‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

4.1.2016

A week in a life

אולי כי אני מושפעת מטירוף סרטוני Vlogmas ואולי כי הפוסט האחרון מהסוג הזה בו ליוויתן אותי לסיבוב שופינג בקניון היה הצלחה, אבל פתאום החלטתי שמתחשק לי לשתף אתכן בקורותיו של אחד השבועות האחרונים שעברו עליי. 
אני מודה, הסיבה שאני לא יכולה לחלוק אתכן פוסטים כאלה על בסיס קבוע, היא כי אני לא ממש חיה חיים זוהרים ומעניינים במיוחד. אבל אותו שבוע היה שבוע יוצא דופן, כפי שתוכלו לראות בפוסט. וגם, אני לא מרבה להראות את הפרצוף שלי כאן בפוסטים, זה נחמד מידי פעם לעצור ולהגיד שלום!



אז היוש! עם המפתחות של האוטו ביד, עוצרים לצלם סלפי (בנוהל). אני אציין שני מוצרי מפתח שהתאפרתי איתם כאן - המייקאפ הוא ה-Infallible Matte החדש של Loreal שמסתמן כהצלחה גדולה והשפתון המושלם שהוא Santa Ana של עפרה. שפתון חובה לכל חובבות הגוונים האדומים והשפתונים העמידים. 




בפעם האחרונה שהייתי בשוק הפשפשים זה עדיין לא נחשב למקום טרנדי ותיירותי וזו הייתה תגלית לראות את המהפך שעבר על השוק כשקפצתי לבקר בסניף החדש של Yullia במתחם. גם רהיטי וינטג', גם עגלות עם סוסים של אלטע-זעכן וגם מכון יופי יוקרתי ומפנק - מה עוד אפשר לבקש. אני לקוחה קבועה של סניף יוליה שליד הבית שלי, וגם בסניף של יפו זכיתי לטיפול מאד מפנק ומקצועי. אצל יוליה הכל תמיד נקי ומצוחצח, המטפלות מקצועיות ונעימות והאווירה מרגיעה. אני נושכת את השפתיים בכל פעם שאני מעבירה את כרטיס האשראי לתשלום עבור טיפול זה או אחר, אבל הניקיון והמקצועיות שווים כל מחיר לטעמי. אני היסטרית סטריליות ובדרך כלל מתענה בטיפולים כמו פדיקור ומניקור - אבל אצל יוליה תמיד נקי ושיטת הטיפולים מקצועית ועדינה. עוד נקודת זכות היא העובדה שהצוות המקצועי בסניף שלי לא משתנה אחת לבקרים ואני יכולה לחזור לטיפול אצל אותה המטפלת שהתחברתי אליה. משהו שתמיד היה חסר לי ברשתות אחרות שיש בהן הרגשה של פס ייצור - הן של טיפולים שלומיאלים והן של מטפלות שכל הזמן מתחלפות. 







ממתחם טרנדי אחד למשנהו, סופסוף פקדתי את שוק שרונה החדש. אחרי כמויות הייפ בלתי הגיוניות, החלטתי לבדוק בעצמי האם יש משהו שעומד מאחורי כל הבאזז וההתלהבות. מה אני יכולה לומר, שרונה מארקט הוא מתחם שמתאמץ מאד להיות מגניב. למרות שאני כן חושבת שכיף להסתובב שם, עדיין ניחוח המאמץ מרחף מעל הכל וקצת מעיב על החוויה. אם אתם לא רעבים, אין מה לעשות שם ואם אתם בדיאטה גם כן אין טעם שתטרחו לבקר. יש מגוון מעניין וספקים יוצאי דופן, אבל אני בספק אם אנשים שבאמת "עושים שוק" מגיעים לשם כדי לחדש את מלאי הגזרים הסגולים והחצילים הוורודים. בשביל זה יש את שוק האיכרים המקצועי יותר של נמל תל-אביב. שרונה מארקט הוא מקום אליו מגיעים בשביל החוויה, כדי לאכול על דלפקים של שפים מפורסמים (שגב ואהרוני למשל) או לקנות קינוחים יקרים בצורה חסרת כל צידוק. מה שלא תעשו, אל תרגישו מחוייבות לבקר ב-Fauchon, היכל המקרונים והאקלריים הצרפתיים. עם כל הרצון הטוב, עיצוב הפנים מזכיר מסעדות גרועות מהאייטיז, מקרונים טעימים אפשר לקנות גם במקומות אחרים ואין שום צידוק שבעולם לשלם 28 שקלים על קפה מוקה בינוני שמוגש בכוס זכוכית של קפולסקי. במקום זה גשו לזלול פסטה מעולה ולא יקרה בדוכן של פסטה פיורי, מומלץ בחום.


אחד הדברים היותר חביבים שיצא לי לעשות בשרונה היה להיפגש עם חברה טובה שהגיעה לביקור מחו"ל, ולתת לה במתנה עגילים שרכשתי ממעצבת מקומית. קוראים למותג Petite Delights וניתן להשיג את התכשיטים דרך חנות ה-Etsy. הכל מעוצב ומיוצר בעבודת יד והאבנים הן סוורובסקי או אבני חן צבעוניות ויפות. כשאני רוכשת מתנות לחברים מחו"ל, אני תמיד מקפידה שאלה יהיו חפצים של מותגים או מעצבים מקומיים, כי אם כבר גאווה ישראלית אז עד הסוף.



ולסיום סיומת - פגשתי את היפה שלי אלכס מהבלוג Edenable  באירוע ההשקה של קולקציית הלו קיטי. היה גליטר ושפע של לקים וורודים, וכמו שאתן יכולות לראות, נפלה בחלקי הזכות להצטלם עם הלו קיטי ענקית מקרטון בעיבורו של קניון סואן. חייה הזוהרים של בלוגרית!

היה שבוע עמוס וחברתי במיוחד. מאז אני יושבת בבית בפיג'מה ומתאוששת :-)

אני מקווה שנהנתן מההצצה אל שבוע בחיי הסואנים (לא ממש). אתן מוזמנות לעקוב אחריי בסנפצ'אט, שם תקבלו תמיד עדכונים בלייב מההתרחשויות, שם המשתמש שלי הוא vrhino, ובאינסטגראם שם תקבלו את הגרסה היפה והמפולטרת >> ilmakeupblog. נתראה!


תודה לסניף יוליה ביפו על האירוח.

4 תגובות:

  1. וואו, העגילים של פטיט דילייטס מדהימים! נכנסתי ללינק ונפעמתי. וגם המחירים ממש הגיוניים (במיוחד בעבור מה שמקבלים. נראה מושקע ואיכותי ביותר).

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט והכל מיוצר בעבודת יד על ידי מעצבת מקומית שהיא גם מקסימה, אז אפשר לקבל שירות לקוחות מעולה אם זקוקים לה.

      מחק
  2. פוסט נהדר. שבוע מעניין עבר עלייך 😉

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! טוב שהיה מעניין, אחרת לא היה לי על מה לכתוב ;-)

      מחק