‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

13.1.2016

מניקור חתולי - !Hello Kitty

לא ברור איך חתולה יפנית מצויירת הצליחה לכבוש את כל העולם ולהפוך לסנסציה של מרצ'נדייז, אבל עובדה שהיא הצליחה להגיע אפילו אל קצות הציפורניים שלנו, במסגרת קולקציה חדשה של ענקית הלקים OPI. אז אולי מעריצה ענקית של Hello Kitty אני לא, אבל OPI הוא מותג הלקים האהוב עליי, כך שלעולם לא תמצאו אותי אומרת לא ללקים שלהם, גם אם הם נוצרו בהשראת חתלתולה וורודה וילדותית במיוחד.


אז כמו שניתן לצפות, מדובר בקולקציה וורדרדה ומתוקה במיוחד, אבל לא רק. יש הבלחות של לקים צבעוניים המתכתבים עם הגוונים המזוהים עם הדמות - צהוב (האף של קיטי), שחור (קווי המתאר של הדמות) כחול (הבגדים של קיטי) ואדום (הסרט על האוזן). כל השאר - וורוד בסקאלות שונות, גליטר, וורוד ועוד קצת גליטר. האם תשמעו אותי מתלוננת? לא ולא. לקים וורודים הם ללא ספק האהובים עליי ביותר תמיד, וגם לגליטר אף פעם לא תמצאו אותי מסרבת.


!Let's be Friends הוא וורוד בהיר ומולבן, גוון שמזכיר שיערות צמר גפן מתוק. אלה מסוג הגוונים המולבנים והטיפקסיים שהיו מאד פופולריים בקיץ, ואני בטוחה שלקראת האביב יחזרו שוב. גם אני נפלתי בטרנד הלקים הלבנים, והצבע הזה התחבב עליי מאד. גוונים מולבנים יכולים להיות לפעמים קשים למריחה, אבל לא הפעם - הפורמולה עבה, נוחה ושתי שכבות מביאות לגימור מושלם ואטימות מלאה. מי שאוהבת וורודים, אבל לא מתחברת לוורודים הילדותיים והמתוקים מידי, תוכל למצוא את מקומה עם הצבע הזה שהוא מתקתק ואלגנטי בדיוק במידה הנכונה. 


Charmmy & Sugar הוא אחד מהגליטרים בקולקציה והבהיר שבהם. בניגוד לגליטרים שהבסיס שלהם שקוף וצריך למרוח אותם מעל לק צבעוני אחר, לגליטר הזה יש בסיס וורוד סגלגל פיגמנטי ואפשר למרוח אותו לבד בשתי שכבות ולהגיע לאטימות מלאה. חתיכות הגליטר הן קטנות ועגולות ובצבעוניות משתנה של כסוף, וורוד וטורקיז והגימור הוא שימר מטאלי מנצנץ במיוחד. זה אחד הגליטרים היותר איכותיים שתמצאו, בעיקר בזכות הבסיס שמעניק לו צבע מובחן משל עצמו שלא צריך לק בסיס להסתמך עליו. ההסרה, לצערי, סיוטית לחלוטין כמו בכל גליטר טוב, במיוחד אם מניחים ממנו שתי שכבות. 
בתמונה אתן רואות רק שכבה אחת מעל לק וורוד בהיר, פשוט כי במריחה השניה כבר לא היה לי כוח להסרה הצפויה.

לסיכום, קיטי היא חתלתולה חמודה ומוכשרת מאד ואני לא אתנגד שתמשיך לייצר עבורי לקים יפים בקולקציות נוספות. מסתבר שעמוק בפנים, כולנו חתולות גליטר שנופלות שדודות מול לק וורוד ומנצנץ. אל תתנו לחזות הקשוחה שלי להטעות אתכן!



גילוי נאות: OPI 

6 תגובות:

  1. שני הגוונים נראים ממש יפים, והעיטורים של הלו קיטי למעלה, התאהבתי:)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהם בונים על זה שכולנו נתאהב!

      מחק
  2. תשובות
    1. נכון? אפילו אני נפלתי שדודה

      מחק
  3. הצבע הראשון מהמם ומזכיר לי את fiji, אבללל.. נמאס לי מהחתולה הזאת. היא לא חמודה אפילו!

    השבמחק
    תשובות
    1. תקשיבי, נראה לי ESSIE שינו את הפורמולה של פיג'י כי ממש לאחרונה מרחתי (מבקבוק חדש!) וזה וורוד אחר לגמרי!
      ולגבי הלו קיטי - החתולה פחות מעניינת אותי, הלקים יותר :-)

      מחק