיק להתייבש, יש לי את הפתרון המושלם בשבילה - לק בפורמולה מתייבשת במהירות! נגיש ופשוט ולא צריך להסתבך עם מייבשים, פשוט מורחים ושוכחים ואפשר לרוץ בשקט למקלט. אז מה אם הגימור שלו מעט "שטוח" ולא עבה וקרמי כמו שאני אוהבת. אני מוכנה להודות בכך שכשרצים לחפש מחסה ממוגן אפשר להתפשר על דברים מסויימים כמו הגימור של הלק. חוץ מזה, ללק מס' 115 בסדרה יש גוון סגול פסטלי עם תת גוון צהוב - גוון מרגיע ונעים לעין לכל הדיעות. הרי אנחנו לא רוצים להבהיל את השכנים במקלט עם לק ניאון על הציפורניים, נכון?
הטיפ הבא שלי נוגע להסרת לק. גם כאן מלחמה עם החמאס היא לא תירוץ להסתובב עם לק מתקלף שעבר זמנו. פתרון מהיר ויעיל הוא פטנט צנצנת הספוג של לייף - דוחפים את האצבע לתוך הצנצנת, מסובבים קצת והיא יוצאת נקייה מלק. פלאי פלאים! הספוג בתוך הצנצנת ספוג בכ"כ הרבה מסיר לק שהכל מוסר צ'יק צ'ק, גם הלקים הכהים והעבים ביותר. דחפת, סובבת, היסרת ורצת למקלט! אז נכון שלפעמים נותרות שאריות של לק שצמוד לעור מסביב לציפורן, אבל אני מוכנה לסלוח על זה לאור המצב הבטחוני החמור.

רואות? זה לא כ"כ מסובך להישאר מטופחות גם במצבי חירום. אם תשתמשו בטיפים שנתתי לכן כאן היום תוכלו להנות משהייה נעימה ומטופחת במקלטים. אני מקווה שעכשיו כל מי שטען שלא אכפת לי מתושבי הדרום יוכל להפסיק להציק לי באמצע האספרסו. כתבתי פוסט שלם למען תושבות הדרום, מה אפשר לבקש יותר מזה??
רגע, מה זה הרעש הזה...?! אמא'לה, אזעקה........!!!!!! 
.
..
....
.....
אמא שלי תמיד אומרת שבמקום לבכות, צריך למצוא סיבה טובה לצחוק. לא היה לי שום חשק לכתוב את פינת לק לשבת השבוע, גם כיוון שהעיסוק עם לקים ופוסטים ניראה לי קצת תלוש כשהמדינה נמצאת במצב מלחמה. אבל אז נזכרתי במה שאמא שלי אומרת והחלטתי לעשות ניסיון לכתוב פוסט היתולי, שהרי אנשים לא יכולים לשבת במקלט כל היום ולהתעסק רק בעדכונים ב-YNET וברוטר מבלי להשתגע. לכל הקוראות היקרות שלי שיושבות בשעה זו במרחב מוגן זה או אחר, או ממתינות לאזעקה הבאה שתקפיץ אותן - אני מקווה שהפוסט הזה יעניק לכן כמה דקות של צחוק והנאה בתוך כל הבלאגן והפחד. למרות שאני לא מתגוררת באזור קו העימות, ואפילו לא בגוש דן שזכו אתמול לטעימה ממה שעובר עליכם, המצב מצליח להשפיע גם עליי והלב והמחשבות שלי אתכם.

שתהיה לכולנו שבת של רגיעה, של ביטחון ושל שלוות הנפש.

גילוי נאות: life 

13 תגובות:

  1. לק מכוער והצבע מזעזע

    השבמחק
  2. מקסימה איזה פוסט כיפי לקרוא!

    השבמחק
  3. הלק יפהפיה ומחמיא לך והפוסט שלך קרע אותי. אימא שלך צודקת!

    השבמחק
  4. שכחת את החלק הכי חשוב - הקלאץ' סוכריית מותר בכסף או אדום?!
    פוסט מעולה, כמה צחקתי!

    השבמחק
  5. תודה רבה! זו לגמרי הייתה המטרה :-)

    השבמחק
  6. אוי לי, איך שכחתי לציין?! את האדום כמובן! :-D

    השבמחק
  7. אני מצטערת לשמוע שלא נהנת, אך יחד עם זאת הייתי שמחה אם היית מביעה את דעתך על הפוסט ללא שימוש בשפה כזו. כל טוב לך.

    השבמחק
  8. אני לא יודעת אם את רצינית או לא, אבל בתור תושבת הדרום הפוסט הזה פגע בי באופן אישי. את לא משעשעת וכותבת בטעם רע.

    השבמחק
  9. אני מקווה שקראת לפחות עד סוף הפוסט, אחרת אני לא בטוחה שהיית שואלת אם אני רצינית....
    מאחלת לכם רק שקט ורגיעה :-)

    השבמחק
  10. היא בסך הכל מנסה להקל על הפחדים והלחץ (שלה ושל אחרים) באמצעות חוש הומור. חבל להפגע ולפגוע שלא לצורך

    השבמחק